Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne sposoby rozwiązywania problemów.
Autorzy książki, cenieni brytyjscy naukowcy, prowadzą czytelnika przez wyzwania związane z zarządzaniem innowacjami. Dzielą się swoją wiedzą, którą popierają:
- przedstawieniem uwarunkowań globalnych i lokalnych,
- obszernym przeglądem literatury przedmiotu,
- prezentacją praktycznych, sprawdzonych procesów, modeli i narzędzi oraz relacjami menedżerów projektów innowacyjnych o wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć,
- studiami przypadków opisujących procesy innowacji w przemyśle i usługach w sektorach prywatnym i państwowym.
Peter Shaw jest doświadczonym trenerem pracującym z liderami sektora publicznego, prywatnego i non profit. W książce opisuje doświadczenia wielu menedżerów, którzy mimo że pochodzą z różnych organizacji i instytucji, mają podobne dylematy związane z podejmowaniem decyzji. Zdaniem autora kluczem do sukcesu w tym zakresie jest równowaga między logicznym myśleniem a odważną, intuicyjną reakcją. Zdecydowanie i efektywna komunikacja zaś to nieodzowne warunki osiągania zamierzonych celów.
Książka ta pozwala:
• uporządkować wiedzę na temat podejmowania trudnych decyzji,
• zrozumieć własne oczekiwania i błędy w dokonywaniu wyborów,
• nauczyć się podejmować trudne decyzje pewnie i bez obaw.
Michael Wellin, psycholog biznesu i konsultant świadczący usługi na rzecz firm komercyjnych i organizacji społecznych, dowodzi na podstawie swoich doświadczeń oraz wyników najnowszych badań z dziedziny zachowań organizacyjnych, że kontrakt psychologiczny - rozumiany jako umowa osobista zawierana w miejscu pracy - jest jednym z najbardziej skutecznych narzędzi polepszania jakości środowiska pracy i jednocześnie poprawiania wyników organizacji.
Geneza koncepcji kontraktu psychologicznego i przedstawienie form, jakie przyjmuje on dzisiaj, są punktem wyjścia dla systematycznego omówienia podstawowych zagadnień, do których należą:
praktyczny wymiar umowy osobistej - zawieranie umowy oraz konsekwencje jej naruszania,
model funkcjonowania umowy osobistej uwzględniający ciągłe zmiany charakterystyczne dla relacji w miejscu pracy,
typy umów osobistych, metody ich kształtowania i zarządzania nimi,
zastosowanie kontraktu psychologicznego jako sposobu doskonalenia umiejętności przywódczych,
wykorzystanie umowy osobistej do wprowadzania zmian w kulturze organizacyjnej,
umowa osobista z perspektywy relacji międzyludzkich w świetle koncepcji analizy transakcyjnej.
Rozważania teoretyczne uzupełnione są licznymi przykładami, studiami przypadków i zestawem innowacyjnych narzędzi używanych do przebudowy kontraktów psychologicznych zawieranych w miejscu pracy, co czyni z książki przydatne źródło wiedzy i wskazówek nie tylko dla specjalistów ds. personalnych, lecz także kadry zarządzającej, konsultantów i menedżerów wszystkich szczebli, zainteresowanych poprawą efektywności organizacji i jej pracowników.
Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którzy chcą dobrze zrozumieć pracę działów finansowych firm, w tym stosowane przez nie metody i narzędzia. Jej odbiorcami mogą być także studenci studiów podyplomowych.
W książce omówiono m.in.:
- sposoby szacowania opłacalności projektów inwestycyjnych,
- metody statystyczne wykorzystywane w finansach przedsiębiorstw,
- teorie i narzędzia stosowane do oceny ryzyka i szans,
- wykorzystanie opcji rzeczowych w procesie decyzyjnym,
- metody postępowania w warunkach niepewności.
Tekst opracowano tak, aby czytelnik mógł szybko przyswoić prezentowany materiał. Trudne zagadnienia wyjaśniono w prosty i przejrzysty sposób. Istotną pomoc w zrozumieniu materiału stanowią liczne przykłady i szczegółowe odpowiedzi na pytania. Na podstawie poszczególnych rozdziałów można realizować krótkie kursy edukacyjne.
W książce wyjaśniono jedno z najtrudniejszych i najbardziej kontrowersyjnych zagadnień we współczesnym biznesie. Autorka, Linda R. Dominguez, doświadczona trenerka kadry zarządzającej, dzieli się doświadczeniem swoich klientów, przekazuje rady ekspertów oraz analizuje sukcesy różnych organizacji związane z outsourcingiem. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na następujące pytania:
Jak wybrać najlepszego usługodawcę, który pomoże firmie osiągnąć jej cele związane z outsourcingiem?
Jakie przeszkody trzeba pokonać w trakcie wprowadzania outsourcingu?
Jakie nowe umiejętności będą potrzebne przy zarządzaniu outsourcingiem?
Jak zwiększyć kontrolę nad projektem i zaufanie pracowników do nowego rozwiązania?
Co zrobić, aby outsourcing rzeczywiście zaspokoił potrzeby firmy?
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach
Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów i w ogóle powiedzieć im o swoim istnieniu? Odpowiedzią mogą być kampanie w wyszukiwarkach czyli popularne AdWordsy. Niezależnie od tego, czy masz już podstawową wiedzę związaną z SEM, czy też dopiero zaczynasz swoją przygodę z tym nowoczesnym kanałem komunikacji z klientami, ta książka jest dla Ciebie.
Heather Lutze, ekspertka ds. marketingu w wyszukiwarkach, przystępnym językiem opisuje, jak dać się znaleźć w sieci. Radzi, jak idealnie dobrać słowa kluczowe, zarówno podczas pozycjonowania stron, jak i korzystania z linków sponsorowanych. Ukazuje szereg strategii pozwalających na podtrzymanie atrakcyjności i skuteczności kampanii oraz osiągnięcie jeszcze większych zysków dzięki przebudowaniu lub udoskonaleniu strony. Autorka wyjaśnia także, w jaki sposób reklamodawcy powinni pozostawać w kontakcie z użytkownikami, aby rozumieć ich problemy, potrzeby i oczekiwania, a przez to łatwiej pozyskiwać nowych klientów. Dzięki szczegółowemu opracowaniu poruszanych zagadnień, opartemu na najnowszych badaniach rynku, oraz opisom najczęstszych błędów popełnianych w SEM książka jest doskonałym przewodnikiem po marketingu w wyszukiwarkach.
W dzisiejszych czasach specjaliści HR często muszą udowadniać, że ich działania mają wpływ na efektywność firmy. Autorzy książki, opierając się na własnej metodologii, proponują skuteczne techniki pozwalające precyzyjnie określić, jakie rezultaty finansowe mają decyzje z zakresu ZZL oraz wybory samych pracowników.
Lektura książki Inwestowanie w ludzi pozwala:
- wykorzystywać teorię decyzji tak, aby inwestować we właściwe obszary ZZL,
- przedstawiać w postaci liczbowej ukryte koszty absencji i rotacji personelu,
- obliczać efektywność metod selekcji oraz wartość wydajności pracy,
- sprawdzać, czy i w jaki sposób zaangażowanie i postawy pracowników mają wpływ na wyniki biznesowe,
- mierzyć wpływ programów szkoleniowych na zysk przedsiębiorstwa, obliczać efektywność zarządzania talentami.
Dzięki wykorzystaniu miar i metod omówionych przez autorów specjaliści HR będą mogli zaproponować zmiany, przekonująco uzasadnić je osobom decyzyjnym, a dzięki temu realnie poprawić jakość pracy i wyniki finansowe firmy.
Książka jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym oraz wszechstronną analizą społeczno-kulturową tożsamości płci w aspekcie biznesowym. Autorki twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu. Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy.
Publikacja zawiera odpowiedzi na następujące pytania:
Dlaczego przedsiębiorstwa dostosowujące się do potrzeb kobiet staną się pracodawcami z wyboru i skutecznymi graczami na współczesnym rynku?
Jak przedsiębiorstwa mogą się rozwijać poprzez wykorzystanie mocnych stron zarówno mężczyzn, jak i kobiet?
Dlaczego wiele obecnych podejść do społeczno-kulturowej tożsamości płci się nie sprawdziło?
Jak zagadnienia związane z biznesowym aspektem płci są rozumiane na całym świecie?
Unikalnym walorem książki są przytoczone przez autorki przykłady i prezentacja ciekawych wyników badań, które mogą zachęcić liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
Książka Kevina Duncana Zaznacz: załatwione! zawiera opis wielu praktycznych technik radzenia sobie z wykonywaniem zadań - niektóre z nich są znane, lecz zwykle nie są konsekwentnie stosowane, inne zaś są nowymi koncepcjami autora. Przykłady rozwiązywania codziennych problemów pozwalają dowiedzieć się:
Jak skutecznie doprowadzać projekty i zadania do końca?
Jak czerpać zadowolenie ze spełniania obowiązków?
Co decyduje o powodzeniu naszych działań?
Jakie znaczenie ma umiejętność tworzenia jednostronicowych planów osobistych?
Tak jak w poprzednich książkach, Start oraz I co z tego?, Kevin Duncan z humorem i energią zachęca do doskonalenia umiejętności przydatnych w życiu prywatnym i zawodowym. Jego twórcze pomysły z pewnością okażą się inspiracją dla rozpoczętych już projektów, a szczegółowe wskazówki pozwolą bez trudu zastosować jego rady do konkretnych sytuacji.
W organizacjach marnują się wielkie zasoby talentu. Potrzebne są skuteczne sposoby na zmobilizowanie tego potencjału.
Problemem dzisiejszych organizacji nie jest brak talentów, lecz poważny niedobór osób, które wiedzą, jak rozwijać i wykorzystywać talent oraz jak nim zarządzać, mobilizując ludzi do osiągania wyników - to założenie jest punktem wyjścia zawartych w książce konstruktywnych rozważań dotyczących skutecznego przywództwa.
Opierają się one na wynikach trwających ponad siedem lat badań, w których uczestniczyło blisko 2,5 tysiąca menedżerów wyższego szczebla z dziesięciu różnych firm w Europie i Stanach Zjednoczonych. Odwołując się do uzyskanych rezultatów, Michael Williams ustala siedem kluczowych zespołów kompetencji, których wymaga w dzisiejszym świecie skuteczne przywództwo: orientacja na cel, prawość charakteru, silne zaangażowanie w sprawy zespołu, postrzeganie spraw z szerokiej perspektywy, pomysłowość, siła przebicia i uporządkowana strategia komunikacji. Następnie wskazuje, w jaki sposób należy te kompetencje powiązać z takimi niezbędnymi cechami, jak:
- osobista konsekwencja i dyscyplina,
- brak tolerancji dla mierności,
- troska o stworzenie atmosfery wzajemnego zaufania,
- pielęgnowanie pasji i przekazywanie jej zespołowi,
- uznanie fundamentalnego znaczenia, jakie odgrywa w przywództwie inteligencja emocjonalna.
Adresaci:
Zbudowany w ten sposób model przywództwa, zaprezentowany w atrakcyjnej, zwięzłej i przystępnej formie, wsparty praktycznymi wskazówkami, pomoże menedżerom wszystkich szczebli w rzeczywistym kształtowaniu postaw gwarantujących sukces w nowoczesnych organizacjach.
Warsztat stratega to cenny zbiór pomocy dydaktycznych i metodycznych, które może wykorzystać każdy, kto uczy zarządzania strategicznego (trenerzy, wykładowcy, szkoleniowcy) albo sam się kształci lub pomaga tworzyć i wdrażać strategie (przedsiębiorcy, menedżerowie, doradcy). Zawiera 50 ćwiczeń, studiów przypadku, projektów analitycznych, zadań online, propozycji dyskusji oraz formularzy do pracy własnej, doskonalących umiejętności potrzebne w procesie tworzenia i wdrażania strategii, które dotyczą następujących tematów:
- określanie misji, wartości, wizji i celów przedsiębiorstwa,
- przeprowadzanie analizy strategicznej,
- dokonywanie wyboru strategii i jej wdrożenia.
Ważnym elementem książki są obszerne wprowadzenia do poszczególnych tematów, mające charakter poradnikowy, schematycznie pokazujące w kilku krokach, "jak w praktyce można to zrobić". Pomagają one odpowiedzieć na pytania: Jak budować i wdrażać strategię? Jak analizować sektor? Jak szukać pomysłów rozwojowych? Jak dokonywać wyborów strategicznych? Wiele jest w niej także przykładów i odniesień do praktyki gospodarczej.
Książka powstała jako efekt 10-letniego doświadczenia dydaktycznego, trenerskiego i doradczego autorki. Może być pomocna w przygotowywaniu szkoleń, zajęć, treningów, systematyzowaniu praktycznej wiedzy dotyczącej zarządzania strategicznego, a także zdobywaniu nowych umiejętności potrzebnych przy tworzeniu i wdrażaniu strategii.
Książka zawiera opisy kilkudziesięciu gier szkoleniowych, których celem jest ułatwienie zespołom zrozumienia istoty konfliktu jako naturalnego elementu ich funkcjonowania, znalezienia sposobów jego rozstrzygania i twórczego przekształcania we współpracę.
Zaprezentowane tu ciekawe, wciągające gry zapewniają:
- poprawę komunikacji w zespole,
- zrozumienie znaczenia różnorodności grupy dla skuteczności jej działania,
- zwiększenie wzajemnego zaufania,
- zmianę perspektywy postrzegania konfliktu i docenienie wagi różnych punktów widzenia,
- rozwinięcie inteligencji emocjonalnej, wrażliwości i empatii,
- doprowadzenie do efektywnej współpracy w zespole.
Adresaci:
Gry są cennym materiałem dla szkoleniowców i trenerów, gotowym do bezpośredniego wykorzystania podczas sesji szkoleniowych, zebrań i programów integracyjnych. Opis każdej z nich zawiera szczegółowe wskazówki dla prowadzącego i propozycje pytań do dyskusji.
Książka zawiera opisy kilkudziesięciu gier szkoleniowych ułatwiających integrację zespołów i osiągnięcie przez nie wysokiego stopnia zmotywowania oraz wysokiej efektywności. Można je wykorzystywać w trakcie szkoleń, spotkań zespołów i w programach rozwojowych, zarówno w trakcie tradycyjnych sesji szkoleniowych, jak i ćwiczeń na świeżym powietrzu. Są niezwykle użytecznym i przynoszącym wymierne efekty narzędziem dla trenerów i szkoleniowców, ponieważ: - rozwijają kreatywność, elastyczność, umiejętności rozwiązywania problemów i przystosowania się do zmian, - pozwalają członkom zespołu lepiej się poznać, zachęcają ich do otwartej komunikacji, nawiązania bliższych relacji interpersonalnych i przełamywania barier, - podnoszą morale zespołu, wprowadzają do spotkań element zabawy i swobodnej atmosfery, - wzmacniają wzajemne zaufanie, dają okazję do wymiany poglądów i doświadczeń, uczą rozumieć i uwzględniać przeciwstawne opinie, - pomagają liderom utrwalać właściwe zachowania u członków zespołu, by utrzymać motywację na stałym, wysokim poziomie.
Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.
Odpowiada przy tym na wiele pytań:
- Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków?
- Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki?
- Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu?
- Jak dzięki nim osiągać cele firmy?
Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie ? osobistym, zawodowym i biznesowym.
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek?
Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej?
Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji?
We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji.
W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo:
- metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,
- przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,
- sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,
- inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
Publikacja stanowi nowoczesny, kompleksowy przewodnik po bioetyce - nowej dziedzinie refleksji teoretycznej i praktyki społecznej zajmującej się etycznymi aspektami nauk biomedycznych w kontekście ich uwarunkowań społeczno-kulturowych, ekonomicznych i prawnych. W przygotowaniu opracowania udział wzięło trzydziestu wybitnych polskich filozofów, etyków, prawników i lekarzy, którzy od lat zajmują się problematyką bioetyczną i mają istotny wpływ na kształt krajowej debaty bioetycznej.
W książce zaprezentowano najważniejsze problemy etyczne, jakie pojawiają się we współczesnej praktyce klinicznej i badawczej oraz w procesie tworzenia i realizacji polityki zdrowotnej. Autorzy w przystępny sposób wyjaśniają ich genezę i złożoną, wielowymiarową naturę. Dostarczają wiedzy na temat podstawowych pojęć, wartości, zasad i argumentów, jakie pojawiają się w dyskusjach bioetycznych. Ukazują różnorodność poglądów i stylów uprawiania bioetyki.
Adresaci:
Opracowanie przeznaczone jest przede wszystkim dla przedstawicieli zawodów medycznych, w szczególności lekarzy, pielęgniarek i położonych oraz fizjoterapeutów. Może być wykorzystywane przez studentów uczelni medycznych w ramach zajęć z zakresu etyki medycznej i bioetyki oraz specjalistów z zakresu zdrowia publicznego, menedżerów ochrony zdrowia, socjologów i antropologów medycyny, prawników oraz innych profesjonalistów zainteresowanych problematyką bioetyczną. Po książkę powinien sięgnąć każdy, kto chce lepiej zrozumieć dylematy etyczne, jakie rodzi współczesna medycyna.
Organizacje inspirowane misją zmieniają zasady gry na rynku. Wyróżniają się w takich obszarach, jak obsługa klientów, rekrutacja i zatrzymywanie wykwalifikowanych pracowników oraz szybkie wdrażanie nowych strategii. Inne przedsiębiorstwa nie mają najmniejszych szans w konkurowaniu z nimi!
Książka przedstawia propozycję nowego sposobu rozumienia procesu zarządzania. Zaprezentowana w niej koncepcja zarządzania poprzez misje jest kompleksową metodą wdrażania misji organizacji na wszystkich szczeblach jej struktury organizacyjnej. Ta nowa filozofia leży u podstaw rewolucyjnego modelu przywództwa, w którym wykorzystuje się nowatorskie narzędzia zarządzania, takie jak misje cząstkowe, karty wyników misji, macierze współzależności i cele powiązane z misją. W rezultacie stosowania tego systemu zarządzania pracownicy identyfikują się z organizacją i współpracują z sobą na wszystkich jej poziomach.
W książce szczegółowo omówiono:
- najważniejsze elementy kultury organizacyjnej,
- niedoskonałości istniejących rodzajów kultury organizacyjnej oraz cechy "zdrowej" kultury organizacyjnej,
- problemy i ograniczenia we współczesnych korporacjach,
- różne definicje misji przedsiębiorstwa,
- najbardziej pożądane wartości w jego funkcjonowaniu,
- narzędzia stosowane w systemie zarządzania poprzez misje,
- styl przywództwa niezbędny do wprowadzenia tego systemu w życie.
"Po co być liderem?" - to fundamentalne pytanie stało się przyczyną napisania tej książki. Zadali je sobie autorzy - Phil Harkins, dyrektor zarządzający firmy Linkage, i Phil Swift, współzałożyciel ARC Financial Corporation - po tym jak uświadomili sobie, że wielu liderów nieustannie poszukuje prawdziwego, osobistego celu swojego przywództwa. Stwierdzili, że chcąc zidentyfikować cechy wspólne dla największych przywódców, należy wyruszyć w wędrówkę dookoła świata, żeby porozmawiać z dyrektorami korporacji, prezydentami i premierami, nauczycielami, a także liderami w różnych innych dziedzinach życia. Wśród nich znaleźli się między innymi: Mary Robinson - pierwsza kobieta, która została prezydentem Irlandii, Henri Landwirth - przedsiębiorca ocalały niegdyś z Holocaustu, dziś potentat w branży hotelarskiej i filantrop, Michaił Gorbaczow - były prezydent Związku Radzieckiego i laureat Pokojowej Nagrody Nobla w 1990 roku, Rafiah Salim - była dyrektor International Centre for Leadership in Finance, zastępca sekretarza generalnego ONZ do spraw zarządzania zasobami ludzkimi, Rajaa Khuzai - była członkini Rady Zarządzającej Iraku, Benazir Bhutto - była premier Pakistanu. Odpowiedzi na pytanie "Po co być liderem?" były różne, jednak niosły ze sobą jedno wspólne przesłanie. Wielcy liderzy na pewnym etapie doznają przemiany, która powoduje, że władza i osobiste korzyści przestają mieć znaczenie.
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: - proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego - cele i strategie marketingowe - wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej - planowanie sprzedaży oraz cen - zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy - zarządzanie relacjami z klientami - typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania - sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
W książce Kształtowanie liderów John Adair podejmuje zagadnienie rozwijania zdolności przywódczych, uznając je za główny czynnik sukcesu w biznesie. Omawia ich naturę, pokazuje, jak można ich nauczać, oraz określa siedem najważniejszych zasad ich rozwijania. Udziela wskazówek dotyczących selekcji, szkolenia i edukacji liderów na poziomie zespołowym, operacyjnym i strategicznym, odpowiadając m.in. na następujące pytania:
- Jak ludzie stają się liderami?
- Jak prowadzić szkolenia dotyczące przywództwa?
- Jak stać się liderem strategicznym najwyższego szczebla?
Lektura książki Kształtowanie liderów pomaga rozwijać zdolności przywódcze u innych, a jednocześnie stanowi wsparcie w osobistej podróży, której celem jest zostanie doskonałym liderem.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?