Informatyka LO 3 Podr. w.2021 ZP WSIP
Szkoła ponadpodstawowa
- ISBN: 9788302195518
- EAN: 9788302195518
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: WSiP
- Format: 241x170x11mm
- Język: polski
- Liczba stron: 272
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
56,71złCena detaliczna: 63,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,20 zł
x
Podręcznik Informatyka. Zakres podstawowy. Klasa 3 to kolejna część serii skłaniającej do samodzielnego szukania rozwiązań i zachęcającej uczniów do ciągłego rozwijania umiejętności pisania programów. Zawiera atrakcyjne infografiki, które odwołują się do sytuacji z życia uczniów, porządkują zdobyte informację i angażują do pracy na lekcji.
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku oraz stosowanie metody odwróconej klasy to sprawdzone rozwiązania zgodne z nową podstawą programową. Stwarzają one możliwość zainspirowania uczniów do samodzielnej pracy i rozwijania ich umiejętności.
W podręczniku są do wyboru dwa języki programowania: Python i C++.
Podręcznik do klasy 3 został podzielony na siedem działów głównych:
Wprowadzenie.
Algorytmika i programowanie w Pythonie.
Algorytmika i programowanie w C++.
Komputery i urządzenia cyfrowe.
Projekt. Cyfrowy świat.
Bazy danych.
Grafika 3D.
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
samodzielna analiza problemu,
przedstawienie zagadnień od strony teorii,
zastosowanie omówionych zagadnień w rozwiązanych krok po kroku ćwiczeniach,
ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania,
podsumowanie najważniejszych wiadomości, pytania sprawdzające oraz zadania dodatkowe.
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku oraz stosowanie metody odwróconej klasy to sprawdzone rozwiązania zgodne z nową podstawą programową. Stwarzają one możliwość zainspirowania uczniów do samodzielnej pracy i rozwijania ich umiejętności.
W podręczniku są do wyboru dwa języki programowania: Python i C++.
Podręcznik do klasy 3 został podzielony na siedem działów głównych:
Wprowadzenie.
Algorytmika i programowanie w Pythonie.
Algorytmika i programowanie w C++.
Komputery i urządzenia cyfrowe.
Projekt. Cyfrowy świat.
Bazy danych.
Grafika 3D.
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
samodzielna analiza problemu,
przedstawienie zagadnień od strony teorii,
zastosowanie omówionych zagadnień w rozwiązanych krok po kroku ćwiczeniach,
ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania,
podsumowanie najważniejszych wiadomości, pytania sprawdzające oraz zadania dodatkowe.