KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Okładka książki Socjologia prawa

49,00 zł 39,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,41 zł

Podręcznik przedstawia najważniejsze zagadnienia o charakterze teoretycznym z zakresu socjologii prawa. W książce omówiono m.in.: - dorobek naukowy prekursorów socjologii prawa i ich następców, - metody w badaniach socjologiczno-prawnych, - kwestię społecznego działania prawa i świadomości prawnej, - politykę prawa, jego tworzenie i stosowanie, - funkcje prawa, - pojęcie prestiżu prawa i zawodów prawniczych. W publikacji zaprezentowano wyniki badań empirycznych, w tym badań opinii publicznej, będące ilustracją dla opisywanych zagadnień. Dodatkowo na końcu każdego rozdziału zamieszczono szczegółowy i obszerny wykaz najważniejszej literatury przedmiotu.
Okładka książki Partycypacja społeczna w samorządzie terytorialnym

139,00 zł 101,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 101,68 zł

Książka zawiera omówienie prawnych aspektów partycypacji społecznej rozumianej jako udział społeczeństwa w zarządzaniu jednostkami samorządu terytorialnego. Szczególną uwagę poświęcono uczestnictwu mieszkańców w stanowieniu prawa przez organy jednostek samorządu terytorialnego, jak również partycypacji społecznej w praktyce stosowania prawa - dokonano analizy rozwiązań stosowanych w praktyce, analizy socjologiczno-prawnej oraz zaprezentowano przykłady dobrych praktyk w obszarze konsultacji społecznych w Polsce i za granicą. Przedstawiono też nowe i projektowane formy partycypacji. Stan prawny na 1 października 2013 roku.
Okładka książki Coaching koaktywny

105,00 zł 84,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,68 zł

W niniejszej książce pionierzy profesjonalnego coachingu przedstawiają model relacji coachingowej dostosowany do zapotrzebowania współczesnych klientów. Opisują umiejętności pozwalające stworzyć posiadającą moc relację, w której klient jest zachęcony do odkrywania i realizowania swojego życiowego celu. Poza przekonującymi analizami wpływu poszczególnych kompetencji na skuteczność coachingu i zaangażowanie klienta książka zawiera m.in.: •przykłady rozmów na sesjach coachingowych, zaczerpnięte z doświadczenia autorów w pracy z tysiącami przyszłych coachów i klientów w różnych krajach, •zestaw narzędzi coacha, obejmujący przydatne ćwiczenia, kwestionariusze, formularze i listy kontrolne, •informacje na temat coachingu prowadzonego dla zespołów i innych systemów relacji, •uaktualnioną terminologię. Autorzy Coachingu koaktywnego wyjaśniają, na czym polega proces prowadzący do głębokiej zmiany, i uczą, jak można go uruchomić poprzez budowanie partnerskich relacji. W ich wizji umiejętności coachingowe powinni wykorzystywać nie tylko profesjonalni trenerzy, lecz także menedżerowie i nauczyciele, pomagając swoim współpracownikom i podopiecznym wieść satysfakcjonujące życie oraz w pełni realizować swój potencjał w ramach organizacji.
Okładka książki Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw

69,00 zł 50,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,48 zł

W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych. Adresatami publikacji są zarówno menedżerowie podejmujący decyzje strategiczne w przedsiębiorstwie, kierownicy i specjaliści działów marketingu i sprzedaży, jak i pracownicy naukowi zajmujący się problematyką zarządzania strategicznego, biznesu międzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych.
Okładka książki Zintegrowana opieka zdrowotna

59,00 zł 44,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,49 zł

Publikacja jest jedyną tego typu pozycją na rynku, w której kompleksowo omówiono zagadnienie integrowania procesu świadczenia usług opieki zdrowotnej oraz obsługi pacjenta w modelu zintegrowanej opieki zdrowotnej. Opracowanie zawiera: - przesłanki wprowadzania modelu zintegrowanej opieki zdrowotnej, - uzasadnienie tego modelu z perspektywy teorii nauk ekonomicznych, - dyskusję nad metodami i narzędziami tytułowego rozwiązania, - nowatorskie, relacyjne ujęcie obsługi pacjenta, - propozycję modelu oceny jakości obsługi pacjenta w zintegrowanej opiece zdrowotnej. Swoim wywodem autorka otwiera dyskusję nad możliwością jednoczesnego podnoszenia jakości obsługi pacjenta i realizowania celów efektywnościowych stawianych przed systemami ochrony zdrowia. Proponuje relacyjne ujęcie obsługi pacjenta w perspektywie sieci współpracy podmiotów leczniczych, w tym - oparte na oryginalnych badaniach empirycznych - narzędzia oceny i pomiaru jakości tej obsługi.
Okładka książki Wypalenie zawodowe pracowników medycznych

49,00 zł 39,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,28 zł

Publikacja zawiera analizę przyczyn i konsekwencji wypalenia zawodowego u lekarzy i pielęgniarek, opartą na wyjaśnieniu zachowań i procesów psychicznych proponowanych przez współczesną psychologię. W książce przedstawiono podstawowe pojęcia i koncepcje dotyczące wypalenia zawodowego i stresu oraz najważniejsze osiągnięcia badawcze i praktyczne autorów polskich i zagranicznych. Autorka wskazuje na związek wypalenia zawodowego ze stresem zawodowym, a źródła problemu upatruje bezpośrednio w funkcjonowaniu organizacji pracy. Praktyczną wartością publikacji są zaprezentowane użyteczne metody zapobiegania bądź łagodzenia skutków wypalenia zawodowego oraz formy pomocy psychologicznej w trakcie terapii.
Okładka książki Zakażenia szpitalne

49,00 zł 34,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,52 zł

Książka jest doskonałym przykładem multidyscyplinarnego podejścia do problemu zakażeń szpitalnych, który jest jednym z najważniejszych wyzwań dla systemu opieki zdrowotnej w Polsce i Europie. Autorzy - specjaliści w różnych dziedzinach - przedstawili problem zakażeń szpitalnych w całej jego złożoności. W publikacji czytelnik znajdzie m.in.: - aktualną i sprawdzoną wiedzę na temat przyczyn występowania zakażeń szpitalnych; - nowe dane na temat leczenia i pielęgnacji chorych, w tym podstawy racjonalnej antybiotykoterapii; - najnowsze informacje na temat osiągnięć oraz ograniczeń nauk mikrobiologicznych i klinicznych w zwalczaniu zakażeń szpitalnych; - przegląd istotnych problemów klinicznych oraz informacje o uwarunkowaniach prawnych i organizacyjnych, tj. o ochronie personelu medycznego przed nieuzasadnionymi roszczeniami odszkodowawczymi pacjentów. Autorzy jako pierwsi w polskiej literaturze omawiają problem zapobiegania zakażeniom w przypadku zdarzeń masowych. Szczególną uwagę zwracają również na konieczność przestrzegania higieny przez personel szpitalny oraz wdrożenie odpowiednich procedur postępowania w trakcie zabiegów. Stan prawny na 1 stycznia 2012 roku.
Okładka książki Jak utrwalić sukces

63,00 zł 46,17 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,08 zł

Czy wiesz, dlaczego niektórym przedsiębiorstwom udaje się osiągnąć sukces mimo różnych przeciwności, podczas gdy inne firmy stale zmagają się z problemami? Książka jest wynikiem czteroletniego projektu badawczego przeprowadzonego przez autorów, naukowców z dużym dorobkiem w dziedzinie nauk o zarządzaniu, z udziałem ponad tysiąca organizacji z dziesięciu krajów. Autorzy zwracają uwagę na czynniki o decydującym znaczeniu dla sukcesu organizacji, do których należą: - innowacyjność w zakresie produktów i procesów, - orientacja rynkowa, gromadzenie wiedzy o rynku i jej wykorzystanie, - nacisk na rozwijanie kluczowych kompetencji, - wybór i wdrożenie najlepszego modelu przywództwa, - budowanie kultury przedsiębiorczości. Liczne przykłady z wielu sektorów gospodarki oraz rozmowy z wybitnymi menedżerami, takimi jak Peter Brabeck-Lethmathe, dyrektor generalny Nestlé, René Obermann, dyrektor generalny Deutsche Telekom, czy Markus Langes-Swarovski, członek zarządu Swarovski dostarczają cennych wskazówek dotyczących niekonwencjonalnych rozwiązań, które pozwalają osiągnąć i utrzymać przewagę na rynku.
Okładka książki Ekonomia menedżerska

89,00 zł 68,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,13 zł

Ekonomia menedżerska zajmuje się optymalnym rozdziałem ograniczonych zasobów w procesie kierowania firmą lub instytucją. Autorzy publikacji kładą nacisk na praktyczne przedstawienie tematu. Podają przykłady i opisują rzeczywiste sytuacje z różnych zakątków świata. Unikają wykresów i działań matematycznych, do teorii odwołują się tylko wtedy, gdy jest to niezbędne. Książka podzielona jest na trzy główne części: rynki konkurencyjne, siła rynkowa oraz rynki niedoskonałe. Czytelnik znajdzie tu wykaz najważniejszych pojęć, testy i pytania kontrolne z odpowiedziami, dzięki którym łatwiej będzie mu sprawdzić i utrwalić wiedzę.
Okładka książki Zbiór gier doskonalących burzę mózgów

129,00 zł 104,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 104,04 zł

Burza mózgów to jedno z najskuteczniejszych narzędzi rozwiązywania trudnych problemów i generowania nowych pomysłów. Wymaga jednak od wszystkich uczestników dobrej znajomości jej zasad i sprawnego ich stosowania. Książka zawiera zbiór kilkudziesięciu gier ruchowych i umysłowych, które pozwolą uczestnikom wyćwiczyć te umiejętności, tak by mogli wspólnie osiągać pożądane, niezwykłe nieraz rezultaty. Szkoleniowcy, trenerzy, liderzy zespołów oraz menedżerowie mogą zapoznać się z zamieszczonymi na początku książki cennymi wskazówkami dotyczącymi przebiegu wzorcowej burzy mózgów, a następnie przeprowadzić zamieszczone tu gry, które: - silnie zaangażują uczestników, dostarczą im wielu inspiracji i rozwiną ich kreatywność, - pozwolą im opanować sprawdzone reguły przebiegu doskonałej burzy mózgów, - umożliwią wytworzenie spójnego środowiska wzajemnego zaufania, złożonego z osób zajmujących różne stanowiska i o różnych kompetencjach, idealnego do przeprowadzania burzy mózgów. Każda z gier zawiera szczegółowe wskazówki dla prowadzącego i propozycje pytań do dyskusji. Sugerowane warianty modyfikacji gier dają prowadzącemu dodatkowe możliwości ich kreatywnego dostosowania do sytuacji szkoleniowej.
Okładka książki Diagnoza organizacji od A do Z

69,00 zł 52,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,02 zł

Każda organizacja to złożony system, na który powinno się patrzeć z wielu perspektyw. Najczęściej audyt organizacyjny oznacza albo spojrzenie z punktu widzenia ekonomicznego, albo z punktu widzenia operacji. Kiedy jednak trzeba dokonać poważnych zmian w organizacji, oznacza to najczęściej konieczność zmian w mentalności. Tymczasem mało jest narzędzi diagnostycznych do oceny sposobu myślenia w organizacji, a przeprowadzanym w tej dziedzinie badaniom można często zarzucić, że ich wyniki są niejednoznaczne i nie wykazują, czy organizacja jest zdrowa czy chora, a jeśli chora, to co konkretnie należałoby zrobić, by ją uzdrowić. Autor tej książki - praktyk, który sam jako konsultant zdiagnozował ponad 100 organizacji - proponuje bardzo szeroki zakres zaawansowanych narzędzi diagnostycznych do badania organizacji. Przede wszystkim zaś - co jest ewenementem - pierwszą klasyfikację modeli mentalnych związanych z życiem organizacyjnym, które nazywa patologiami organizacyjnymi. Prezentuje opisy dwunastu najczęściej występujących patologii wraz z wyjaśnieniami, jak sobie z nimi poradzić. Każda z patologii jest zilustrowana odpowiednim studium przypadku i określona za pomocą pięciu osi, opisujących kolejno: łatwo dostrzegalne objawy patologii, patologie związane z osobami kierującymi organizacjami, nieprawidłowości operacji i procesów, patogenne oddziaływanie środowiska organizacji i rozwój zjawisk patologicznych w czasie. W części o charakterze narzędziowym omówiono szczegółowo takie zagadnienia jak: - proces diagnostyczny i rola, jaką odgrywają w nim specjaliści z różnych dziedzin, - badania diagnostyczne prowadzone przy użyciu map poznawczych, - najważniejsze metody diagnostyczne i sposoby analizowania ich wyników, - metody tworzenia wybranych testów psychologicznych.
Okładka książki Psychologia sukcesu + CD

249,00 zł 189,91 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 189,56 zł

Zestaw szkoleniowy autorstwa Denisa Waitleya, eksperta w dziedzinie rozwijania motywacji, zwiększania efektywności i wykorzystywania osobistego potencjału, zawiera fundamentalne psychologiczne zasady osiągania sukcesu. Zbiór technik i narzędzi dla doradców oraz prowadzących szkolenia Zestaw szkoleniowy autorstwa Denisa Waitleya, eksperta w dziedzinie rozwijania motywacji, zwiększania efektywności i wykorzystywania osobistego potencjału, zawiera fundamentalne psychologiczne zasady osiągania sukcesu. Przeznaczony jest zarówno dla trenerów i coachów do wykorzystania podczas sesji szkoleniowych, jak i osób pragnących samodzielnie poznać sposoby samodoskonalenia i rozwoju w życiu zawodowym i prywatnym. Publikacja zachęca uczestników szkoleń do aktywności, krytycznego myślenia i odkrywania swoich zainteresowań, umiejętności, potrzeb, a także do kształtowania poczucia własnej wartości i pozytywnego myślenia oraz budowania satysfakcjonujących relacji z innymi ludźmi. Zawiera informacje o samodyscyplinie i automotywacji jako narzędziach, które są niezbędne do osiągnięcia wyznaczonych celów. Podejmuje ważne tematy zarządzania czasem i pieniędzmi, komunikacji i kształtowania pozytywnych relacji z otoczeniem, a także zagadnienia rozwoju zawodowego, przedstawiając koncepcje związane ze środowiskiem pracy, sposoby radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania konfliktów.
Okładka książki Piąta dyscyplina

69,00 zł 50,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,48 zł

Mistrzostwo osobiste , modele myślowe, wspólna wizja, zespołowe uczenie się i myślenie systemowe – to pięć dyscyplin, których opanowanie pozwoli na zbudowanie organizacji uczącej się, dzięki czemu można osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjną. Peter M. Senge wskazuje w jaki sposób firmy mogą uporać się z upośledzeniami zdolności uczenia się, zagrażającymi produktywności i utrudniającymi osiągnięcie sukcesu. Organizacje uczące się stosują nowe, ekspansywne sposoby myślenia i uwalniają nowe aspiracje, aby wspierać swoich pracowników w osiąganiu wspólnych celów, z którymi ludzie się naprawdę identyfikują.
Okładka książki Bezpieczeństwo ekonomiczne obrotu gospodarczego

99,00 zł 72,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,41 zł

Prezentowana książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która omawia obrót gospodarczy w kategoriach bezpieczeństwa w kontekście ekonomii, prawa oraz zarządzania. Pozwala zrozumieć, czym są zagrożenia systemu gospodarczego, jak się przed nimi zabezpieczać, prawidłowo oceniać, a w konsekwencji stabilizować obrót gospodarczy.
Okładka książki Inteligentna przestrzeń

69,00 zł 55,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,31 zł

W książce kompleksowo przeanalizowano sytuację polskich miast w kontekście prowadzonej polityki europejskiej, określonej w takich dokumentach jak Strategia Europa 2020. W opracowaniu zostały przedstawione sposoby kształtowania przestrzeni, które mogą pobudzać kreatywność użytkowników w środowisku miejskim. Omówiono m.in. takie zagadnienia, jak: - inteligentny rozwój i planowanie zintegrowane jako instrumenty odnowy przestrzeni miejskiej, - zarządzanie procesami społeczno-gospodarczymi w przestrzeni i skuteczne pobudzanie innowacyjnej gospodarki, - ramy działania inteligentnego rozwoju w technologiach informatycznych, - percepcja potrzeb we współczesnej przestrzeni miejskiej, - predyspozycje psychofizyczne człowieka do kreatywności. W pierwszej części opracowania skupiono się na możliwości zaadaptowania proinnowacyjnych strategii w miastach europejskich, z rozróżnieniem prawdopodobnych ścieżek rozwoju dla Europy Zachodniej i Polski. W dalszej części poddano ocenie skuteczność strategii inteligentnego rozwoju na przykładach konkretnych miast oraz omówiono uwarunkowania pobudzania kreatywności człowieka w kontekście ich stosowania. W książce została przedstawiona idea inteligentnej przestrzeni, czyli takie sposoby kształtowania przestrzeni, które mogą stymulować kreatywność użytkowników w środowisku miejskim. Prace nad konceptem inteligentnej przestrzeni są prowadzone w Mackintosh School of Architecture, Glasgow School of Art. Polegają na sprawdzeniu teoretycznych podstaw w wybranych miejscach Wielkiej Brytanii. Kolejnym, planowanym w najbliższej przyszłości krokiem będą badania porównawcze w polskich miastach.
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit

69,00 zł 45,33 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,23 zł

Tematem książki są stosowane współcześnie rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacjach non profit. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na ważne pytania: W jaki sposób pojmują ryzyko osoby zarządzające organizacjami pozarządowymi? Z jakimi kategoriami ryzyka spotykają się w swojej działalności? Jakiego rodzaju działania związane z zarządzaniem ryzykiem podejmują polskie organizacje non profit? Autor porusza również problematykę ubezpieczeń jako narzędzia zarządzania ryzykiem. Przedstawia dane dotyczące stosowanych na świecie produktów ubezpieczeniowych przeznaczonych dla organizacji non profit i konfrontuje je z potrzebami i zwyczajami podmiotów działających w Polsce. Monografia zawiera też autorską propozycję modelu zarządzania ryzykiem w tym sektorze.
Okładka książki Odpowiedzialność pracodawcy a rozwój struktur holdingowych

99,00 zł 72,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,41 zł

W monografii przedstawiono relacje między spółką dominującą w ramach holdingu (lub w ramach innego rodzaju ugrupowania integracyjnego przedsiębiorców o strukturze koncernowej) a pracownikami spółek zależnych. Prowadzone w niej rozważania koncentrują się na problemach związanych z odpowiedzialnością za zobowiązania spółek zależnych wynikające ze stosunku pracy. Autor omawia koncepcję unoszenia zasłony osobowości prawnej (ang. piercing the corporate veil) i możliwość jej zastosowania w prawie pracy. Analizuje związki między odpowiedzialnością pracodawcy a zaangażowaniem socjalnym państwa. Rozważa znaczenie rozwoju partycypacji pracowniczej na szczeblu spółek dominujących dla problemu odpowiedzialności tych spółek za zobowiązania spółek zależnych wobec osób w nich zatrudnionych. W książce zawarto wątki teoretycznoprawne i interdyscyplinarne.
Okładka książki Relacje z mediami

41,00 zł 33,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,07 zł

Dziennikarstwo gospodarcze uznawano jeszcze całkiem niedawno za dziedzinę marginalną bądź mało interesującą dla ogółu odbiorców. Obecnie zdarza się, że wiadomość ze świata biznesu jest newsem dnia. Przede wszystkim jednak odbiorcy informacji chcą wiedzieć, jak na co dzień funkcjonują przedsiębiorstwa i co jest przyczyną ich sukcesów bądź porażek. Niniejszy przewodnik zawiera praktyczne wskazówki dla każdego, kto chciałby się dowiedzieć, jak współpracować i skutecznie komunikować się z mediami - zarówno podczas kryzysu, jak i w czasie prosperity. Czytelnik dowie się, w jaki sposób funkcjonują media, a więc między innymi: co stanowi motywację dla prasy, dlaczego dziennikarze zajmują się określonymi rodzajami wydarzeń, w jakim celu dziennikarze zadają poszczególne pytania, w jaki sposób media decydują o wyborze materiału. Umiejętność kontrolowania relacji z mediami i skutecznego przekazywania im wiadomości może zadecydować o istotnej przewadze konkurencyjnej firmy. Korzystając z rad zawartych w tym przewodniku, przedstawiciele kadry zarządzającej, właściciele firm, pracownicy działów marketingu i wszyscy zainteresowani funkcjonowaniem mediów przekonają się, że umiejętności tej można się nauczyć.
Okładka książki Coaching koaktywny

99,00 zł 74,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,65 zł

Coaching koaktywny to model transformacyjnego procesu porozumiewania się, który pozwala jednostkom na wszystkich poziomach organizacji budować silne, oparte na współpracy relacje. W najnowszym wydaniu książki autorzy proponują rozszerzenie swojego pionierskiego modelu coachingu koaktywnego, podkreślającego partnerstwo klienta i coacha, o kwestię zarządzania organizacją przez liderów. Nowe wydanie książki zostało wzbogacone o: - przykłady rozmów pomiędzy coachem i klientem w ramach sesji coachingowych zaczerpnięte z osobistego doświadczenia autorów, - najnowszą terminologię coachingową, - zestaw narzędzi coacha dostępny online. Autorzy Coachingu koaktywnego wyjaśniają, na czym polega proces prowadzący do głębokiej zmiany, i uczą, jak można go uruchomić poprzez budowanie relacji partnerskich. W ich wizji umiejętności coachingowe powinni wykorzystywać nie tylko profesjonalni trenerzy, lecz także menedżerowie i nauczyciele, pomagając swoim współpracownikom i podopiecznym wieść satysfakcjonujące życie oraz w pełni realizować swój potencjał w ramach organizacji. Publikacja dostarcza narzędzi i technik wspomagających coacha w odnoszeniu sukcesów oraz wspierających pracowników każdego szczebla w firmie w odkrywaniu i wykorzystywaniu tego, co w nich najlepsze, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Znajdź klucz do indywidualnego rozwoju liderów, pracujących z zespołami i umacniających całą organizację dzięki podejściu koaktywnemu!
Okładka książki Komunikacja kryzysowa

59,00 zł 43,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,16 zł

Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz prezes IPREZ, jednej z największych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR, zgromadził w tej książce wypowiedzi ekspertów w dziedzinie komunikacji z całego świata. Doradzają oni, jak ograniczyć szkody dzięki szybkim i właściwym działaniom, jakie komunikaty przekazywać mediom, jak informować opinię publiczną oraz jak zarządzać reputacją przedsiębiorstwa podczas kryzysu. W tej książce znajdziesz informacje o: • odpowiedzialności, • planowaniu komunikacji kryzysowej, • budowaniu wizerunku firmy, • katastrofach naturalnych i wypadkach, • kryzysach finansowych i prawnych, • kryzysach w sektorze spożywczym, • radzeniu sobie ze złymi wiadomościami w prasie, • szkoleniach medialnych. Opisano tu przypadki z całego świata, zamieszczono listy kontrolne komunikacji kryzysowej i przykłady dokumentów potrzebnych w przypadku kryzysu. Jest to pozycja niezbędna dla prezesów, dyrektorów, specjalistów do spraw marketingu i komunikacji, osób zajmujących się PR i studentów PR. Ta wszechstronna książka wyjaśnia przystępnie, jak przekształcić kryzys w szansę.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

9. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Okładka książki Misja

47,49 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj