KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Zarządzanie sercem i rozumem

Zarządzanie sercem i rozumem

Zrozumienie postaw, przekonań, zachowań i emocji w pracy

  • ISBN: 9788375267501
  • EAN: 9788375267501
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Format: 21.1x14.9
  • Język: polski
  • Seria: BIZNESOWE PORADNIKI
  • Liczba stron: 388
  • Rok wydania: 2010
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 51,00
     zł
    Cena detaliczna:  63,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,00
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
W książce tej profesor psychologii Adrian Furnham pokazuje, w jaki sposób serce może rządzić rozumem. Pisze o logice i emocjach, poznaniu i jego skutkach. Głosi tezę, że menedżerowie zwykle nie mają pojęcia o ludzkim zachowaniu, a nawet nie są nim szczególnie zainteresowani. Często wydaje się, że wystarcza im bardzo naiwne postrzeganie innych ludzi i słabe zrozumienie mechanizmów ich zachowań. Dobrzy menedżerowie jednak powinni być podobni do mądrych rodziców lub nauczycieli: rozumieć naturę człowieka, ludzkie potrzeby i słabości, a także skomplikowane motywacje. Niezwykle ważna jest również świadomość, że często serce kieruje rozumem, ma to bowiem ogromne znaczenie dla firm i organizacji. Na książkę składa się blisko 100 błyskotliwych krótkich esejów z dziedziny marketingu i zarządzania, sprzedaży, poczucia bezpieczeństwa i niepewności w pracy. Każdy esej traktuje o innym znanym od dawna zagadnieniu w nowy, prowokacyjny i zabawny sposób. Publikacja ta może być znakomitą lekturą dla osób pragnących zrozumieć skomplikowane emocje kierujące ludzkimi działaniami oraz doskonalić swoje umiejętności współpracy z ludźmi.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj