KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Okładka książki Menedżer jako lider

63,00 zł 46,17 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,08 zł

Czy jesteś skutecznym liderem? W ostatnich latach granica oddzielająca liderów od zwykłych pracowników uległa nieodwracalnemu zatarciu. W następstwie tych zmian przedsiębiorstwa muszą dziś odpowiedzieć sobie na trzy zasadnicze pytania: - Jak rozbudzić w każdym pracowniku ducha przywództwa? - Jak osoby obejmujące dowodzenie mogą wpłynąć na innych, by pracowali wydajniej? - Jak liderzy mają zachować skuteczność w nieustannie zmieniających się warunkach? Przedstawiony model przywództwa kontekstowego wskazuje na dziewięć podstawowych ról lidera i sześć powszechnych kontekstów, w których wykorzystywane są działania przywódcze. Każdy menedżer dowie się, jak ma dopasować swoje role i działania do konkretnego kontekstu, w którym aktualnie działa. Zastosowanie opisanego modelu pomaga wykształcić w sobie świadomość i zręczność, którymi powinna wykazywać się osoba występująca w roli lidera. Wiele przykładów, narzędzi diagnostycznych i arkuszy ćwiczeniowych pomaga opanować sztukę przywództwa, niezależnie czy jest się dyrektorem, menedżerem, kierownikiem, czy też "zaszytym" gdzieś w organizacji pretendentem do roli lidera.
Okładka książki Bez osobowości

73,00 zł 58,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,52 zł

Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej. W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach - począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, czy ING - wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie. Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak: - rozpoznać mit, w który ślepo wierzy większość sprzedawców, i jak z nim skończyć, - odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji, - stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów, - wykorzystać wpływ "przypadkowych rzeczników", - pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.
Okładka książki Scenariusze w antycypowaniu i kształtowaniu przyszłości

69,00 zł 50,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,48 zł

Celem książki jest popularyzacja stosowania metody scenariuszowej w badaniach foresightowych. Zaprezentowano w niej obecny stan wiedzy na ten temat, omówiono adaptację pojęcia triangulacji na potrzeby metody scenariuszowej, przedstawiono rolę wydarzeń bezprecedensowych w konstrukcji scenariuszy, a także rekomendacje stosowania metody scenariuszowej w badaniach foresightowych. W książce szczegółowo omówiono następujące zagadnienia: - definicję metody scenariuszowej, jej ewolucję oraz wkład poszczególnych badaczy w jej rozwój, - szkoły metody scenariuszowej (logiki intuicyjnej, probabilistycznej modyfikacji trendów oraz La Prospective), - klasyfikacje i typologie scenariuszy według różnych kryteriów, - definicje triangulacji, jej typy, zalety, ograniczenia, możliwe ścieżki rozwoju, - wytyczne stosowania triangulacji w badaniach foresightowych, - zdarzenia bezprecedensowe, - definicje, charakterystyki i przykłady dzikich kart, sposoby identyfikacji tego typu zdarzeń oraz ich implementacji do scenariuszy, o źródła i znaczenie słabych sygnałów w tworzeniu scenariusza oraz ich powiązanie z dzikimi kartami i scenariuszami per se.
Okładka książki Kompetentny CEO

63,00 zł 46,17 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,08 zł

Książka prezentuje nowy model wysokiej efektywności władzy wykonawczej w firmie – CEO, prezesa zarządu, dyrektora generalnego – i konfrontuje go z wyzwaniami rynkowymi XXI wieku. Publikacja przedstawia najnowsze teorie zarządzania, praktyczne rady oraz zestaw skutecznych i sprawdzonych narzędzi do wykorzystania w codziennej pracy. Przywołuje wiele przykładów biznesowych oraz poglądy na kwestię przywództwa menedżerów odnoszących spektakularne sukcesy biznesowe. Nowy model wysokiej efektywności CEO opiera się na metodach budowania oraz maksymalizowania długookresowej wartości dla akcjonariuszy. Można go łatwo zaadaptować w dowolnej firmie. Po przeczytaniu tego poradnika czytelnicy będą potrafili odpowiedzieć na wiele pytań, m.in.: ? Na czym polega funkcja CEO? ? Jakie są cechy prezesów odnoszących sukcesy? ? Jak zostać szefem firmy i kiedy należy zrezygnować z funkcji CEO? ? Jakie są przyczyny sukcesów i niepowodzeń dyrektorów zarządzających? ? Jak zbudować dobre relacje z pracownikami, kontrahentami i akcjonariuszami? ? Jakie powinny być cele strategiczne efektywnych prezesów? Publikacja przeznaczona jest zarówno dla osób pełniących w firmie najwyższe funkcje zarządcze, jak i dla menedżerów dążących do objęcia takich stanowisk oraz tych wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, jaką rolę w XXI wieku ma odgrywać szef przedsiębiorstwa.
Okładka książki Znajomi na wagę złota

79,00 zł 63,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,71 zł

Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: - nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, - zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, - promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, - śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy. Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
Okładka książki Przyzwoitość w zarządzaniu

52,00 zł 38,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,04 zł

Istnieje filozofia prowadzenia działalności gospodarczej, która wykracza poza wymianę produktów i usług, nawołując do wymiany pozytywnych wartości, zwanych małymi gestami przyzwoitości. Długookresowy sukces firmy, zarówno małej, jak i dużej, o zasięgu lokalnym lub globalnym, zależy w dużej mierze od jej kultury. Ale czy lider lub menedżer może zmodyfikować kulturę wszystkich pracowników firmy, zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z wielką korporacją? To właśnie ułatwiają małe akty przyzwoitości. W książce tej autor opisuje dziesiątki takich zachowań, sprawdzonych w praktyce w najlepszych firmach świata. Wszystkie te działania wiążą się z małymi zmianami, które przynoszą wspaniałe rezultaty. Przyzwoite zachowania - "ludzkie gesty" - usprawniają komunikację w firmie, poprawiają jakość pracy w grupie oraz wzmcniają lojalność pracowników i dążenie do wypełniania misji firmy we wszystkich aspektach jej działalności. Przyzwoitość w zarządzaniu przedstawia przykład podejścia pozwalającego na stworzenie pozytywnej kultury korporacyjnej, która - jak wielokrotnie udowodniono - zwiększa efektywność firmy, pozwala pozyskać i zatrzymać w firmie najbardziej utalentowanych pracowników, sprzyja właściwym zachowaniom i praworządności w przedsiębiorstwie oraz wzmacnia wizję wspólnych wartości. To lektura obowiązkowa dla każdego menedżera!
Okładka książki Zachowania konsumentów

73,00 zł 61,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,90 zł

Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjaśnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak: * zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z rożnymi formami dokonywania zakupów, * schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, * procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki występujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, * reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są: cena, środowisko detaliczne, wpływy społeczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przeprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych. Ten kompleksowy przewodnik zarówno po teorii i najnowszych tendencjach, jak i praktycznych aspektach analizy zachowań konsumenckich będzie więc cennym źródłem wiedzy nie tylko dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem, ale także dla marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm.
Okładka książki Komunikowanie strategii

42,00 zł 35,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,04 zł

- Jak posługiwać się metaforami, aby przemówić do wyobraźni pracowników? - Co zrobić, aby pracownicy zrozumieli strategię? - Jakich jest 10 herezji związanych z komunikowaniem strategii? - Dlaczego struktura i kultura organizacji mogą utrudniać wprowadzenie strategii i jak temu zaradzić? - Jak stworzyć plan komunikowania się, a dzięki temu przyczynić do efektywnego wdrożenia strategii i osiągnięcia lepszych wyników? Nawet najlepsze strategie firmy okazują się bezwartościowe, jeśli pracownicy nie rozumieją ich założeń. Nie chodzi bowiem o doskonałe opracowanie danej strategii, a o jej umiejętne przekazanie całej organizacji. Badania dowodzą, że tylko nieliczni pracownicy wiedzą, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawdę jest ona zrozumiała jedynie dla zarządu ukrytego w zaciszu swoich gabinetów. Komunikowanie strategii to doskonały przewodnik zarówno dla zarządzających, jak i dla osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie. Autor krok po kroku wyjaśnia, jak skutecznie przekazać strategię wszystkim pracownikom i tym samym pozwolić firmie rozwinąć skrzydła.
Okładka książki Marketing szeptany

74,00 zł 54,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,13 zł

Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty. Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone. Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy. Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak sprawić, aby twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem publikacji jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.
Okładka książki Wyniki górą!

52,00 zł 39,89 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,82 zł

Książka Wyniki górą! pokazuje, jak stworzyć kulturę korporacyjną dającą przewagę na konkurencyjnym rynku, gdzie produkty i usługi są postrzegane jako wymienne. Randy Pennington, opierając się na własnym doświadczeniu biznesowym i doradczym, przedstawia pomysły, z których skorzystać mogą nie tylko menedżerowie wysokiego szczebla, ale też pracownicy. Odpowiada również na następujące pytania: - Jak zbudować kulturę, która wyróżni firmę na rynku? - Dlaczego warto wybierać najlepsze rozwiązanie, a nie najłatwiejsze? - Jak stawiać sobie ambitne cele oraz je osiągać? - Dlaczego odpowiedzialność odgrywa tak ważną rolę? - Jak utrzymać osiągnięte już rewelacyjne wyniki? Książka zawiera inspirujące spostrzeżenia, przykłady i praktyczne rady, które pomogą liderom wejść na nowy etap przywództwa i każdego roku zapewniać organizacji świetne wyniki.
Okładka książki Zbiór niedrogich gier szkoleniowych

129,00 zł 103,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 103,39 zł

Szkolenie może przynieść znakomite rezultaty, nawet jeśli przeznaczymy na nie bardzo ograniczony budżet. Książka zawiera opisy kilkudziesięciu ćwiczeń i gier przeznaczonych dla grup różnej wielkości i różnego rodzaju. Przedstawione tu gry można przeprowadzić wszędzie, są proste, nie wymagają wiele czasu ani specjalnych rekwizytów. Gotowy, uniwersalny materiał szkoleniowy, przeznaczony dla trenerów, facylitatorów, liderów grup i menedżerów, umożliwi przeprowadzenie atrakcyjnych, urozmaiconych, a przy tym efektywnych ćwiczeń m.in. w zakresie: - przełamywania lodów, - doskonalenia pracy zespołowej i integracji zespołu, - budowania relacji interpersonalnych opartych na zaufaniu, - polepszania komunikacji, - rozwijania kreatywności, - rozwiązywania problemów. Każda z gier zawiera szczegółowe wskazówki dla prowadzącego i propozycje pytań do dyskusji. Sugerowane warianty modyfikacji gier dają prowadzącemu dodatkowe możliwości ich kreatywnego dostosowania do sytuacji szkoleniowej.
Okładka książki Lęk przed przestępczością

99,00 zł 72,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,41 zł

Książka jest pierwszą w polskiej literaturze monografią poświęconą problematyce lęku przed przestępczością, uwzględniającą najnowsze ustalenia teoretyczne polskiej i zagranicznej literatury, pełny przegląd metod badań tego zagadnienia oraz unikalne wyniki zaawansowanych analiz statystycznych. Celem pracy jest kompleksowa charakterystyka oraz wyjaśnienie zjawiska lęku przed przestępczością, czyli częściowo racjonalnej, a częściowo nieracjonalnej obawy wywołanej przez przekonanie, że jednostka może stać się ofiarą przestępstwa. Autor porusza m.in. takie tematy, jak: - lęk, strach i poczucie bezpieczeństwa w wybranych koncepcjach psychologicznych i socjologicznych, - reakcje na przestępstwo i przestępczość, - metodologia badań kryminologicznych, - rozmiary i uwarunkowania lęku przed przestępczością w Polsce.
Okładka książki Prostytucja

69,00 zł 52,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,02 zł

Poruszone w publikacji problemy dotyczą m.in. analizy dogmatycznej przestępstw związanych ze zjawiskiem prostytucji (tzw. przestępstw okołoprostutycyjnych) oraz zagadnień prawnoporównawczych, kryminologicznych, psychologicznych i wiktymologicznych prostytucji. Przedstawiono w niej również szereg innych interesujących kwestii związanych z omawianą tematyką, takich jak: - podatkowe skutki prostytucji, - prostytucja w Internecie, - genderowe ujęcie prostytucji. Książka zawiera zbiór referatów prezentujących zróżnicowane aspekty zjawiska prostytucji, wygłoszonych podczas V Lubelskiego Seminarium Karnistycznego zorganizowanego przez Instytut Wymiaru Sprawiedliwości oraz Katedrę Prawa Karnego i Kryminologii UMCS.
Okładka książki Zagrożenia zdrowia publicznego

69,00 zł 52,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,20 zł

Opracowanie stanowi pogłębioną analizę problematyki zapewnienia obywatelom bezpieczeństwa zdrowotnego poprzez omówienie szeregu zagrożeń zdrowotnych oraz skutecznych metod przeciwdziałania im. W książce przedstawiono zagadnienia dotyczące wpływu cywilizacji na zdrowie ludzi, środowiskowych uwarunkowań rozwoju chorób cywilizacyjnych, problemów starzejącego się społeczeństwa oraz edukacji i promocji zdrowia. Autorzy skupili się także na najważniejszych kwestiach demograficzno-społecznych, takich jak: - długość życia i umieralność Polaków, - chorobowość podlegająca hospitalizacji, - obciążenia nowotworami złośliwymi w Polsce, - zaburzenia psychiczne, - zachorowania na choroby zakaźne, - zagrożenia środowiskowe, - czynniki ryzyka związane ze stylem życia.
Okładka książki Zarządzanie projektami

59,00 zł 49,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,21 zł

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków poruszających się w tym obszarze. Główne zagadnienia to: - projekt i jego charakterystyka, ocena jego skuteczności i efektywności oraz analiza jego otoczenia, - zarządzanie projektem - cykl projektowy, organizacja procesu, wdrażanie projektu, - podstawowe procesy - zarządzanie jakością, ryzykiem, zmianami oraz wiedzą, - monitorowanie projektu, - ZZL w prowadzeniu projektów - role i style zarządzania, - budowanie zespołu projektowego i rola menedżera projektu, - tradycyjne i nowoczesne narzędzia wspomagające procesy projektowe, - projekt jako narzędzie pozyskiwania funduszy unijnych: teoria i praktyka przygotowania projektu współfinansowanego ze środków strukturalnych UE.
Okładka książki Relacje międzyorganizacyjne w naukach o zarządzaniu

49,00 zł 35,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,85 zł

Problemy związane z naturą i istotą relacji międzyorganizacyjnych należą do tych, które jednoznacznie lokują się. w głównym nurcie dyskusji w naukach o zarządzaniu, ale też stanowią centralny punkt zainteresowania praktyki gospodarczej. Publikacja pod redakcją naukową Andrzeja K. Koźmińskiego i Dominiki Latusek-Jurczak wyróżnia się pozytywnie na tle dostępnych na rynku wydawniczym pozycji zajmujących się, zagadnieniem sieci i relacji międzyorganizacyjnych. Po pierwsze, omawiając zagadnienia krytyczne dla zrozumienia natury i istoty relacji międzyorganizacyjnych, Autorzy przedstawiają różne konteksty opisu tychże relacji. Po drugie, Autorzy podjęli próbę, osadzenia rozważań o charakterze teoretycznym w praktyce zarządzania, co pozytywnie wpływa na zrozumienie i przyswojenie omawianych zagadnień. Po trzecie, książka została napisana w niezwykle przejrzysty i logiczny sposób, zaś poszczególne rozdziały opracowania charakteryzują się w miarę jednolitą strukturą i formą prezentacji zawartych w nich treści. Publikacja może i powinna być przedmiotem zainteresowania studentów kierunków ekonomicznych, dla których będzie stanowiła bogate kompendium wiedzy, pozwalające im na pełniejsze zrozumienie natury kształtowania relacji międzyorganizacyjnych, ale także, i być może przede wszystkim, praktyków zarządzania, którzy w postaci niniejszego opracowania otrzymają zestaw zasad i wytycznych odnoszących się do optymalnych sposobów projektowania i doskonalenia współpracy w sieci. Prof. dr hab. Szymon Cyfert Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania
Okładka książki Lekarz i przedsiębiorczość

49,00 zł 37,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,95 zł

W publikacji zaprezentowano katalog pozamedycznych ról, jakie lekarz może pełnić, prowadząc prywatną praktykę lekarską. Praca obejmuje zarówno zagadnienia związane z funkcjonowaniem profesjonalnego gabinetu lekarskiego jako podmiotu rynkowego, jak i te związane z kompetencjami emocjonalnymi, będącymi ważnym komponentem w działaniach lekarza występującego w roli przełożonego i usługodawcy. Książka wzbogacona została o kwestionariusze samooceny, dzięki którym czytelnik będzie mógł odnieść omówione w książce zagadnienia do swojej aktywności zawodowej.
Okładka książki Stawka większa niż biznes

49,00 zł 35,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,85 zł

Prowadzenie firmy rodzinnej jest wielką sztuką, ale też wielką szansą. Przedsiębiorstwa rodzinne mają ogromny wkład w tworzenie nowych miejsc pracy, w kształcenie zawodowe, wpływają na eksport i rozwój gospodarki narodowej. Są uosobieniem "kapitalizmu z ludzką twarzą": opłacalnego ekonomicznie i odpowiedzialnego społecznie. Styk biznesu i rodziny prowadzi jednak do szczególnych zależności. Rodzina może być albo największą wartością przedsiębiorstwa, albo jego największym problemem. Dlatego świadomość zachodzących w przedsiębiorstwie interakcji oraz uwzględnienie ich w procesie budowy strategii i przy podejmowaniu bieżących decyzji może przyczynić się do uniknięcia klasycznych błędów zarządzania i osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. Autorzy odpowiadają na niezwykle ważne pytania: Skąd biorą się siła i potencjał rozwoju firm rodzinnych? Jakie zagrożenia wynikają z rodzinnego charakteru firm? Jaki wpływ na wybory strategiczne mają wartości i jak można je odkodować? Co jest ważne w definiowaniu przewagi konkurencyjnej firmy? Jak przekładać plany na biznesową codzienność i jak wzmacniać strategię?
Okładka książki Status prawny dziennikarza

99,00 zł 72,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,41 zł

Książka stanowi wyjątkowe w polskim piśmiennictwie kompendium wiedzy na temat statusu prawnego dziennikarza. Jest to pierwsza na rynku wydawniczym pozycja odnosząca się do różnych aspektów pracy dziennikarza w kontekście jego praw i obowiązków, wynikających z prawa prasowego, karnego, cywilnego, administracyjnego, a także kodeksów etycznych i dokumentów międzynarodowych. Autorami publikacji są specjaliści z zakresu prawa prasowego, a wśród nich autorytety w dziedzinie omawianej problematyki. W monografii przedstawiono aktualne stanowisko doktryny i orzecznictwo dotyczące w szczególności: - granic wolności dziennikarskiej, m.in. w perspektywie zjawiska mowy nienawiści, - praw i obowiązków dziennikarza, w tym obowiązku zachowania tajemnicy wynikającej z prawa autorskiego, - zasad zatrudniania i wykonywania zawodu, - odpowiedzialności cywilnej i karnej dziennikarza. Opracowanie skierowane jest przede wszystkim do dziennikarzy, pracowników organów wymiaru sprawiedliwości, nauczycieli akademickich i studentów dziennikarstwa.
Okładka książki Obrót detaliczny lekami

69,00 zł 50,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,48 zł

W publikacji omówiono problematykę obrotu detalicznego produktami leczniczymi. Autor szczegółowo opisuje poszczególne etapy stosowania prawa obrotu detalicznego lekami - od podjęcia działalności, przez jej wykonywanie, aż do zakończenia. Porusza m.in. takie zagadnienia, jak: - zakres reglamentacji i systematyka stosowanych w niej środków prawnych, - podmioty uprawnione do występowania w roli wnioskodawcy, - charakter postępowania i formy rozstrzygnięć, - czynności konwencjonalne i niekonwencjonalne w obrocie detalicznym lekami, - przyczyny i podstawowe zasady zakończenia działalności polegającej na obrocie detalicznym lekami. Zwraca przy tym uwagę na liczne problemy, niejasności i sprzeczności normatywne, próbuje przedstawić właściwy sposób stosowania przepisów de lege lata oraz formułuje postulaty de lege ferenda. Cennymi elementami opracowania są również obszerny przegląd orzecznictwa oraz pogłębiona analiza wypowiedzi przedstawicieli nauki prawa.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

9. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Okładka książki Misja

47,49 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj