Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać...
Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
- ISBN: 9788328373709
- EAN: 9788328373709
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: One Press / Helion
- Format: 24.0x19.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 384
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
48,94złCena detaliczna: 89,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,94 zł
x
Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe firmy. Wielki sukces wymaga dużej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć. Strategia rozwoju, kultura innowacji czy wybór modelu biznesowego nie należą do łatwych zagadnień. Jeśli jednak chcesz zbudować wybitną, niepokonaną firmę, nie masz wyjścia - potrzebujesz sprawdzonych narzędzi.
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!
Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
zbudować niezawodną strategię rozwoju
nieustannie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencję
działać według najlepszych modeli biznesowych świata
oceniać modele biznesowe i własną gotowość do innowacji
Zwyciężaj dzięki najlepszym modelom biznesowym!
Alexander Osterwalder - jest przedsiębiorcą i prelegentem. Przemawia często na forum firm z listy Fortune 500 i prowadzi gościnne wykłady na najbardziej szanowanych uczelniach wyższych, takich jak Wharton, Stanford, Berkeley, MIT, IESE czy IMD. Obronił doktorat na Uniwersytecie Lozańskim.