KATEGORIE [rozwiń]

Smith Alan

Okładka książki Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać...

89,00 zł 48,94 zł


Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe firmy. Wielki sukces wymaga dużej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć. Strategia rozwoju, kultura innowacji czy wybór modelu biznesowego nie należą do łatwych zagadnień. Jeśli jednak chcesz zbudować wybitną, niepokonaną firmę, nie masz wyjścia - potrzebujesz sprawdzonych narzędzi. To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę! Dzięki tej książce dowiesz się, jak: zbudować niezawodną strategię rozwoju nieustannie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencję działać według najlepszych modeli biznesowych świata oceniać modele biznesowe i własną gotowość do innowacji Zwyciężaj dzięki najlepszym modelom biznesowym! Alexander Osterwalder - jest przedsiębiorcą i prelegentem. Przemawia często na forum firm z listy Fortune 500 i prowadzi gościnne wykłady na najbardziej szanowanych uczelniach wyższych, takich jak Wharton, Stanford, Berkeley, MIT, IESE czy IMD. Obronił doktorat na Uniwersytecie Lozańskim.
Okładka książki The Invincible Company

145,00 zł 117,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

The long-awaited follow-up to the international bestsellers, Business Model Generation and Value Proposition Design Alex Osterwalder and Yves Pigneurs’ Business Model Canvas changed the way the world creates and plans new business models. It has been used by corporations and startups and consultants around the world and is taught in hundreds of universities. After years of researching how the world’s best companies develop, test, and scale new business models, the authors have produced their definitive work. The Invincible Company explains what every organization can learn from the business models of the world’s most exciting companies. The book explains how companies such as Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft, and Logitech, have been able to create immensely successful businesses and disrupt entire industries. At the core of these successes are not just great products and services, but profitable, innovative business models--and the ability to improve existing business models while consistently launching new ones. The Invincible Company presents practical new tools for measuring, managing, and accelerating innovation, and strategies for reducing risk when launching new business models. Serving as a blueprint for your growth strategy, The Invincible Company explains how to constantly stay ahead of your competition. In-depth chapters explain how to create new growth engines, change how products and services are created and delivered, extract maximum profit from each type of business model, and much more. New tools—such as the Business Model Portfolio Map, Innovation Metrics, Innovation Strategy Framework, and the Culture Map—enable readers to understand how to design invincible companies. The Invincible Company: ● Helps large and small companies build their growth strategy and manage their core simultaneously ● Explains the world's best modern and historic business models ● Provides tools to assess your business model, innovation readiness, and all of your innovation projects Presented in striking 4-color, and packed with practical visuals and tools, The Invincible Company is a must-have book for business leaders, entrepreneurs, and innovation professionals.
Okładka książki Value Proposition Design

150,00 zł 121,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

The authors of the international bestseller Business Model Generation explain how to create value propositions customers can’t resist Value Proposition Design helps you tackle the core challenge of every business — creating compelling products and services customers want to buy. This highly practical book, paired with its online companion, will teach you the processes and tools you need to create products that sell. Using the same stunning visual format as the authors’ global bestseller, Business Model Generation, this sequel explains how to use the “Value Proposition Canvas” to design, test, create, and manage products and services customers actually want. Value Proposition Design is for anyone who has been frustrated by new product meetings based on hunches and intuitions; it’s for anyone who has watched an expensive new product launch fail in the market. The book will help you understand the patterns of great value propositions, get closer to customers, and avoid wasting time with ideas that won’t work. You’ll learn the simple process of designing and testing value propositions, that perfectly match customers’ needs and desires. In addition the book gives you exclusive access to an online companion on Strategyzer.com. You will be able to assess your work, learn from peers, and download pdfs, checklists, and more. Value Proposition Design is an essential companion to the ”Business Model Canvas” from Business Model Generation, a tool embraced globally by startups and large corporations such as MasterCard, 3M, Coca Cola, GE, Fujitsu, LEGO, Colgate-Palmolive, and many more. Value Proposition Design gives you a proven methodology for success, with value propositions that sell, embedded in profitable business models."
Okładka książki Projektowanie propozycji wartości

129,00 zł 117,33 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Masz dość nieproduktywnych spotkań, inwestowania w pomysły, które zawodzą i uśmiercania projektów, które początkowo obiecywały tak wiele? Chcesz wiedzieć na starcie, czy nowy produkt Twojej firmy ma realne szanse powodzenia? Jeśli od lat marzy Ci się sprytne narzędzie, które pozwoli tworzyć oferty odpowiadające rzeczywistym potrzebom Twoich klientów, to nie mogłeś lepiej trafić! Projektowanie propozycji wartości pomoże Ci: zrozumieć najlepsze wzorce kreowania wartości, zbliżyć się do Twoich klientów i poznać ich oczekiwania, zwiększyć doświadczenie i zakres kompetencji Twojego zespołu projektowego, uniknąć marnowania czasu na pomysły, które się nie sprawdzą, projektować, testować i dostarczać konsumentom dokładnie te produkty i usługi, które trafią później do ich zakupowego koszyka. To książka pełna praktycznych ćwiczeń, narzędzi i ilustracji, które od razu pomogą Ci usprawnić proces tworzenia oferty wartości, a jeśli dopiero zastanawiasz się nad otwarciem nowego biznesu – zweryfikować, czy Twój pomysł rzeczywiście spotka się z zainteresowaniem na rynku. To idealna lektura dla menedżerów produktów, dla osób zarządzających projektami oraz wszystkich, którym zależy, by inwestować wyłącznie w dochodowe pomysły.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj