KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Okładka książki Odkryj w sobie menedżera

63,00 zł 46,17 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,17 zł

Autor dowodzi, że aby uzyskać mocną pozycję, przywódca musi być głęboko przekonany do wyznawanych przez siebie zasad, musi go cechować dojrzała samoświadomość, która będzie jego przewodnikiem w trudnych sytuacjach i podczas podejmowania złożonych decyzji. Wskazuje, jak odkryć w sobie wewnętrzny potencjał, pokierować nim i wykorzystać jego siłę. Czytelnicy znajdą w poradniku pouczające historie wzięte z życia, a także praktyczne narzędzia, testy i ćwiczenia, dzięki którym książka stanowi usystematyzowany przewodnik po nowej filozofii zarządzania.
Okładka książki Komunikacja i prezentacje według Johna Adaira

30,45 zł 15,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,83 zł

Umiejętności w dziedzinie komunikacji są niezbędne menedżerom i liderom, którzy powinni efektywnie przekazywać komunikaty swoim pracownikom i uzyskiwać od nich potrzebne informacje. Rozwijanie i doskonalenie umiejętności w zakresie komunikacji, także niewerbalnej, stanowi warunek skutecznego porozumiewania się z podwładnymi. Poradnik zawiera skondensowane informacje o sztuce komunikacji. Omawia takie zagadnienia, jak: warunki dobrej komunikacji, umiejętność słuchania, czytania i pisania, przygotowywanie wystąpień ustnych i prezentacji, prowadzenie rozmów indywidualnych, a także najważniejsze zasady komunikacji w firmie.
Okładka książki Uwolnić potencjał liderów

73,00 zł 58,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98 zł

System przywództwa ComposiTeam, opisany w tej książce, pomaga uwolnić olbrzymi, zmagazynowany w organizacji potencjał przywódczy. Znakomitą większość tego potencjału ograniczają jednak biurokratyczne procedury i organizacyjna inercja. Autorzy wyjaśniają, jak zmuszanie pracowników do pracy poza ich "naturalnymi strefami komfortu" blokuje efektywność, źle wpływa na rezultaty i upośledza wrodzone zdolności przywódcze. Zachęcają, by rozpoznać i zaakceptować indywidualny, unikatowy styl pracy i typ motywacji każdego pracownika, połączyć go z indywidualnymi stylami i motywacjami innych pracowników oraz dostosować do celów organizacji. System ten uwalnia uwięziony dotąd potencjał przywódczy, dopasowując to, co ludzie robią najlepiej, do tego, czego organizacja najbardziej potrzebuje.
Okładka książki Potencjał rynków niszowych. Jak stać się wielkim na niewielkim rynku

52,00 zł 42,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,01 zł

Z jakiego powodu kilku profesjonalistów ma status ekspertów w swoich dziedzinach? Czy pozostali też mogą nimi zostać? Autorka książki Potencjał rynków niszowych odpowiada na te pytania, wskazując najważniejsze czynniki odróżniające ekspertów od profesjonalistów, którzy zdobyli identyczne umiejętności, ale nikt o nich nie słyszał. Przeczytaj tę książkę, a poznasz odpowiedź na pytanie, dlaczego zostanie ekspertem w danej niszy jest najpewniejszą drogą do osiągnięcia sukcesu. Dowiesz się, na czym polega formuła RDM wskazująca profesjonalistom, jak znaleźć niszę branżową, w której najlepiej wykorzystają swoje umiejętności i która przyniesie im maksymalne zyski. Autorka zdradza też siedem sekretów, które należy poznać, by zbudować tożsamość eksperta, utrwalić ją i czerpać z niej korzyści.
Okładka książki Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie

63,00 zł 50,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90 zł

Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezbędne we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W książce tej zaprezentowano główne koncepcje, narzędzia i zastosowania kategorii zaufania w nowoczesnym zarządzaniu. Uwzględniono zachodzące obecnie zmiany związane przede wszystkim z przejściem od zarządzania kompetencjami twardymi do zarządzania kompetencjami miękkimi, powszechnym zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych i turbulentnym otoczeniem, w którym działają przedsiębiorstwa. Szczegółowo omówiono między innymi: * definicje, źródła i typologię zaufania, * zagadnienia ekonomii zaufania, * znaczenie zaufania w koncepcji kapitału ludzkiego, * wytyczne do budowy zaufania w organizacji, * rolę lidera w zarządzaniu zaufaniem, * relacje między zarządzaniem zaufaniem a zarządzaniem wiedzą i zarządzaniem w kryzysie, * kwestie odporności przedsiębiorstwa na korupcję i defraudację, * strategie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, * problematykę zaufania w relacjach z partnerami biznesowymi, * zasady zarządzania reputacją i lojalnością, * strategię społecznej odpowiedzialności biznesu, * zagadnienia zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa, * zastosowanie metodologii zarządzanie zaufaniem [w tym zespoły wirtualne, e-commerce, przetargi on-line). Wprowadzona przez autorów i sukcesywnie rozwijana koncepcja zaufania w zarządzaniu (zarządzania zaufaniem) ma charakter nowatorski na skalę światową. Książka jest przeznaczona dla teoretyków i praktyków zarządzania: liderów i menedżerów oraz wykładowców i studentów nauk o organizacji i zarządzaniu.
Okładka książki Optymalizacja zatrudnienia

52,00 zł 42,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,01 zł

Warunki współczesnej gospodarki i wprowadzane na dużą skalę zmiany w organizacjach wymagają ściśle określonych i profesjonalnych przedsięwzięć w obszarze ludzkim: racjonalizacji poziomu zatrudnienia oraz dostosowania potencjału zatrudnionych do nowych wymagań dotyczących zadań i stanowisk. Zawarte w książce narzędzia ułatwiające przeprowadzenie procesu racjonalizacji zatrudnienia - procedury postępowania, formularze, ankiety - pozwolą na przygotowanie i przeprowadzenie tego procesu w sposób sprawny, a także na zminimalizowanie negatywnych skutków ewentualnych zwolnień pracowników. Publikacja ma również ułatwić podjęcie samej decyzji o przeprowadzeniu restrukturyzacji zatrudnienia oraz o tym, czy prowadzić ją we własnym zakresie, czy przy pomocy podmiotów zewnętrznych
Okładka książki Komunikacja menedżerska

41,00 zł 21,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,32 zł

Praca współczesnych menedżerów związana jest przede wszystkim z komunikowaniem się z otoczeniem. Badania pokazują, że nawet do 90% czasu upływa im na wykonywaniu czynności w różnym stopniu z tym związanych. Wiadomo też, że istnieje wyraźny związek między umiejętnością przekazywania i odbioru informacji a rozwojem kariery.
Okładka książki Komunikacja międzykulturowa. Przewodnik

41,00 zł 33,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,12 zł

Każdy, kto chce poznać zasady komunikacji międzykulturowej i zwiększyć swoje kompetencje w tym zakresie (w pracy i poza nią), uzna informacje zawarte w tej książce za pomocne i inspirujące.
Okładka książki Etykieta biznesu. Przewodnik

41,00 zł 33,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,12 zł

Etykieta opisywana w niniejszym przewodniku to nie tylko klasyczny savoir-vivre, dotyczący zasad zachowania przy stole, ubioru czy przedstawiania się, ale także wskazówki odnośnie do tworzenia prawidłowych relacji w trakcie spotkań, komunikacji elektronicznej czy kontaktów międzykulturowych.
Opakowanie Przywództwo według Johna Adaira

31,00 zł 25,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,04 zł

W sferze zarządzania wciąż pojawiają się i znikają różne mody i tendencje, ale prace Johna Adaira, jednego z największych autorytetów w dziedzinie zarządzania i przywództwa, pozostają niewyczerpanym źródłem praktycznej wiedzy i cennych spostrzeżeń. Poradnik Przywództwo według Johna Adaira zawiera skondensowaną wiedzę o tym, jak rozwijać swój potencjał przywódczy, motywować współpracowników oraz budować kreatywne i wydajne zespoły.
Opakowanie Sztuka wywierania wpływu

63,00 zł 42,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,71 zł

Większość z nas boi się zmian, uważając, że są zbyt trudne lub wręcz niemożliwe do wprowadzenia. Autorzy książki, łącząc wiedzę z dziedziny behawioryzmu z doświadczeniami wybitnych ludzi ze świata biznesu i nauki, opisują narzędzia i techniki używane przez mistrzów oddziaływania, służące pożądanym zmianom. Dzięki tej książce poznajemy etapy procesu oddziaływania, w tym skuteczne strategie, za pomocą których możemy wprowadzić gruntowne zmiany w życiu osobistym, zawodowym i społecznym. Dowiadujemy się, że zwykli ludzie mogą dokonywać niezwykłych rzeczy i rozwiązywać problemy, którymi inni nie mieliby odwagi się zająć.
Opakowanie Zarządzanie talentami w organizacji

63,00 zł 50,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90 zł

Coraz częściej można spotkać się z opinią, że formy powinny rozwijać strategie i programy zarządzania talentami. Warto pamiętać o tym, że zarządzanie talentami jest dziś nie tylko kolejnym programem działań w ramach funkcji personalnej, ale składnikiem strategii przedsiębiorstwa działającego w gospodarce opartej na wiedzy. Pozostaje jednak wiele niedostatecznie wyjaśnionych kwestii związanych z tą problematyką, począwszy od zrozumienia istoty talentów i zarządzania talentami, poprzez czynniki sprzyjające rozwijaniu talentów, jak również bariery w tym procesie, a skończywszy na różnym postrzeganiu roli talentów w organizacji. Zagadnieniom tym została poświęcona niniejsza publikacja, będąca efektem zarówno studiów teoretycznych, jak i badań empirycznych.
Okładka książki Partycypacja pracowników w zarządzaniu firmą

63,00 zł 50,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90 zł

Skuteczne motywowanie i prawdziwe zaangażowanie pracowników w sprawy firmy ma bezpośredni wpływ na wyniki organizacji, dlatego pracodawcy poszukują coraz doskonalszych narzędzi wynagradzania i motywowania zatrudnionych. Jedną z metod, stosunkowo tanią i łatwą do wprowadzenia, może być partycypacja pracowników w korzyściach firmy - system oparty na podmiotowym traktowaniu pracowników, wykorzystujący motywatory finansowe i pozafinansowe. W publikacji przedstawiono kompleksowy zestaw zagadnień, do których należą: partycypacyjne formy wynagrodzeń zmiennych - klasyfikacja, koncepcje, najnowsze tendencje, istota, założenia i geneza programów partycypacji w korzyściach przedsiębiorstwa w świetle dotychczasowych teorii i badań empirycznych, konstrukcja oraz sposób funkcjonowania i wdrażania programów partycypacji w korzyściach, propozycja programu możliwego do wdrożenia w warunkach polskich - schemat budowy, praktyczne procedury i narzędzia, dobre praktyki partycypacji pracowników w zarządzaniu - studia przypadków kilku firm, które wprowadziły programy partycypacji pracowniczej. Całość podsumowują ogólne wnioski i zalecenia dla polskich firm rozważających wdrożenie podobnych inicjatyw. Połączenie teorii z praktycznymi aspektami funkcjonowania programów partycypacyjnych sprawia, że książka jest użytecznym źródłem wiedzy i wskazówek dla pracodawców, którzy pragną własnymi siłami zmodyfikować funkcjonujący system, wprowadzić nowe narzędzia motywacyjne i dokonać koniecznych zmian w kulturze zarządzania.
Okładka książki Wewnętrzny potencjał

41,00 zł 31,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,43 zł

Firmy, które odnoszą sukcesy, potrafią wykorzystać swój wewnętrzny potencjał, czyli cechy, które kształtują ich kulturę, motywują pracowników do działania oraz sprzyjają wzrostowi innowacyjności i produktywności w dłuższym czasie. Aby poprawić jakość przywództwa, zwiększyć wydajność pracowników i zbudować kulturę sukcesu w firmie, trzeba umiejętnie rozwinąć ten potencjał i wykorzystać go na każdym poziomie organizacyjnym. Price Pritchett, autorytet w dziedzinie budowania kultury korporacyjnej, przez ponad 30 lat pomagał dyrektorom czołowych światowych firm i ich podwładnym w dostosowywaniu się do coraz szybszych zmian w środowisku biznesowym. Opierając się na wynikach swoich unikatowych badań nad cechami niezbędnymi do osiągnięcia sukcesu, Pritchett objaśnia sekrety efektywności i przedstawia techniki, które ułatwiają pozytywną zmianę zachowań w przedsiębiorstwie, będącą warunkiem osiągnięcia optymalnej wydajności i produktywności. W tej ważnej publikacji autor proponuje nowego typu trening wewnętrznego potencjału, który można zastosować w każdej firmie i który umożliwia zbudowanie kultury organizacyjnej psychologicznie przygotowanej do wyzwań współczesnego świata.
Opakowanie Warotściowanie pracy w służbie cywilnej

33,00 zł 17,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,16 zł

Książka dostarcza wiedzy na temat opisów stanowisk pracy, ich wartościowania oraz kształtowania systemów wynagrodzeń w urzędach. Przedstawia przepisy dotyczące administracji publicznej, przede wszystkim służby cywilnej, pomaga zrozumieć ich brzmienie i wyjaśnia, jak je stosować, jednocześnie zaś pokazuje system wynagrodzeń i proces wartościowania stanowisk pracy w szerszej perspektywie - z punktu widzenia zasad wynikających z nowoczesnych teorii zarządzania kapitałem ludzkim i z uwzględnieniem najlepszych praktyk biznesowych. Autorzy, mający duże doświadczenie we wdrażaniu wartościowania pracy zarówno w biznesie, jak i w urzędach, omawiają między innymi następujące istotne elementy wprowadzania w życie efektywnego systemu wynagrodzeń w urzędzie: zasady sporządzania, zakres i sposoby wykorzystania opisów stanowisk pracy, w tym możliwości wspomagania tego procesu za pomocą narzędzi informatycznych wartościowanie stanowisk pracy - charakterystyka metody, wybór technik, przebieg procesu i stosowane procedury sposoby zaplanowania procesu, zarządzania zmianą i komunikacji w ramach zarządzania projektem zaprojektowanie finalnego systemu wynagrodzeń i jego audyt W opracowaniu zaprezentowano także wskazówki sformułowane przez osoby bezpośrednio wdrażające zmiany w zakresie wartościowania stanowisk pracy - dyrektorów generalnych i dyrektorów kadrowych różnych urzędów. Adresaci: Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla członków korpusu służby cywilnej. Może też być przydatną pomocą dla wszystkich osób projektujących metodę wartościowania dla swoich organizacji, w szczególności samorządów. Można ją polecić także innym osobom zainteresowanym zarządzaniem zasobami ludzkimi, ze względu na fakt, że jest jedyną pozycją na rynku omawiającą w tak szczegółowy sposób tematykę wartościowania pracy i zarządzania wynagrodzeniami w urzędach.
Okładka książki Jak zapewnić sobie awans

40,95 zł 34,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,22 zł

Książka Jak zapewnić sobie awans zdradza sekrety zarządzania karierą i rozwojem zawodowym. Czerpiąc z doświadczeń osób, które osiągnęły największe sukcesy, autor podpowiada, jak starać się o awans, jak negocjować podwyżkę wynagrodzenia i lepsze warunki pracy, jak pokonywać kolejne szczeble kariery, a jeśli okaże się to konieczne - jak szukać zatrudnienia w innej firmie. Z tej książki dowiesz się: jak kierować swoją karierą, jak informować przełożonych o swoich osiągnięciach, jak "zarządzać" szefem, jak unikać działań hamujących karierę, jak przetrwać okresy niepewności, jak starać się o awans, jak zorientować się, że czas opuścić firmę i poszukać pracy gdzie indziej.
Okładka książki Rachunkowość w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem

93,90 zł 75,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,85 zł

Rachunkowość zarządcza w ostatnich latach rozwija się niezwykle dynamicznie. Coraz częściej podkreśla się potrzebę wzmocnienia jej roli w zarządzaniu strategicznym. Współczesna rachunkowość zarządcza zajmuje się zatem gromadzeniem, przetwarzaniem i raportowaniem informacji, które umożliwiają kadrze menedżerskiej podejmowanie decyzji sprzyjających osiąganiu nadrzędnych, strategicznych celów działalności przedsiębiorstwa, zorientowanych na kreowanie wartości dla jego właścicieli. W książce przedstawiono koncepcje, modele i instrumenty rachunkowości zarządczej wykorzystywane w: - analizie strategicznej - planowaniu i realizacji strategii - kontroli strategicznej
Okładka książki Strategie marketingowe na rynku politycznym

73,00 zł 58,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98 zł

Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej nad rywalami w długim okresie. Może także rozwijać więzi między politykiem i wyborcą, a tym samym wpływać na podniesienie jakości życia publicznego. Osiąganie przewagi na rynku politycznym powinno dokonywać się przez opracowanie i wdrażanie skoordynowanych i dostosowanych do sytuacji politycznej strategii. Kwestiom tym jest poświęcona ta publikacja. Zgromadzony w niej materiał multidyscyplinarny z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, politologii i socjologii, ilustrowany najnowszymi przykładami z życia publicznego, uświadamia złożoność zjawisk wpływających na społeczny odbiór ugrupowania politycznego i osoby polityka. W książce szczegółowo omówiono: rolę strategii w marketingu politycznym specyfikę działań strategicznych w przestrzeni publicznej proces budowy założeń strategicznych strategie instrumentalne (produktowe, cenowe, dystrybucyjne, promocyjne, personalne), konkurencyjne i relacyjne stosowane na tym rynku nowe koncepcje tworzenia przewagi konkurencyjnej problemy etyczne i inne wyzwania marketingu politycznego modelowe rozwiązanie w zakresie współpracy polityków i wyborców, z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć techniki cyfrowej Książka jest przeznaczona dla polityków, przedstawicieli mass mediów, stowarzyszeń, związków zawodowych oraz innych podmiotów aktywnie włączających się w procesy publiczne.
Opakowanie Zarządzanie zasobami ludzkimi dla menadżerów średniego szczebla

55,00 zł 44,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,43 zł

Na każdym etapie rozwoju organizacji główną rolę w osiągnięciu sukcesu odgrywa zarządzanie, czyli umiejętność mądrego wykorzystywania potencjału ludzkiego, finansowego i materialnego. Procesem zarządzania zajmują się menedżerowie: osoby, które planują działania, podejmują decyzje, organizaują pracę, motywują ludzi, kontrolują wykorzystywanie zasobów i osiągane wyniki. Autorzy książki kompleksowo omówili najważniejsze problemy zarządzania zasobami ludzkimi w nowoczesnej organizacji
Okładka książki Marketing wystawienniczy

71,00 zł 57,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,36 zł

Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wprowadzić go w życie. Cenną pomocą w tym będzie ta książka stanowiąca kompendium wiedzy na temat tworzenia strategii wystawienniczych i skutecznego zarządzania tego typu projektami.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,55 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

4. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,14 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,76 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj