Kupując podręcznik, zyskujesz dodatkowo dostęp do e-booka na platformie EDURANGA, który:- zawiera czytelne oznaczenia treści nieobowiązkowych (dostosowany do aktualnej podstawy programowej);- obejmuje aktualne materiały do egzaminów i testów;- gwarantuje realizację treści według obowiązującej podstawy programowej.Aktualne e-booki dostępne na platformie EDURANGA od 01.09.2024 r. Korzystanie z platformy EDURANGA wymaga założenia darmowego konta.Wybieraj podręczniki WSiP, a zyskasz*:- wsparcie w codziennej nauce;- kursy przygotowujące do matury; - streszczenia i opracowania lektur;- bogatą bazę zadań wraz z rozwiązaniami;- powtórki, quizy i testy; - lekcje wideo prowadzone przez znanych nauczycieli.* Materiały do języka polskiego i matematyki na poziomie podstawowym, materiały dostępne od 01.09.2024 r.Zalety podręcznika Informatyka. Nowa edycja. Zakres podstawowy: Rozszerzone treści w sekcjach: Dozwolony użytek i Domena publiczna. Przydatne ściągawki z Pythona i C++ na końcu podręcznika. Rozszerzona sekcja Projekt zespołowy i doprecyzowane elementy projektu. Nowe infografiki z pytaniami urozmaicą zajęcia i ułatwią zapamiętanie wiadomości.Podręcznik do klasy 2 zawiera 6 działów: Zgodnie z prawem Algorytmika i programowanie w Pythonie Algorytmika i programowanie w C++ Arkusz kalkulacyjny Projekt: multimedialny przewodnik Grafika wektorowa
Podręcznik Informatyka. Zakres podstawowy. Klasa 3 to kolejna część serii skłaniającej do samodzielnego szukania rozwiązań i zachęcającej uczniów do ciągłego rozwijania umiejętności pisania programów. Zawiera atrakcyjne infografiki, które odwołują się do sytuacji z życia uczniów, porządkują zdobyte informację i angażują do pracy na lekcji.Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku oraz stosowanie metody odwróconej klasy to sprawdzone rozwiązania zgodne z nową podstawą programową. Stwarzają one możliwość zainspirowania uczniów do samodzielnej pracy i rozwijania ich umiejętności.W podręczniku są do wyboru dwa języki programowania: Python i C++.Podręcznik do klasy 3 został podzielony na siedem działów głównych:Wprowadzenie.Algorytmika i programowanie w Pythonie.Algorytmika i programowanie w C++.Komputery i urządzenia cyfrowe.Projekt. Cyfrowy świat.Bazy danych.Grafika 3D.Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:samodzielna analiza problemu,przedstawienie zagadnień od strony teorii,zastosowanie omówionych zagadnień w rozwiązanych krok po kroku ćwiczeniach,ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania,podsumowanie najważniejszych wiadomości, pytania sprawdzające oraz zadania dodatkowe.
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku oraz stosowanie metody odwróconej klasy to sprawdzone rozwiązania zgodne z nową podstawą programową. Stwarzają one możliwość zainspirowania uczniów do samodzielnej pracy i rozwijania ich umiejętności. W podręczniku są do wyboru dwa języki programowania: Python i C++.Podręcznik do klasy 2 został podzielony na pięć działów głównych:Wprowadzenie skupiające się na prawie w sieci.Algorytmika i programowanie w Pythonie/Algorytmika i programowanie w C++.Projekt: multimedialny przewodnik.Arkusz kalkulacyjny.Grafika wektorowa.Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:samodzielna analiza problemu,przedstawienie zagadnień od strony teorii,zastosowanie omówionych zagadnień w rozwiązanych krok po kroku ćwiczeniach,ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania,podsumowanie najważniejszych wiadomości, pytania sprawdzające oraz zadania dodatkowe.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?