Słowa mogą być BRONIĄ,
przynieść BOGACTWO,
zapewnić WŁADZĘ
i działać jak AFRODYZJAK
Słowa… są w Tobie i wokół Ciebie. Mogą być bronią, działać jak narkotyk, przynieść bogactwo. Słowami kochasz i nienawidzisz. To dzięki nim kształtujesz rzeczywistość — wpływasz na innych i samego siebie.
Czy wiesz, że na świecie — Twoim świecie — trwa odwieczna walka? Walka o Twoje myśli, Twoje uczucia i Twój portfel. Do wygrania tej batalii nie wystarczą zwykłe sztuczki.
Tutaj konieczna jest prawdziwa sztuka! Sztuka perswazji!
Zdajesz sobie sprawę z tego, że słowa mają dostęp do ludzkiej podświadomości? I że codziennie bywasz… hipnotyzowany? Właśnie tak — hipnotyzowany! Najskuteczniejsze techniki wpływania na Twój umysł ukryte są między z pozoru niewinnymi słowami.
Czy jesteś gotów poznać nowe narzędzia, które dadzą Ci ogromną władzę nad umysłami, uczuciami i zachowaniami innych ludzi? Czy jesteś na to wystarczająco dojrzały? Wyobraź sobie, że już posiadasz umiejętność porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem. Masz dar napełniania ich serc pozytywną energią. Zdobywasz ich sympatię i akceptację dla Twoich propozycji. Teraz masz jeszcze większe szanse to osiągnąć. Czyż ta perspektywa nie jest kusząca?
Z kolejnej odsłony tej bestsellerowej książki dowiesz się:
w jaki sposób szybko opanować techniki perswazji i z powodzeniem je stosować;
czy każdy jest tak samo podatny na hipnozę;
jak kotwiczyć stany emocjonalne;
kiedy manipulacja staje się nieetyczna;
czy techniki perswazji sprawdzają się także w zarządzaniu samym sobą.
O autorze książki
Andrzej Batko - psycholog, doradca i trener NLP -- znany jest w wąskich kręgach specjalistów jako ekspert, który uczy najnowszych technik wywierania wpływu na ludzi. Jest współautorem "tajnego" podręcznika dla polityków na temat języka perswazji. Z jego usług korzystają ci, którzy już uświadomili sobie, jak ważna w biznesie jest umiejętność niezauważalnego oddziaływania na myśli, emocje i zachowania innych.
Jest jednym z nielicznych psychologów, którzy łączą i wykorzystują najnowsze odkrycia naukowe w psychologii do generowania zysków w biznesie.
Sekret tkwi w Tobie Jak w końcu zdobyć to, o czym marzysz? Czym różni się ""marzenie"" o czymś od ""przyciągania"" tego do siebie? Co powinieneś wiedzieć o przyciąganiu, a nie znajdziesz tego w ""Sekrecie""? Co inaczej robią ci, którzy przekuwają swoje marzenia w rzeczywistość? Czym się różni Twój sposób realizowania marzeń od tego, jak oni to robią? Jak brzmi przepis na zmianę marzenia w rzeczywistość? Dlaczego jednych ludzi marzenia motywują, a innych wpędzają w depresję? Jak zaprogramować własną przyszłość?Jesteś tym, o czym myślisz!Twoim światem rządzi kilka praw. W szkole musiałeś wykuć na pamięć prawa fizyki, wychowanie narzuciło Ci wewnętrzny imperatyw, a państwo, w którym mieszkasz, określa zasady zachowania się w społeczeństwie. Jednak czy poznałeś prawo odpowiadające za to, by Twoje życie nie przypominało łupiny orzecha dryfującego bezwładnie na fali oceanu? Czy wiesz już, czym jest prawo przyciągania? Dowiedz się, jak je skutecznie stosować!Prawo przyciągania mówi o potężnej sile - sile Twoich myśli. To one odpowiedzialne są za to, co do siebie przyciągasz, i za to, co Cię w życiu spotyka. I bez względu na to, jak bardzo kontrowersyjne Ci się to wydaje, nie możesz zignorować możliwości zgłębienia tego, co kieruje Twoim życiem. A cały sekret tkwi właśnie w Twoim umyśle!Być może czytałeś już książki uczące osiągania celów, realizowania pragnień oraz wpływania na swoją przyszłość. Może nawet widziałeś film ""Sekret"" i otaczasz się ludźmi, z którymi dyskutujesz na temat prawa przyciągania. Jednak spełnianie marzeń w określonym miejscu na Ziemi - na przykład w Polsce - ma dodatkowo swój własny, specyficzny wymiar. Od Amerykanów różni nas mentalność, sposób myślenia i otoczenie.Poznaj ""Sekret"" po polsku!Nietłumaczony, nieinterpretowany, nieadaptowany do Twoich warunków. Co jest do wszystkiego, jest do niczego! Dlatego sięgnij po poradnik napisany przez polskiego eksperta - Andrzeja Batko - psychologa, doradcę i najlepszego w Polsce trenera NLP, nauczyciela najnowszych technik wywierania wpływu na innych ludzi oraz samego siebie, współautora ""tajnego"" podręcznika dla polityków na temat języka perswazji.Dowiedz się, jak współpracują ze sobą potężne siły duchowości i precyzyjne techniki NLP! Odkryj, ile możesz osiągnąć, gdy wspomożesz prawo przyciągania wiedzą o strukturze Twojego umysłu oraz technikami NLP. Masz prawo marzyć, o czymkolwiek chcesz. Masz również prawo do realizacji tych marzeń, a praca z tą książką pomoże Ci wyegzekwować to prawo. Jednak Twój czas i wysiłek mogą sprawić, że wkrótce będziesz potrzebować całego zestawu nowych marzeń, bo poprzednie będą już stały w Twoim garażu, będziesz w nich mieszkał lub spędzał z nimi czas w taki sposób, jakiego pragniesz. Rozpocznij precyzyjne przyciąganie...
Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi lub zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall?
Złam kod ludzkiej podświadomości!
Czy widziałeś hollywoodzką produkcję Klik - i robisz, co chcesz? Główny bohater filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe urządzenia... oraz steruje psem, żoną i całym otaczającym go światem. Scenariusz nie jest najwyższych lotów, ale bez wątpienia jest to historia wysoce prawdopodobna! I to historia, która może przytrafić się Tobie!
Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz z klientem - klik, klik, klik - i modyfikujesz w jego umyśle program sterujący zainteresowaniami: sprawiasz, że zaczyna się interesować produktem, który mu oferujesz. Albo spotykasz kogoś, kto Cię pociąga - klik, klik, klik - i już instalujesz w umyśle tej osoby fantazje na Twój temat, a w jej uczuciach pożądanie oraz fascynację Twoją osobą...
Tak. Tacy "hakerzy umysłów" naprawdę istnieją i codziennie wywierają na Ciebie wpływ - na Twoje myśli, uczucia, decyzje i zachowania. Zostań jednym z nich i zacznij kontrolować emocje ludzi, z którymi rozmawiasz, wywoływać w nich wybrane przez Ciebie pragnienia i sprawiać, że będą robić to, o co ich poprosisz.
Programista mentalnych systemów:
Sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna.
Ogłoszenia dla ludzkiego umysłu.
Przyciąganie i przytrzymywanie uwagi słuchacza lub czytelnika.
Kotwice, czyli "nasza piosenka".
Kontrolowanie własnych emocji i reakcji.
Zmiana wiedzy w naturalne umiejętności.
Andrzej Batko - psycholog, doradca i trener NLP. Znany jest jako ekspert, który uczy najnowszych technik wywierania wpływu na ludzi. Z jego usług korzystają ci, którzy już uświadomili sobie, jak ważna w biznesie jest umiejętność niezauważalnego oddziaływania na myśli, emocje i zachowania innych. Jest jednym z nielicznych psychologów, którzy łączą i wykorzystują najnowsze odkrycia naukowe w psychologii do generowania zysków w biznesie. Autor bestsellerowych książek Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji w praktyce (Onepress, 2005) oraz Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości (Onepress, 2010).
Baw się (z) kobietami
Alchemia uwodzenia... to książka, która nigdy nie powinna się ukazać, ponieważ jest skandaliczna i absolutnie niepoprawna politycznie. Jej pierwsze wydanie wywołało prawdziwą seksualną rewolucję. Stała się zaczynem czegoś niesamowitego -- tysięcy udanych podrywów, setek namiętnych aktów seksualnych i milionów gorących flirtów.
Nowe wydanie tego klucza do damskiego umysłu powstało po to, abyś przestał uwodzić kobiety. Czas już skończyć z całym tym cyrkiem. Od dzisiaj skup się wyłącznie na szczególnych superlaskach -- dziewczynach, których zawsze pożądałeś, a nigdy nie miałeś odwagi, aby chociaż rozpocząć z nimi rozmowę. Wreszcie przestaną być one dla Ciebie tajemniczymi istotami, o których możesz tylko śnić po nocach. Teraz staną się otwartą księgą, a droga nie tylko do ich sypialni stanie przed Tobą otworem.
Cudowny język, czyli jak poprzez kobiece ucho dostać się głębiej:
Zrozum, w jaki sposób sam pozbawiasz się seksu z pięknymi dziewczynami.
Poznaj proste i praktyczne techniki wpływania na to, jak kobiety Cię postrzegają.
Naucz się odczytywać niewerbalne sygnały, nieświadomie wysyłane przez kobiety, gdy są podniecone.
Opanuj techniki NLS i konwersacyjnej hipnozy, aby zasiewać w damskich umysłach seksualne myśli i fantazje na swój temat.
Wywołuj fizyczne odczucia napięcia seksualnego w ich ciałach i sprawiaj, aby dawały sobie przyzwolenie na seks z Tobą.
Nowa książka autorów, którzy uruchomili w Polsce lawinę kursów uwodzenia i oburzyli psychologów, ujawniając swoje i ich sekrety na stronie www.nls.pl! Trzech ekspertów połączyło przed laty swoją wiedzę i doświadczenie z psychologii, medycyny i marketingu, aby dać mężczyznom więcej wolności, kontroli i wyboru w seksie! Teraz odsłaniają najnowsze sekrety hipnotycznego uwodzenia!
Wydanie drugie -- nareszcie nieocenzurowane,
w którym specjaliści od tajnej manipulacji ujawniają swoje sekrety hipnotycznego uwodzenia!
Tylko dla dorosłych!
Księgarzy uprasza się o sprawdzanie wieku kupujących!
Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi lub zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall?
Złam kod ludzkiej podświadomości!
Czy widziałeś hollywoodzką produkcję Klik - i robisz, co chcesz? Główny bohater filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe urządzenia… oraz steruje psem, żoną i całym otaczającym go światem. Scenariusz nie jest najwyższych lotów, ale bez wątpienia jest to historia wysoce prawdopodobna! I to historia, która może przytrafić się Tobie!
Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz z klientem - klik, klik, klik - i modyfikujesz w jego umyśle program sterujący zainteresowaniami: sprawiasz, że zaczyna się interesować produktem, który mu oferujesz. Albo spotykasz kogoś, kto Cię pociąga - klik, klik, klik - i już instalujesz w umyśle tej osoby fantazje na Twój temat, a w jej uczuciach pożądanie oraz fascynację Twoją osobą…
Tak. Tacy "hakerzy umysłów" naprawdę istnieją i codziennie wywierają na Ciebie wpływ - na Twoje myśli, uczucia, decyzje i zachowania. Zostań jednym z nich i zacznij kontrolować emocje ludzi, z którymi rozmawiasz, wywoływać w nich wybrane przez Ciebie pragnienia i sprawiać, że będą robić to, o co ich poprosisz.
Programista mentalnych systemów:
Sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna.
Ogłoszenia dla ludzkiego umysłu.
Przyciąganie i przytrzymywanie uwagi słuchacza lub czytelnika.
Kotwice, czyli "nasza piosenka".
Kontrolowanie własnych emocji i reakcji.
Zmiana wiedzy w naturalne umiejętności.
Alchemia uwodzenia... to książka, która nigdy nie powinna się ukazać, ponieważ jest skandaliczna i absolutnie niepoprawna politycznie. Jej pierwsze wydanie wywołało prawdziwą seksualną rewolucję. Stała się zaczynem czegoś niesamowitego -- tysięcy udanych podrywów, setek namiętnych aktów seksualnych i milionów gorących flirtów.
Nowe wydanie tego klucza do damskiego umysłu powstało po to, abyś przestał uwodzić kobiety. Czas już skończyć z całym tym cyrkiem. Od dzisiaj skup się wyłącznie na szczególnych superlaskach -- dziewczynach, których zawsze pożądałeś, a nigdy nie miałeś odwagi, aby chociaż rozpocząć z nimi rozmowę. Wreszcie przestaną być one dla Ciebie tajemniczymi istotami, o których możesz tylko śnić po nocach. Teraz staną się otwartą księgą, a droga nie tylko do ich sypialni stanie przed Tobą otworem.
Cudowny język, czyli jak poprzez kobiece ucho dostać się głębiej:
Zrozum, w jaki sposób sam pozbawiasz się seksu z pięknymi dziewczynami.
Poznaj proste i praktyczne techniki wpływania na to, jak kobiety Cię postrzegają.
Naucz się odczytywać niewerbalne sygnały, nieświadomie wysyłane przez kobiety, gdy są podniecone.
Opanuj techniki NLS i konwersacyjnej hipnozy, aby zasiewać w damskich umysłach seksualne myśli i fantazje na swój temat.
Wywołuj fizyczne odczucia napięcia seksualnego w ich ciałach i sprawiaj, aby dawały sobie przyzwolenie na seks z Tobą.
Nowa książka autorów, którzy uruchomili w Polsce lawinę kursów uwodzenia i oburzyli psychologów, ujawniając swoje i ich sekrety na stronie www.nls.pl! Trzech ekspertów połączyło przed laty swoją wiedzę i doświadczenie z psychologii, medycyny i marketingu, aby dać mężczyznom więcej wolności, kontroli i wyboru w seksie! Teraz odsłaniają najnowsze sekrety hipnotycznego uwodzenia!
Wydanie drugie -- nareszcie nieocenzurowane,
w którym specjaliści od tajnej manipulacji ujawniają swoje sekrety hipnotycznego uwodzenia!
Tylko dla dorosłych!
Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi lub zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall?
Złam kod ludzkiej podświadomości!
Czy widziałeś hollywoodzką produkcję Klik - i robisz, co chcesz? Główny bohater filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe urządzenia… oraz steruje psem, żoną i całym otaczającym go światem. Scenariusz nie jest najwyższych lotów, ale bez wątpienia jest to historia wysoce prawdopodobna! I to historia, która może przytrafić się Tobie!
Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz z klientem - klik, klik, klik - i modyfikujesz w jego umyśle program sterujący zainteresowaniami: sprawiasz, że zaczyna się interesować produktem, który mu oferujesz. Albo spotykasz kogoś, kto Cię pociąga - klik, klik, klik - i już instalujesz w umyśle tej osoby fantazje na Twój temat, a w jej uczuciach pożądanie oraz fascynację Twoją osobą…
Jeszcze nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale już za chwilę dowiesz się, w jaki sposób codziennie, wiele razy dziennie, poddają Cię manipulacji. Po przeczytaniu tej książki zwykłe słowa i zdania już nigdy nie będą brzmiały tak niewinnie jak dotychczas. Opisane przeze mnie techniki mogą dać Ci ogromną władzę nad umysłami, uczuciami i zachowaniem innych ludzi.
Słowa mogą być bronią,
działać jak narkotyk,
przynieść bogactwo
"Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji" to unikatowy podręcznik, odsłaniający kulisy manipulacji, której jesteśmy poddawani przez polityków, prawników i speców od marketingu. Retoryka to sztuka znana i stosowana od dawna, ale dopiero teraz, w dobie ogromnej konkurencji na rynku, jej atuty są coraz częściej wykorzystywane w roli narzędzia służącego do wpływania na opinie innych.
Ci, którzy znają sekrety języka podświadomości, są w stanie przekonać innych niemal do wszystkiego, sprzedać każdy towar i skutecznie wynegocjować warunki każdego kontraktu. Powszechne twierdzenie mówiące o tym, że umiejętność skutecznego przekonywania innych jest darem, z którym trzeba się urodzić, jest nieprawdziwe. Skuteczna komunikacja i perswazja jest nauką i sztuką, którą może opanować każdy.
Książka opisuje instrumenty wpływu, czyniąc je dostępnymi dla każdego, kto chce je poznać. Dzięki niej każdy będzie w stanie stosować je w codziennym życiu -- podczas rozmów o podwyżce, zakupów i spotkań z klientami lub kontrahentami. Opisane w książce techniki mogą dać Ci ogromną władzę nad umysłami, uczuciami i zachowaniem innych ludzi. Czytając ją, dowiesz się, jak bardzo istotny jest dobór słów i formułowanie zdań. Przekonasz się, że istnieje drugi nieznany język, którego używa twoja podświadomość oraz ci, którzy do niej przemawiają. Nauczysz się nie tylko skutecznie robić to samo, lecz również zaczniesz zauważać manipulacje innych.
"Mimo, że sama od lat zajmuję się tą tematyką, za każdym razem, kiedy czytam teksty Andrzeja Batki, oczy mi się otwierają na coś nowego, co pozwala mi się lepiej komunikować. Jestem zafascynowana wszystkim, co wychodzi spod pióra Andrzeja Batki, i ogromnie się cieszę, że ktoś takiego kalibru pisze po polsku i tak mądrze i przystępnie radzi, jak odnieść sukces. Każdy, kto zajmuje się biznesem w Polsce, powinien przeczytać tę książkę."
Wanda Loskot, Saratoga, Floryda.
www.sukcesTwojejFirmy.com
Sztuka perswazji czyli język wpływu i manipulacji
Spis treści
O Autorze (7)
Dlaczego niektórzy handlowcy prawie zawsze zarabiają ogromne pieniądze? (23)
Czy wiesz, jak często jesteś poddawany hipnozie? (29)
Część I: Język perswazji (37)
1. Magia słowa (45)
2. Jak naprawdę działają słowa? (49)
3. W jaki sposób łączniki wpływają na doświadczenie? (73)
4. Tajemnicza moc implikacji (79)
5. Odkryj potęgę presupozycji (97)
6. Metafory (123)
7. Metaprogramy (141)
Część II: Taktyki perswazji (161)
8. Techniki i strategie perswazji (165)
9. Kotwiczenie (187)
10. Między etyką a manipulacją (203)
11. Zarządzanie sobą (215)
Zakończenie (225)
A: Tandeta perswazyjna (229)
B: Jak wpływać na ludzi, którzy się opierają, w taki sposób, że nawet tego nie zauważą? (237)
w sprzedaży bezpośredniej
Dlaczego jedynie w trakcie niektórych prezentacji handlowych nabywcy słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, nigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym?…
Jeżeli już jesteś handlowcem i prezentujesz oferty kontrahentom, dobrze znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawę obronną, podejrzliwość, wahanie się i podchwytliwe pytania…
Niemniej jednak bywa również przeciwnie.
Zdarzyło mi się wiele razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi.
Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, aby to posiadać. W moich myślach uruchamiał się kalkulator, wyliczający różnorakie opcje i sposoby zdobycia kasy na zakup. Cena traciła na znaczeniu, bo najbardziej istotne było pragnienie, aby to mieć! Stan, w jakim się znajdowałem, można podsumować jednym zdaniem: "Wyżebrzę, pożyczę albo ukradnę, niemniej jednak będę to posiadać!".
Jak bardzo zależy Wszyscy na tym, ażeby kontrahenci w taki sposób reagowali na Twoją prezentację?
Jeżeli już już myślisz sobie teraz, że owszem, niemniej jednak nie z Twoimi klientami, nie w dodatku produkcie, nie w tej sytuacji, nie na tym rynku, nie w tym państwie lub mieście, ta książka może okazać się najważniejszą zwrotnicą w Twoim życiu zawodowym. Zwrotnicą, która przekieruje Cię na nowy tor — łatwiejszej pracy, kilkakrotnie większych kasy, dostatku i zrealizowanych marzeń!
Zacznij przyprawiać spersonalizowane handlowe relacje szczyptą hipnozy. Wywołuj u rozmówcy stan, w którym nie może i nie chce oderwać sugestie od Ciebie i Twojej oferty. Stan, kiedy wpływasz na percepcję, emocje i zachowanie drugiego człowieka. Stan kupowania!
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej Spis Informacji:
Wstęp (9)
Dlaczego tylko w czasie niektórych handlowych kontrahenci słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, przenigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym? Dlaczego coraz w niewielu przypadkach tak się dzieje na Twoich prezentacjach?
1. Ale zdarza się, że bywa inaczej... (11)
Niektóre prezentacje handlowe posiadają działanie nawet hipnotyczne. Przykuwają uwagę, rozpalają wyobraźnię i wywołują niepohamowaną chęć i potrzebę funkcjonowania. Co w nich jest takiego?
2. Co hipnoza może mieć wspólnego z prezentowaniem oferty handlowej? (15)
Które detale warsztatu hipnotyzera zwiększają "hipnotyczne" działanie pokazu? Przecież nie wahadełko i okrzyk "Śpijjjj!". Jest w hipnozie coś, czego widz nie zauważa, i co działa najsilniej. W skutecznej przekazu handlowej jest jednakowo.
3. Najistotniejsze narzędzie, czyli Ty (19)
Wyobraź sobie, że za chwilę weźmiesz udział w spotkaniu, od którego zależy, czy będziesz klepał biedę, czy raczej staniesz się szczęśliwym bogaczem. Czy tak jak większość rozsądnych osób zamierzasz się ładnie i elegancko ubrać? Wbrew pozorom, ten rozdział nie będzie poświęcony modzie, kostiumom, garniturom, krawatom czy również butom.
4. Co jeszcze możesz zrobić, by zadbać o swój stan emocjonalny? (27)
Wpływ wyobraźni na Twój stan emocjonalny i sposoby kontrolowania tego wpływu. Od małego drobiazgu w Twojej głowie zależą Twoje zarobki.
5. Dwa mózgi, a tylko jeden kupuje... (31)
Jeżeli myślisz, że dokonujesz rozsądnych i racjonalnych decyzji, to się mylisz. Jednakowo jak Twoi nabywcy. Czy ze 100% pewnością przemawiasz do właściwej półkuli?
6. Etapy przekazu - który jest najważniejszy? (37)
Podstępne pytanie i zaskakująca odpowiedź. Jeżeli już wydaje Inni ludzie się, że odpowiedź brzmi "wszelkie etapy są najbardziej istotne", to znowu się mylisz!
7. Musisz to wiedzieć, zanim zaczniesz stosować strategie hipnotycznej prezentacji! (41)
Jak handlowcy zainstalowali klientom "antysprzedażowy firewall", który obezwładnia i rozbraja Twoją prezentację handlową.
8. W jaki sposób zawalczyć o uwagę klienta, czyli hipnotyczne otwarcie (45)
Jak przy użyciu hipnozy upolować uwagę kontrahenta?
9. "Boję się, że się wygłupię" (51)
Dlaczego lepiej się "wygłupić" i wzbogacić, niż z powagą ledwie wiązać koniec z końcem? Pułapka "pseudoprofesjonalizmu".
10. "Szuflada z przywilejami" (53)
Jak uchronić się przed zamknięciem w niewłaściwej szufladzie? Która szuflada jest właściwa i jak do niej wskoczyć?
11. Hipnotyczne otwarcie, czyli Ty ich g... obchodzisz, tak samo jak Twoja propozycja, Twój produkt i Twoje idee (57)
Co realnie obchodzi kontrahenta i kto jest dla niego , a dodatkowo dla Ciebie najważniejszy?
12. Język żywych zdjęć i gorących uczuć, czyli dwa umysły i dwa języki (61)
Tu zaczyna się prawdziwa hipnoza! Zgadza się, hipnoza. Czy można się nauczyć języka podświadomości i co Ludzie wszyscy ludzie to da? Jak "hipnoza bez hipnozy" i komunikacja "poniżej poziomu radaru" pomaga w sprzedawaniu rzeczy, usług i idei?
13. Zadaniem prezentacji nie jest dostarczanie treści. Co najmniej nie hipnotycznej przekazu handlowej! (71)
Jak handlowcy przeceniają znaczenie informacji i dlaczego wierzą, że klient dokona na jej bazie rozsądnego wyboru? Jak w ten sposób tracą pieniądze na rzecz konkurencji?
14. Maskowanie, czyli jazda poniżej progu radaru! (75)
Iluzjonista pomagał wygrywać wojskowym bitwy - pomyśl, jak to należy należy, co jest ukryte, może pomóc zwyciężyć w trakcie prezentacji i dystrybucji!
15. Poznaj jego ból, rozdrap ranę, pokaż, że jesteś autorytetem, i zaproponuj balsam i lekarstwo, a następnie nakarm rozsądek (81)
Zasady psychologii perswazji i brukowego copywritingu razem tworzą potężne narzędzie sprzedażowe. Dowiedz się, w jaki metodę możesz tego użyć w prywatnej prezentacji handlowej.
16. Nakarm "rozsądek", czyli świadomą, racjonalną część umysłu kontrahenta (85)
A co on lubi jeść? Jaka "dieta" uspokoi głodnego "cenzora"? Praktyczne wskazówki działające jak płynny azot na zapalnik bomby!
17. Szczepionka przeciw "Wujowi Karolowi" (91)
Podobno rozsądek jest słabszy od pożądania, co zostało uwiecznione w wielu porzekadłach na temat przepływu krwi z jednej części ciała do drugiej. Coś w tym jest, też w kontekście dystrybucji. Jak zabezpieczyć się przed znienawidzonym "stornem" w dystrybucji bezpośredniej?
18. Umysł grupowy (97)
Osób łatwiej przekonać, gdy są w grupie, niż każdego z nich osobno. Dlaczego tak jest?
19. Prawa psychologii tłumu i ich korzystanie w przekazu grupowej (101)
Coś więcej niż zasada konformizmu.
20. Organizacja otoczenia, które możesz najwygodniej dla siebie ukształtować, i to zanim goście przyjdą na prezentację (105)
W sytuacji sprzedaży grupowej to wszystko pracuje dla Ciebie. I tylko Ty możesz to spieprzyć! Jak się przed tym uchronić?
21. Zadbaj o miejsce pracy, czyli światło, dźwięk, powietrze (107)
Dlaczego nie wystarczy wręczyć kontrahentowi albo kontrahentom kartki z wydrukowaną informacją i czekać, żeby któryś z nich pod wpływem tych treści dokonał zakupu?
22. Czy systematycznie pamiętasz, co jest Twoim misją? (115)
Najkrótszy rozdział, ale bardzo istotny!
23. Na koniec, czyli na nowy początek (117)
Możesz prezentować swój produkt, swoją usługę albo ideę milionom ludzi równocześnie, gdy wyjdziesz z sali albo pokoju w biurze i wejdziesz do...
Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi oraz zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall?
Złam kod ludzkiej podświadomości!
Czy widziałeś hollywoodzką produkcję Klik — i robisz, co chcesz? Główny bohater filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe urządzenia… oraz steruje psem, żoną i całym otaczającym go światem. Scenariusz nie jest najwyższych lotów, ale bez wątpienia jest to historia wysoce prawdopodobna! I to historia, która może przytrafić się Tobie!
Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz z klientem — klik, klik, klik — i modyfikujesz w jego umyśle program sterujący zainteresowaniami: sprawiasz, że zaczyna się interesować produktem, który mu oferujesz. Albo spotykasz kogoś, kto Cię pociąga — klik, klik, klik — i już instalujesz w umyśle tej osoby fantazje na Twój temat, a w jej uczuciach pożądanie oraz fascynację Twoją osobą…
Tak. Tacy "hakerzy umysłów" naprawdę istnieją i codziennie wywierają na Ciebie wpływ — na Twoje myśli, uczucia, decyzje i zachowania. Zostań jednym z nich i zacznij kontrolować emocje ludzi, z którymi rozmawiasz, wywoływać w nich wybrane przez Ciebie pragnienia i sprawiać, że będą robić to, o co ich poprosisz.
Programista mentalnych systemów:
Sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna.
Ogłoszenia dla ludzkiego umysłu.
Przyciąganie i przytrzymywanie uwagi słuchacza lub czytelnika.
Kotwice, czyli "nasza piosenka".
Kontrolowanie własnych emocji i reakcji.
Zmiana wiedzy w naturalne umiejętności.
Haker umysłów
Spis treści
I. Jak zostać hakerem ludzkich umysłów? (7)
III. Jak napisać ogłoszenie dla ludzkiego umysłu. I po co? (23)
IV. Jak przyciągnąć, pochwycić i zatrzymać uwagę słuchacza lub czytelnika? (29)
V. Pobudź jego wyobraźnię tak, aby myśli pobiegły z góry wybranym przez Ciebie torem (37)
VI. Kotwice, czyli "nasza piosenka" (45)
VII. Nakarm umysł świadomy tak, aby mógł zaakceptować nieświadome pragnienie (53)
VIII. Wzmocnij atrakcyjność swojej oferty i przypomnij, co klient dostaje za swoje pieniądze (69)
IX. Narzędziownia (75)
X. Czytanie tej książki niczego nie zmieni w Twoim życiu... (123)
XI. Trening umiejętności perswazyjnych (129)
XII. Trening mentalny, czyli jak kontrolować swoje emocje i reakcje (145)
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?