Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji hotelowej.Ułatwia zrozumienie kwestii związanych ze świadczeniem gościom usług przez pracowników recepcji, m.in.: pomoc w przenoszeniu bagażu, budzenie, przekazywanie wiadomości i korespondencji, udzielanie informacji, obsługa gości specjalnych.Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna rodzaje cen usług hotelarskichi stosowane rabaty, formy płatności w sprzedaży usług hotelarskich i zasady prowadzenia rachunku hotelowego gości.Wzbogacenie podręcznika w liczne fotografie, ilustracje i tabele pomaga uczniowi zrozumieć przedstawioną teorię.
Podręcznik realizuje treści nowej podstawy programowej. Jest przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia zagadnienia dotyczące schematu organizacyjnego hotelu, roli recepcji, bezpieczeństwa pracy w recepcji, etyki i kultury pracy, zasad komunikowania się z gośćmi, organizacji pracy służby parterowej oraz procedur obsługi gości przez pracowników służby parterowej. Treści teoretyczne wsparte zostały licznymi przykładami i ilustracjami.
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia zagadnienia dotyczące:struktury organizacyjnej recepcji,rezerwacji, procedur przyjęcia gości do hotelu,obsługi gości w trakcie pobytu orazprocedury wykwaterowania gości z hotelu (check-out).Treści teoretyczne wsparte zostały licznymi przykładami i ilustracjami.
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Wprowadza w podstawy turystyki. Omawia szczegółowo zasady standaryzacji obiektów noclegowych. Przedstawia charakterystykę bazy noclegowej w Polsce i dokładnie opisuje największe sieci hotelowe. Prezentuje główne organizacje hotelarskie.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?