Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać...
czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni tylko zdobywają lajki
-
Autor: Mirosław Skwarek
- ISBN: 9788328380912
- EAN: 9788328380912
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: One Press / Helion
- Format: 14.0x21.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 296
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: 3 - 5 dni
-
Brak ocen
-
36,49złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,54 zł
x
Helion.pl Biznes IT Social Media
Codziennie inna książka 30% taniej
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Autor:
Mirosław Skwarek
W przygotowaniu
Okładka książki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Obróć
Zajrzyj do książki
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
296
Druk:
oprawa miękka
facebook sharing button
messenger sharing button
twitter sharing button
pinterest sharing button
email sharing button
whatsapp sharing button
Książka
59,00 zł
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna
Ebook
59,00 zł
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna
Przenieś na półkę
Powiadom o dostępności audiobooka
Opis książki
Szczegóły książki
Spis treści
Opis książki
Czytaj fragment
Handlowanie na Facebooku? To działa!
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.
O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny ""miejski ryneczek"", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu ""stoisk"" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Jesteś na to gotów?
Codziennie inna książka 30% taniej
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Autor:
Mirosław Skwarek
W przygotowaniu
Okładka książki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Obróć
Zajrzyj do książki
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
296
Druk:
oprawa miękka
facebook sharing button
messenger sharing button
twitter sharing button
pinterest sharing button
email sharing button
whatsapp sharing button
Książka
59,00 zł
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna
Ebook
59,00 zł
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna
Przenieś na półkę
Powiadom o dostępności audiobooka
Opis książki
Szczegóły książki
Spis treści
Opis książki
Czytaj fragment
Handlowanie na Facebooku? To działa!
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.
O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny ""miejski ryneczek"", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu ""stoisk"" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Jesteś na to gotów?