KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Okładka książki Komunikacja menedżerska

41,00 zł 21,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,32 zł

Praca współczesnych menedżerów związana jest przede wszystkim z komunikowaniem się z otoczeniem. Badania pokazują, że nawet do 90% czasu upływa im na wykonywaniu czynności w różnym stopniu z tym związanych. Wiadomo też, że istnieje wyraźny związek między umiejętnością przekazywania i odbioru informacji a rozwojem kariery.
Okładka książki Komunikacja międzykulturowa. Przewodnik

41,00 zł 33,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,07 zł

Każdy, kto chce poznać zasady komunikacji międzykulturowej i zwiększyć swoje kompetencje w tym zakresie (w pracy i poza nią), uzna informacje zawarte w tej książce za pomocne i inspirujące.
Okładka książki Etykieta biznesu. Przewodnik

41,00 zł 33,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,07 zł

Etykieta opisywana w niniejszym przewodniku to nie tylko klasyczny savoir-vivre, dotyczący zasad zachowania przy stole, ubioru czy przedstawiania się, ale także wskazówki odnośnie do tworzenia prawidłowych relacji w trakcie spotkań, komunikacji elektronicznej czy kontaktów międzykulturowych.
Opakowanie Przywództwo według Johna Adaira

31,00 zł 25,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł

W sferze zarządzania wciąż pojawiają się i znikają różne mody i tendencje, ale prace Johna Adaira, jednego z największych autorytetów w dziedzinie zarządzania i przywództwa, pozostają niewyczerpanym źródłem praktycznej wiedzy i cennych spostrzeżeń. Poradnik Przywództwo według Johna Adaira zawiera skondensowaną wiedzę o tym, jak rozwijać swój potencjał przywódczy, motywować współpracowników oraz budować kreatywne i wydajne zespoły.
Opakowanie Sztuka wywierania wpływu

63,00 zł 42,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,62 zł

Większość z nas boi się zmian, uważając, że są zbyt trudne lub wręcz niemożliwe do wprowadzenia. Autorzy książki, łącząc wiedzę z dziedziny behawioryzmu z doświadczeniami wybitnych ludzi ze świata biznesu i nauki, opisują narzędzia i techniki używane przez mistrzów oddziaływania, służące pożądanym zmianom. Dzięki tej książce poznajemy etapy procesu oddziaływania, w tym skuteczne strategie, za pomocą których możemy wprowadzić gruntowne zmiany w życiu osobistym, zawodowym i społecznym. Dowiadujemy się, że zwykli ludzie mogą dokonywać niezwykłych rzeczy i rozwiązywać problemy, którymi inni nie mieliby odwagi się zająć.
Opakowanie Zarządzanie talentami w organizacji

63,00 zł 50,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,81 zł

Coraz częściej można spotkać się z opinią, że formy powinny rozwijać strategie i programy zarządzania talentami. Warto pamiętać o tym, że zarządzanie talentami jest dziś nie tylko kolejnym programem działań w ramach funkcji personalnej, ale składnikiem strategii przedsiębiorstwa działającego w gospodarce opartej na wiedzy. Pozostaje jednak wiele niedostatecznie wyjaśnionych kwestii związanych z tą problematyką, począwszy od zrozumienia istoty talentów i zarządzania talentami, poprzez czynniki sprzyjające rozwijaniu talentów, jak również bariery w tym procesie, a skończywszy na różnym postrzeganiu roli talentów w organizacji. Zagadnieniom tym została poświęcona niniejsza publikacja, będąca efektem zarówno studiów teoretycznych, jak i badań empirycznych.
Okładka książki Partycypacja pracowników w zarządzaniu firmą

63,00 zł 50,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,81 zł

Skuteczne motywowanie i prawdziwe zaangażowanie pracowników w sprawy firmy ma bezpośredni wpływ na wyniki organizacji, dlatego pracodawcy poszukują coraz doskonalszych narzędzi wynagradzania i motywowania zatrudnionych. Jedną z metod, stosunkowo tanią i łatwą do wprowadzenia, może być partycypacja pracowników w korzyściach firmy - system oparty na podmiotowym traktowaniu pracowników, wykorzystujący motywatory finansowe i pozafinansowe. W publikacji przedstawiono kompleksowy zestaw zagadnień, do których należą: partycypacyjne formy wynagrodzeń zmiennych - klasyfikacja, koncepcje, najnowsze tendencje, istota, założenia i geneza programów partycypacji w korzyściach przedsiębiorstwa w świetle dotychczasowych teorii i badań empirycznych, konstrukcja oraz sposób funkcjonowania i wdrażania programów partycypacji w korzyściach, propozycja programu możliwego do wdrożenia w warunkach polskich - schemat budowy, praktyczne procedury i narzędzia, dobre praktyki partycypacji pracowników w zarządzaniu - studia przypadków kilku firm, które wprowadziły programy partycypacji pracowniczej. Całość podsumowują ogólne wnioski i zalecenia dla polskich firm rozważających wdrożenie podobnych inicjatyw. Połączenie teorii z praktycznymi aspektami funkcjonowania programów partycypacyjnych sprawia, że książka jest użytecznym źródłem wiedzy i wskazówek dla pracodawców, którzy pragną własnymi siłami zmodyfikować funkcjonujący system, wprowadzić nowe narzędzia motywacyjne i dokonać koniecznych zmian w kulturze zarządzania.
Okładka książki Wewnętrzny potencjał

41,00 zł 31,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,38 zł

Firmy, które odnoszą sukcesy, potrafią wykorzystać swój wewnętrzny potencjał, czyli cechy, które kształtują ich kulturę, motywują pracowników do działania oraz sprzyjają wzrostowi innowacyjności i produktywności w dłuższym czasie. Aby poprawić jakość przywództwa, zwiększyć wydajność pracowników i zbudować kulturę sukcesu w firmie, trzeba umiejętnie rozwinąć ten potencjał i wykorzystać go na każdym poziomie organizacyjnym. Price Pritchett, autorytet w dziedzinie budowania kultury korporacyjnej, przez ponad 30 lat pomagał dyrektorom czołowych światowych firm i ich podwładnym w dostosowywaniu się do coraz szybszych zmian w środowisku biznesowym. Opierając się na wynikach swoich unikatowych badań nad cechami niezbędnymi do osiągnięcia sukcesu, Pritchett objaśnia sekrety efektywności i przedstawia techniki, które ułatwiają pozytywną zmianę zachowań w przedsiębiorstwie, będącą warunkiem osiągnięcia optymalnej wydajności i produktywności. W tej ważnej publikacji autor proponuje nowego typu trening wewnętrznego potencjału, który można zastosować w każdej firmie i który umożliwia zbudowanie kultury organizacyjnej psychologicznie przygotowanej do wyzwań współczesnego świata.
Opakowanie Warotściowanie pracy w służbie cywilnej

33,00 zł 17,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,16 zł

Książka dostarcza wiedzy na temat opisów stanowisk pracy, ich wartościowania oraz kształtowania systemów wynagrodzeń w urzędach. Przedstawia przepisy dotyczące administracji publicznej, przede wszystkim służby cywilnej, pomaga zrozumieć ich brzmienie i wyjaśnia, jak je stosować, jednocześnie zaś pokazuje system wynagrodzeń i proces wartościowania stanowisk pracy w szerszej perspektywie - z punktu widzenia zasad wynikających z nowoczesnych teorii zarządzania kapitałem ludzkim i z uwzględnieniem najlepszych praktyk biznesowych. Autorzy, mający duże doświadczenie we wdrażaniu wartościowania pracy zarówno w biznesie, jak i w urzędach, omawiają między innymi następujące istotne elementy wprowadzania w życie efektywnego systemu wynagrodzeń w urzędzie: zasady sporządzania, zakres i sposoby wykorzystania opisów stanowisk pracy, w tym możliwości wspomagania tego procesu za pomocą narzędzi informatycznych wartościowanie stanowisk pracy - charakterystyka metody, wybór technik, przebieg procesu i stosowane procedury sposoby zaplanowania procesu, zarządzania zmianą i komunikacji w ramach zarządzania projektem zaprojektowanie finalnego systemu wynagrodzeń i jego audyt W opracowaniu zaprezentowano także wskazówki sformułowane przez osoby bezpośrednio wdrażające zmiany w zakresie wartościowania stanowisk pracy - dyrektorów generalnych i dyrektorów kadrowych różnych urzędów. Adresaci: Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla członków korpusu służby cywilnej. Może też być przydatną pomocą dla wszystkich osób projektujących metodę wartościowania dla swoich organizacji, w szczególności samorządów. Można ją polecić także innym osobom zainteresowanym zarządzaniem zasobami ludzkimi, ze względu na fakt, że jest jedyną pozycją na rynku omawiającą w tak szczegółowy sposób tematykę wartościowania pracy i zarządzania wynagrodzeniami w urzędach.
Okładka książki Jak zapewnić sobie awans

40,95 zł 34,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,16 zł

Książka Jak zapewnić sobie awans zdradza sekrety zarządzania karierą i rozwojem zawodowym. Czerpiąc z doświadczeń osób, które osiągnęły największe sukcesy, autor podpowiada, jak starać się o awans, jak negocjować podwyżkę wynagrodzenia i lepsze warunki pracy, jak pokonywać kolejne szczeble kariery, a jeśli okaże się to konieczne - jak szukać zatrudnienia w innej firmie. Z tej książki dowiesz się: jak kierować swoją karierą, jak informować przełożonych o swoich osiągnięciach, jak "zarządzać" szefem, jak unikać działań hamujących karierę, jak przetrwać okresy niepewności, jak starać się o awans, jak zorientować się, że czas opuścić firmę i poszukać pracy gdzie indziej.
Okładka książki Rachunkowość w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem

93,90 zł 75,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,72 zł

Rachunkowość zarządcza w ostatnich latach rozwija się niezwykle dynamicznie. Coraz częściej podkreśla się potrzebę wzmocnienia jej roli w zarządzaniu strategicznym. Współczesna rachunkowość zarządcza zajmuje się zatem gromadzeniem, przetwarzaniem i raportowaniem informacji, które umożliwiają kadrze menedżerskiej podejmowanie decyzji sprzyjających osiąganiu nadrzędnych, strategicznych celów działalności przedsiębiorstwa, zorientowanych na kreowanie wartości dla jego właścicieli. W książce przedstawiono koncepcje, modele i instrumenty rachunkowości zarządczej wykorzystywane w: - analizie strategicznej - planowaniu i realizacji strategii - kontroli strategicznej
Okładka książki Strategie marketingowe na rynku politycznym

73,00 zł 58,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,87 zł

Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej nad rywalami w długim okresie. Może także rozwijać więzi między politykiem i wyborcą, a tym samym wpływać na podniesienie jakości życia publicznego. Osiąganie przewagi na rynku politycznym powinno dokonywać się przez opracowanie i wdrażanie skoordynowanych i dostosowanych do sytuacji politycznej strategii. Kwestiom tym jest poświęcona ta publikacja. Zgromadzony w niej materiał multidyscyplinarny z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, politologii i socjologii, ilustrowany najnowszymi przykładami z życia publicznego, uświadamia złożoność zjawisk wpływających na społeczny odbiór ugrupowania politycznego i osoby polityka. W książce szczegółowo omówiono: rolę strategii w marketingu politycznym specyfikę działań strategicznych w przestrzeni publicznej proces budowy założeń strategicznych strategie instrumentalne (produktowe, cenowe, dystrybucyjne, promocyjne, personalne), konkurencyjne i relacyjne stosowane na tym rynku nowe koncepcje tworzenia przewagi konkurencyjnej problemy etyczne i inne wyzwania marketingu politycznego modelowe rozwiązanie w zakresie współpracy polityków i wyborców, z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć techniki cyfrowej Książka jest przeznaczona dla polityków, przedstawicieli mass mediów, stowarzyszeń, związków zawodowych oraz innych podmiotów aktywnie włączających się w procesy publiczne.
Opakowanie Zarządzanie zasobami ludzkimi dla menadżerów średniego szczebla

55,00 zł 44,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,36 zł

Na każdym etapie rozwoju organizacji główną rolę w osiągnięciu sukcesu odgrywa zarządzanie, czyli umiejętność mądrego wykorzystywania potencjału ludzkiego, finansowego i materialnego. Procesem zarządzania zajmują się menedżerowie: osoby, które planują działania, podejmują decyzje, organizaują pracę, motywują ludzi, kontrolują wykorzystywanie zasobów i osiągane wyniki. Autorzy książki kompleksowo omówili najważniejsze problemy zarządzania zasobami ludzkimi w nowoczesnej organizacji
Okładka książki Marketing wystawienniczy

71,00 zł 57,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,26 zł

Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wprowadzić go w życie. Cenną pomocą w tym będzie ta książka stanowiąca kompendium wiedzy na temat tworzenia strategii wystawienniczych i skutecznego zarządzania tego typu projektami.
Okładka książki Płynność zatrudnienia

73,00 zł 58,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,87 zł

Wysokiego poziomu fluktuacji personelu często nie rozpatruje się w kategoriach problemu. Nierzadko organizacje dokładają jedynie starań, by zatrzymywać tych nielicznych pracowników, którzy odznaczają się szczególnie wysoką efektywnością i mają niezwykle duży wkład w osiąganie celów firmy. Inaczej do tego zagadnienia podchodzi autor książki, uznając, że fluktuacja pracowników zawsze jest szkodliwa dla organizacji. Każde bowiem niepożądane odejście pracownika z firmy uszczupla jej cenne zasoby o człowieka, w którego zainwestowała ona swój czas i środki. Korzystając z doświadczeń, które zdobył, pracując jako menedżer ds. zarządzania zasobami ludzkimi, autor pomaga znaleźć odpowiedź na pytania: - dlaczego ludzie decydują się odejść z organizacji, - jakie są koszty tego zjawiska, - co można zrobić, by ograniczyć skalę fluktuacji. Opisane w książce środki, które można wykorzystać, aby obniżyć poziom płynności zatrudnienia, dotyczą takich obszarów, jak: - wynagrodzenie i świadczenia dodatkowe, - szkolenia i rozwój pracowników, - warunki pracy, - rekrutacja i selekcja, - zarządzanie pracownikami. Książka jest przydatnym źródłem informacji dla menedżerów ds. zasobów ludzkich, właścicieli firm oraz pracowników firm konsultingowych.
Okładka książki Zarządzanie stresem

259,00 zł 182,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 182,47 zł

Zbiór kilkudziesięciu innowacyjnych, skutecznych technik służących radzeniu sobie z problemem stresu w organizacji. Szczegółowo opisane techniki mogą być wykorzystywane zarówno do pracy z grupą, jak i w zajęciach indywidualnych. Przeznaczone są dla psychoterapeutów, psychologów zajmujących się doradztwem w zakresie radzenia sobie ze stresem w miejscu pracy oraz osób prowadzących szkolenia. Zastosowanie tych technik podczas zajęć umożliwi zmianę niewłaściwego nastawienia do otoczenia oraz utrwalonych nawyków, a także znalezienie optymalnego dla poszczególnych osób sposobu radzenia sobie ze stresem. Poszczególne sesje związane są m.in. z takimi zagadnieniami jak: • obserwacja zachowań związanych ze stresem • związek stresu z satysfakcją z pracy • kontrola stresu • techniki relaksacji i ćwiczenia rozluźniające • przezwyciężanie lęku, strachu, gniewu • budowanie sieci wsparcia w zespole Dr Roy Bailey jest psychologiem, specjalistą w dziedzinie leczenia uzależnień i psychoterapeutą zajmującym się problematyką zdrowia pracowników. Pracuje jako konsultant I dyplomowany psycholog kliniczny, nauczyciel metody programowania neurolingwistycznego, doradca biznesowy, trener, terapeuta indywidualny i psycholog-doradca. Uznawany jest za światowego lidera w dziedzinie zarządzania stresem, a także doradztwa w tym zakresie dla firm i menedżerów. Jest członkiem Brytyjskiego Towarzystwa Psychologicznego i Profesjonalnego Instytutu Rozwoju Kadr.
Okładka książki Regulaminy i procedury w firmie

63,00 zł 46,17 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,08 zł

W książce omówiono podstawowe i najczęściej wykorzystywane w praktyce regulaminy, takie jak regulamin pracy i wynagradzania, organizacyjny, a także regulaminy i procedury premiowania, przyznawania nagród, rekrutacji, adaptacji i ocen oraz socjalne i szkoleniowe. Zaprezentowano również innego typu regulacje stosowane przez pracodawców, dotyczące m.in.: - bezpieczeństwa danych osobowych i użytkowania sprzętu, - relacji pracowniczych, - zasad użytkowania przez pracowników telefonów komórkowych, - zasad użytkowania i przyznawania samochodów służbowych, - procedur prac specyficznych (zespoły zadaniowo-projektowe "czasownicy" i telepracownicy). Książka zawiera obszerny zbiór wzorów regulaminów i procedur znajdujących szerokie zastosowanie w dużych i średnich firmach. Dokumenty te można modyfikować i dostosowywać je do specyfiki i potrzeb danej organizacji.
Okładka książki Zbiór gier rozwijających umiejętności interpersonalne

129,00 zł 98,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 98,76 zł

Książka zawiera bogaty zestaw materiałów, które pomogą w rozwijaniu ważnych kompetencji pracowników, jakimi są umiejętności interpersonalne, i w stworzeniu efektywnego, przyjaznego i twórczego środowiska pracy. Oprócz przejrzystej prezentacji najważniejszych zagadnień z tej dziedziny, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, autorzy dostarczają zbioru kilkudziesięciu atrakcyjnych, interaktywnych gier i ćwiczeń grupowych gotowych do zastosowania podczas szkoleń rozwijających umiejętności interpersonalne. Są one niezwykle użytecznym i przynoszącym wymierne efekty narzędziem dla trenerów i szkoleniowców, a także - ze względu na uniwersalność i możliwość dostosowania do różnorodnych warunków i potrzeb - dla menedżerów, szefów zespołów i pracowników działów personalnych, ponieważ: - efektywnie rozwijają umiejętności nawiązywania kontaktów, - zachęcają do nawiązywania bliższych relacji interpersonalnych i przełamywania barier, - uczą skutecznego słuchania i otwartej komunikacji, - pomagają ćwiczyć stosowanie zasad etykiety biznesowej, - rozwijają umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami i współpracownikami, - promują zespołowy proces rozwiązywania problemów. Każda z gier zawiera szczegółowe wskazówki dla prowadzącego i propozycje pytań do dyskusji. Sugerowane warianty modyfikacji gier dają prowadzącemu dodatkowe możliwości ich kreatywnego dostosowania do sytuacji szkoleniowej.
Okładka książki Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

49,00 zł 40,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,89 zł

Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: - od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, - jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, - jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online, - jak opracować kolejne części planu marketingowego, - jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan. Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji. Szablon planu marketingowego online do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie. Po wypełnieniu szablonu możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.
Okładka książki Rachunkowość zarządcza

139,00 zł 101,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 101,68 zł

Publikacja stanowi kompleksowe źródło wiedzy na temat tradycyjnych i najnowszych koncepcji oraz metod rachunkowości zorientowanej na potrzeby zarządzania. Celem tej książki jest prezentacja i objaśnienie istoty, zasad i uwarunkowań zastosowania narzędzi składających się na rachunkowość zarządczą jako dziedzinę wiedzy i aktywności niezbędną w procesie efektywnego zarządzania strategicznego i operacyjnego współczesnymi podmiotami gospodarczymi. Przedmiotem analizy są: ? fundamentalne pojęcia i tendencje w rozwoju rachunkowości zarządczej, ? systemy rachunku kosztów, ? zasady rozliczania i rozwiązania ewidencyjne dotyczące kosztów działalności operacyjnej, stosowane zgodnie z regulacjami prawnymi obowiązującymi w Polsce, zasady rozliczania i kalkulacji kosztów produktów w warunkach stosowania rachunku kosztów pełnych i rachunku kasztów zmiennych, ? cele zastosowania i zasady funkcjonowania rachunku kosztów standardowych, zagadnienia i metody rachunkowości zarządczej istotne w podejmowaniu decyzji operacyjnych, ? problematyka rachunku odpowiedzialności, cen transferowych oraz zasad budżetowania operacyjnego, ? przesłanki zastosowania, struktura i zasady kalkulacji w rachunku kosztów działań, zarówno typu klasycznego, jak i Time-Driven ABC, ? metody rachunkowości zarządczej ukierunkowanej strategicznie (m.in. rachunek kosztów docelowych, budżetowanie kapitałowe, zbilansowana karta wyników), zagadnienia strategicznego zarządzania kosztami i wynikami oraz zarządzania opartego na wartości, wybrane organizacyjne i etyczne aspekty rachunkowości zarządczej. Książka przeznaczona jest dla menedżerów i praktyków rachunkowości zarządczej. Przydatna będzie również dla studentów, jak i osób samodzielnie zdobywających bądź rozszerzających wiedzę z tej dziedziny.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

9. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Okładka książki Misja

47,49 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj