KATEGORIE [rozwiń]

Smith Alan

Okładka książki Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać...

89,00 zł 61,37 zł


Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe firmy. Wielki sukces wymaga dużej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć. Strategia rozwoju, kultura innowacji czy wybór modelu biznesowego nie należą do łatwych zagadnień. Jeśli jednak chcesz zbudować wybitną, niepokonaną firmę, nie masz wyjścia - potrzebujesz sprawdzonych narzędzi. To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę! Dzięki tej książce dowiesz się, jak: zbudować niezawodną strategię rozwoju nieustannie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencję działać według najlepszych modeli biznesowych świata oceniać modele biznesowe i własną gotowość do innowacji Zwyciężaj dzięki najlepszym modelom biznesowym! Alexander Osterwalder - jest przedsiębiorcą i prelegentem. Przemawia często na forum firm z listy Fortune 500 i prowadzi gościnne wykłady na najbardziej szanowanych uczelniach wyższych, takich jak Wharton, Stanford, Berkeley, MIT, IESE czy IMD. Obronił doktorat na Uniwersytecie Lozańskim.
Okładka książki Projektowanie propozycji wartości

129,00 zł 123,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Masz dość nieproduktywnych spotkań, inwestowania w pomysły, które zawodzą i uśmiercania projektów, które początkowo obiecywały tak wiele? Chcesz wiedzieć na starcie, czy nowy produkt Twojej firmy ma realne szanse powodzenia? Jeśli od lat marzy Ci się sprytne narzędzie, które pozwoli tworzyć oferty odpowiadające rzeczywistym potrzebom Twoich klientów, to nie mogłeś lepiej trafić! Projektowanie propozycji wartości pomoże Ci: zrozumieć najlepsze wzorce kreowania wartości, zbliżyć się do Twoich klientów i poznać ich oczekiwania, zwiększyć doświadczenie i zakres kompetencji Twojego zespołu projektowego, uniknąć marnowania czasu na pomysły, które się nie sprawdzą, projektować, testować i dostarczać konsumentom dokładnie te produkty i usługi, które trafią później do ich zakupowego koszyka. To książka pełna praktycznych ćwiczeń, narzędzi i ilustracji, które od razu pomogą Ci usprawnić proces tworzenia oferty wartości, a jeśli dopiero zastanawiasz się nad otwarciem nowego biznesu – zweryfikować, czy Twój pomysł rzeczywiście spotka się z zainteresowaniem na rynku. To idealna lektura dla menedżerów produktów, dla osób zarządzających projektami oraz wszystkich, którym zależy, by inwestować wyłącznie w dochodowe pomysły.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj