Jak zadbać o prawidłowy rozwój emocjonalny dziecka? Oczywiście nie ma idealnych ojców ani idealnych matek – wszyscy popełniamy błędy. Większość rodziców robi wszystko, by okazać swoim dzieciom miłość, troskę i zrozumienie. Jeśli chcesz: poznać podstawowe potrzeby emocjonalne swojego dziecka; nauczyć się, jak zaspokajać te potrzeby w zrównoważony sposób; zbudować bliską więź z dzieckiem; konstruktywnie radzić sobie z codziennymi trudnościami ten dział jest własnie dla Ciebie. Mnóstwo praktycznych poradników i porad dla rodziców i specjalistów. Znani psycholodzy przekonują, że kluczowe dla prawidłowego, zdrowego rozwoju dziecka jest zaspokojenie podstawowych potrzeb emocjonalnych, do których należą: bezpieczne przywiązanie i akceptacja, zdrowa autonomia i kompetencja oraz wartości duchowe. Prezentujemy rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka.
Praktyczny i przystępny przewodnik po świecie akademickiego pisania
Jak wybrać dobry temat pracy dyplomowej? Jak zaplanować strukturę? Co powinno znaleźć się we Wstępie, a co w Zakończeniu? Jak napisać merytoryczny rozdział, poprawnie cytować i nie zatonąć w przypisach? Na te – i wiele innych – pytań odpowiada publikacja Radosława Zenderowskiego.
W kolejnym wydaniu przewodnika, autor w przejrzysty i często humorystyczny sposób omawia:
• wybór i formułowanie tematu oraz tytułu pracy,
• budowę planu i struktury pracy dyplomowej,
• redagowanie Wstępu, Zakończenia i rozdziałów,
• zasady stylu akademickiego oraz techniczne wymogi redakcyjne,
• poprawne stosowanie przypisów, cytowań, skrótów, symboli i aneksów.
Dlaczego warto?
Książka to nie tylko zbiór zasad – to „instrukcja obsługi” warsztatu naukowego, napisana językiem zrozumiałym, lekko ironicznym i przyjemnym dla Czytelnika. Radosław Zenderowski traktuje studentów poważnie, ale nie przytłacza. Oferuje konkretne odpowiedzi na realne dylematy – z którymi mierzy się każdy piszący.
Dla kogo?
• studentów przygotowujących się do pisania pracy licencjackiej lub magisterskiej (na wszystkich kierunkach),
• promotorów i nauczycieli akademickich szukających materiału wspomagającego pracę dydaktyczną,
• wszystkich, którzy chcą opanować podstawy metodologii naukowej bez stresu i zbędnego żargonu.
Rekomendacja:
„Zazwyczaj instrukcje bywają pisane językiem hermetycznym i nudnym. Tego zarzucić tej książce nie sposób. Jest przystępna, zabawna, a przy tym rzetelna. Trudno cokolwiek jej zarzucić – ani pod względem treści, ani formy.”
— prof. dr hab. Aniela Dylus
Mało lat mam, a czytam sam - cz. 2 - Kinga TurekOto druga część znakomitego elementarza do nauki czytania. To książka niezbędna dla każdego nauczyciela i rodzica!Dzięki niemu dziecko w łatwy i przyjemny sposób pozna litery i nauczy się czytać.Powrót do tradycyjnego elementarza Mariana Falskiego w dobrym stylu.Seria Mało lat mam, a czytam i piszę sam w przystępny sposób wyjaśnia rodzicom i terapeutom, jak uczyć dziecko czytania i pisania sylabami. Wprowadza dzieci w świat wielkich i małych liter. Jest kompilacją skutecznych metod nauki czytania, szczególnie przydatną w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi.Mało lat mam, a czytam sam. Część 2 jest kontynuacją nauki czytania sylabami. Odnosi się do nauki czytania sylab zamkniętych oraz zbudowanych z nich wyrazów i zdań. Uczy dziecko różnicowania sylab otwartych i zamkniętych. Utrwala rozpoznawanie wielkich i małych liter. Znajdują się tu również teksty utrwalające, a także historyjki obrazkowe.Kinga Turek doktor nauk społecznych, ekspert ministerialny ds. awansu zawodowego nauczycieli, dyplomowany neurologopeda, pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny, oligofrenopedagog, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.Na co dzień pracuje jako logopeda w szkole specjalnej oraz prowadzi własną praktykę logopedyczną. Zajmuje się profilaktyką, diagnozą oraz terapią logopedyczną dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, opiniowaniem logopedycznym i współpracą z rodzicami.
Oto druga część wyjątkowego elementarza wraz z ćwiczeniami do nauki pisania.Dzięki niemu dziecko w łatwy i przyjemny sposób pozna litery i nauczy się pisać.Seria Mało lat mam, a czytam i piszę sam w przystępny sposób wyjaśnia rodzicom i terapeutom, jak uczyć dziecko czytania i pisania sylabami. Wprowadza dzieci w świat wielkich i małych liter. Jest kompilacją skutecznych metod nauki czytania, szczególnie przydatną w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi.Mało lat mam, a piszę sam cz. 2 jest kontynuacją nauki pisania sylabami. Odnosi się do nauki pisania sylab zamkniętych oraz zbudowanych z nich wyrazów i zdań. Jest uzupełnieniem książki Mało lat mam, a czytam sam. Cz. 2.Kinga Turek doktor nauk społecznych, ekspert ministerialny ds. awansu zawodowego nauczycieli, dyplomowany neurologopeda, pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny, oligofrenopedagog, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.Na co dzień pracuje jako logopeda w szkole specjalnej oraz prowadzi własną praktykę logopedyczną. Zajmuje się profilaktyką, diagnozą oraz terapią logopedyczną dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, opiniowaniem logopedycznym i współpracą z rodzicami.
Teściki to seria zawierająca zbiory zadań i ćwiczeń, które sprawdzają wiedzę i kompetencję uczniów poszczególnych klas (1-3). Kolorowe ilustracje i przystępna forma zachęcą dzieci do uzupełniania testów. Przyjazna forma graficzna ułatwi naukę. Testy zostały przygotowane przez specjalistów do nauczania początkowego.
Książka ta powstała z myślą o najmłodszych dzieciach objętych terapią logopedyczną. Ponieważ przedszkolaki nie potrafią jeszcze czytać, ćwiczenia opierają się na ilustracjach. Każdy obrazek to nowe słowo, każde słowo to kolejna realizacja ćwiczonej głoski.Ćwiczenia podzielone są na grupy: najpierw maluch wykonuje ćwiczenia wstępne ? nazywania ? potem przechodzi do zadań wymagających twórczego myślenia, kojarzenia, analizy słuchowej, spostrzegawczości i sprawności manualnej. Ćwiczenia logopedyczne zgromadzone w tej publikacji są więc w naturalny sposób połączone z twórczą zabawą i nauką.Wśród ćwiczeń znajdują się domina, kolorowanki, wykreślanki, labirynty i wiele innych łamigłówek. Ogółem książka prezentuje zbiór ponad 400 wyrazów opracowanych w 50 zadaniach.
Czy tylko polska flaga ma biało-czerwone barwy? Ile gwiazdek jest na fladze Stanów Zjednoczonych? Na te i inne pytania dotyczące flag państw odpowiedzą "Memory. Flagi świata" od wydawnictwa Demart.Memory pomagają dzieciom ćwiczyć zapamiętywanie, skupienie i cierpliwość. Oprócz tego rozbudzają wyobraźnię dzieci, które podczas zabawy poznają flagi państw, ich stolice oraz kontynenty, na których się znajdują."Memory. Flagi świata" uczą i zaspokajają ciekawość młodych graczy, a przy tym są wartościową rozrywką dla całej rodziny. Do gry dołączony jest plakat w formacie A3 z piękną mapą świata.
To już szósta książka z cyklu wierszyków poświęconych nauce i ćwiczeniu głosek. Zawiera ona 322 wierszyki - zarówno dość łatwe, przeznaczone dla przedszkolaków upraszczających wyrazy, jak i trudniejsze, które mogą wykorzystywać nauczyciele szkół do uczenia czytania oraz ćwiczenia dykcji, a nawet dorośli szlifujący wymowę. Czytelnik odnajdzie w publikacji bajki, ukłony w stronę Krakowa, zabawne puenty i dużo nowego materiału poświęconego głosce [r].Do tworzenia wierszyków wykorzystałam materiał wyrazowy zgromadzony w Logopedycznym zbiorze wyrazów, wspaniale opracowanym przez Janinę Wójtowiczową. Proszę czytelników o wyrozumiałość podczas lektury zaskakujących wierszyków, bo niekiedy musiałam podejmować karkołomne próby połączenia w jakąś sensowną całość niezwiązanych ze sobą wyrazów. Przy każdym wierszyku, także w spisie treści, pogrubione zostały ćwiczone zbitki.
Philippe Aris (1914-1984), jeden z najwybitniejszych w XX wieku francuskich mediewistów, był "odkrywcą dziecka" jako tematu badań historycznych. Niniejsza książka, opublikowana w 1960 roku, której przekład ukazuje się teraz w pełnej, nieskróconej wersji (z obszerną częścią poświęconą historii edukacji), stanowi właśnie pionierskie dzieło w tej dziedzinie, kanon, do którego nadal sięgają zarówno historycy, jak i socjologowie. Dzieciństwo bowiem, jak wynika z badań autora, nie jest "naturalną" formą biologiczną, lecz konstrukcją społeczną dość niedawnego pochodzenia. Średniowiecze nie znało jeszcze dzieciństwa ani wieku młodzieńczego, bo życie rodzinne we współczesnym sensie - oparte na intymności i uczuciach - pojawiło się dopiero w późniejszych stuleciach. Tę tyleż słynną, co radykalną i kontrowersyjną tezę autor uzasadnia na fascynującym materiale historycznym i ikonograficznym. "Odkrycie" dziecka miało istotne konsekwencje cywilizacyjne: lawinowy rozwój edukacji. Lektura książki jest przy tym pouczająca i pocieszająca, gdyż okazuje się, że to, co dziś uważamy za przejawy dawnego prymitywizmu - brak więzi uczuciowej z dzieckiem i swoisty "kolektywizm" życia rodzinnego - nie musi wynikać z ułomności ludzkiej natury, lecz ma swoją historię, my zaś żyjemy w szczęśliwych czasach odzyskanego - lub pozyskanego - dzieciństwa.
Książkożercy. Czytam i rozwiązuję to książki aktywnościowe gwarantujące naukę czytania przez zabawę. W publikacjach znalazły się różne rodzaje tekstów do czytania, w tym komiksy, wiersze, instrukcje, opowiadanie, a także łamigłówki, krzyżówki, rebusy i wiele innych angażujących i wciągających zadań. Teksty i łamigłówki zostały dostosowane do umiejętności dziecka. Każda z publikacji dostosowana jest do poziomu czytania i umiejętności dziecka.
Książkożercy. Czytam i rozwiązuję to książki aktywnościowe gwarantujące naukę czytania przez zabawę. W publikacjach znalazły się różne rodzaje tekstów do czytania, w tym komiksy, wiersze, instrukcje, opowiadanie, a także łamigłówki, krzyżówki, rebusy i wiele innych angażujących i wciągających zadań. Teksty i łamigłówki zostały dostosowane do umiejętności dziecka. Każda z publikacji dostosowana jest do poziomu czytania i umiejętności dziecka.
Dłonie i stopy. Ćwiczenia motoryczne to zestaw 50 ćwiczeń wspierających sprawność dłoni i stóp, dostosowanych do osób w różnym wieku: dzieci, młodzieży i dorosłych (również seniorów). Przejrzyste ilustracje i proste instrukcje zachęcają do regularnych ćwiczeń - niezależnie od poziomu sprawności czy doświadczenia. Karty są idealnym narzędziem do: terapii ręki i terapii stopy, ćwiczeń integracji sensorycznej, rehabilitacji ruchowej, codziennej profilaktyki i dbania o kondycje.
mgr Beata Grzechynia (1972-2025) - neurologopeda, absolwentka studiów podyplomowych na kierunku logopedia ogólna w Wyższej Szkole Pedagogicznej oraz neurologopedii na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Pracowała z dziećmi i młodzieżą szkolną w poradniach, szkołach oraz w zespole wczesnego wspomagania rozwoju. Swoje doświadczenie zawodowe zdobyła w placówkach oświatowych, w liceum ogólnokształcącym, w niepublicznych przedszkolach sióstr urszulanek oraz w Ośrodku Wczesnej Interwencji w Zgierzu, gdzie zajmowała się dziećmi ze spektrum autyzmu.Prywatnie była wspaniałą kobietą, żoną i mamą dwójki dzieci, które bardzo kochała. Uwielbiała spacery brzegiem morza i czytanie książek przy jego szumie. Marzyła, aby ludzie na całym świecie mieli dostęp do nauki języka polskiego.
Zbiór sprawdzianów, których bohaterami są sympatyczne zwierzęta, m.in. miś Horacy, lisek Ferdek i wiewiórka Fruzia. Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, przeznaczone są dla uczniów klasy II szkoły podstawowej do samodzielnej pracy. Obejmują najważniejsze treści programowe edukacji matematycznej. Zadania w sprawdzianach zostały opracowane tak, aby dzieci, mimo kontroli, dobrze się bawiły i nie nużyły się. Sprawdziany te umożliwią ocenę wiedzy i umiejętności ucznia, utrwalą i uporządkują wprowadzone wiadomości, wspomogą umiejętność logicznego myślenia, wnioskowania i kojarzenia faktów, rozwiną pamięć i poprawią koncentrację, korzystnie wpłyną na kreatywność ucznia, poprawią sprawność manualną i spostrzegawczość. Sprawdziany zostały opracowane zgodnie z zasadą stopniowania trudności, dlatego należy je wykonywać według zaproponowanej kolejności. Mogą być wykonywane w czasie lekcji lub jako utrwalające zadania domowe. Czas wykonywania sprawdzianów należy dostosować do możliwości dzieci oraz etapu edukacyjnego. Można je wykorzystać, pracując na różnych podręcznikach. Wielokrotne powtarzanie zdobytych wiadomości i umiejętności zapewni dziecku doskonałe wyniki. Sukces w szkole pozytywnie wpłynie na dalszy rozwój.
Konkretny i praktyczny przewodnik dla współczesnych rodziców!Książka, który uczy, jak sprawić, by relacja dziecka z cyfrowym światem była zdrowa i bezpieczna.Ile czasu dziecko może spędzać przed ekranem? Kiedy dać mu pierwszy smartfon? Czy pozwalać na granie w gry? Jak nauczyć je radzić sobie z hejtem? I jak Internet wpłynie na jego rozwój?Kieszonkowe ekrany stały się nieodłącznym elementem życia nie tylko naszego, lecz także naszych dzieci. Dla nas telefony komórkowe, smartwatche, tablety i przenośne konsole były nowościami. Uczyliśmy się ich obsługi, stopniowo poznawaliśmy interaktywny świat, powoli zanurzaliśmy się coraz głębiej w sieć. Dla naszych dzieci ekrany są oczywistością, nie znają świata bez nich, a po sieci poruszają się nieporównywalnie zgrabniej niż my. Co nie znaczy, że są w niej zupełnie bezpieczne i że wiedzą, jak dbać o higienę cyfrową.Kiedy coraz więcej głosów gani dorosłych za to, że nie potrafią wprowadzać dzieci w świat cyfrowy, Magdalena Bigaj w swojej książce mówi: to normalne, że popełniamy błędy. Ważne, aby wyciągać z nich wnioski."Wychowanie przy ekranie" nie tylko dostarcza niezbędnej wiedzy na temat higieny cyfrowej, lecz także dodaje rodzicom otuchy. Autorka nie moralizuje, za to dzieli się z czytelniczkami i czytelnikami solidną dawką wiedzy niezbędnej każdemu współczesnemu rodzicowi oraz praktycznymi radami popartymi swoim unikatowym doświadczeniem, w którym łączy role edukatorki, badaczki, pracowniczki świata nowych technologii oraz matki.
Pakiet książek Anny Konarzewskiej, zawiera dwie pozycje:"(Nie)zwykłe spotkania wokół godzin wychowawczych" oraz "(Nie)zwykłe spotkania młodzi w cyberprzestrzeni"
Obydwie mogą służyć rodzicom oraz nauczycielom np. na godzinach wychowawczych.
Doradztwo zawodowe to zestaw kart, który wspiera młodzież w świadomym planowaniu ścieżki edukacyjno-zawodowej. Inspiruje, zadaje ważne pytania i pomaga znaleźć odpowiedzi. Może być wykorzystywany zarówno indywidualnie, jak i w pracy grupowej. Zadania zostały zaprojektowane z myślą o uczniach klas 7 i 8, a także o nauczycielach, doradcach zawodowych, pedagogach i wychowawcach, którzy wspierają młodzież w procesie wyboru dalszej drogi kształcenia. Teczka zawiera 60 kart pracy, które pomagają krok po kroku: identyfikować mocne strony, zainteresowania i talenty, odkrywać zawody i ścieżki kariery dostępne na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy, poznawać, jak działa rynek pracy i czym są kompetencje przyszłości, rozwijać umiejętność podejmowania decyzji, świadomie planować przyszłość zawodową. Spis treści: Doradztwo zawodowe 1. Co to za zajęcia? Doradztwo zawodowe 2. Podsumowanie zajęć Refleksje wokół pracy Sztuka poznania siebie Autoprezentacja Moje aspiracje Moje wartości Moje zasoby To właśnie jestem ja! Warto mieć marzenia Moje pasje i zainteresowania Jestem dobra/dobry w Czyli o moich umiejętnościach Mój temperament a wybór zawodu Nasze zdolności i talenty klasowe Szukam swojego zawodu Mój wymarzony zawód to Akcja motywacja Kompetencje miękkie i twarde Kompetencje przyszłości Kompetencje kluczowe Praca w grupie Dobry lider zespołu Komunikacja interpersonalna Negocjacje Role grupowe według R.M. Belbina Typy osobowości zawodowych według J.L. Hollanda Grupy zawodów według B.A. Klimowa Rodzaje inteligencji według H. Gardnera W gąszczu zawodów 1. Kultura i nauka W gąszczu zawodów 2. Przemysł i turystyka W gąszczu zawodów 3. Handel i zarządzanie W gąszczu zawodów 4. Prawo i ochrona Zawody przyszłości Na szlaku ginących zawodów Ulubione zawody przez lupę Zawody blisko nas Jak zdobyć doświadczenie zawodowe? Ograniczenia. Czyli o konieczności przeanalizowania wyboru szkoły i zawodu Przedmioty szkolne a zawody Mój osobisty plan działania Edukacyjne możliwości Ścieżka edukacyjno-zawodowa Co dalej po szkole podstawowej? Jaka szkoła po podstawówce? Nauka przez całe życie Sztuka podejmowania decyzji Kreatywność i szukanie rozwiązań Myślenie krytyczne Przedsiębiorczość Jak znaleźć równowagę między pracą a życiem osobistym? Etyka zawodowa Wypalenie zawodowe Marka osobista Rynek pracy Sukces zawodowy Kariera zawodowa Jak zabłysnąć na kartce 1. Czyli o CV Jak zabłysnąć na kartce 2. Czyli o liście motywacyjnym Pracownik doskonały Pracodawca doskonały
W publikacji zaprezentowano zabawy oparte na dotyku, bazujące na naturalnej aktywności dzieci. Profesor Marta Bogdanowicz nazywa je zabawami relacyjno-relaksującymi, ponieważ służą z jednej strony pogłębieniu kontaktu między dzieckiem a dorosłym, z drugiej zaś - odprężeniu i wspólnemu przeżywaniu radości. W masażykach tych nie chodzi bowiem o klasyczny masaż z wykorzystaniem odruchów fizjologicznych, lecz o sposób, w jaki rodzic nawiąże fizyczny kontakt z dzieckiem, czyli o delikatny dotyk (głaskanie, dotykanie opuszkami palców, delikatne poklepywanie) mający charakter pełnej miłości komunikacji.
Wartość masażyków potwierdzona została przez badania. Dzieci, które są masowane i do których czule się przemawia, mniej chorują, a także są bardziej przyjacielskie, odważne i odporne na stres. Regularne i wrażliwe stosowanie dotyku sprzyja również nawiązaniu kontaktu z dziećmi z poważnymi i sprzężonymi zaburzeniami rozwojowymi. Trudno więc przecenić korzyści płynące z tych zabaw dla rozwoju emocjonalnego oraz społecznego dzieci i ich więzi z rodziną.
Książka nie zawiera CD. Płyty CD można dokupić oddzielnie.
Co czeka na Ciebie w książce? kreatywne warsztaty literackie i plastyczne, zajęcia inspirowane świętami i rokiem kalendarzowym, gry biblioteczne i escape roomy, scenariusze spotkań z kulturą, językiem i emocjami, pomysły na promocję czytelnictwa. To nie jest kolejna teoretyczna publikacja. To narzędzie, które pomoże Ci tworzyć wyjątkowe chwile w bibliotece, rozwijać pasje czytelników i budować relacje, które zostają na długo. Każdy scenariusz zawiera: szczegółowy opis przebiegu zajęć, cele edukacyjne, wskazówki organizacyjne, gotowe materiały do wykorzystania.W książce znajdziesz scenariusze lekcji bibliotecznych z podziale na miesiące, jak Międzynarodowy Dzień Kubusia Puchatka (18 stycznia), Randka z książką (14 lutego), Międzynarodowy Dzień Szczęścia (20 marca), Międzynarodowy Dzień Książki Dla Dzieci (2 kwietnia), Dzień Bibliotek i Bibliotekarza (8 maja), Światowy Dzień Roweru (3 czerwca), Dzień Psa (1 lipca), Światowy Dzień Umiejętności Czytania (8 września), Dzień Zdrowego Śniadania (8 listopada), Międzynarodowy Dzień Wolontariusza (5 grudnia). Są tu także scenariusze zajęć o dorastaniu, jak np. o depresji młodzieńczej, o tolerancji, relacjach z rodzicami.
Książka, którą trzymasz w ręku, to praktyczne narzędzie dla bibliotekarzy, nauczycieli i edukatorów, którzy chcą aktywnie promować czytelnictwo. Znajdziesz w niej gotowe konkursy czytelnicze oparte na najbardziej lubianych książkach dla dzieci i młodzieży: Kubuś Puchatek, Ania z Zielonego Wzgórza, Mały Książę, Akademia Pana Kleksa, W pustyni i w puszczy, Hibbit, czyli tam i z powrotem, Opowieści z Narnii, Syzyfowe prace, Przygody Tomka Sawyera, Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi, Opowieść wigilijna, Dzieci z Bullerbyn, Chłopcy z Placu Broni. Każdy z 13 scenariuszy zawiera: ?krótki wstęp merytoryczny do książki i jej wartości edukacyjnej, ?gotowy zestaw zadań do druku, ?klucz odpowiedzi oraz sugestie punktacji, ?inspiracje do rozszerzenia działań (warsztaty, escape roomy, prace plastyczne, gry literackie). Zainspiruj młodych czytelników do sięgnięcia po klasykę literatury dziecięcej i młodzieżowej ? bez stresu, bez straty czasu, z gotowymi materiałami.
Szkoła i ja – seria dla dzieci rozpoczynających naukę w szkole!Wzrok, słuch, smak, węch, dotyk, ruch… Kiedy używamy wszystkich zmysłów, nasz mózg działa jak superkomputer! Dzięki temu lepiej zapamiętujemy rzeczy, których się uczymy. W tej książce przedstawiamy różne kreatywne i efektywne metody nauki wykorzystujące zmysły. Gotowi na nową przygodę? Ruszajmy!Każde dziecko jest wyjątkowe, więc to, co działa w przypadku jednego, może się nie sprawdzić u innego. Dlatego warto próbować rozmaitych metod zapamiętywania i rozumienia. Czasami wystarczy zmienić sposób przyswajania wiedzy, by wszystko stało się prostsze.Agnieszka Łubkowska, trener zdolności poznawczych Agnieszka Łubkowska - trener zdolności poznawczych, prowadzi zajęcia z zakresu skutecznej nauki, szybkiego czytania, technik pamięciowych oraz treningów pamięci. Od ponad 20 lat pomaga dzieciom, młodzieży i dorosłym w pokonywaniu trudności edukacyjnych, takich jak dysleksja, ADHD, dyskalkulia czy dysgrafia. Specjalizuje się w zaawansowanych metodach korygowania tych problemów, wspierając prawidłowy rozwój intelektualny oraz poprawę umiejętności szkolnych swoich podopiecznych. W swojej pracy wykorzystuje różnorodne metody, takie jak ForBrain, metoda Dennisona, Mindfulness oraz autorskie ćwiczenia wspierające syntezę tekstu i jego głębokie rozumienie. Prowadzi stronę Paulina Radziejewska - już od najmłodszych lat, gdy pytano ją, kim chce być w przyszłości, zawsze z dumą odpowiadała, że zostanie ilustratorką książek dla dzieci. Studiowała na Wydziale Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, gdzie obroniła dyplom w pracowni projektowania książki i ilustracji. Swoją zawodową przygodę zaczęła od ilustrowania podręczników szkolnych, co pozwoliło jej rozwinąć różnorodny styl. Choć sercem jest miłośniczką skandynawskich klimatów, minimalizmu i surowego piękna Bałtyku, jej ilustracje są pełne ciepła i detali, a głównym tematem są dzieci. W twórczej pracy zawsze towarzyszy jej ukochane kocie trio: Pan Chmura, Rysio i Kajtek. Powyższy opis pochodzi od wydawcy
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?