KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Rewolucja social media

Rewolucja social media

  • ISBN: 9788324643950
  • EAN: 9788324643950
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: One Press Helion
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 216
  • Rok wydania: 2013
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 26,89
     zł
    Cena detaliczna:  39,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,89
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x

Monitoring marki. Social Media ROI. Obsługa klienta online. Wsparcie sprzedaży. Social Business. Ochrona reputacji

Rewolucja, która sprzyja przystosowanym.
Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.


 



Rewolucja social media
Spis treści:

 

  • Rewolucja social media 13
  • Wstęp 9
  • Marketing się zmienia 18
  • Marketer to researcher 18
  • Zmiana narzędzi 18
  • Biznes jako otwarta książka 19
  • Transformacja działu marketingu 20
  • Konsument ewoluuje 20
  • Era technologii 20
  • Zmiana psychiki 21
  • Inicjatywy społeczne 21
  • Social Business Intelligence 22
  • Zmieniająca się rola strategów social media 22
  • Siedem kluczowych trendów w social media 23
  • Podsumowanie 26
  • Monitoring internetu 31
  • Sześć ważnych cech aplikacji monitoringu sieci, na które warto zwrócić uwagę 34
  • Kluczowe zastosowania narzędzi monitoringu internetu 37
  • Narzędzia monitoringu internetu 42
  • Przyszłość monitoringu internetu 48
  • Czy monitoring internetu może przewidzieć przyszłość? 50
  • Monitoring social media dla e-commerce 51
  • Pięć porad dotyczących social media dla e-commerce 53
  • Platformy social commerce 56
  • Podsumowanie 59
  • Ochrona reputacji 61
  • Nie ignoruj negatywów 64
  • Nie trać czasu 64
  • Nie odpowiadaj atakiem 65
  • Nie zrzucaj winy na kogoś innego 65
  • Zbuduj społeczność ambasadorów marki 66
  • Ludzka twarz 66
  • Umiejętnie prowadź zakulisową dyskusję 66
  • Dowiedz się jak najwięcej o kliencie 67
  • Spójność komunikacji 67
  • Niewiedza lepsza od wygadywania głupot 67
  • Pięć wskazówek dotyczących zarządzania reputacją w sieci 68
  • Zarządzanie reputacją w sieci. Stadium przypadku 71
  • Podsumowanie 74
  • Social Business 75
  • Osiem dobrych praktyk budowy społecznościowego biznesu 79
  • Podsumowanie 86
  • Dobre praktyki budowy marki w Social Media 87
  • Lepsze zrozumienie odbioru marki 89
  • Wyjdź ze swojego biura 90
  • Opuść swoją bezpieczną strefę 90
  • Trzy wskazówki jak uczłowieczyć markę za pomocą wideo 91
  • Pięć porad dla marek na Pinterest 93
  • Trzy sposoby promowania marek przez Instagram 102
  • Podsumowanie 105
  • Consumer insights 107
  • Styl życia powiązany z marką 109
  • Trwałe wartości firmy 110
  • Sześć dobrych praktyk związanych z pozyskiwaniem insightów konsumenckich 112
  • Podsumowanie 116
  • Analiza i pomiar skuteczności działań w social media 119
  • Wstęp do analizy i pomiaru 122
  • 30 przykładów ROI w social media 134
  • Podsumowanie 148
  • Obsługa klienta w social media 149
  • Luki w klasycznej obsłudze klienta 152
  • Konsument online 153
  • Zmiana kultury pracy 154
  • Elementy w realizacji zmiany kultury pracy 155
  • Netykieta 158
  • Jak radzić sobie w "trudnych sytuacjach", czyli co z trollami i spamerami? 163
  • Wpływowi autorzy 164
  • Pięć typów influencerów w social media 165
  • Siedem dobrych praktyk budowania zaangażowania influencerów 165
  • Dotarcie do influencerów dla wybranej marki lub tematu 167
  • ROI obsługi klienta w social media 170
  • Podsumowanie 176
  • Wsparcie sprzedaży 179
  • Krok 1: dołącz do społeczności i zbuduj wizerunek 182
  • Krok 2: określ najlepszy sposób na kontakt z potencjalnymi nabywcami 182
  • Krok 3: łącz się 183
  • Krok 4: buduj związek 184
  • Krok 5: włącz się do rozmowy 184
  • Cztery porady związane ze sprzedażą w social media 185
  • Osiem przypadków wykorzystania kuponów w social media 188
  • Podsumowanie 192
  • Przyszłość social media 193
  • Biznes skonsoliduje aktywności w mediach społecznościowych 195
  • Zwiększy się popularność społecznościowych serwisów ze zdjęciami i wideo 196
  • Marki zaadaptują realtime marketing 196
  • Rozwój strategii social media 197
  • Zaawansowana analityka dostępna dla mas 197
  • Regularne wytwarzanie unikalnych treści 198
  • Nowe możliwości marketingowe na Facebooku 198
  • YouTube jako portal społecznościowy 198
  • Marketingowcy zaadaptują wszechstronne narzędzia social media 199
  • Pojawią się nowe metody odbioru treści 199
  • Intensyfikacja wszystkiego co związane z social media 200
  • Pojawi się więcej "markowych" aplikacji na Facebooka 200
  • Marketingowcy wykorzystają urządzenia mobilne 201
  • Postępująca integracja poczty e-mail i mediów społecznościowych 201
  • Powszechność wykorzystania mediów społecznościowych przez małe i średnie przedsiębiorstwa 202
  • Marketingowcy nauczą się tworzyć wiadomości, które przebiją się przez szum 202
  • Wzrośnie przepaść pomiędzy biznesami działającymi w social media 203
  • Biznesy zainwestują w treści o wysokiej jakości 203
  • Wzrośnie znaczenie specjalistów ds. marketingu 204
  • Podsumowanie 205
  • Polecane źródła informacji 207

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj