KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo One Press / Helion

Okładka książki Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na..

59,00 zł 36,49 zł


Czy teraz jest dobry moment na założenie własnej firmy? Świat biznesu, wstrząsany kolejnymi burzami, doświadcza gwałtownych turbulencji, co powoduje nieustanne zmiany uwarunkowań działalności gospodarczej. Konkurencja jest coraz bardziej zacięta i zdeterminowana, a wyzwania okazują się większe i trudniejsze. A zatem, jeśli chcesz stworzyć własną firmę, musisz zapewnić jej odporność na wstrząsy ekonomiczne i potencjał, by mogła zdobyć szczyt w swojej branży. Tylko jak w praktyce osiągnąć tak ambitny cel?Podpowiedź znajdziesz w tej książce. Zawiera ona siedem sprawdzonych zasad, które pozwalają poprawić funkcjonowanie każdej firmy działającej w dowolnej branży. Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i skutecznych metod doskonalenia przywództwa, sprzedaży i marketingu, dzięki którym możesz budować świetną firmę w dowolnej branży i stawiać czoło każdej konkurencji.W książce między innymi: jak wykreować siebie na znakomitego lidera i otoczyć się wspaniałymi ludźmi jakie znaczenie ma dobre planowanie, w tym plan marketingowy jak zdobyć wiarygodność na rynku na czym polega kreowanie procesu sprzedaży jak osiągnąć doskonałość w tworzeniu pozytywnych wrażeń klientaChcesz nieprzeciętnego sukcesu? Zacznij właśnie TERAZ! 
Okładka książki Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla.. w.3

69,00 zł 42,68 zł


Czy wiesz, co motywuje Twoich pracowników?Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?Jeśli rozumie, czym jest i jak działa skuteczne motywowanie pracowników - na pewno. Ta książka, której trzecie, rozszerzone wydanie trzymasz w rękach, może być w tej kwestii bardzo pomocna. Powstała bowiem na podstawie doświadczeń jej autorów i uczestników szkoleń menedżerskich, które autorzy prowadzili i prowadzą. Bazuje więc na realiach pracy w różnych firmach i rozmaitych branżach, co czyni ją tym bardziej wartościową pozycją.Pochyl się nad zagadnieniem motywacji i: przyswój zasady, których warto się trzymać, by skutecznie motywować ludzi przyjrzyj się motywacji jako stałemu i zaplanowanemu procesowi poznaj najważniejsze teorie motywacji i sposoby ich zastosowania dowiedz się, co motywuje i co demotywuje polskich pracownikówUwaga! W trzecim wydaniu książki znajdziesz dodatkowo między innymi ciekawą metodę komunikacji stworzoną przez Louise Evans - 5 Chairs 5 Choices 
Okładka książki Kompetentny Scrum Master

49,90 zł 30,86 zł


Poradnik dla wszystkich, którym słowo Scrum nie powinno być obce Kate Hobler, autorka książki, jest przedsiębiorczynią, trenerką i konsultantką. Przez wiele lat swojej kariery zawodowej była Scrum Masterką, Agile Coachem, Product Ownerką i liderką zwinnej organizacji. Tematykę związaną ze zwinnymi zmianami w firmach zna więc bardzo dobrze. I doskonale wie, że na polu współpracy między działem HR a Scrum Managerami nie zawsze wszystko działa poprawnie. Delikatnie mówiąc. Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. Wszak wszyscy powinni grać do jednej bramki - zarówno decydenci angażujący "haerowców", by stali się niezbędną częścią i akceleratorem zmian, jak i sam dział HR, który, jeśli ma pomóc, musi poznać zasady gry. Mam nadzieję, że dzięki tej książce zwinna zmiana stanie się bardziej znośna i dużo efektywniejsza. Kate Hobler
Okładka książki Employer branding. Praktyczny podręcznik

59,00 zł 36,49 zł


Wartościowy pracownik - jak go znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w organizacji? Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie budującej wizerunek pracodawcy - tę można zdobyć dość prosto, wystarczy sięgnąć po odpowiednie artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej - a konkretnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań. Ich bogaty i przetestowany zestaw zawarli w tej książce Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem mają za sobą setki efektywnych projektów EB. Ten podręcznik to swojego rodzaju zapis dobrych praktyk osobiście sprawdzonych przez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB. Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami. W trakcie lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu. Brzmi ciekawie? Nie zwlekaj zatem i ruszaj razem z autorami w fascynującą podróż przez zakamarki wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu!
Okładka książki Metoda Lean Startup

57,00 zł 33,60 zł


Bestseller na liście New York Timesa Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Przez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach innych. To lektura obowiązkowa dla wszystkich przedsiębiorców, którzy są już gotowi, by zapoczątkować coś naprawdę wielkiego. Ken Blanchard, współautor książek Jednominutowy menedżer oraz Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! Ries pokazuje nam, jak przebijać się przez gęstą mgłę niepewności, spowijającą startupy. Opisuje usystematyzowany model działania, formułuje też praktyczne i sprawdzone wskazówki. Niewykluczone, że niniejsza książka bardziej skutecznie wspomoże światowy wzrost gospodarczy niż jakakolwiek inna książka biznesowa napisana w ostatnich latach. Tom Eisenmann, profesor zajmujący się przedsiębiorczością, Harvard Business School Nie znam lepszego podręcznika pozwalającego zmaksymalizować szanse startupu na sukces. Mitchell Kapor, założyciel Lotus Development Corp. Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się wypracować doskonałe metody zarządzania dużymi firmami, jednak w kwestii startupów i innowacji nadal działamy po omacku. Niniejsza książka stawia pierwsze solidne fundamenty dla przedsiębiorczości w nowych czasach. Stworzony przez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą najnowocześniejszych narzędzi. Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą z własnym startupem, czy też działasz w strukturach dużej organizacji, znajdziesz tu bardzo ważne wskazówki, które przydadzą Ci się na drodze w nieznane. Poznaj praktyczne metody pozwalające unikać błędów w rozwoju produktu, naucz się systematycznie oceniać i interpretować wczesne sygnały płynące z rynku, a także decydować, czy należy wykonać zwrot, czy trwać przy dotychczasowych działaniach. Korzystaj z wiedzy innowatorów, którzy wprowadzili swoje firmy na szczyt, i dołącz do tego szacownego grona. Wykorzystaj dane do szybszej budowy lepszego startupu Największym wyzwaniem stojącym przed młodymi startupami, chcącymi zrewolucjonizować swoje branże, a także przed przedsiębiorcami wewnątrzorganizacyjnymi, dążącymi do wprowadzania zmian od środka, jest budowanie produktów, na których ludziom faktycznie zależy. Niniejsza książka wskazuje właściwy kierunek tych prac. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu ponad trzydzieści analiz przypadków opracowanych na podstawie konsultacji z ponad setką ekspertów biznesowych. To konkretne i przydatne informacje, bez których nie może się obejść żaden prawdziwy przedsiębiorca. * zumiesz założenia metody Lean Startup, podstawy analityki biznesowej oraz mentalność kierowania się danymi.- Zro * Poznasz sześć podstawowych modeli biznesowych i dowiesz się, jak buduje się z nich przedsięwzięcia najróżniejszych rozmiarów. * Znajdziesz swój Jeden Istotny Wskaźnik. * Nauczysz się znajdować i definiować wartości docelowe, na podstawie których będziesz decydował, czy możesz już zająć się kolejnym problemem. * Będziesz stosował zasady metody Lean Analytics w odniesieniu do dużych przedsięwzięć i produktów o ustabilizowanej historii rynkowej.
Okładka książki Cele! Zdobędziesz wszystko, czego pragniesz...

49,90 zł 30,86 zł


Dzień, w którym zmieniło się Twoje życie Uwolnij swój potencjał Stwórz swoją własną przyszłość Dąż twardo do sukcesu i nigdy się nie poddawaj Przejmij kontrolę nad swoją przyszłością Co Cię napędza? Ambicja? Wielkie marzenia i plany? Chcesz realizować swoje cele i pomysły, poczuć osobiste spełnienie i satysfakcję zawodową? Poznaj najbardziej kompleksową ze wszystkich strategii wyznaczania i osiągania celów, jakie kiedykolwiek opisano w książkach.Twój czas i Twoje życie są bezcenne. Nie musisz poświęcać wielu lat na osiąganie celów, które można urzeczywistnić w ciągu zaledwie kilku miesięcy. Dzięki strategiom proponowanym przez Tracyego możesz osiągnąć każdy, choćby nawet najbardziej brawurowy cel, jaki sobie wyznaczysz, i to w nadspodziewanie krótkim czasie. Tempo, w jakim będziesz piął się na szczyt, zadziwi nie tylko Ciebie, ale i wszystkich wokół. Ten inspirujący poradnik jest klasyką gatunku. Dzięki niemu dowiesz się o sobie wielu zaskakujących rzeczy: poznasz swoje mocne strony, zyskasz większe poczucie własnej wartości, wzmocnisz pewność siebie, nauczysz się skutecznie radzić sobie z problemami i przeszkodami, zaczniesz otaczać się odpowiednimi ludźmi, zrozumiesz, jak stawiać czoła wyzwaniom. Przede wszystkim jednak poznasz system realizacji własnych planów, który będzie Ci służyć przez całe życie.W zaktualizowanym i rozszerzonym wydaniu książki znalazły się nowe rozdziały dotyczące finansów, życia rodzinnego i zdrowia trzech sfer, w których osiąganie celów może przynosić największe korzyści, ale w których najtrudniej się je wyznacza i realizuje.
Okładka książki Odpocznij. 5 życiowych lekcji dla zabieganych..

44,90 zł 32,78 zł


KIEDY POZWALASZ SOBIE NA ODPOCZYNEK, POZWALASZ SOBIE NA DOBRE ŻYCIE... Każdy z nas pragnie dla siebie dobrego życia ― chce żyć w zdrowiu, doświadczać miłości, odnosić sukcesy. Dlatego może z tak dużą determinacją, a czasem nawet wbrew sobie idziemy po to dobro - zmęczeni, zestresowani, przepracowani. Myślimy, że tak trzeba i że to normalne. Zakładamy, że bycie zajętym odzwierciedla naszą siłę, nasz charakter albo status społeczny. Kiedy jesteśmy zajęci, czujemy się potrzebni i ważni. W efekcie żyjemy w trybie "non stop", umniejszając wartość przerw, regeneracji i spokoju. Czy droga do dobrego życia ma tak wyglądać? I czy w ogóle w taki sposób je osiągniemy? Dobre życie oznacza pełnię wszystkiego - to zarówno szybkość, jak i powolność; praca i odpoczywanie. Jeśli chcesz zwolnić lub odpocząć - sięgnij po tę książkę. Chciałabym, aby ta książka przyniosła Ci: wiedzę o swoim odpoczywaniu - czyli świadomość, czym ono dla Ciebie jest, co przełoży się z kolei na to, co chcesz robić dalej inspiracje, co zmienić, aby lepiej odpoczywać - czyli podpowiedzi, jak odkryć swój unikalny klucz do strategicznego odpoczynku, który przyniesie Ci to, czego poszukujesz ukojenie bólu lub dyskomfortu, którego doświadczasz w zmęczeniu - czyli sugestie do takiego rozmawiania ze sobą, które przyniesie akceptację i życzliwość wobec własnej kruchości i wrażliwości W świecie uzależnionym od szybkości powolność jest supermocą. Odpoczywanie zaś stanowi kluczową część spowalniania. Książka Agnieszki jest idealnym przewodnikiem, który pomoże Ci rozpocząć własną rewolucję w dziedzinie odpoczynku! Carl Honore, autor Pochwały powolności, Bez pośpiechu, Pod presją i Siły wieku
Okładka książki Skuteczny marketing na TikToku

59,00 zł 43,08 zł


Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób. Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci! Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.
Okładka książki Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej

59,00 zł 36,49 zł


Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie - odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający proces podejmowania decyzji przez konsumentów, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu - po prostu jest uniwersalny. Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie - w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych
Okładka książki Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce

42,90 zł 25,29 zł


Przewodnik i zeszyt ćwiczeńPodobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów.A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa?Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ― doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie.Tymczasem tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami!W czym Ci pomoże ta książka? w zdefiniowaniu potrzeb i motywacji odbiorców w skutecznym odpowiadaniu na te potrzeby poprzez angażujące treści w szybszym i prostszym tworzeniu tekstów dzięki znajomości formuł copywriterskich w przełamaniu klątwy wiedzy, by pisać zrozumiale dla każdego odbiorcy w stosowaniu języka korzyści, który naprawdę sprzedaje 
Okładka książki Świat kryptomilionerów

69,00 zł 50,38 zł


Poznaj narzędzie do zarabiania (milionów)Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością? Mateusz Mach związał z Blockchainem swoją działalność biznesową. Na kartach niniejszej publikacji przedstawia czytelnikowi, w jaki sposób ta technologia - na początku stworzona w formie ciekawostki kryptograficznej - wpisuje się w szerszy kontekst społeczny, ekonomiczny i historyczny. Bowiem opowieść o Blockchainie to nie tylko opowieść o matematycznych eksperymentach. To przede wszystkim historia odwiecznej próby zapisania działalności człowieka, a także płynącej z niej wartości. Tym razem ma być to jednak zapis dostępny dla wszystkich, na równych zasadach. Czy także dla Ciebie? Odpowiedzi szukaj w książce.
Okładka książki Strategia komunikacji w social mediach

59,00 zł 34,78 zł


Zostań biznesową gwiazdą social mediówOdkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
Okładka książki Przemiana Feniksa

49,00 zł 30,31 zł


Czujesz, że zamiast się rozwijać, stoisz w miejscu? Brakuje Ci celu, nie wiesz, dokąd zmierzasz, i co gorsza, nie masz ochoty tego zmienić? Jeśli tak, książka Briana Tracy'ego jest właśnie dla Ciebie - dzięki niej odrodzisz się niczym Feniks z popiołów! Jeden z najbardziej rozpoznawalnych i najpopularniejszych autorów publikacji i szkoleń motywacyjnych przygotował zestaw porad, które pozwolą Ci się odnaleźć w coraz bardziej skomplikowanym i trudniejszym w percepcji świecie; zmuszą Cię do myślenia, przewartościowania pewnych kwestii i przede wszystkim wzięcia odpowiedzialności za swoje życie. Książka stanowi doskonałe wsparcie dla osób, które czują się zagubione. Jest jednak na tyle uniwersalna i ciekawie napisana, że każdy znajdzie w niej wiele cennych dla siebie wartości. Zawarte tu porady bazują na aktualnych badaniach naukowych i teoriach psychologicznych, które zostały uzupełnione osobistymi spostrzeżeniami i doświadczeniami autora. To wszystko ułatwi Ci wprowadzenie pozytywnych zmian, które sprawią, że przejmiesz kontrolę nad swoim życiem, a w efekcie łatwiej wyznaczysz i osiągniesz cele stanowiące o Twoim sukcesie i poczuciu satysfakcji.
Okładka książki Liczby w HR

79,00 zł 48,86 zł


Czy pracę działu HR da się zmierzyć?Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji... Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego? Czyżby HR-owcy nie wierzyli w liczby i stawiali na intuicję? Może. A może po prostu brakuje im rzetelnych narzędzi, dzięki którym można przeanalizować dane, jakie są dostępne dla osób wyspecjalizowanych w zarządzaniu zasobami ludzkimi firmy? Do niedawna działy HR uchodziły powszechnie za najbardziej niemierzalne w przedsiębiorstwach. Ostatnio jednak ten trend się zmienia. Takie pojęcia jak data-based HR czy data-driven HR z roku na rok zyskują na popularności. Zarządzający firmami, a także sami pracownicy human resources chcą mierzyć efektywność coraz większej liczby procesów personalnych, by na podstawie uzyskanych wyników móc planować przyszłe działania. Tylko co mierzyć? Jakimi metodami to robić? Odpowiedzi na te i inne pytania związane z analityką zasobów ludzkich znajdziesz w tej książce. Ta książka pomoże Ci zbudować lub wzmocnić rolę analityki HR w Twojej firmie, pomoże także w rozwijaniu umiejętności i perspektywy analityków HR oraz przekona zarząd i biznes, że warto zainwestować czas i fundusze w rozwijanie tej części biznesu. Wskaże jasne cele analityki personalnej, przeprowadzi Cię krok po kroku przez najważniejsze aspekty liczb w HR, które będziesz mógł wykorzystać w swojej firmie. Przede wszystkim książka pomoże Ci w znalezieniu wspólnego języka z biznesem, finansami i zarządem - a językiem tym są właśnie dane.
Okładka książki Sięgaj po swoje

49,90 zł 30,86 zł


A Ty? W czym jesteś świetna? W czym jesteś naprawdę dobry? Ludzie, którzy wierzą w siebie, mają w życiu łatwiej. Pewność siebie daje im dodatkową moc. Pozwala podczas autoprezentacji mówić o sobie dobrze, w pracy zgłaszać się do prestiżowych zadań, a w działaniu być skutecznym ? bo kto wierzy w siebie, ten więcej może. Czytając powyższe słowa, być może cicho wzdychasz: "Gdyby tak mieć więcej pewności siebie...", by zaraz dodać, także w myślach: "Ale pewność siebie to przecież wyniosłość, to pycha, to często niczym niepoparte przekonanie o swojej przewadze nad innymi". Nic podobnego. Prawdziwa pewność siebie, taka, która faktycznie pozwala przenosić góry, bazuje na solidnym fundamencie faktów. Człowiek, który jest w zdrowy (czyli właściwy) sposób pewny siebie, ma do tego podstawy. Zna swoje mocne strony i na nich buduje. Zna też własne wady i potrafi je w sobie poskramiać. Brzmi dobrze, ale masz wątpliwości, czy jesteś w stanie wypracować taką postawę? Przeanalizuj, skąd się wziął Twój brak wiary w siebie. Dowiedz się, jak możesz temu zaradzić. Przekonaj się, co trzeba zrobić, by brak zastąpić pewnością. I ciesz się pełnią życia w poczuciu zdrowej, dodającej mocy pewności siebie opartej na faktach! O autorze książki Barbara Lech - trenerka i coach z wieloletnim doświadczeniem. Autorka wielu książek i publikacji, a także programów i narzędzi rozwoju osobistego. Laureatka nagrody Lwica Biznesu oraz plebiscytu Diamenty Kobiecego Biznesu magazynu Law Business Quality. Mama Ewy i Bartka.
Okładka książki Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów.. w.3

59,00 zł 34,78 zł


Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową. Odkąd zostały ustalone główne zasady webwritingu, internet niesamowicie się rozwinął, udoskonalono boty eksplorujące sieć, a rynek pisania do internetu z jednej strony się sprofesjonalizował, z drugiej - wyszedł poza wirtualny świat. Treści drukowane bowiem coraz mocniej przypominają artykuły, które czytamy w sieci. Dzieje się tak, ponieważ, przyzwyczajeni do stylu postów blogowych, oczekujemy podobnego w tekstach drukowanych. Dlatego też, jeśli piszesz artykuły dla jakiegokolwiek medium, koniecznie musisz się zapoznać z zasadami współczesnego webwritingu. Dzięki zastosowaniu jego zasad Twoje teksty będą lepiej pozycjonowane, a czytelnicy - bardziej usatysfakcjonowani treścią, jaką chcesz im przekazać. W książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zaplanować, napisać i zoptymalizować perfekcyjny artykuł poradnikowy, który zostanie doceniony zarówno przez czytelnika, jak i wyszukiwarkę. O autorze książki Joanna Wrycza-Bekier — doktor nauk humanistycznych, absolwentka filologii polskiej i germańskiej. Jest autorką 7 książek odsłaniających tajniki pisania, w tym bestsellera Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy (Onepress, 2014 i 2018). Pod pseudonimem Emilia Becker opublikowała 8 książek beletrystycznych, głównie dla dzieci i młodzieży, m.in. Marcel i czas, Siedem kolorów wspomnień, Pamiętniki marzeń, Szklanka z koszyczkiem. Jej blog Poradnik Pisania (http://poradnikpisania.pl) ma kilka tysięcy czytelników, których łączy pasja pisania.
Okładka książki Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek..

59,90 zł 37,04 zł


Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować. Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka. Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie. O autorze książki Krzysztof Wadas - marketingowiec, praktyk, psycholog i trener biznesu. Na co dzień zajmuje się szeroko pojętym marketingiem, działaniami promocyjnymi i budowaniem silnych brandów. Od kilku lat dzieli się swoim doświadczeniem, prowadząc zajęcia ze studentami na Uniwersytecie SWPS w ramach specjalności psychologia biznesu, a także w Wyższej Szkole Bankowej, gdzie uczy strategii marki. „Otwieranie drzwiczek w głowie” to jego pasja. Wolny czas najchętniej spędza ze swoją wspaniałą rodziną, lubi czytać książki popularnonaukowe, a od czasu do czasu dosłownie zatraca się w grach RPG typu Wiedźmin czy Final Fantasy.
Okładka książki Profesjonalne negocjacje

44,90 zł 27,77 zł


Jak to wygrać? Zastanawiało Cię kiedyś, co właściwie podlega negocjacjom? Otóż istotą negocjacji jest konflikt. W procesie mającym doprowadzić do porozumienia należy w mądry, satysfakcjonujący dla obu stron sposób zrealizować cele, które dla każdej z nich są różne. Muszą być różne - gdyby były identyczne, nie byłoby czego negocjować. Oto pierwsza prawda, którą należy zrozumieć przed przystąpieniem do negocjacji. Druga brzmi następująco: negocjacje zaczynają się o wiele wcześniej niż w momencie, gdy do nich siadamy. Podstawą do negocjowania kontraktu, porozumienia, ustaleń na przyszłość jest przeszłość - historia dotychczasowych negocjacji, marka, z jaką siadamy do stołu rozmów, pozycja na rynku, reputacja itd. Skutki negocjacji nie będą się ograniczać do warunków samego kontraktu. Będą długotrwałe, może nawet wpłyną na kształt firmy w kolejnych latach. To tylko dwie z wielu negocjacyjnych prawd, które trzeba sobie uświadomić, nim się przystąpi do negocjowania czegokolwiek w pracy, życiu prywatnym czy też przestrzeni społecznej. Bo negocjujemy nieustannie. Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść. O autorze książki Paweł Kowalewski - negocjator, mediator, mentor, trener biznesowy, doświadczony manager, CEO, członek zarządu spółek giełdowych. Jeden z najlepszych certyfikowanych trenerów negocjacyjnych, mediator sądowy z bogatym doświadczeniem biznesowym w obszarze sprzedaży i zarządzania. Laureat nagrody Lider Profesjonalnych Szkoleń z Zakresu Negocjacji i Mediacji 2021 przyznanej podczas piętnastej edycji prestiżowego konkursu Polish Businesswoman Awards. Więcej informacji o autorze na https://thinkking.com.pl/omnie/.
Okładka książki Pozytywnie. Jak nie szukać dziury w całym

44,90 zł 27,77 zł


Odmień swoje życie na lepsze! Psychologowie i terapeuci jednym głosem biją na alarm! Coraz częściej mamy problemy z samoakceptacją, poczuciem celowości i sensu życia, utrzymaniem pozytywnych relacji z innymi ludźmi, a przede wszystkim z odczuwaniem radości z życia. Ta, wydawać by się mogło, przygnębiająca diagnoza nie jest jednak wyrokiem. Żyją bowiem wokół nas ludzie, którzy mimo licznych przeciwności losu, niepowodzeń, a czasami naprawdę ciężkich przeżyć potrafią myśleć pozytywnie i zachować pogodę ducha. Pojawia się zatem pytanie: jak oni to robią? Co sprawia, że w obliczu nawet trudnych sytuacji życiowych potrafią z optymizmem patrzeć przed siebie i cieszyć się każdym dniem? Z wieloletnich doświadczeń autorki w pracy z ludźmi wynika, że wszystko, co potrzebne do zmiany, jest w nas. I tylko od nas zależy, czy umiejętnie wykorzystamy nasze wewnętrzne zasoby. Jeżeli chcesz się dowiedzieć, jak pokonać zgubny nałóg szukania dziury w całym i przestawić się na pozytywne myślenie sięgnij po tę książkę. I pamiętaj: jesteś tym, co myślisz. A myślami budujesz własny świat. O autorze książki Anna Walewicz-Kuc - psycholog, specjalista z zakresu szeroko rozumianej komunikacji międzyludzkiej. Na co dzień pełni funkcję głównego psychologa w Instytucie Psychologii Zachowań, gdzie prowadzi prywatną praktykę psychologiczną i szkolenia z zakresu negocjacji w życiu codziennym. Swoją pracę zawodową łączy z wykonywaniem ogólnopolskich badań poligraficznych. Autorka licznych artykułów dotyczących nawiązywania zdrowych i trwałych relacji zarówno na gruncie zawodowym, jak i prywatnym.
Okładka książki Poradnik design thinking

49,90 zł 30,86 zł


Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa. Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piękne, a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień. Beata Michalska-Dominiak i Piotr Grocholiński to założyciele społeczności Klientocentryczni skupiającej ekspertów metodyki design thinking i service design w Polsce. Ideą Klientocentrycznych jest wspieranie marki, tworzenie nowych produktów i usług, a także pomoc organizacjom w wewnętrznej transformacji. W myśl zasady, że liczą się ludzie, konsekwentnie zmieniają rzeczywistość firm, budując nową wartość i zapewniając zupełnie nowe doświadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom. Więcej na www.klientocentryczni.pl. O autorach Beata Michalska-Dominiak — doświadczony moderator design thinking, praktyk z bogatym doświadczeniem w zakresie prowadzenia i kierowania projektami oraz wsparcia procesów transformacyjnych w organizacjach. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności oraz rezydentem Art Inkubatora w Fabryce Sztuki w Łodzi. Z potencjału myślenia projektowego czerpie podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego (ma na koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych). Współpracuje z uczelniami, w roli eksperta bierze udział w konferencjach i kongresach. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których sprawia, że problemy zmieniają się w wyzwania, i wspiera poszukiwanie skutecznych rozwiązań. Piotr Grocholiński — posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Wiedzę i umiejętności zdobywał, pracując w środowiskach wielokulturowych (między innymi ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank) oraz w ramach niezależnego wsparcia biznesowego dla firm z różnych sektorów (bankowego, ubezpieczeniowego, energetycznego, edukacyjnego, hotelowego i innych). Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (design thinking, service design) skutecznie łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom oraz ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać design thinking i wzmacniać kulturę innowacji. Swoimi doświadczeniami dzieli się także ze studentami Uniwersytetu Łódzkiego.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj