KATEGORIE [rozwiń]

Pedagogika i wychowanie

Jak zadbać o prawidłowy rozwój emocjonalny dziecka? Oczywiście nie ma idealnych ojców ani idealnych matek – wszyscy popełniamy błędy. Większość rodziców robi wszystko, by okazać swoim dzieciom miłość, troskę i zrozumienie. Jeśli chcesz: poznać podstawowe potrzeby emocjonalne swojego dziecka; nauczyć się, jak zaspokajać te potrzeby w zrównoważony sposób; zbudować bliską więź z dzieckiem; konstruktywnie radzić sobie z codziennymi trudnościami ten dział jest własnie dla Ciebie. Mnóstwo praktycznych poradników i porad dla rodziców i specjalistów. Znani psycholodzy przekonują, że kluczowe dla prawidłowego, zdrowego rozwoju dziecka jest zaspokojenie podstawowych potrzeb emocjonalnych, do których należą: bezpieczne przywiązanie i akceptacja, zdrowa autonomia i kompetencja oraz wartości duchowe. Prezentujemy rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka.

Okładka książki Szkoła wartości. Wykłady dla nauczycieli i lekcje

46,20 zł 32,98 zł


Książka jest niezwykle interesująca i oryginalna, łączy w sobie naukową refleksję na temat wartości z jej bardziej praktycznym, edukacyjnym wykorzystaniem. () Na pierwszą część składa się pięć esejów socjologiczno-filozoficznych poświęconych wybranym wartościom. Autorka dokonuje wyboru, moim zdaniem, według niewyartykułowanego wprost, ale dość oczywistego klucza. Zdecydowała się na wartości szczególnie ważne w relacjach społecznych, a jednocześnie takie, których deficyt odczuwamy w ostatnim czasie. Są to: odpowiedzialność, pracowitość, wrażliwość, współpraca i życzliwość. () Drugą część książki stanowią lekcje dla uczniów, czyli rodzaj konspektów czy też scenariuszy warsztatów, jakie mogą poprowadzić nauczyciele na temat wartości omawianych wcześniej w wykładach. () Jest to unikatowa na polskim rynku wydawniczym pozycja, która może być znaczącym wsparciem dla nauczycieli w procesie edukacyjno-wychowawczym. Sądzę, że będzie także interesującą lekturą dla studentów kierunków pedagogicznych, świetnie pokazującą, jak można wykorzystać wiedzę socjologiczną w edukacji i wychowaniu. Z recenzji prof. dr hab. Beaty Łaciak
Okładka książki Dziecko a integracja sensoryczna w.4

59,50 zł 39,42 zł


Niniejsza publikacja w jasny sposób opisuje naturę zaburzeń integracji sensorycznej oraz pokazuje, jak te niedostrzegalne problemy niszczą życie chorym dzieciom i ich rodzicom, a także wskazuje, jak można pomóc takim osobom. Dzięki tej książce również dorośli od lat cierpiący na zaburzenia integracji sensorycznej mogą w większym stopniu zrozumieć to, co im się przytrafiło. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla terapeutów zajęciowych i innych specjalistów, a także dla rodziców dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz dla osób dorosłych, które podejrzewają u siebie problemy z przetwarzaniem sensorycznym i mają nadzieję lepiej sobie z nimi radzić w przyszłości.
Okładka książki Kłopoty Tymona w.6

24,00 zł 15,90 zł


Kłopoty Tymona to publikacja skierowana zarówno do rodziców, jak i nauczycieli oraz terapeutów pracujących z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Może być również wykorzystana na zajęciach z dziećmi prawidłowo rozwijającymi się (np. na lekcji o prawidłowym zachowaniu). Ma pomóc w dostrzeganiu błędów i wzbudzić refleksję, jak powinno się zachowywać, by ich uniknąć. Historyjki można podzielić na trzy kategorie – dom, szkołę i miasto. W każdej części znajduje się siedem opowiadań, w których tytułowy Tymon popełnił błąd mający swoje konsekwencje w reakcji otoczenia. Zadaniem osoby zapoznającej się z tekstem jest odpowiedzenie na dwa rodzaje pytań: sprawdzających zrozumienie tekstu sprawdzających zrozumienie sytuacji. Pytania z pierwszej grupy mają na celu sprawdzenie, czy uczeń zapoznał się z treścią historii. Następnie dzieci odpowiadają na pytanie, jak Tymon mógł postąpić, by uniknąć kłopotów. Na koniec zapoznają się z przykładowym rozwiązaniem i porównują je ze swoją odpowiedzią.
Okładka książki Terapia integracji sensorycznej ćw. zeszyt 1 w.9

25,00 zł 16,57 zł


Zeszyt 1 stanowi uzupełnienie książki zatytułowanejMetoda integracji sensorycznejwe wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci z uszkodzeniami ośrodkowego układu nerwowego. Zawiera krótką charakterystykę bazowych systemów zmysłowych oraz ćwiczenia i strategie terapeutyczne do ich usprawniania. Adresowany jest m.in. do terapeutów SI w celu ułatwienia opracowywania programów terapeutycznych. Wiele wskazówek i praktycznych rozwiązań znajdą w nim także inni specjaliści pracujący z dziećmi ze sprzężonymi zaburzeniami. Materiał został opracowany tak, aby umożliwić stymulację systemów zmysłowych w warunkach tzw. gabinetowych. Zeszyt powstał również z myślą o rodzicach, którzy mając zalecenia do pracy z dzieckiem w domu, często nie wiedzą, jakie wybrać pomoce i jak z nich korzystać.
Okładka książki Smart Hand Model. Diagnoza i terapia ręki u dzieci

59,50 zł 44,26 zł


Książka jest kierowana do terapeutów zajęciowych, nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, pedagogów specjalnych, fizjoterapeutów, terapeutów SI oraz studentów tych kierunków, a także do rodziców dzieci z trudnościami w zakresie małej motoryki. Autorki przedstawiły holistyczny model postępowania diagnostyczno-terapeutycznego SMART HAND MODEL (SHM©). Pierwsza część publikacji prezentuje założenia teoretyczne prowadzenia terapii ręki łączące podejście i wiedzę pedagogiczną oraz fizjoterapeutyczną. Druga część zawiera opis stworzonego modelu, a także bogato ilustrowane zestawy ćwiczeń z zakresu stabilizacji posturalnej, percepcji czuciowej i wzrokowej, koordynacji bilateralnej, manipulacji, kształtowania chwytu oraz grafomotoryczne. Ostatnią część książki stanowią karty diagnostyczne oraz karty ćwiczeń do wykorzystania podczas prowadzenia terapii.
Okładka książki Polski system szkolny po roku 1989. W kręgu demokratyzacji, centralizacji oraz komercjalizacji

39,00 zł 28,00 zł


Zagadnienie przemian zachodzących w polskiej szkole od wielu lat nie traci na aktualności, nie zbliżając się do choćby częściowego badawczego nasycenia. Tym bardziej, że w naszej rzeczywistości edukacyjnej „reforma goni reformę”, nowelizacje przyjmowane są w tempie ekspresowym i trudno oczekiwać, by inaczej działo się w najbliższej przyszłości. Zawarte w niniejszej książce analizy – poświęcone przedstawieniu zmian, jakie zachodziły w polskiej szkole w ciągu ponad trzydziestu minionych lat – podporządkowane zostały ideom, które – zdaniem autora – niejednokrotnie stały u podstaw konstruowania i rekonstruowania systemowych rozwiązań: mowa o demokratyzacji, centralizacji oraz komercjalizacji. ****** The Polish School System after 1989. Democratization, Centralization and Commercialization The problem of changes occurring in Polish schools has not lost its relevance for many years, without approaching even a partial research saturation. In our educational reality, a reform “chases” another reform, amendments are accepted at a fast pace and it can hardly be expected to be otherwise in the foreseeable future. The analyses contained in this book – devoted to the presentation of changes that took place in the Polish school over the last thirty years – were subordinated to the ideas, which, in the author’s opinion, have often been the basis for constructing and reconstructing system solutions, i.e. democratization, centralization and commercialization.
Okładka książki Działania z pomysłem Dodawanie i odejmow w zakresie 20

32,00 zł 21,20 zł


"Działania z pomysłem. Dodawanie i odejmowanie w zakresie 20" to ćwiczenia adresowane do uczniów klas młodszych mających trudności w uczeniu się matematyki oraz dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym. Zbiór zadań może być wykorzystany do pracy na zajęciach wyrównawczych, korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych, a także do ćwiczeń w domu. W zestawie ćwiczeń zastosowano różne kolory: grafów, drzewek, tabel, co w dużej mierze ułatwia dziecku naukę liczenia. Publikacja – bogato ilustrowana, zawierająca wycinanki z kolorowymi obrazkami i gry edukacyjne – wzbudzi zainteresowanie i zachęci dziecko do dalszej zabawy z matematyką.
Okładka książki Pedagogika seksualna a etyka

75,00 zł 62,97 zł


Książka jest pracą filozoficzną i metafilozoficzną z etyki (filozofii moralności). Posiada ponadto profil pedagogiczny, ponieważ dziedzina moralności w jednym z aspektów to właśnie wychowanie i doskonalenie człowieka w jego człowieczeństwie za pomocą sprawności (cnót) moralnych. Autor konfrontuje klasyczny model pedagogiki (za Arystotelesem, Tomaszem z Akwinu i Karolem Wojtyłą) jako nauki o wychowaniu do pełni człowieczeństwa, z nowożytnym i współczesnym jej modelem od strony rozumienia związku z etyką. Nowożytna etyka jest jednak odmiennie pojmowana, bo jest to z jednej strony hedonizm etyczny i pedagogiczny (np. J. Lockea czy J. J. Rousseau), a z drugiej myśl I. Kanta i J. F. Herbarta, wspólnie wykluczających zasadę realizmu z etyki i pedagogiki. Autor rekonstruuje ponadto koncepcję pedagogiczną i etykę postmodernizmu R. Rortyego i Z. Baumana, ale także etykę dyskursywną J. Habermasa oraz tzw. neuroetykę. Jeśli nowożytny hedonizm etyczny redukuje dobro moralne do dobra przyjemnego, to autonomizm etyczny (np. etyka I. Kanta), redukuje dobro moralne do nacisku ze strony kreatywnego rozumu, określającego dowolnie granicę pomiędzy dobrem i złem moralnym. Obydwa nurty spotkały się w etyce i pedagogice ponowoczesnej, usprawiedliwiającej instrumentalizację człowieka we wszystkich dziedzinach jego życia, w tym także w dziedzinie płciowości. Instrumentalizacja ta wpisana jest w nowożytny program nauki, który traktuje wiedzę o człowieku oraz wiedzę o wymaganiach moralnych (etykę) jako ugruntowaną w wynikach nauk szczegółowych, szczególnie w medycynie i biologii. Stąd Autor poddaje szczegółowej analizie powszechne dzisiaj zjawisko medykalizacji problemów pedagogicznych i moralnych (w tym ich psychiatryzacji) oraz pokazuje na przykładach konsekwencje tego procesu, którymi jest zakłócenie czy nawet uniemożliwienie rozwoju moralnego człowieka.Tematyka książki wpisuje się w nurt rozwijanej w Lubelskiej Szkole Filozoficznej filozofii i etyki klasycznej, akcentującej konieczny związek pedagogiki z etyką, a etyki z antropologią filozoficzną. Autor jest świadom, że etyka jako teoria działania moralnego, jak również pedagogika jako teoria i praktyka wychowania, zależy od integralnej prawdy o człowieku jako osobie. Tezę tę Autor aplikuje do zagadnień współczesnej pedagogiki, wskazując klasyczne rozwiązanie problemu tożsamości seksualnej. Dzięki temu podejściu, monografia stanowi cenny wkład naukowy w problematykę aplikacji etyki klasycznej do rozwiązywania współczesnych problemów społecznych i kulturowych.
Okładka książki Socjoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą cz.5

49,00 zł 37,66 zł


Część piąta serii Socjoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą. Programy zajęć zawiera propozycje programów socjoterapeutycznych adresowanych dla różnych grup odbiorców, doświadczających zaburzeń zachowania, trudności adaptacyjnych czy zaburzeń w zakresie funkcjonowania emocjonalnego. Programy socjoterapeutyczne poruszają następujące zagadnienia: - zaniżone poczucie własnej wartości skutkujące wycofaniem z relacji rówieśniczych u dzieci z klas VII-VIII; - nieśmiałość oraz trudności we współpracy w grupie u dzieci w młodszym wieku szkolnym; - profilaktykę zachowań dyskryminacyjynych wśród dzieci w wieku 12-14 lat.
Okładka książki Terapia ręki od A do Z. Zrób jak ja w.2024

39,50 zł 26,16 zł


Program Terapia ręki od A do Z ma na celu ograniczenie problemów dzieci z pisaniem ręcznym oraz przygotowanie maluchów do nabycia tej umiejętności. Przeznaczony jest dla rodziców i pedagogów, wychowawców pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym, u których występują trudności grafomotoryczne. Może również posłużyć jako materiał treningowy przed rozpoczęciem nauki pisania. Zrób jak ja to pierwsza część zestawu Terapia ręki od A do Z. Składa się z krótkiego wstępu teoretycznego z opisem budowy ręki, analizatora kinestetyczno-ruchowego, analizy prawidłowej postawy podczas pisania oraz chwytu pisarskiego, autorskiego arkusza do terapii ręki i kart, na których przedstawiono 65 pozycji ćwiczeniowych.
Okładka książki Karty korekcyjno-kompensacyjne cz.2 w.2024

43,00 zł 31,98 zł


Publikacja adresowana jest do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi. Przeznaczona jest do stosowania jako pomoc dydaktyczna w placówkach edukacyjnych, a także podczas pracy w domu jako materiał pomocniczy dla rodziców. Może być wykorzystywana na wszystkich etapach edukacji: w przedszkolach (masowych i specjalnych), klasach integracyjnych, oddziałach edukacyjno-terapeutycznych oraz podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.
Okładka książki Funkcje wykonawcze. Ćwiczenia dla dzieci

59,90 zł 39,68 zł


Pomóż maluchowi rozwinąć funkcje wykonawcze dzięki ćwiczeniom dla dzieci w wieku od 6 do 9 latDzięki funkcjom wykonawczym jesteśmy w stanie utrzymywać uwagę, robić różne rzeczy w życiu codziennym oraz pamiętać o ważnych sprawach. To duży wysiłek, szczególnie dla dziecka. Ta książka pomoże maluchom wyćwiczyć mózg oraz poprawić pamięć, elastyczność i samokontrolę, dzięki czemu będą czuły, że są lepiej zorganizowane i przygotowane na wszystko.Dzieci znajdą tu 40 ćwiczeń, które pozwolą im zdobyć nowe umiejętności przydatne w domu, w szkole i w innych sytuacjach.Po prostu dla dzieci. Ta książka została napisana specjalnie z myślą o maluchach. Zebrane w niej ćwiczenia pozwolą im na samodzielną pracę i obserwowanie, jak rozwijają się ich umiejętności.Ciekawa i angażująca. Dzieci poznają ćwiczenia, które zainspirują je do ciężkiej pracy. Dzięki temu maluchy będą umiały określić swoje mocne strony i talenty.Narzędzia dla rodziców. Dorośli również mogą się zaangażować w rozwój maluchów dzięki wskazówkom i ćwiczeniom dla rodziców zawartym w tej publikacji. Znajdą tu wyjaśnienie, jak uczą się dzieci oraz jak dorośli mogą im pomóc odnieść sukces.
Okładka książki Wygraj z OCD. Ćwiczenia dla dzieci

59,90 zł 39,68 zł


Pokaż zmartwieniom, kto tu rządzi!Jeśli często się martwisz albo masz poczucie, że musisz powtarzać jakąś czynność, pamiętaj, że nie jesteś sam(a) - nawet jeśli czasem tak się czujesz. Ta książka zawiera 40 przyjemnych ćwiczeń, które pomogą ci poradzić sobie z przykrymi myślami, zamartwianiem się i uporczywym wykonywaniem czynności, a dzięki temu wrócić do swoich ulubionych zajęć!Rysuj, wpisuj odpowiedzi i rozwiązuj łamigłówki, a pokażesz swoim zmartwieniom, kto tu jest szefem (oczywiście, że ty!). Jeśli chcesz zapanować nad tymi trudnymi myślami i uczuciami, pamiętaj, że praktyka czyni mistrza. Dasz radę!Publikacja zawiera:Historie innych dzieci. Przeczytaj, jakie doświadczenia mają inne dzieci. Zobaczysz, że wielu chłopców i wiele dziewczynek ma podobne trudności jak ty.Mnóstwo informacji. Dowiedz się, na czym polegają twoje trudności - co to jest OCD, czym się przejawia i skąd się bierze.Gotowe narzędzia do wykorzystania. Mechanik potrzebuje konkretnych narzędzi, żeby naprawić samochód, a tobie przydadzą się narzędzia, żeby lepiej się poczuć. Poproś o pomoc osobę dorosłą, weź długopis i opisz swoje uczucia, ćwicz nabyte umiejętności!
Okładka książki Podróż przez pory roku z kartami pracy. Część 1Karty pracy dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualna w stopniu umiarkowanym (teczka)

46,50 zł 34,94 zł


PODRÓŻ PRZEZ PORY ROKU Z KARTAMI PRACYKarty pracy dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanymczęść 1Seria kart pracy Podróż przez pory roku jest przeznaczona dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Zawiera materiał z trzech obszarów: samoobsługi, uspołecznienia oraz rozwijania sprawności i umiejętności. Tematyka kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i umożliwia pełną realizację treści zawartych w podstawie programowej. Prezentowane zestawy są kontynuacją kart pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (Jest już jesień, Nadeszła zima, Przyszła wiosna, Nareszcie lato).
Okładka książki Matematyka. Część 3Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
nowość

43,00 zł 31,98 zł


Publikacja przeznaczona jest dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnościami sprzężonymi i innymi deficytami rozwojowymi. Może być stosowana w przedszkolach i szkołach specjalnych, klasach integracyjnych i oddziałach edukacyjno-terapeutycznych oraz podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. Może być również wykorzystana jako materiał przygotowujący do edukacji wczesnoszkolnej, czyli w przedszkolach masowych. Karty pracy mogą posłużyć także rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Zostały one przygotowane z myślą zarówno o pracy z całym zespołem, jak i w trakcie zajęć indywidualnych. Materiał zawiera zadania dotyczące: poznawania i utrwalania podstawowych pojęć kalendarzowych orientacji w stosunkach przestrzennych umiejętności wyodrębniania zbiorów wyodrębniania i porównywania cech wielkościowych rozpoznawania figur geometrycznych poznawania i utrwalania znajomości cyfr w zakresie 12 podstawowych działań matematycznych
Okładka książki Sylabowe zabawy

28,00 zł 18,55 zł


Publikacja powstała z myślą o pedagogach i rodzicach, którzy ucząc dzieci czytania, chcą wyjść poza schemat pracy opierającej się jedynie na wykorzystaniu podręcznika. Nauka czytania w ruchu i zabawie to nie tylko urozmaicenie zajęć, ale w wielu przypadkach także zaspokojenie podstawowych potrzeb dzieci (potrzeby ruchu, uczenia przez działanie, odczuwania pozytywnych emocji). Opisane w książce zabawy znajdą zastosowanie na różnych etapach nauki czytania, np. w fazie wprowadzania liter bądź utrwalania ich znajomości, a także czytania wyrazów czy nawet zdań. Większość z nich sprawdzi się podczas zajęć zarówno w szkole, jak i w przedszkolu.Sylabowe zabawy:utrwalają znajomość literuczą czytania sylabamibudzą zainteresowanie nauką czytaniabudują pozytywne skojarzenia z czytaniem.
Okładka książki Peaceful Parent, Happy Kids. Pokojowy rodzic, szczęśliwe dzieci. Jak przestać krzyczeć i zacząć wzmacniać bliską relację z dzieckiem

44,90 zł 24,72 zł


Przełomowy przewodnik po wychowywaniu szczęśliwych, odpowiedzialnych, otwartych i ciekawych świata dzieci.Chcesz, aby twoje rodzicielstwo było pełne spokoju, a w domu zapanował pokój zamiast wiecznych wojen? Męczą cię napady złości u dziecka, nie wiesz, jak reagować na jego wybuchy, masz trudność ze stawianiem granic?W oparciu o najnowsze badania nad rozwojem mózgu i rozległe doświadczenie kliniczne z rodzicami, dr Laura Markham przedstawia swoje skuteczne podejście, oparte na Trzech Wielkich Ideach:- regulowaniu siebie,- pielęgnowaniu bliskiej więzi,- coachingu zamiast kontroli.Jej przesłanie jest proste: wzmacnianie emocjonalnej więzi z dzieckiem stworzy prawdziwą i trwałą zmianę. Kiedy masz bliską więź z dzieckiem, nie musisz grozić, błagać, przekupywać - ani nawet karać.W tej książce znajdziesz:- praktyczne rozwiązania i sprawdzone wskazówki,- przykłady zwrotów, dzięki którym lepiej skomunikujesz się z dziećmi w różnym wieku,- porady zachowania się w sytuacjach kryzysowych,- informacje z zakresu psychologii dziecka.Liczne przykłady z życia przedstawiają sprawdzone rozwiązania dla rodziców dzieci do ok. 9 roku życia.
Okładka książki Pedagogiczne aspekty pracy asystenta rodziny

55,00 zł 42,27 zł


Metodyka Pracy Socjalnej to uzupełnienie serii wydawniczej Biblioteka Pracy Socjalnej, która ukazała się nakładem wydawnictwa Difin. Przedstawiana seria za punkt wyjścia w pracy socjalnej stawia sobie koncentrację na warsztacie metodycznym, którym powinna się posługiwać osoba profesjonalnie pomagająca ludziom. Książka poświęcona została pedagogicznym aspektom pracy asystenta rodziny. Asystent rodziny znajdzie tu inspiracje dotyczące prowadzenia spotkań z rodzinami, które mają na celu poszerzyć ich wiedzę dotyczącą potrzeb i możliwości dzieci w różnym wieku, jak również wzmocnić więzi rodzic - dziecko. W tych rodzinach, w których z diagnozy przeprowadzonej przez pracownika socjalnego wynika, że rodzina ma potencjał do zmiany, warto bowiem podjąć gruntowne działania w celu poprawy funkcjonowania rodziców. Książka zawiera również treści dotyczące standardów przeciwdziałania przemocy względem dzieci oraz form terapii dzieci z traumą rozwojową. Książka została oparta na współczesnej wiedzy nie tylko z zakresu pedagogiki rodziny, ale również neuronauki, psychologii rozwojowej i psychotraumatologii.
Okładka książki Matematyczne karty pracy cz.2 w.2024

43,00 zł 31,98 zł


Druga część „Matematycznych kart pracy”, podobnie jak pierwsza, przeznaczona jest dla uczniów mających problemy z osiągnięciem elementarnych celów edukacyjnych w zakresie umiejętności matematycznych, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i dla niektórych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie pracy w systemie lekcyjnym, jak i podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych. Ćwiczenia w części drugiej obejmują: dodawanie i odejmowanie z przekroczeniem progu dziesiątkowego w zakresie 20 dodawanie i odejmowanie bez przekraczania progu dziesiątkowego w zakresie 100. Część zadań dotyczy jednostek miar (mierzenie długości, masy, temperatury, pojemności płynów). Wprowadzone zostały również ćwiczenia rozwijające umiejętność mierzenia czasu (czas odmierzany kalendarzem, czas odmierzany zegarem).
Okładka książki Drugaki. Karty pracy w szkole i w domu wyd. 2

24,95 zł 13,72 zł


Drugaki to karty pracy przeznaczone dla uczniów klasy 2 szkoły podstawowej. Odpowiadają zakresowi tematycznemu programu nauczania zintegrowanego dla klasy drugiej. Zadania dotyczą podstaw języka polskiego, nauk społecznych, historii, biologii, geografii i ekologii, poruszają takie tematy, jak bezpieczeństwo, pory roku, bogactwa naturalne, elektryczność i energia, gatunki i środowiska życia zwierząt, ekologia, podstawy wiedzy o kosmosie, zdrowie i higiena, najważniejsze wynalazki, święta i zwyczaje, podstawy geografii Polski i wiadomości o świecie, a także wiele innych. Każde z tych zagadnień uczeń spotka na lekcji w szkole oraz w podręczniku. Ćwiczenia doskonalą umiejętność pisania, zapoznają też z takimi formami, jak list, zaproszenie, ogłoszenie, opowiadanie. Zadbaliśmy o kolorową, atrakcyjną dla małego ucznia oprawę graficzną, zadania są ciekawe i nie tylko budują zasób wiedzy, ale też rozwijają umiejętności manualne, wyobraźnię i kreatywność. Dzięki perforacji łatwo wyrwać każdą kartkę z książki, a specjalnie dobrana kolorystyka zapewnia zachowanie czytelności w przypadku kserowania na czarno-białej kopiarce. Codziennie wystarczy przerobić jedną kartkę, by dziecko opanowało wszystkie wymagania z programu dla klasy 2! Serdecznie polecamy!
Bestsellery
Okładka książki Dotrzeć poprzez opór

82,81 zł
125,00 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj