Materiał nauczania w podręczniku został uporządkowany chronologicznie. W każdym podręczniku zostały wyodrębnione działy. Każdy dział obejmuje zamknięty okres z historii powszechnej lub Polski albo zintegrowane treści z historii powszechnej i Polski (w zależności od specyfiki omawianej epoki). W ramach działów wyodrębnione zostały tematy, które nauczyciel może realizować na jednej lub kilku godzinach lekcyjnych (w zależności od przydziału godzin zakresu rozszerzonego w danej klasie). Każdy dział kończy ćwiczeniowy materiał powtórzeniowy. Liczne, zróżnicowane polecenia służą kształceniu umiejętności wskazanych w celach ogólnych podstawy programowej.Omówienie każdej epoki historycznej poprzedza rozdział źródłoznawczy prezentujący specyfikę źródeł historycznych do danego okresu dziejów.W podręczniku Historia. Zakres rozszerzony. Klasa 3 znajdują się następujące działy:Europa i świat w epoce restauracji i rewolucji (pierwsza połowa XIX w.)Polacy i ziemie polskie w pierwszej połowie XIX w.Europa i świat w epoce rozwoju cywilizacji przemysłowej (od połowy XIX w. do 1914 r.)Polacy i ziemie polskie w drugiej połowie XIX i na początku XX w.Polska, Europa i świat w okresie Wielkiej Wojny.Europa i świat w okresie międzywojennym.
Materiał nauczania w podręczniku został uporządkowany chronologicznie. W podręczniku zostały wyodrębnione działy. Każdy dział obejmuje zamknięty okres z historii powszechnej lub Polski albo zintegrowane treści z historii powszechnej i Polski (w zależności od specyfiki omawianej epoki). W ramach działów wyodrębnione zostały tematy, z których każdy odpowiada jednej jednostce lekcyjnej. Każdy dział kończy lekcja powtórzeniowa. Liczne polecenia towarzyszące różnym elementom podręcznika służą kształceniu umiejętności wskazanych w celach ogólnych podstawy programowej.
Podręcznik Historia. Zakres podstawowy. Klasa 3 obejmuje następujące działy:
Europa i świat od 1815 r. do połowy XIX wieku.
Polacy i ziemie polskie w 1. Połowie XIX wieku.
Europa i świat od połowy XIX w. do 1914 roku.
Polscy i ziemie polskie w 2. połowie XIX wieku i na początku XX wieku.
Polska, Europa i świat w okresie Wielkiej Wojny.
Europa i świat w okresie międzywojennym.
Polska w dwudziestoleciu międzywojennym.
Chemia. Podręcznik. Liceum i technikum. Klasa 3. Zakres podstawowy został opracowany z myślą o wszystkich uczniach, którzy kontynuują poznawanie tej dziedziny wiedzy. Podstawy te ułatwiają poznawanie świata, zrozumienie wielu zjawisk, procesów oraz pozwalają lepiej i bezpieczniej żyć.
Podręcznik do klasy 3 zawiera 2 działy:
Związki organiczne o znaczeniu biologicznym.
Chemia w naszym życiu.
Uczniowie pracując z podręcznikiem:
poznają aktualny stan wiedzy chemicznej i jej zastosowanie w życiu codziennym i w przemyśle,
utrwalą swoją wiedzę i rozwiną umiejętności dzięki podsumowaniom umieszczonym po lekcjach i po działach,
rozwiążą różnego typu zadania na końcu tematu i wykonają polecenia Sprawdź czy potrafisz na końcu działu, dzięki czemu będą mieli okazje przeprowadzenia weryfikacji swoich osiągnięć,
uzyskają dodatkowe wiadomości i poznają kierunki rozwoju wiedzy – w bloku informacyjnym Warto wiedzieć,
dowiedzą się, jak uczyć się skutecznie i efektywnie,
łatwiej zrozumieją i zapamiętają nowe treści dzięki zawartym infografikom,
nauczą się sztuki obserwacji i analizy – w bloku z doświadczeniami zapoznają się z opisem, obserwacjami i wnioskami, a także zobaczą zdjęcie istotnego momentu reakcji wraz ze schematycznym rysunkiem oraz oznaczenia substancji niebezpiecznych.
Autorki książek z serii "Trudne rozmowy z nastolatkiem" - doświadczone psycholożki i matki - radzą, jak rozmawiać z nastolatkiem, jak nawiązać z nim bliską więź, uczulają na zagrożenia i podpowiadają, jak reagować, gdy dzieje się coś złego.
Podano w niej technikę wykonywania form odzieży lekkiej stosowaną w krawiectwie miarowo-usługowym, z uwzględnieniem typowych form spódnic, spodni, bluzek, sukienek. Zamieszczono też przykłady modelowania kołnierzy, odzieży raglanowej i kim
Podręcznik do nauki zawodu opiekun osoby starszej. W części pierwszej zawiera wiadomości z zakresu podstaw prowadzenia działalności gospodarczej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz kompetencji personalnych i społecznych. Część druga omawia problematykę opieki nad osobą starszą, chorób wieku starszego oraz fizjologii starzenia się organizmu człowieka. Znaleźć tam można również zagadnienia związane z rehabilitacją, podstawami żywienia, psychologii i pielęgnowania osób starszych. Całość uzupełnia rozdział poświęcony systemowi pomocy społecznej w Polsce. Podręcznik ma ciekawą szatę graficzną, zawiera liczne ilustracje, rysunki, tabele i wykresy.
Autorki książek - doświadczone psycholożki i matki - radzą, jak rozmawiać z nastolatkiem, jak nawiązać z nim bliską więź, uczulają na zagrożenia i podpowiadają, jak reagować, gdy dzieje się coś złego.
Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów technikum rolniczego, ogrodniczego, technologii żywności, żywienia i gospodarstwa domowego, weterynarii i hodowli koni; klas IV technikum na podbudowie szkoły podstawowej; klasy III technikum na podbudowie szkoły zasadniczej oraz dla słuchaczy III i IV semestru szkoły policealnej.
Zawiera informacje dotyczące struktury przedsiębiorstwa i jego celów, kadry kierowniczej i personelu. Omówiono w nim rachunkowość, sposoby finansowania oraz strategię i planowanie w przedsiębiorstwie.
Doskonała pomoc w przeprowadzeniu diagnozy gotowości szkolnej dzieci, które w kolejnym roku rozpoczną naukę w klasie pierwszej. Publikacja zawiera 18 perforowanych kart do diagnozy jesiennej i 18 perforowanych kart do diagnozy wiosennej, a także arkusz wyników diagnozy dojrzałości szkolnej z interpretacją wyników.Informacje o sprawdzanych umiejętnościach oraz kryteria oceniania na każdej karcie ułatwią przeprowadzenie diagnozy. Czytelny arkusz wyników, podzielony zgodnie z obszarami podstawy programowej, pozwala w prosty sposób sprawdzić przyrost wiedzy i umiejętności dziecka, a profilogram i interpretacja wyników ułatwiają komunikację z rodzicami dzieci.Uzupełnieniem Kart jest przewodnik metodyczny oraz elektroniczny formularz do zliczania wyników i generowania cenzurki zgodnej z aktualnym rozporządzeniem MEN.
Kalejdoskop ucznia. Informatyka z CD do klasy 2 to publikacja, która w ciekawy i przystępny sposób uczy, jak pracować i bawić się z komputerem.To 30 inspirujących i rozwijających kreatywne myślenie lekcji , które zostały ułożone w przemyślany sposób.Każda lekcja składa się z części teoretycznej i dwuetapowej ćwiczeniowej poleceń do wykonania zawartych w podręczniku i ćwiczeń z komputerem oraz na płycie, doskonalących i utrwalających poznane zagadnienia.Oprócz lekcji z edytora grafiki i tekstu, na których uczeń wykonuje operacje zmiany rozmiaru, kopiowania, wklejania i usuwania elementów, są również lekcje poświęcone bezpieczeństwu w internecie, umiejętności wykorzystywania kalkulatora na lekcjach matematyki oraz umiejętności korzystania z prezentacji multimedialnej.Zgodnie z obowiązującą podstawą programową, w publikacji znajdują się lekcje poświęcone programowaniu, wykorzystujące postacie z lektur. Programowanie rozwija m.in. myślenie przyczynowo - skutkowe oraz wyobraźnię uczniów, a zagadki i łamigłówki są drogą do odkrywania algorytmów.Zaletą publikacji jest quiz wiedzy To już wiem!, który pozwala sprawdzić, w jakim stopniu uczniowie opanowali materiał.Kalejdoskop ucznia. Informatyka do kl.2 jest zgodny z podstawą programową kształcenia ogólnego pod względem treści i wymagań, poszerza również umiejętności o kompetencje medialne, czyli umiejętności wyszukiwania, sprawnego selekcjonowania, przetwarzania i twórczego wykorzystania informacji.Publikacja z takim układem treści będzie dużą pomocą dla nauczyciela w prowadzeniu zajęć z informatyki. Teoria przedstawiana jest krok po kroku, w skondensowanej formie, wszystkie ważne elementy zostały zaznaczane na zrzutach, dzięki czemu uczeń bardzo szybko orientuje się, co powinien zrobić. Ćwiczenia ułożone są według stopnia trudności. Lekcje z programowania są tak przygotowane, żeby mógł je poprowadzić każdy nauczyciel, nawet bez specjalistycznego przygotowania.Płyta, która wchodzi w skład zestawu jest ściśle skorelowana z zeszytem ćwiczeń. Zawiera ponad 100 ciekawych i różnorodnych ćwiczeń, w tym quizy, zagadki i gry, memory, które nie znudzą uczniów, a będą dla nich świetną zabawą.Większość bloków ćwiczeniowych jest oparta na zasadzie stopniowania trudności. Dzięki temu uczeń zdolniejszy ma możliwość pogłębienia wiedzy, a pracujący trochę wolniej powtórzy w swoim tempie te zagadnienia, które sprawiają mu kłopot. Uczniowie mają możliwość rozwijania swojej kreatywności.Nauczyciel dysponujący płytą z tak dużą liczbą ćwiczeń może indywidualizować pracę z uczniami, co bardzo ułatwi prowadzenie lekcji, jak również przyczyni się do poprawy wyników nauczania, nie tylko z informatyki, lecz także z jęz. polskiego czy matematyki, gdyż dzięki zadaniom z tych właśnie dziedzin edukacji można ćwiczyć oraz powtarzać różne zagadnienia z tych przedmiotów. Ćwiczenia na płycie są bardzo przydatnym narzędziem dla nauczyciela w tym zakresie. Dzięki quizom po I i II semestrze nauczyciel ma możliwość szybkiego sprawdzenia stopnia opanowania materiału przez uczniów.
Tytuł wchodzący w skład serii publikacji dodatkowych Kalejdoskop ucznia, których celem jest ćwiczenie głównych umiejętności w kl. 13, takich jak: czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje mają poszerzać i pogłębiać wiedzę oraz umiejętności uczniów. Mogą być wykorzystane do zadawania pracy domowej lub jako materiał dodatkowy (uzupełniający) do wykonywania przez uczniów ćwiczeń w trakcie zajęć w szkole.Uniwersalny, okołocyklowy zeszyt do matematyki o objętości 80 stron, zachęcający uczniów do doskonalenia umiejętności matematycznych zdobytych w czasie zajęć szkolnych.Zagadnienia ułożone zgodnie z kolejnością ich wprowadzania w metodzie pracy prof. Jadwigi Hanisz (i zadania nawiązujące do tej metody) i zgodnie z programem nauczania w klasie 2.
Komplet dwóch płyt audio dla nauczycieli wychowania przedszkolnego, na których znalazły się:
dziecięce przeboje (np. Woogie-boogie; Ogórek wąsaty);
utwory dobrane do tematyki poruszanej w scenariuszach zajęć (np. Dżungla, Już blisko kolęda, Lot kosmiczny, W bibliotece, Łąka, Piosenka do walizek i plecaków);
piosenki odpowiednie do pór roku (np. Jesienny walczyk, Zima przyjdzie jutro, Pracowita Pani Wiosna, Piosenka na kolorowe lato);
akompaniamenty;
tradycyjne utwory do śpiewu i zabawy (np. Ojciec Wirgiliusz, Moja Julijanko, Bawmy się w konopki, Mało nas);
pieśni patriotyczne (np. Mazurek Dąbrowskiego).
Materiał jest uzupełnieniem scenariuszy opisanych w czterech częściach przewodnika metodycznego Tropiciele.Pięciolatek.
omowe ćwiczenia. Czytam to znakomita publikacja dla 7–8-latków wprowadzająca je w świat literatury.
O wyjątkowości tej pozycji świadczą zebrane w jednym miejscu utwory prezentujące różne gatunki literackie, są tu m.in. wiersze Joanny Papuzińskiej, Joanny Kulmowej, Jana Brzechwy, Wandy Chotomskiej, fragmenty książek Gianniego Rodariego, Astrid Lindgren, Roksany Jędrzejewskiej-Wróbel, bajki perskie i buddyjskie, inscenizacje Doroty Gellner, komiksy Tadeusza Baranowskiego i Bohdana Butenki, a także teksty użytkowe. Dzięki przemyślanemu doborowi tekstów dzieci mogą rozwijać umiejętność czytania ze zrozumieniem, interpretowania, wnioskowania na podstawie treści oraz – co bardzo ważne – wyrażania własnego zdania.
Wszystkie teksty przeznaczone do czytania przez dzieci wydrukowano większą czcionką. Utwory zostały pięknie zilustrowane przez polskich artystów grafików. Atrakcyjności dodają tak lubiane przez dzieci nalepki.
Na końcu publikacji w ramach cyklu „Porozmawiajmy” zamieszczono zestawy pytań i poleceń pomocnych w poprowadzeniu rozmów po przeczytaniu wybranych tekstów.
Publikacje z serii „Domowe ćwiczenia” opracowali eksperci WSiP z wieloletnim doświadczeniem metodycznym.
Podręcznik niezbędny w nauce zawodów elektryk i technik elektryk - stanowi podstawowe źródło wiedzy w przygotowaniach do egzaminu zawodowego.
Część pierwsza publikacji przedstawia wiadomości i kształtuje umiejętności praktyczne związane z budową i konserwacją maszyn i urządzeń elektrycznych. Dokładnie omówiono w niej wszystkie zagadnienia, których znajomość obowiązuje kandydata do zawodu - od ochrony przeciwporażeniowej po budowę, rodzaj i zastosowanie maszyn i urządzeń elektrycznych.
Godne zaufania kompendium aktualnej wiedzy - jego autorzy są twórcami publikacji zawodowych i doświadczonymi nauczycielami przedmiotów z branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej.
Obowiązkowa pozycja w przygotowaniach do egzaminu zawodowego! Wiadomości teoretyczne wsparte licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami przybliżającymi praktyczne zastosowanie wiedzy.
Gramatyka i stylistyka. Język polski. Zeszyt ćwiczeń dla klasy 7 szkoły podstawowej to zbiór kilkuset zadań i ćwiczeń utrwalających wiadomości z nauki o języku wskazane w nowej podstawie programowej z zakresu fleksji, składni, słowotwórstwa i komunikacji językowej.Ćwiczenia są zróżnicowane pod względem rodzaju aktywności, stopnia trudności i rozbudowania. Po każdym dziale znajdują się bloki powtórzeniowe umożliwiające weryfikację wiedzy i nabytych umiejętności. Dzięki podanym odpowiedziom i zaproponowanej punktacji uczeń może dokonać samooceny i zdiagnozować swoje słabsze strony.Szczególny nacisk położono na doskonalenie umiejętności tworzenia form wypowiedzi zarówno tych przewidzianych w klasach 78 (m.in. przekształcenia na cudzym tekście, recenzja, rozprawka, przemówienie), jak i tych z etapu 46 (charakterystyka, opis czy dedykacja).Na końcu zeszytu ćwiczeń dodano dział Sprawdź, czy pamiętasz z materiałem powtórzeniowym z wcześniejszych klas zreformowanej szkoły podstawowej, stanowiący doskonałą pomoc w przygotowaniach do egzaminu po 8 klasie.
Plastyka. Zeszyt ćwiczeń to publikacja ściśle skorelowana z podręcznikiem Plastyka do klasy 6. W części pierwszej zawiera ćwiczenia plastyczne oraz starannie przygotowane miejsce do ich wykonania, a także propozycje ciekawych projektów i działań plastycznych do wykonania poza zeszytem, wzbogacone o szczegółowe wskazówki, które ułatwiają pracę.
W drugiej części znajdują się cztery rozdziały poświęcone powtórzeniu i utrwaleniu wiadomości z dziejów sztuki, obejmujących barok, klasycyzm, XIX wiek i sztukę współczesną, skorelowane z wkładkami do podręcznika Plastyka.
W ostatniej części zeszytu zamieszczono zadania, krzyżówki i testy powtórzeniowe utrwalające wiedzę o pojęciach, dziedzinach plastyki, artystycznych środkach wyrazu, warsztacie artysty, technikach plastycznych oraz dziejach sztuki z trzech lat nauki w szkole podstawowej (klasy 4–6).
Klucz do muzyki. Zeszyt ćwiczeń to publikacja ściśle skorelowana z podręcznikiem do klasy 6. Aktywizuje uczniów dzięki licznym ćwiczeniom muzycznym, krzyżówkom, rebusom i zadaniom sprawdzającym wiadomości, zawiera także dodatkowy repertuar do śpiewania i grania.
W zeszycie znajdują się również zadania pozwalające zapamiętać ważne utwory z literatury muzycznej, a zamieszczone na końcu zeszytu puste pięciolinie pozwalają zapisywać przykłady muzyczne bez potrzeby korzystania z dodatkowego zeszytu do muzyki.
Tytuł wchodzący w skład nowej serii publikacji dodatkowych Kalejdoskop ucznia, których celem jest ćwiczenie głównych umiejętności w kl. 13, takich jak czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje mają poszerzać oraz pogłębiać wiedzę i umiejętności uczniów. Mogą być wykorzystane jako materiał dodatkowy (uzupełniający) w trakcie zajęć w szkole lub jako praca domowa.Uniwersalny, okołocyklowy zeszyt, wprowadzony w miejsce publikacji Czytam ze zrozumieniem i Czytam i interpretuję.Połączenie w jednej publikacji głównych umiejętności czytania, pisania i mówienia (wypowiadania się w formie ustnej i pisemnej) które w procesie edukacji wzajemnie się przenikają. Taka zawartość publikacji nie tylko oddaje zintegrowany charakter edukacji w klasach 13, lecz także jest wygodna dla nauczyciela, który ma ciekawe ćwiczenia z różnych obszarów w jednym zeszycie.Koncepcja zeszytu oparta na tekstocentryzmie założeniu dydaktycznym, zgodnie z którym tekst staje się podstawą działań dydaktycznych, płaszczyzną wspólną nauki o literaturze, kulturze i języku. Zamieszczone w zeszycie teksty, zróżnicowane tematycznie i gatunkowo, można podzielić na dwa zasadnicze rodzaje: teksty literackie i teksty informacyjne. Podział ten wynika z dwóch zasadniczych celów czytania: czytania dla przeżycia literackiego i czytania dla uzyskania i wykorzystania informacji.Teksty literackie:opowiadania o tematyce społeczno-wychowawczej napisane przez znane i cenione autorki, takie jak: Roksana Jędrzejewska-Wróbel, Zofia Stanecka, Małgorzata Strzałkowska,wiersze Danuty Wawiłow, Tadeusza Kubiaka, Józefa Czechowicza,adaptacja baśni.Teksty nieliterackie:tekst o sztuce autorstwa Zofii Dubowskiej-Grynberg,teksty przyrodnicze Wojciecha Mikołuszki,komiks Tomasza Samojlika,teksty użytkowe (np. przepis, instrukcja obsługi) Joanny Dobkowskiej.Ćwiczenia zawarte w publikacji kształcą czytanie ze zrozumieniem, umiejętność interpretowania tekstu, wypowiadania się na jego temat, wnioskowania na podstawie treści oraz wyrażania własnego zdania. Każdy tekst jest także punktem wyjścia do ćwiczeń przede wszystkim w mówieniu, a także w pisaniu (ćwiczeń zarówno językowych, ortograficznych, jak i z pisania różnych form wypowiedzi: życzeń, zaproszenia, listu, opisu, opowiadania itd.; pisanie będzie jednak bardziej rozwijane w klasach 2 i 3).Struktura zestawuĆwiczenia przed tekstem (wprowadzające) budują kontekst do rozumienia właściwego tekstu. Przygotowanie ucznia do odbioru tekstu literackiego polega na poprzedzeniu lektury ćwiczeniami, wywołującymi aktywność emocjonalną lub intelektualną korzystną dla odbioru tekstu.Ćwiczenia do tekstu prowadzą ucznia przez tekst, tak aby od poziomu informacyjnego przejść do interpretacji odkrywania głównego sensu, celu lub przesłania tekstu. Odpowiedzi w pytaniach i ćwiczeniach wymagają od ucznia analizy tekstu, porządkowania i porównywania informacji, wyciągania wniosków, rozpoznawania związków przyczynowo-skutkowych, refleksji na temat postaw i zachowania bohaterów oraz wydarzeń, stawiania hipotez interpretacyjnych, które będą weryfikowane w toku lekcji, wyrażania własnych opinii o przeczytanych tekstach i badania ich konstrukcji. Wszystkie te działania dzięki odpowiednio zaplanowanym zadaniom są dostępne nawet dla najmłodszych uczniów.Ćwiczenia dodatkowe (wychodzące poza tekst) dają pretekst do aranżowania sytuacji dydaktycznych, w których następuje zmiana ról uczeń z odbiorcy zmienia się w twórcę. To niezwykle pożyteczna metamorfoza, która pozwala na rozwijanie w zbalansowany sposób zarówno kompetencji odbiorczych, jak i nadawczych, a przede wszystkim aktywizuje ucznia.
Tytuł wchodzący w skład nowej serii publikacji dodatkowych Kalejdoskop ucznia, których celem jest ćwiczenie głównych umiejętności w kl. 13, takich jak czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje mają poszerzać oraz pogłębiać wiedzę i umiejętności uczniów. Mogą być wykorzystane jako materiał dodatkowy (uzupełniający) w trakcie zajęć w szkole lub jako praca domowa.Uniwersalny, okołocyklowy zeszyt do matematyki, wprowadzony w miejsce publikacji Liczę i Rozwiązuję zadania.Zagadnienia ułożone zgodnie z kolejnością wprowadzania w metodzie pracy prof. Jadwigi Hanisz (i zadania nawiązujące do tej metody):ORIENTACJA W PRZESTRZENICECHY WIELKOŚCIOWEPorządkowanie wg jednej cechyPorządkowanie wg dwóch cechKLASYFIKACJAKlasyfikacja przedmiotów wg jednej cechyFigury geometryczne, klasyfikacja wg jednej cechy, dwóch i większej liczby cechKarty logicznePOJĘCIE LICZBY NATURALNEJPorównywanie liczebności zbiorówPorządkowanie zbiorów według liczebności. Pisanie cyfrLiczby porządkoweDZIAŁANIA NA LICZBACHDodawanie i odejmowanie, układanie działań do obrazkówPorównywanie sum i różnicWykorzystanie grafów do dodawania i odejmowania. Równania z okienkiemZADANIA TEKSTOWEDodawanie i odejmowanieUkładanie zadania tekstowego do rysunku lub działaniaObliczenia pieniężneWybieranie poprawnego sposobu obliczaniaZadawanie pytań do zadańWybieranie pytań do zadaniaZadania złożoneZadania trudneFIGURY GEOMETRYCZNERozpoznawanie figurRytmyMozaikaSymetrieJEDNOSTKI MIARObliczenia pieniężne (monety)Mierzenie długościMierzenie masyMierzenie czasu. ZegarMierzenie czasu. Dni tygodniaZgodnie z propozycją metody pracy prof. J. Hanisz zadania zbudowano tak, aby uwzględnić:włączanie sytuacji problemowych stwarzających uczniom możliwość samodzielnego dochodzenia do wyniku obliczeń;pozwalanie dzieciom na tworzenie własnych pomysłów rozwiązań, stawianie pytań, objaśnianie, argumentowanie oraz uzasadnianie drogi swojego myślenia;ćwiczenie sprawności rachunkowej;porządkowanie zdobytej wiedzy;powtarzanie z dziećmi poznanego materiału w różnych formach;wprowadzanie na zajęciach stałych elementów utrwalających wiedzę i umiejętności praktyczne.Zamieszczone na końcu zeszytu wycinanki (elementy do samodzielnego wycinania przez dziecko) pozwalają na naukę przez działanie, a także podnoszą atrakcyjność publikacji.
Znakomita pomoc dla osób przygotowujących się do egzaminu zawodowego z kwalifikacji A.30. Organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w procesie produkcji, dystrybucji i magazynowania.Pigułka wiedzy i doskonały sposób powtórzenia materiału! Repetytorium systematyzuje wszystkie wiadomości, których znajomość jest wymagana na egzaminie. Omawia m.in. zagadnienia związane z procesem produkcji, organizacją i harmonogramem prac, gospodarką zapasami, procesem magazynowania, dystrybucją. W skondensowanej formie przedstawia procesy informatyczne w logistyce, koszty i ich kalkulację, dokumentację w procesie logistycznym.Dzięki testom i zadaniom praktycznym zawartym w publikacji absolwenci kierunków technik logistyk i technik spedytor rzetelnie powtórzą wiadomości i sprawdzą swoje przygotowanie do egzaminu.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?