KATEGORIE [rozwiń]

Rogoziński Kazimierz

Okładka książki Zarządzanie profesjonalną praktyką medyczną

73,00 zł 59,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Niniejsza publikacja napisana została przede wszystkim z myślą o lekarzach, pielęgniarkach, terapeutach, rehabilitantach, którzy chcieliby spojrzeć na prowadzoną praktykę medyczną z perspektywy usług profesjonalnych . Przeprowadzona w książce reinterpretacja profesjonalizmu (bo jest on czymś więcej niż fachowość i czymś innym niż komponent promocyjny) powinna im ułatwić wypracowanie trudnego kompromisu między etyką a biznesem, między powołaniem do wykonywania odpowiedzialnego zawodu a komercją. Książka może również wzbudzić zainteresowanie menedżerów podstawowej opieki zdrowotnej, choćby dlatego, że znajdą w niej rekonstrukcję konsekwentnie przeprowadzonego procesu implementacji relacyjnego marketingu do usług medycznych. Wdrażanie to, sięgając podstaw, zwiera się jednocześnie w model marketingowego zarządzania organizacją usługową, model osadzony na pełnym czterofazowym cyklu obsługi pacjenta.
Okładka książki Zarządzanie wartością z klientem

89,00 zł 72,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W książce Zarządzanie wartością z klientem autor dowodzi zasadności tezy, że możliwe jest niwelowanie powiększającego się dystansu między ekonomią a naukami społecznymi, a zwłaszcza między ekonomią a humanistyką. Autor jest wyrazicielem optymizmu poznawczego, przekonując, że możliwe jest przezwyciężenie występującego powszechnie, rozłącznego traktowania wartości, kiedy to wartość (dla) klienta przeciwstawiana jest wartości (dla) przedsiębiorstwa. Tyleż oryginalna, co prowokacyjnie sformułowana teza osadzona zostaje na trzech fundamentalnych założeniach dotyczących: ? ?godności systemowej? (rzeczywistość jest wielowymiarowa), ? pełni semantycznej (wartość odsyłająca do klasycznej TRIADY), ? prymatu ludzkiej podmiotowości (nieodzowność wspomagania antropologicznego nauk społecznych). Sytuując omawiane kwestie w sferze poznania (teoria), autor odwołuje się jednocześnie do ich odpowiedników w rzeczywistości społeczno-gospodarczej, zwłaszcza tej, która jest najbliższa człowieka. Są nią oczywiście usługi. Wnikliwa analiza i dogłębna znajomość tychże pozwalają z działalności usługowej wyprowadzić koncepcję relacyjnej konstelacji wartości. W interpretacji autora staje się ona realnym łącznikiem między ekonomią a aksjologią, zaś działalności usługowej przydaje nowego znaczenia.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj