Odmień swoje życie na lepsze!
Psychologowie i terapeuci jednym głosem biją na alarm! Coraz częściej mamy problemy z samoakceptacją, poczuciem celowości i sensu życia, utrzymaniem pozytywnych relacji z innymi ludźmi, a przede wszystkim z odczuwaniem radości z życia. Ta, wydawać by się mogło, przygnębiająca diagnoza nie jest jednak wyrokiem. Żyją bowiem wokół nas ludzie, którzy mimo licznych przeciwności losu, niepowodzeń, a czasami naprawdę ciężkich przeżyć potrafią myśleć pozytywnie i zachować pogodę ducha.
Pojawia się zatem pytanie: jak oni to robią? Co sprawia, że w obliczu nawet trudnych sytuacji życiowych potrafią z optymizmem patrzeć przed siebie i cieszyć się każdym dniem? Z wieloletnich doświadczeń autorki w pracy z ludźmi wynika, że wszystko, co potrzebne do zmiany, jest w nas. I tylko od nas zależy, czy umiejętnie wykorzystamy nasze wewnętrzne zasoby.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć, jak pokonać zgubny nałóg szukania dziury w całym i przestawić się na pozytywne myślenie sięgnij po tę książkę. I pamiętaj: jesteś tym, co myślisz. A myślami budujesz własny świat.
O autorze książki
Anna Walewicz-Kuc - psycholog, specjalista z zakresu szeroko rozumianej komunikacji międzyludzkiej. Na co dzień pełni funkcję głównego psychologa w Instytucie Psychologii Zachowań, gdzie prowadzi prywatną praktykę psychologiczną i szkolenia z zakresu negocjacji w życiu codziennym. Swoją pracę zawodową łączy z wykonywaniem ogólnopolskich badań poligraficznych. Autorka licznych artykułów dotyczących nawiązywania zdrowych i trwałych relacji zarówno na gruncie zawodowym, jak i prywatnym.
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa.
Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piękne, a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień.
Beata Michalska-Dominiak i Piotr Grocholiński to założyciele społeczności Klientocentryczni skupiającej ekspertów metodyki design thinking i service design w Polsce. Ideą Klientocentrycznych jest wspieranie marki, tworzenie nowych produktów i usług, a także pomoc organizacjom w wewnętrznej transformacji. W myśl zasady, że liczą się ludzie, konsekwentnie zmieniają rzeczywistość firm, budując nową wartość i zapewniając zupełnie nowe doświadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom. Więcej na www.klientocentryczni.pl.
O autorach
Beata Michalska-Dominiak — doświadczony moderator design thinking, praktyk z bogatym doświadczeniem w zakresie prowadzenia i kierowania projektami oraz wsparcia procesów transformacyjnych w organizacjach. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności oraz rezydentem Art Inkubatora w Fabryce Sztuki w Łodzi. Z potencjału myślenia projektowego czerpie podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego (ma na koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych). Współpracuje z uczelniami, w roli eksperta bierze udział w konferencjach i kongresach. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których sprawia, że problemy zmieniają się w wyzwania, i wspiera poszukiwanie skutecznych rozwiązań.
Piotr Grocholiński — posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Wiedzę i umiejętności zdobywał, pracując w środowiskach wielokulturowych (między innymi ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank) oraz w ramach niezależnego wsparcia biznesowego dla firm z różnych sektorów (bankowego, ubezpieczeniowego, energetycznego, edukacyjnego, hotelowego i innych). Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (design thinking, service design) skutecznie łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom oraz ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać design thinking i wzmacniać kulturę innowacji. Swoimi doświadczeniami dzieli się także ze studentami Uniwersytetu Łódzkiego.
Słowa, które niszczą. Słowa, które budują
Od początku swojego życia funkcjonujemy wśród słów. To one nas stwarzają i kształtują, kiedy jesteśmy małymi i większymi dziećmi - istotami najbardziej wrażliwymi i bezbronnymi wobec przekazu ze strony rodziców, dziadków, opiekunów w przedszkolu i szkole. Słowa nadają nam tożsamość, słowami jesteśmy ubierani albo w siłę i poczucie własnej wartości, albo w oczekiwania społeczne, które wynikają z lęku, unieruchamiają. Słowa tworzą wzorce myślenia i działania, z którymi każdy z nas nieświadomie idzie przez życie.
Takie słowa są jak zaklęcia. Mogą odebrać głos, bo "dzieci i ryby głosu nie mają". Mogą zamrozić emocje, bo "chłopaki nie płaczą". Mogą zasłonić potrzeby - "nie rób kłopotu". Mogą zabrać odwagę wyrażania siebie, gdy wciąż słychać "nie wydziwiaj". Mogą uśpić w nas życie na długie lata. Na szczęście wobec tych słów-zaklęć nie jesteśmy bezbronni. Uświadomiwszy sobie, które fatalne sformułowanie steruje akurat nami, możemy je z siebie zrzucić, odwołując się do innych, uzdrawiających słów; możemy stworzyć dla siebie nową rzeczywistość i stać się w pełni sobą.
Bo słowa mają moc. Niszczącą lub uzdrawiającą. I tylko od nas ostatecznie zależy, do których się odwołamy
O autorach książki
Agnieszka Kozak - psycholog, psychoterapeuta, trener. Wierzy, że to, co mówimy i jak mówimy, kształtuje relacje zarówno ze sobą, jak i z innymi. Tworzy programy rozwojowe oparte na idei porozumienia bez przemocy. Wartości, które ceni, to zaufanie, szczerość i akceptacja. Marzy o świecie, w którym ludzie będą umieli się zrozumieć i porozumieć. Kocha to, co robi, i robi to, co kocha. Współautorka książek: Dogadać się z innymi. Porozumienie bez przemocy nie tylko w życiu organizacji, Dogadać się z nastolatkiem. Szacunek i dojrzałość w relacji, W poszukiwaniu siebie. Bajki terapeutyczne dla dorosłych.
Jacek Wasilewski - socjolingwista zajmujący się tym, w jaki sposób język wpływa na ludzi i relacje między nimi. Projektował język do różnych procesów w firmach, tworzył strategie komunikacji, badał wpływ reklam na emocje, a także sposób, w jaki język kształtuje myślenie o sprawiedliwości, zaufaniu, wspólnocie. Pracuje na Wydziale Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Autor książek: Retoryka dominacji, Prowadzeni słowami, Opowieści o Polsce, Baśnie wolnego rynku. Występował na TEDx z tematyką dotyczącą wpływu języka na zdrowie i bezpieczeństwo.
Wyjdź ze swojej strefy komfortu i... rusz do przodu!
Czy znasz to uczucie? Życie proponuje Ci coś świeżego, świetnego, coś, o czym zawsze marzyłaś, co może zmienić wszystko. Innymi słowy: proponuje Ci nowe szanse. Czekałaś na nie, więc się nimi cieszysz, wyobrażasz sobie, jak to będzie, gdy opcja zmieni się w fakt, jesteś gotowa na tę zmianę. Ale tylko przez chwilę. Bo wówczas dopadają Cię... Nie, nawet nie wątpliwości. Raczej zniechęcenie, rozproszenie, początkowa ekscytacja ustępuje dobrze znanej rezygnacji. To zniechęcenie to opór. Wewnętrzny głos, który ostrzega, że niedobrze, niebezpiecznie i w ogóle niefajnie jest wychodzić ze strefy komfortu.
Ten głos to nasz wewnętrzny obrońca. Bo niby chce dla nas dobrze, pragnie nas uchronić przed niewygodą, trudem i ryzykiem, tylko... On w większości przypadków wyolbrzymia i zwyczajnie nas zwodzi, odbierając szansę na pozytywne zmiany. Opór ma wiele twarzy, kamuflaży i chwytów. Przebiera się za znudzenie, rozkojarzenie, brak czasu czy nawet fizyczne turbulencje i cielesne symptomy. Zła wiadomość jest taka: z tym oporem nie wygrasz. Dobra z kolei brzmi: możesz się z nim zaprzyjaźnić i namówić go do tego, by grał na Twoją rzecz. A kiedy już uda Ci się ten wewnętrzny opór oswoić i połączyć ze swoją wewnętrzną mocą, wówczas uzyskasz zdolność do rozpoznawania tego, co jest dla Ciebie prawdziwie wartościowe, a także znajdziesz siłę, by sięgać po to, czego naprawdę potrzebujesz.
O autorze książki
Sylwia Kocoń jest znakomitą pisarką, terapeutką i trenerką motywacyjną. Kiedyś należała do świata elit bankowych, jednak odnoszone sukcesy nie przyniosły jej szczęścia ani poczucia spełnienia. Dziś żyje tak, jak chce: codziennie doświadcza szczęścia i bogactwa, pisze, podróżuje, a przy tym znajduje czas, aby swoje bezcenne doświadczenia przekazać tym, którzy są gotowi na zmianę nastawienia, odkrycie i eksplorację swojego autentyzmu. Od 2012 roku prowadzi blog duchimateria.com, zabiera głos podczas różnych wydarzeń, a przede wszystkim pisze teksty, które inspirują, wspierają i pomagają żyć pełnią życia i radości.
Zamień narzekanie na oczekiwanie... wszystkiego najlepszego!Wiesz, że neurotyzm mocno przeszkadza nam w odczuwaniu szczęścia, i to w wymiarze ogólnopolskim, a jęczing może być destrukcyjny dla zdrowia?Wiesz, że najkorzystniejszy dla nastroju jest umiarkowany wysiłek, 10 tysięcy kroków dziennie to tylko chwyt marketingowy, a wspólne tańczenie nas uszczęśliwia?Wiesz, że optymizm to nie tylko pozytywne emocje, a cała ich paleta, i że można się cieszyć z bycia smutnym albo wściekłym?Wiesz, z jakiego powodu piątek jest często wyczekiwanym ""piąteczkiem"", ""piątuniem""?Wiesz, że wiele osób odnoszących sukcesy odczuwa syndrom oszusta?Wiesz, że optymizmu i poczucia szczęścia można się nauczyć?Kilka lat temu Kamila znalazła się w sytuacji granicznej. Unieruchomiona. Stojąc (leżąc!) w obliczu nieodwracalnego, postanowiła przeprowadzić sama ze sobą poważną rozmowę. Zdecydowała się na rezygnację z jęczingu i narzekania na to, na co nie ma wpływu, i całą życiową energię przekierowała na konsekwentne, celowe działania.Pozytywna zmiana nastąpiła. Stała się przyczynkiem do głębszego przyjrzenia się optymizmowi jako zdrowej alternatywie dla naszego narodowego malkontenctwa. Tak! Okazuje się, że upodobanie do jęczingu mamy zapisane w DNA. Wewnętrzny krytyk karmi nasze strachy. Można to jednak przerwać. Nie oznacza to, że nie będzie problemów i wyzwań w życiu, ale oznacza, że budowanie mądrego optymizmu pomaga stawiać im czoła. Nauka i badania dają nam mnóstwo podpowiedzi, jak możemy się mądrze do tego zabrać. Konkretne dowody i konkretne zalecenia. Nawyk optymizmu ma sens. Jest korzystny dla zdrowia, relacji i biznesu. Potrafi uratować życie. Choć ma również ciemną stronę mocy. W ostatecznym rozrachunku jednak zdecydowanie warto i opłaca się porzucić uprawianie jęczingu. Stop marudzeniu i jęczingowi Start do optymizmu i szczęścia jako kompetencji, których można się nauczyćTa książka nie słodzi, za to daje wskazówki. Nie czaruje rzeczywistości, ale podpowiada, jak czerpać z życia pełnymi garściami. To nie jest opowiastka o pastelowych jednorożcach skaczących po kwiecistej łące. To rzecz oparta na badaniach naukowych i historiach, które napisało życie.
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?Można, wystarczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji między jego członkami, a także jakości tworzonych wartości. Sporo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację nowatorskich zamierzeń. Te wszystkie trudne zadania stają się o wiele łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się odpowiednie narzędzia. Również one zostały tu wyczerpująco opisane.Dzięki tej książce: zrozumiesz wzorce tworzenia wartości zaczniesz w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności ludzi z Twojego zespołu unikniesz marnowania zasobów na błędne koncepcje zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcą klienci nauczysz się korzystać z odpowiednich narzędzi podczas opracowywania propozycji wartościPozwól klientom docenić to, co dla nich przygotujesz!
Czy pisania poczytnych książek można się nauczyć? Oto powszechnie przyjęty obraz pisarza: samotny wilk, zmagający się z trudami swojego zawodu, siedzi przed ekranem laptopa, wpatruje się w pustą stronę i czeka na natchnienie. W wersji bardziej realnej siada przed tą stroną regularnie, codziennie o podobnej porze, by pokryć ją odpowiednią, ustaloną wcześniej z samym sobą liczbą słów, które następnie usunie, poprawi, zmieni i wygładzi. Zasadniczo jednak pisarz sam odkrywa tajniki swojego zawodu i wręcz ujmą są dla niego kursy pisarskie... Zaraz, zaraz. Czyż nie istnieją szkoły, nawet wyższe, kształcące malarzy, rzeźbiarzy, muzyków, tancerzy, kompozytorów, reżyserów i aktorów? Ależ tak, funkcjonują i z powodzeniem wychowują kolejne pokolenia artystów. Powieściopisarz także jest artystą. Czy zatem nie nazbyt pochopnie odmawiamy mu prawa do nauki twórczego pisania? Powołanie do bycia pisarzem, rzecz jasna, trzeba mieć własne. Umiejętności wyszukiwania tematów, budowania fabuły, pisania dialogów i właściwego użycia słów - tego wszystkiego można się nauczyć. Książka łączy wskazówki warsztatowe i psychologiczne. Dowiesz się, jak pisać, ale też jak walczyć z blokadami, znaleźć motywację i wygospodarować czas. Tylko holistyczne podejście do twórczości gwarantuje, że doprowadzisz powieść od pierwszej myśli do ostatniej kropki. Pisanie jest dla ludzi takich jak Ty. Chcesz się przekonać?
""Zdolność bycia wewnętrznie skoncentrowanym i niewzruszonym, którą Ryan pomaga nam doskonalić, jest współcześnie ważniejsza niż kiedykolwiek dotąd"" Mark Manson, autor Subtelnie mówię f*ckWspółczesny świat jest głośny. Pełen trajkotu, rozpraszającej paplaniny, powiadomień o nieistotnych sprawach i codziennego hałasu. Wymaga się od nas ciągłej dostępności i nieustannego wystawiania się na wiadomości, reklamy, doniesienia i plotki. Jesteśmy przebodźcowani, przeciążeni zadaniami, permanentnie zestresowani, przekarmieni i niedożywieni. Kiedy jakimś cudem się zatrzymujemy i mamy chwilę na autorefleksję, dochodzi do naszej świadomości, jak bardzo jesteśmy samotni i że najważniejsze sprawy przeciekają nam przez palce.Ten wewnętrzny zgiełk jest problemem ponadczasowym. I ponadczasową prawdą jest, że dążenie do ciszy i niewzruszenia, panowanie nad emocjami i umiejętność skupienia myśli jest trudne. W tej książce znajdziesz mistrzowską syntezę kilku koncepcji filozoficznych, składających się na proste przesłanie: niezależnie od tego, kim jesteś i co robisz, aby iść dalej, musisz pozostać niewzruszony. Znajdziesz tu szereg prostych wskazówek i wspaniałych inspiracji, dzięki którym odzyskasz siłę, wyostrzysz swoje spojrzenie i oprzesz się pokusom. Staniesz się osobą niepodatną na zewnętrzne opinie, pewną własnego zdania, taką, która zwycięża. Niezależnie od tego, czy jesteś sportowcem, prezesem, badaczem, czy pracujesz i wychowujesz dzieci, refleksje towarzyszące lekturze pomogą Ci wytrwać i znaleźć własną drogę do doskonałości, szczęścia i obecności. Tu i teraz.Dzięki tej książce zaczniesz: klarownie myśleć i kierować swoimi emocjami podejmować trudne decyzje i radzić sobie z napięciami stawiać sobie właściwe cele i wyrabiać dobre nawyki być osobą produktywną pielęgnować relacje i cieszyć się spełnionym życiem
Analiza. Podstawa działań online
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.
O autorze
Martyna Zastrożna — e-ntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Jest autorką książki Google Analytics dla marketingowców (Onepress, 2013), a także wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo zajmuje się marketingiem internetowym i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń (m.in. dla firm: Enea, Solar, Media Expert oraz Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy). Prywatnie jest miłośniczką dobrej herbaty i mocnego brzmienia.
Dogadaj się najpierw ze sobą, potem z innymi ludźmi i wreszcie odzyskaj święty spokój
Szczęście. Stabilność. Spójność. Uśmiech na twarzy, spokój w głowie, radość w duszy. Słowem: spełnienie, do którego wszyscy dążymy. Tymczasem mało kto do tego upragnionego celu dociera. Bo... jesteśmy ludźmi i kierują nami emocje. Zwykle, o zgrozo, te negatywne: strach, złość, smutek, a nawet zazdrość.
Życie byłoby o wiele prostsze, gdyby było w nim więcej radości, a mniej...
Tu wpisz swojego najbardziej zajadłego emocjonalnego "wroga". Jesteśmy różni, rządzą więc nami różne emocje. Jedni działają pod wpływem strachu, inni motywują się do aktywności złością, jeszcze inni chcą pokazać reszcie, że też potrafią. Stop! Zatrzymajmy się wszyscy i zastanówmy: czy to nasze emocje mają rządzić nami, czy to my mamy nimi zarządzać? Czy zamiast się im z rezygnacją poddawać, nie lepiej o nie zadbać ? poznać źródło własnych emocji i je zrozumieć? Bo tylko jeśli zatroszczymy się o emocjonalny spokój, będziemy mieć naprawdę wyje**ne.
I o to w życiu chodzi!
Pewny (siebie) menedżer w niepewnych (czegokolwiek) czasachOto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i rozwiązań gotowych do tego, by od razu wdrożyć je we własnej firmie.W książce znajdziesz relacje z placu boju, doświadczenia organizacji, które zostały zmuszone do działania w sytuacji kryzysu i sobie z nim poradziły - dzięki konkretnym zachowaniom, odpowiednim sposobom komunikacji i skierowanemu we właściwą stronę myśleniu liderów. Autorzy, psycholog i socjolog organizacji oraz lider i dyrektor zarządzający, odsłonią przed Tobą kluczowe paradoksy biznesowego przywództwa i wskażą, jak się od nich uwolnić, by stać się liderem skutecznym. Wystarczająco dobrym w złych czasach niepewności. A to bardzo dużo.Uwaga! Wskazówki zawarte w poradniku można zastosować zarówno w małym biznesie, jak i w start-upach i międzynarodowych korporacjach!
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie.Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!W książce między innymi: sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej pięć C sprzedaży społecznościowej łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedażyWirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!
Helion.pl Biznes IT Social MediaCodziennie inna książka 30% taniejPerswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajkiAutor:Mirosław SkwarekW przygotowaniuOkładka książki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajkiObróćZajrzyj do książkiWydawnictwo:OnepressOcena:Bądź pierwszym, który oceni tę książkęStron:296Druk:oprawa miękkafacebook sharing buttonmessenger sharing buttontwitter sharing buttonpinterest sharing buttonemail sharing buttonwhatsapp sharing buttonKsiążka59,00 złPowiadom mnie, gdy książka będzie dostępnaEbook59,00 złPowiadom mnie, gdy książka będzie dostępnaPrzenieś na półkęPowiadom o dostępności audiobookaOpis książkiSzczegóły książkiSpis treściOpis książkiCzytaj fragmentHandlowanie na Facebooku? To działa!Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny ""miejski ryneczek"", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu ""stoisk"" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.Jesteś na to gotów?
Masz problem? Rozpraw się z nim - raz a dobrze
Oto książka, która nauczy Cię skutecznego rozwiązywania problemów. Mamy na myśli szeroko rozumiane problemy, jakie występują w procesach realizowanych w organizacjach produkcyjnych, usługowych, administracyjnych - właściwie wszystkich. W codzienności organizacji biznesowych takimi problemami mogą być reklamacje klientów, niska wydajność pracowników, wysokie koszty jakości, nieefektywna komunikacja, niezadowalająca praca maszyn i urządzeń, niespełnienie celów stawianych przez zarząd firmy czy jej szefów. Źródeł problemów może być wiele, ich rozwiązywanie jednak powinno bazować na jednej, efektywnej, systemowej metodzie.
Autor poradnika odwołuje się do rozwiązania 8D, mającego na celu prawidłowe zidentyfikowanie przyczyny problemu i zaaplikowanie takich działań, które pozwolą zapobiec jego ponownemu pojawieniu się. Krzysztof Dobrowolski przyjmuje 8D jako punkt wyjścia i na tej bazie buduje własne podejście do tematu. Proponuje metody pracy, które można praktycznie wykorzystać do tego, by zrealizować poszczególne kroki 8D w swojej organizacji:
Wskazuje, jak identyfikować i opisywać problemy
Uczy doboru zespołów adekwatnych do rozwiązania danego problemu
Podpowiada, jak podzielić problemy na pilne i niepilne
Daje narzędzia do pracy nad problemami
Pokazuje, jak rozprawić się z danym problemem - raz na zawsze
O autorze
Krzysztof Dobrowolski - praktyk oraz propagator zrównoważonego rozwoju organizacji opartego na zasadach, systemach i narzędziach lean management. Jest managerem z dwudziestoletnim doświadczeniem w przemyśle, logistyce i usługach. Specjalizuje się w transformacji struktur organizacyjnych, transformacji lean, budowie kultury ciągłego doskonalenia, systemowym rozwiązywaniu problemów oraz wizualnym zarządzaniu wynikami. Jest współzałożycielem Fundacji Lean Education, która bezpłatnie edukuje młodzież szkolną w całej Polsce. Prowadzi najpopularniejszy w swojej branży blog Lean jest dla ludzi (https://leanjestdlaludzi.pl/).
Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty wiele obiecujących przedsięwzięć. Nawet jeśli nie ma problemów z przychodami, pieniądze się rozchodzą i kolejne okresy rozrachunkowe kończą się stratą. Opanowanie zasad rachunkowości nie każdemu przychodzi łatwo. Tymczasem dane liczbowe dostarczą najcenniejszych informacji temu, kto potrafi się płynnie poruszać wśród szacunków i założeń. Jeśli się tej sztuki nie opanuje, podejmowanie trafnych decyzji może być bardzo trudne.
Dzięki tej praktycznej, przystępnie napisanej książce opanujesz umiejętność odczytywania prawdziwego znaczenia danych liczbowych i wykorzystywania zdobytej wiedzy do skuteczniejszego zarządzania firmą. Dowiesz się, jak rozumieć informacje zawarte w dokumentach finansowych. Nauczysz się obliczać najważniejsze wskaźniki i uzyskiwać z nich bezcenne informacje. Szczególnie ważne są narzędzia związane ze zwrotem z inwestycji, pozwalające na poprawną ocenę wpływu inwestycji na wartość firmy. Wyjaśniono tu zasady zarządzania aktywami obrotowymi, a także trzy podstawowe metody szacowania wartości przedsiębiorstwa. Przeczytasz również o wielu sztuczkach, a także o... słynnych skandalach i oszustwach finansowych.
W książce znajdziesz między innymi:
założenia wskaźników finansowych
informacje ukryte w bilansie i rachunku przepływów pieniężnych
wskaźniki a ocena kondycji finansowej firmy
obliczanie zwrotu z inwestycji w przedsiębiorstwo
informacje finansowe w codziennej pracy
wzmacnianie inteligencji finansowej członków zespołu
Twoja najlepsza opcja? Popracuj nad własną inteligencją finansową!
O autorach
Karen Berman ma tytuł doktorski w dziedzinie psychologii organizacyjnej i wykłada w Claremont Graduate School. Wraz z Joe Knight założyli i prowadzą prestiżową firmę Business Literacy Institute, oferującą szkolenia i konsultacje menedżerskie z zakresu finansów.
Joe Knight jest doświadczonym trenerem biznesowym, a także dyrektorem finansowym grupy firm technologicznych Setpoint Companies w Salt Lake City. Wraz z Karen Berman założyli i prowadzą prestiżową firmę Business Literacy Institute, oferującą szkolenia i konsultacje menedżerskie z zakresu finansów.
John Case jest doświadczonym analitykiem biznesowym i autorem. Orędownik stylu zarządzania zwanego „modelem otwartej księgi”.
Biznesowa nauka latania na najwyższym poziomie niepewności
Termin VUCA wywodzi się z wojskowości. Jest to akronim utworzony od czterech angielskich słów: zmienność (volatility), niepewność (uncertainty), złożoność (complexity) i niejednoznaczność (ambiguity). Koncepcję tę wprowadzono po to, by opisać płynną rzeczywistość świata po zakończeniu zimnej wojny. Mniej więcej na początku XXI wieku VUCA zaczęto przeszczepiać na grunt biznesu, w którym również panuje coraz większa zmienność i niejednoznaczność, rośnie stopień skomplikowania problemów, a dawne pewniki stają się niewiadomymi.
Jak odnaleźć się w takim świecie? Odpowiedzią jest praktyczne podejście do koncepcji VUCA, które proponuje autor tego przewodnika. Składa się on z trzech części. Pierwsza, AGILE, stanowi ukierunkowanie pozwalające zrozumieć kontekst działania w środowisku VUCA oraz technologie, metody i narzędzia, które wspierają planowanie i realizację celów w takim środowisku. Druga, DESIGN, zawiera zestaw narzędzi, instrukcji i scenariuszy umożliwiających samodzielne zaprojektowanie kompletnego modelu strategic workflow - strategicznego strumienia pracy. Trzecia, THINKING, przygotowuje do realizacji celów i strategii.
O autorze
Tomasz Krzemiński - specjalista w zakresie planowania działalności organizacyjnej. Pasjonat zarządzania strategicznego, realizator programów wspierających rozwój zarządzania. Autor metod i narzędzi wspomagających planowanie i realizację celów, między innymi GO Model Canvas, Stragilera oraz ekstremalnego projektowania strategii. Absolwent Wydziału Zarządzania i Wydziału Informatyki Politechniki Śląskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywał w dużych przedsiębiorstwach przemysłowych, w działach organizacyjnych oraz skupionych na strategii zarządzania. Obecnie prowadzi projekty wdrożeniowe, wspierając zarządy i menedżerów wszystkich szczebli. Miłośnik kolarstwa górskiego.
Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe firmy. Wielki sukces wymaga dużej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć. Strategia rozwoju, kultura innowacji czy wybór modelu biznesowego nie należą do łatwych zagadnień. Jeśli jednak chcesz zbudować wybitną, niepokonaną firmę, nie masz wyjścia - potrzebujesz sprawdzonych narzędzi.
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!
Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
zbudować niezawodną strategię rozwoju
nieustannie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencję
działać według najlepszych modeli biznesowych świata
oceniać modele biznesowe i własną gotowość do innowacji
Zwyciężaj dzięki najlepszym modelom biznesowym!
Alexander Osterwalder - jest przedsiębiorcą i prelegentem. Przemawia często na forum firm z listy Fortune 500 i prowadzi gościnne wykłady na najbardziej szanowanych uczelniach wyższych, takich jak Wharton, Stanford, Berkeley, MIT, IESE czy IMD. Obronił doktorat na Uniwersytecie Lozańskim.
Wszystko zaczyna się od... rozmowy Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa. To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Szczególnie w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który informuje, ale nie rani. Krytykuje, lecz nie obraża. Przekazuje wiedzę, ale nie poucza. I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy. Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami? Odważnie Mądrze Życzliwie Odpowiedzialnie O autorze Łada Drozda - psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy jako szkoleniowiec i coach. Zawodowo słucha ludzi i z nimi rozmawia; dba, aby kontakt, który nawiązuje, był autentycznym spotkaniem. Pomaga też swoim klientom prawdziwie rozmawiać w miejscu pracy. Zachęca do odkrywania własnych emocji i odwagi bycia w kontakcie z emocjami innych ludzi. Uczy, jak chwalić oraz jak mówić rzeczy trudne i nie niszczyć przy tym relacji.
Wciąż wydaje Ci się, że nie masz na nic czasu. Nie ma mowy o regularnych treningach ani o przygotowywaniu i jedzeniu wartościowych posiłków. Po raz kolejny rezygnujesz z pomysłu, by uzupełnić wykształcenie i rozpocząć nowy kurs. Właściwie już pięć minut po uciszeniu budzika łapiesz się na paskudnym odczuciu, że jesteś ze wszystkim do tyłu. Nie masz czasu na nic, więc po raz kolejny przekładasz na kiedy indziej zaległe spotkanie z przyjaciółmi. Ale... skoro masz czas na wymyślenie szczegółowej riposty uzasadniającej, jak niesłychanie zajęty z Ciebie człowiek, nie możesz twierdzić, że brakuje Ci czasu!
Dzięki tej książce odkryjesz, że masz czas. Musisz jedynie trochę przemodelować swój sposób myślenia i zastosować strategie, z których korzystają osoby mające najwięcej wolnego czasu. Odkryjesz, że opisane tu reguły, choć wydają się sprzeczne z intuicją, pozwalają na odzyskanie spokoju, efektywniejsze wykonywanie obowiązków i pozbycie się poczucia przytłoczenia. Są cenne dla tych, którzy chcą wejść na wyższy poziom swojej kariery, udoskonalić relacje z innymi czy po prostu czuć się szczęśliwsi i bardziej spełnieni. Szybko zauważysz, że choć większa efektywność jest ważna, to o wiele cenniejsza jest umiejętność cieszenia się każdą chwilą swojego życia!
Poznaj sekrety ludzi, którzy zawsze mają czas:
Pielęgnuj swój ogród!
Spraw, by Twoje życie było godne zapamiętania!
Nie wypełniaj czasu i nie śpiesz się!
Inwestuj w swoje szczęście!
Odpuść sobie!
Spędzaj czas z ludźmi!
Poza zegarem czeka wolność!
O autorze
Laura Vanderkam jest autorką książek: 168 Hours: You Have More Time Than You Think; All the Money in the World: What the Happiest People Know About Getting and Spending; What the Most Successful People Do Before Breakfast; What the Most Successful People Do on the Weekend i What the Most Successful People Do at Work. Jej teksty publikują między innymi „Wall Street Journal”, „Huffington Post”, „USA Today”, „Scientific American” oraz „Reader’s Digest”. Mieszka na obrzeżach Filadelfii wraz z mężem i trojgiem dzieci.
Wejdź na lauravanderkam.com
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?