KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo One Press / Helion

Okładka książki W co oni grają. Manipulacje w codziennym życiu

59,00 zł 33,54 zł


W co grają ludzie? - to pytanie po raz pierwszy zadał Eric Berne, twórca analizy transakcyjnej. Nasze psychologiczne manewry przedstawił pierwotnie niemal w formie instrukcji gry, aby podkreślić, że komunikacja między ludźmi przebiega zawsze według tego samego wzoru. Jednak w przeciwieństwie do gry planszowej czy zmagań z piłką gry psychologiczne nie sprawiają radości -- przeciwnie, charakteryzują się tym, że uczestnicy, a także bierni obserwatorzy, czują się potem nieswojo.Nasze codzienne gierki są uciążliwe i frustrujące, a mimo to prowadzimy je wszyscy -- w pracy i domu, w związku partnerskim, między przyjaciółmi i sąsiadami. Książka ""W co oni grają"". Manipulacje w codziennym życiu w zrozumiały i interesujący sposób wyjaśni Ci rządzące nimi mechanizmy. Poznasz konkretne strategie rozwiązań oraz liczne taktyki, nastawione na skierowanie zewnętrznych manipulacji w przeciwną stronę i wystąpienie z gry!Zabawa, którą należy popsuć- Uwzględniaj, dostrzegaj i przyjmuj do wiadomości fakt udziału w grze.- Bądź wyczulony na manipulacje, fochy i inne formy nacisku.- Znajdź sposoby na godne wycofanie się z gry.
Okładka książki Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania

39,90 zł 22,68 zł


Sekret tkwi w Tobie Jak w końcu zdobyć to, o czym marzysz? Czym różni się ""marzenie"" o czymś od ""przyciągania"" tego do siebie? Co powinieneś wiedzieć o przyciąganiu, a nie znajdziesz tego w ""Sekrecie""? Co inaczej robią ci, którzy przekuwają swoje marzenia w rzeczywistość? Czym się różni Twój sposób realizowania marzeń od tego, jak oni to robią? Jak brzmi przepis na zmianę marzenia w rzeczywistość? Dlaczego jednych ludzi marzenia motywują, a innych wpędzają w depresję? Jak zaprogramować własną przyszłość?Jesteś tym, o czym myślisz!Twoim światem rządzi kilka praw. W szkole musiałeś wykuć na pamięć prawa fizyki, wychowanie narzuciło Ci wewnętrzny imperatyw, a państwo, w którym mieszkasz, określa zasady zachowania się w społeczeństwie. Jednak czy poznałeś prawo odpowiadające za to, by Twoje życie nie przypominało łupiny orzecha dryfującego bezwładnie na fali oceanu? Czy wiesz już, czym jest prawo przyciągania? Dowiedz się, jak je skutecznie stosować!Prawo przyciągania mówi o potężnej sile - sile Twoich myśli. To one odpowiedzialne są za to, co do siebie przyciągasz, i za to, co Cię w życiu spotyka. I bez względu na to, jak bardzo kontrowersyjne Ci się to wydaje, nie możesz zignorować możliwości zgłębienia tego, co kieruje Twoim życiem. A cały sekret tkwi właśnie w Twoim umyśle!Być może czytałeś już książki uczące osiągania celów, realizowania pragnień oraz wpływania na swoją przyszłość. Może nawet widziałeś film ""Sekret"" i otaczasz się ludźmi, z którymi dyskutujesz na temat prawa przyciągania. Jednak spełnianie marzeń w określonym miejscu na Ziemi - na przykład w Polsce - ma dodatkowo swój własny, specyficzny wymiar. Od Amerykanów różni nas mentalność, sposób myślenia i otoczenie.Poznaj ""Sekret"" po polsku!Nietłumaczony, nieinterpretowany, nieadaptowany do Twoich warunków. Co jest do wszystkiego, jest do niczego! Dlatego sięgnij po poradnik napisany przez polskiego eksperta - Andrzeja Batko - psychologa, doradcę i najlepszego w Polsce trenera NLP, nauczyciela najnowszych technik wywierania wpływu na innych ludzi oraz samego siebie, współautora ""tajnego"" podręcznika dla polityków na temat języka perswazji.Dowiedz się, jak współpracują ze sobą potężne siły duchowości i precyzyjne techniki NLP! Odkryj, ile możesz osiągnąć, gdy wspomożesz prawo przyciągania wiedzą o strukturze Twojego umysłu oraz technikami NLP. Masz prawo marzyć, o czymkolwiek chcesz. Masz również prawo do realizacji tych marzeń, a praca z tą książką pomoże Ci wyegzekwować to prawo. Jednak Twój czas i wysiłek mogą sprawić, że wkrótce będziesz potrzebować całego zestawu nowych marzeń, bo poprzednie będą już stały w Twoim garażu, będziesz w nich mieszkał lub spędzał z nimi czas w taki sposób, jakiego pragniesz. Rozpocznij precyzyjne przyciąganie...
Okładka książki Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki..

49,00 zł 27,87 zł


Człowiek jest istotą społeczną. To zrozumiałe, że każda część ciała informuje o emocjach danej osoby. Umiejętność świadomego korzystania z komunikacji niewerbalnej pomaga w zrozumieniu odczuć rozmówcy. Pomaga też w dostrzeżeniu dyskomfortu, a nawet zauważeniu ukrywanych emocji, takich jak gniew, radość, strach czy smutek. Zdolność do rozpoznawania tych oznak i ich prawidłowa interpretacja z pewnością poprawiają komfort komunikacji, jednak znaczenie tej umiejętności jest o wiele większe: socjotechnika jest nieodzownym elementem działania hakerów, przestępców czy służb specjalnych. Korzystanie z wiedzy socjotechnicznej i jej zdobyczy pozwala zachować kontrolę w każdej sytuacji, gdy mamy do czynienia z komunikowaniem się ludzi ze sobą. Dzięki tej książce udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne: nauczysz się odczytywać niewerbalne wskazówki i samemu prezentować niewerbalne wzmocnienia. Z jednej strony zaczniesz lepiej rozumieć przekaz innych ludzi, z drugiej - sprawisz, że rozmówcy zaczną cenić komunikowanie się z Tobą. Szybko zauważysz, jaka to cenna umiejętność: jako specjalista do spraw bezpieczeństwa będziesz skuteczniej edukować współpracowników i zwalczać cyberataki. Jako osoba działająca publicznie łatwiej przekonasz ludzi do swoich idei. Dowiesz się, jak naukowe zdobycze socjotechniki mogą być wykorzystywane do różnych celów: dobrych, złych czy po prostu brzydkich. Wiedza zdobyta dzięki tej lekturze oraz odrobina krytycznego myślenia staną się Twoim najlepszym zabezpieczeniem. W tej książce między innymi: prawdziwa wiedza o mowie ciała i ekspresji mimicznej człowieka metody zdobywania zaufania wykorzystywane do nieetycznych celów tajniki warsztatu "hakera umysłów" czynnik ludzki jako zagrożenie bezpieczeństwa systemu informatycznego jak neutralizować rosnące zagrożenie ze strony nieetycznych socjotechników Socjotechnika: tam, gdzie ludzkie cechy najsłabszym ogniwem! O autorze Christopher Hadnagy jest głównym twórcą www.social-engineer.org, pierwszego modelu socjotechniki. Dysponuje więcej niż czternastoletnim doświadczeniem w branży systemów zabezpieczeń oraz IT. Współpracował z zespołem www.backtrack-linux.org i brał udział w licznych projektach związanych z bezpieczeństwem. Pracuje również jako szkoleniowiec i główny socjotechnik w grupie penetracyjnej Offensive Security.
Okładka książki Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

39,90 zł 27,52 zł


Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa... Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz sposobów na to, by wywierać większy wpływ swoimi słowami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną sferę osobowości człowieka, w której nie ma sztywnych zasad, są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną stronę copywritingu? O autorze Dariusz Puzyrkiewicz — specjalista od tekstów, które sprzedają, właściciel firmy Dynanet oraz współautor bestsellera Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. Od 2006 roku pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, narażające marki na odrzucenie ze strony klientów. Szkolił pracowników takich firm jak Mercedes-Benz, Vans, Home.pl, Tauron i wielu innych. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, dzięki czemu jego szkolenia opierają się na praktyce i budują nastawienie na wzrost zysków — zgodnie ze sloganem autora: „Słowo daję, zyski rosną!”. Prowadzi pierwszy polski blog o copywritingu, dostępny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting — radzi, jak pisać skuteczne oferty i przygotowywać niebanalne mailingi promocyjne. Prowadzi też szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a dodatkowo — od czasu do czasu — występuje na konferencjach tematycznych.
Okładka książki Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu

39,90 zł 21,94 zł


Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi. Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje. By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej. Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów. A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę! Z książki dowiesz się: Kim jest copywriter? Jak przygotować się do pracy copywritera? Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski? Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu? Jak mądrze pozycjonować treści w internecie? Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes? Łap za książkę i bądź kontent, tworząc content! O autorze Marcin Cichocki - właściciel agencji copywriterskiej Kuźnia Treści. Jego teksty były publikowane na łamach Business Insidera, Gazety Wyborczej oraz w portalach Rp.pl czy Wprost.pl. Pisał m.in. dla Allegro, Polskich Składów Budowlanych, InterMarche, Morele.net czy Dako. Z copywritingiem związany jest od 2015 roku. Zaczynał w branży jako podwykonawca innego copywritera. Metodycznie szlifował warsztat, uczył się technik marketingowych oraz poznawał środowisko biznesowe. Po roku założył własną działalność copywriterską, która z czasem przekształciła się w prężnie działającą agencję. Autor przeszedł niemal całą ścieżkę kariery copywritera i chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami oraz wiedzą o copywritingu i content marketingu w prowadzonych kursach, szkoleniach i konsultacjach oraz na blogu swojej agencji: kuzniatresci.pl
Okładka książki Zarządzanie projektami dla początkujących wyd.3

49,00 zł 27,87 zł


Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, odmówić pełnienia zaszczytnej funkcji. Co byłoby bez sensu, ponieważ praca projektowa, choć na początku faktycznie bywa sporym wyzwaniem, jest ciekawa, rozwijająca i - co ważne - z każdym kolejnym zrealizowanym projektem zostawia z poczuciem dobrze wykonanego zadania. Ze względu na wysoką wydajność tego sposobu realizowania zadań coraz więcej firm i branż przestawia się na działanie na projektach. Nawet jeśli w tej chwili jeszcze bardzo nie chcesz, to już za moment możesz nie mieć wyjścia. A skoro przed zarządzaniem projektami nie uciekniesz, to może po prostu nauczysz się, jak robić to dobrze i skutecznie? Poznaj projektową terminologię i metodykę. Dowiedz się, jak prowadzi się projekt oraz zespół projektowy. Zobacz, jak działają najskuteczniejsi - ta książka krok po kroku wprowadzi Cię w sztuczki i chwyty stosowane przez doświadczonych menedżerów. O autorze Marcin Żmigrodzki — prowadzi projekty od kilkunastu lat. Realizował je w firmach informatycznej, telekomunikacyjnej, produkcyjnej, szkoleniowej, brał udział w przetargach na projekty informatyczne dla wojska. Obecnie prowadzi własną firmę szkoleniową Octigo (www.octigo.pl). Project Management Institute już kilkakrotnie przyznał szkoleniom Octigo miano najlepszych na świecie. Autor jest też kierownikiem merytorycznym studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu i Chorzowie. W wolnych chwilach projektuje gry szkoleniowe i rozrywkowe. Posiada doktorat z zarządzania i certyfikaty PgMP, PMP i PMI-ACP.
Okładka książki Trening wygrywania. Jak wygrywać w życiu

49,90 zł 28,37 zł


Sięgnij po wygraną - odważnie i z pewnością siebie! Lubimy wygrywać. Ale nie zawsze chcemy wygrywać. To tylko pozorna sprzeczność - często nie jesteśmy na wygraną gotowi i ze strachu wycofujemy się tuż przed metą. A startujemy w przeróżnych konkurencjach niemal każdego dnia - menedżer pracujący nad projektem, uczeń marzący o dobrej ocenie, a jednocześnie pragnący akceptacji kolegów, prawnik wygłaszający mowę przed sądem. Wszyscy, nie tylko sportowcy, jesteśmy ciągle stawiani pod presją czasu, wyniku i skuteczności. Co zrobić, by w kluczowym momencie wykonać ostateczny krok w kierunku wygranej? Jak mimo początkowych porażek wytrwale iść po zwycięstwo? Czyli po prostu - jak wygrywać? Paulina Mechło, autorka bestsellerów z dziedziny treningu intelektu, i Katarzyna Selwant, trzykrotna mistrzyni Polski w curlingu, która o wygrywaniu wie dużo, przekonują, że jest ono w zasięgu każdego z nas. O ile sami zechcemy. Wystarczy tylko konsekwentnie trenować. W ciągu 31 dni - dzięki ćwiczeniom z zakresu koncentracji, pewności siebie, pozytywnego myślenia, radzenia sobie ze stresem, uważności i odporności psychicznej - nauczysz się, jak odważnie iść po wygraną, jak szukać rozwiązań, jak konsekwentnie wypracować trwały sukces. Tej książki się nie czyta - z tą książką się WYGRYWA! O autorach Paulina Mechło — psycholog, neurokognitywista. Jest laureatką nagrody Teofrasta za książkę Trening intelektu — wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni. Prowadzi autorskie treningi grupowe oraz indywidualne usprawniające intelekt i funkcje poznawcze dla osób w różnym wieku zarówno w języku polskim jak i angielskim. Katarzyna Selwant — psycholog olimpijski, wykładowca akademicki, szkoleniowiec, mówca motywacyjny, komentator wydarzeń sportowych. Jedyna kobieta powołana przez PKOl jako nominowany psycholog na igrzyska olimpijskie w Londynie. Autorka książek Zejdź z kanapy i Siłownia umysłu oraz wielu artykułów poświęconych psychologii sportu, motywacji i sukcesu. Współpracuje z zawodnikami kadr olimpijskich i narodowych, sportów indywidualnych i zespołowych, a także amatorami, od najmłodszych po seniorów. Trzykrotna mistrzyni Polski w curlingu. Specjalista do spraw psychologii sportu w mediach, regularnie udziela wywiadów między innymi w TVN, TVN24, TVP, Polsacie oraz Polskim Radiu. www.psycholog-sportowy.pl
Okładka książki Power4Change. Sztuka osiągania celów

39,90 zł 21,94 zł


Biegun to esencja życia człowieka. Może gdzieś blisko ciebie leży nieodkryty biegun, ale go nie dostrzegasz, bo patrzysz na niego tak, jak patrzą inni... Marek Kamiński Wyobraź sobie, że jesteś żeglarzem. Gdy wypływasz w morze, prognoza pogody jest dobra, tafla wody spokojna, a wiatr powiewa w sam raz. Lecz nagle, gdy jesteś daleko od brzegu, przychodzi zmiana. Rozpętuje się straszliwy, potencjalnie zabójczy sztorm. Warunki są bardzo trudne, ale chcesz przetrwać. W tym momencie nie masz żadnego wpływu na żywioł, nie masz wpływu na jakość łódki, na to, kto jest w załodze, na to, ile masz zapasów. O to był czas zadbać wcześniej. Teraz musisz zdać się na swoje kompetencje, umiejętności i realną wiedzę na temat rzeczywistości. Musisz szybko oszacować, co masz, i zdecydować, jak najlepiej z tego skorzystać... Morze, raz spokojne, innym razem zagniewane, to jedynie metafora. Metafora Twojego życia, które płynie w świecie będącym nieustanną zmianą. Należy ten fakt zaakceptować i przystosować się do niego po to, by wyjść zwycięsko z licznych burz, jakie szykuje dla nas los. Na każdą, nawet z pozoru najbardziej niespodziewaną burzę-zmianę można i należy się przygotować. Poznając samego siebie. Metoda Biegun to autorskie rozwiązanie Marka Kamińskiego, oparte na przemyśleniach i doświadczeniach z jego niezwykłych wypraw. Wspiera w rozwoju osobistym - przede wszystkim budując motywację i chroniąc przed jej utratą. Biegun to inaczej konkretny, jasno zdefiniowany cel, a sama metoda pozwala przejść drogę do poznania samego siebie, by móc go realizować. Daje konkretne narzędzia pomocne w życiu codziennym, prowadzące do rozwoju osobistego. Poza sferą psyche uwzględnia elementy treningu fizycznego i survivalu, które wspomagają przełamywanie własnych barier. Teraz Marek Kamiński uczy innych, jak - korzystając z Metody Biegun - osiągać to, co z pozoru wydaje się niemożliwe. O autorze Marek Kamiński - przedsiębiorca, filozof, polarnik, autor bestsellerów coachingowych Wyprawa i Idź własną drogą. Stworzył oparty na Metodzie Biegun skuteczny program motywacji do zmiany i osiągania celów, który od 20 lat zmienia życie ludzi i pomaga im w rozwoju osobistym i biznesowym. Uważany za jednego z największych polskich podróżników, jako pierwszy człowiek na świecie zdobył oba bieguny Ziemi w ciągu jednego roku, bez pomocy z zewnątrz, za co został wpisany do Księgi rekordów Guinnessa. Inspiruje setki tysięcy ludzi w Polsce i na świecie poprzez książki, filmy, podcasty, webinary i programy trenerskie. Obecnie zaangażowany w tworzenie Marek Kamiński Academy, której misją jest promowanie wiary w potencjał ludzki. W ramach tej inicjatywy, na którą pomysł powstał w 2020 roku, poprzez szkolenia i webinary chce dzielić się doświadczeniami zebranymi podczas wypraw ekstremalnych, a także życiowymi i biznesowymi kompetencjami. Aby dowiedzieć się więcej o Marku Kamińskim i jego działaniach, odwiedź: www.marekkaminski.com, www.marekkaminskiacademy.com
Okładka książki Testowanie pomysłów biznesowych

89,00 zł 50,60 zł


Uważaj! Najpierw zgromadź dane, a dopiero potem wprowadzaj swój pomysł w życie. Choćby w teorii wydawał się najlepszy, najpierw rzetelnie go przetestuj! Praktyczny przewodnik - od pomysłu do sprawdzonej koncepcji biznesowej Specjalnie dla innowatorów z korporacji, założycieli start-upów i przedsiębiorców Odwołuje się do fundamentalnych modeli Customer Development oraz Lean Startup Zawiera niesamowitą, rozbudowaną bibliotekę technik szybkich eksperymentów Oceń trafność swojej koncepcji za pomocą mistrzowskiej metodologii! Spośród milionów śmiałych idei zaledwie niewielka część przynosi imponujący sukces, sławę i wielkie pieniądze. Pozostałe odchodzą w niepamięć. W bestsellerze Tworzenie modeli biznesowych opisano rewolucyjne narzędzia pracy dla wizjonerów. Książka zawiera techniki skutecznej weryfikacji trafności pomysłu na biznes i wyjaśnia cały proces testowania, począwszy od zaplanowania pierwszego eksperymentu. Dowiesz się z niej także, jak kształtować pożądane postawy zespołu: wypracujesz język i ceremoniał organizacji nastawionej na eksperyment. Najwyższy czas przestać ograniczać się do opinii i zdobyć niepodważalne dane! A zatem pojawił pomysł i jest szansa na sukces. Być może w przeszłości udało Ci się dokonać kilku niezłych wdrożeń. Teraz jednak chcesz wejść na wyższy poziom i nauczyć się testować pomysły, aby uniknąć oczywistych porażek. W tej książce znajdziesz najnowsze skuteczne rozwiązania praktyczne, oparte na sprawdzonych koncepcjach Steve'a Blanka: metodologiach Customer Development oraz "w teren!". Koniec z utartymi schematami i przestarzałymi rozwiązaniami! Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia najsłynniejszych praktyków i strategów tej dziedziny, aby nauczyć się stosowania niezwykłych technik eksperymentów! Przed Tobą nowoczesny przewodnik po świecie szybkich testów, dzięki którym znajdziesz drogę do działalności na dużą skalę. Wybieraj spośród 44 praktycznych testów, z których każdy może przynieść Ci niemały dochód! Do dzieła! Przetestuj, zanim wdrożysz! Przystępnie podana praktyczna i potrzebna wiedza Liczne łatwe do zapamiętania rysunki i schematy Rozszerzające biznesową świadomość przykłady i komentarze O autorach David J. Bland - jest konsultantem, autorem książek i założycielem firm. Pomaga przedsiębiorstwom w ocenie trafności pomysłów na nowe produkty i usługi. Korzysta z koncepcji Lean Startup, myślenia projektowego oraz innowacyjnego podejścia do modeli biznesowych. Wspiera wiedzą społeczność start-upów. Alexander Osterwalder - jest przedsiębiorcą i prelegentem. Przemawia często na forum firm z listy Fortune 500 i prowadzi gościnne wykłady na najbardziej szanowanych uczelniach wyższych, takich jak Wharton, Stanford, Berkeley, MIT, IESE czy IMD. Obronił doktorat na Uniwersytecie Lozańskim.
Okładka książki Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój...

39,90 zł 22,68 zł


Autorzy bestellera Rework Długie godziny pracy, życie w ciągłym biegu, wieczny niepokój i niedobór snu stały się punktem honoru dzisiejszych pracowników. "Muszę dać z siebie wszystko", "trzeba bardziej się starać", "muszę dłużej pracować" - taka postawa nader często zamiast do sukcesu prowadzi do wypalenia zawodowego, chronicznego zmęczenia i problemów ze zdrowiem. Skądinąd inteligentni ludzie wierzą, że bez poświęcenia resztek życia prywatnego i ciągłego chaosu nie mają szans na osiągnięcie wyznaczonych celów i pomyślny rozwój kariery. Tymczasem kluczem do zwiększenia wydajności jest ograniczenie czynników, które rozpraszają uwagę i są źródłem stresu. Ta książka nie jest kolejnym poradnikiem o wyciskaniu z siebie resztek sił, aby osiągnąć mityczny sukces i bezustannie się rozwijać. To rzecz o tym, jak można prowadzić firmę i zarządzać zespołem, aby każdy wykonał dobrą robotę i miał dość czasu dla siebie. Przekonasz się, że spokojna praca, uważność, dużo wolnego czasu, sporo niezależności i konsekwentne ograniczanie niepotrzebnego stresu mogą w znakomity sposób przyczynić się do ciągłego i zrównoważonego rozwoju firmy. Dowiesz się, że powiedzenie stanowczego "nie" bezcelowej krzątaninie, wygórowanym celom, usilnym próbom wyprzedzenia konkurencji może w efekcie przynieść godziwy zysk i zadowolenie z życia. Poznasz techniki i strategie zarządzania, które pomogą Ci w osiągnięciu tego celu, i raz na zawsze pożegnasz się z bezcelowym szaleństwem i stresem! Dowiedz się, jak: przyhamować niezdrowe ambicje i zacząć chronić swój czas pracować bez utraty równowagi nauczyć się doceniać kompromisy i używać słowa "nie" wprowadzać kontrolowane zmiany zacząć wybierać spokój Nie szalej w pracy. Dbaj o równowagę!
Okładka książki Korpostartup. Efektywna współpraca korporacji...

59,00 zł 33,54 zł


Gdy ja mam potrzeby, a ty wiesz, jak im sprostać!Każda firma, nawet najpotężniejsza, jest skazana na współpracę z mniejszymi partnerami biznesowymi, dostarczającymi produkty i usługi niezbędne do jej prawidłowego funkcjonowania. Teoretycznie wielką korporację stać na uruchomienie spółki zależnej, która zapewni brakujące zasoby. W praktyce często łatwiej, taniej i szybciej jest skorzystać z pomocy podwykonawców. Znaczna część dużych przedsiębiorstw ma więc przygotowane procedury takiej współpracy. Procesy te świetnie sprawdzają się w relacji korporacja - mała lub średnia firma. Niestety, często zawodzą tam, gdzie wielki biznes styka się z biznesem niewielkim, za to innowacyjnym. Wynika to z fundamentalnych różnic między tradycyjnymi przedsiębiorstwami a startupami.Do kooperacji z młodymi spółkami bazującymi na nowych technologiach i innowacjach należy stworzyć i rozwinąć odpowiednie narzędzia. Autor tej książki proponuje własny model oceny gotowości korporacji do współpracy ze startupami, Startup Collaboration Readiness, pozwalający szybko określić optymalny dla niej wachlarz instrumentów. Prezentuje także obraz ekosystemów startupowych w Polsce i na świecie oraz podpowiada skuteczne metody służące ocenie potencjału danego ekosystemu i zaplanowaniu krok po kroku budowy korporacyjnej strategii pracy z małym, innowacyjnym podmiotem. Pokazuje, jak powinien wyglądać prawidłowy scouting projektów oraz jak zbudować własny program akceleracyjny. Porusza również zagadnienia dotyczące rozwoju polityki inwestycyjnej, współpracy z funduszami typu venture capital podczas inwestowania w startupy oraz tworzenia takich funduszy w ramach korporacji.
Okładka książki Zapytaj szefa. Jak się dogadać w trudnych...

39,90 zł 22,68 zł


Jedną z podstawowych umiejętności w miejscu pracy jest komunikowanie się. Okazuje się, że podwładni unikają trudnych, choć ważnych rozmów tylko dlatego, że nie wiedzą, jak się do nich zabrać! I wcale nie chodzi wyłącznie o prośbę o podwyżkę czy dopasowanie się do nowych wymagań - nader często problemem są takie sprawy jak obecność (lub jej brak) w mediach społecznościowych, uczulające perfumy koleżanki czy nie do końca trafione żarty starszego kolegi. W konsekwencji rośnie liczba osób, które w pracy czują się fatalnie. Są sfrustrowane, zranione, wyczerpane - ale o tym nie mówią, bo nie potrafią. Irytacja rośnie, a problemy pozostają nierozwiązane. Ta książka powstała na bazie doświadczeń w rozwiązywaniu problemów z interakcjami w miejscu pracy, zgłaszanych przez przeróżnych ludzi. Jest napisana z perspektywy doświadczonego kierownika zespołu. Podpowie Ci, jak się zachować w wielu niezręcznych sytuacjach, które mogą zdarzyć się każdemu: wysłałeś do niewłaściwych osób kontrowersyjny e-mail, nie dotrzymałeś ważnego terminu, kolega traktuje Cię jak asystenta, ktoś przywłaszczył Twój świetny pomysł. Dowiesz się, jak obronną ręką wyjść z różnych niemiłych sytuacji, niezależnie od tego, czy dotyczą kontaktów z szefem, podwładnymi lub ze współpracownikami z działu. Interesujące ujęcie tematu i spora dawka humoru sprawiają, że to nadzwyczaj przyjemna lektura - do tego pożyteczna i niezwykle inspirująca! Jak prowadzić trudne rozmowy, gdy: masz problem moralny z wykonaniem polecenia nie chcesz się zgodzić na nowe obowiązki lub pragniesz otrzymywać więcej ciekawszych zadań musisz odpowiadać na zbyt dociekliwe lub niegrzeczne pytania podwładny stale kwestionuje Twoją władzę musisz zwolnić podwładnego albo chcesz opuścić swoje dotychczasowe miejsce zatrudnienia chcesz podczas rekrutacji wynegocjować dla siebie kilka nieoczywistych przywilejów W życiu zawodowym o przetrwaniu decyduje umiejętność komunikacji! O autorze Alison Green jest autorką bloga Ask a Manager (www.askamanager.org), na którym odpowiada na pytania czytelników dotyczące problemów z zarządzaniem i pracą w biurze. Blog odnotowuje 2 miliony wizyt miesięcznie; opisywały go między innymi „USA Today”, „The Wall Street Journal”, „Glamour”, CBS News, ABCNews.com, Fox Business News. Green prowadzi również kolumnę z poradami z zakresu funkcjonowania w miejscu pracy w „New York Magazine”. Jest zodiakalnym Bykiem i szczęśliwą mężatką.
Okładka książki Blockchain w biznesie

69,00 zł 39,23 zł


Internet całkowicie zmienił naszą cywilizację. Podobnym przełomem jest technologia blockchain (łańcuch bloków), która permanentnie rejestruje transakcje w taki sposób, że nie da się ich usunąć, lecz tylko można je sekwencyjnie aktualizować, tworząc w istocie niekończący się zapis historii. Ta pozornie prosta funkcjonalność ma ogromne implikacje, bo wymusza ewolucję sposobów zawierania transakcji, przechowywania danych i przenoszenia zasobów. Łańcuchy bloków są katalizatorami ogromnych zmian oddziałujących na sferę sprawowania władzy, zarządzanie własnością, styl życia, tradycyjne modele korporacyjne, społeczeństwo i instytucje globalne. Nie sposób dziś przewidzieć choćby części koncepcji i modeli biznesowych, które powstaną dzięki niej. Ta książka jest frapującym przewodnikiem, który jak żadna inna publikacja skłania do przemyśleń i oddania się pracy koncepcyjnej. Łańcuchy bloków pozwolą na bezkolizyjną wymianę wartości, jednak wymuszą nowe zdefiniowanie pojęć funkcji, relacji, władzy i zaufania. Dzięki tej książce zrozumiesz podstawy technologii blockchain, ale także dowiesz się, jak wiele nowych przestrzeni otworzy się do jej zastosowania. Przekonasz się, że już dziś należy postawić sobie kilka strategicznych pytań, aby za chwilę być gotowym na jeszcze ambitniejsze wyzwania, przekraczające dzisiejsze granice organizacyjne, regulacyjne i koncepcyjne. Z całą pewnością łańcuch bloków jest technologią bardziej skomplikowaną niż sieć WWW. Dzięki tej książce zrozumiesz jej znaczenie dla rozwoju cywilizacji. W tej książce między innymi: Wyjaśnienie koncepcji blockchain Łańcuch bloków jako nowa warstwa zaufania Możliwości łańcucha bloków i przeszkody w jego wdrażaniu Techniczne aspekty implementacji łańcucha bloków Decentralizacja sieci, przenikanie technologii i nowy kształt gospodarki Łańcuch bloków: otwórz się na całkowicie nowe koncepcje i modele biznesowe!
Okładka książki Efektywne zarządzanie projektami wyd.7

149,00 zł 84,71 zł


Słowem „projekt” określa się doświadczenie, które nie wydarzyło się nigdy wcześniej i w takich samych okolicznościach już nigdy się nie wydarzy. Ta niepowtarzalność okoliczności oznacza, że metody zarządzania każdym projektem powinno się dobierać z uwzględnieniem jego indywidualnych cech i elastycznie dostosowywać do zmieniających się uwarunkowań. Aby trafnie wybrać spośród różnych metodyk zarządzania projektem, trzeba wziąć pod uwagę wiele różnych czynników, w tym specyfikę projektu i jego otoczenie biznesowe. Trzymasz w ręku kompendium aktualnej wiedzy na temat zarządzania projektami, przeznaczone dla wykładowców i praktyków. Przedstawiono tu narzędzia i metody stosowane przez skutecznych menedżerów projektów, usystematyzowane i pogrupowane w zgodzie z uznanymi standardami PMBOK. W tej książce znajdziesz pięć różnych modeli PMLC: liniowy, stopniowy, iteracyjny, adaptacyjny i ekstremalny. Przeanalizowano w niej zagadnienia związane z funkcjonowaniem infrastruktury organizacyjnej, wspierającej zarządzanie projektami na poziomie organizacji, a także modele decyzyjne zarządzania portfelem projektów lub programów w przedsiębiorstwie. Najważniejsze zagadnienia: - podstawy zarządzania projektami i poszczególne modele PMLC - narzędzia, szablony i procesy związane z obszarami wiedzy PMBOK - zdiagnozowana złożoność i niepewność a sposób zarządzania projektem - zarządzanie wieloma projektami z poziomu całej organizacji - modele decyzyjne a plany strategiczne i ograniczenia zasobowe przedsiębiorstwa Zarządzanie projektem? Ucz się od najlepszych! Dr Robert K. Wysocki jest konsultantem i praktykiem w dziedzinie zarządzania projektami. Jest uznanym autorem wielu książek i programów szkoleniowych w tym zakresie. Opublikował kilkadziesiąt artykułów w specjalistycznych czasopismach, brał również aktywny udział w licznych konferencjach naukowych. Posiada ogromne doświadczenie w dziedzinie zarządzania projektami: współpracował z wieloma firmami z różnych branż, również z tymi o międzynarodowym zasięgu. Aktywnie działa w ramach organizacji zrzeszających specjalistów z dziedziny analizy biznesowej i zarządzania. Uzyskał stopień naukowy z zakresu matematyki statystycznej.
Okładka książki Coaching. Zestaw narzędzi

39,90 zł 22,68 zł


Podstawowe wyposażenie coacha Coaching, mimo swojej znacznej i wciąż rosnącej popularności, nadal jest dziedziną nową, a przez to nieuporządkowaną. Równolegle funkcjonują różne, często rozbieżne jego definicje, mianem "coachów" określają się bardzo odmienni specjaliści, a czasem niestety także antyspecjaliści, którzy sięgają po etycznie niedopuszczalne metody z pogranicza nauki i ezoteryki. Jak w tym wszystkim ma się odnaleźć początkujący praktykant coachingu? Jaką wiedzą powinien się kierować, które techniki wybierać, by działać z myślą o jak największych korzyściach dla swojego klienta? Techniki proponowane przez autorów tej książki łączą w sobie wszystkie funkcje ważne w przebiegu zmiany, jakiej w procesie coachingowym powinien doświadczyć klient. Ćwiczenia zostały ułożone w przemyślanej kolejności. W istocie każde z nich może być zastosowane w następujących po sobie sesjach, począwszy od pierwszego spotkania aż do sesji podsumowującej lub zamykającej relację coachingową. Podążając przez karty tej książki, coach będzie mógł się zapoznać z modelem pracy stosowanym na co dzień przez jej autorów, lecz również prowadzić model coachingowego działania krok po kroku, od A do Z, z uwzględnieniem najważniejszych elementów typowych dla większości procesów rozwoju osobistego. Jako uzupełnienie i rozszerzenie tematu proponujemy książkę Macieja Bennewicza pt. Coaching. Złote zasady. Maciej Bennewicz - menedżer, mentor, coach, socjolog po Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją z psychologii. Założyciel Instytutu Kognitywistyki kształcącego zawodowych coachów i mentorów. Autor licznych artykułów oraz uznawanych za kanoniczne poradników na temat coachingu, m.in. Coaching, czyli restauracja osobowości, Coaching, czyli przebudzacz neuronów, Coaching na Wyspach Szczęśliwych, COACHING, KREATYWNOŚĆ, ZABAWA. Narzędzia rozwoju dla pasjonatów i profesjonalistów. Anna Prelewicz - dyrektor programowy w Instytucie Kognitywistyki, trener kognitywny, superwizor, mentor, coach, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu Warszawskiego. Psychologia, rozwój osobisty, edukacja oraz metody pracy z umysłem to jej największa pasja. Realizuje ją w pracy z grupami oraz prowadząc indywidualne sesje coachingowe oparte na wymaganiach akredytacyjnych Bennewicz Instytut Kognitywistyki na poziomie Master of Cognitive Science.
Okładka książki Tao Te Ching

44,90 zł 25,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W poszukiwaniu równowagi Tao jest bezdennym naczyniem; Używane przez Jaźń, nie jest napełnione światem; Nie może być cięte, wiązane, zaciemniane czy uciszane; Jego głębie są ukryte, wszechobecne i wieczne...Tao Te ChingWiara tym się różni od wiedzy, że można przestać wierzyć, ale nie można przestać wiedzieć. mądrość taoistycznaOto trzymasz w dłoniach kanon taoizmu. Pierwszą oświeconą księgę, pochodzącą z tajemniczego Państwa Środka. Interpretację legendarnego pergaminu Starego Mistrza Lao Tse. Dzieło, któremu początek dała symboliczna, rozpoznawalna na całym świecie figura Tai Gi -- dwójnia zasad yin-yang.Jeżeli robisz coś dla siebie, to nie rób tego kosztem innych; jeżeli robisz coś dla innych, to nie rób tego kosztem siebie. mądrość taoistycznaStworzona ponad dwa tysiące lat temu Tao Te Ching jest klasycznym dziełem literatury filozoficznej. Według jej mądrości żadna Twoja cecha nie różni się od cech doskonałego władcy, genialnego myśliciela czy wielkodusznego filantropa. Osiemdziesiąt jeden rozdziałów z dobrymi, przemyślanymi, choć czasem przewrotnymi radami pomoże Ci odnaleźć siebie nawet w dzisiejszym chaotycznym świecie. Wysiądź na chwilę z samochodu czy metra, zatrzymaj się w biegu i wkrocz na drogę tao -- drogę pełną harmonii, emanującą siłą i spokojem. Idź nią, studiuj słowa księgi. Poczuj, jak odzyskujesz równowagę, doskonalisz umiejętności przywódcze i biznesowe, stając się przy tym osobą skromną, spontaniczną i wspaniałomyślną.Powrócić do korzeni to odnaleźć spokój. Tao Te ChingSzukaj harmonii między tym, co codzienne, a tym, co duchowe. Słuchaj swojego Mistrza i uwierz, że ""wszystko wraca do swoich korzeni"". Wyrównaj oddech, oczyść swoje myśli. Mocne uderzenie -- przekonują taoiści -- często zawodzi tam, gdzie wystarczy lekkie muśnięcie. Podążaj drogą tao, poznaj istotę wszystkich rzeczy, aby na końcu odnaleźć spokój. Prawdziwa Mądrość szuka w myśleniu -- głębi w mówieniu -- prawdy w dawaniu -- miłości w rządzeniu -- ładu w pracy -- dzielności w mieszkaniu -- prostoty w działaniu -- odpowiedniej poryTao Te ChingJohn C.H. Wu dokonał niezwykłego dzieła. Przełożył ten subtelny tekst na język angielski, nie ujmując nic ze świeżości i głębokości oryginału. Doktor Wu jest prawnikiem i uczonym. Słynie jako badacz taoizmu oraz tłumacz wielu tekstów z kanonu tao i zen, a także chińskiej poezji.Trudno o lepszego tłumacza Księgi Tao Te Ching niż dr John C.H. Wu. Jego przekład jest zaiste wyśmienity. Niezbędny nie tylko dla naszego rozwoju, ale wręcz dla przetrwania. Thomas MertonWreszcie -- naucz się odrzucać to, czego się nauczyłeś... mądrość taoistyczna 
Okładka książki Outsiderzy. Ośmioro niekonwencjonalnych...

49,90 zł 28,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

"Znakomita książka o dyrektorach generalnych, którzy zanotowali rewelacyjne wyniki w inwestowaniu". Warren Buffett Jakie cechy dyrektora generalnego są najważniejsze? Znakomita komunikacja, umiejętność perspektywicznego myślenia, znajomość świata finansów? A może skuteczne trzymanie w ryzach całego zespołu? Na pewno takie umiejętności są niezbędne w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Jednak kluczem do sukcesu jest coś innego. Błyskotliwość w działaniu. I odwaga, by zmienić utarte schematy i znaleźć własną drogę do celu. Innowatorzy, wizjonerzy, autorzy spektakularnych sukcesów działają na przekór trendom i pociągają za sobą swoich podwładnych. A ich entuzjazm może zdziałać cuda. William Thorndike, biznesmen i wykładowca, przytacza tu historie ośmiu genialnych menedżerów, którzy odcisnęli własne piętno na wspaniałych firmach, osiągających zdecydowanie ponadprzeciętne wyniki. Tych utalentowanych dyrektorów łączy kilka cech: skupiają się na zyskach z akcji, a nie na dochodach i ogólnym wzroście i mają nieprzeciętne umiejętności gospodarowania kapitałem finansowym i ludzkim. Są także przekonani, że nie okresowe raporty o dochodach, lecz dopływ gotówki do firmy stanowi o jej wartości. Sprawdź, jak wykorzystać ich techniki w swoich poczynaniach. Niech Cię zainspirują i pozwolą Ci odnaleźć Twoją własną ścieżkę w biznesie! * Tom Murphy i Capital Cities Broadcasting * Henry Singleton i Teledyne * Bill Anders i General Dynamics * John Malone i TCI * Katharine Graham i Washington Post Company * Bill Stiritz i Ralston Purina * Dick Smith i General Cinema * Warren Buffett i Berkshire Hathaway Jeśli chcesz odnieść sukces, musisz iść pod prąd! "Osiągnięcie nadzwyczajnych wyników nie jest możliwe, jeśli nie zrobi się czegoś inaczej". John Templeton
Okładka książki Niedosyt i spełnienie

49,90 zł 27,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Publikacji dotyczących osiągania celów jest mnóstwo. Wiele z nich rzeczywiście prezentuje wysoką wartość merytoryczną i pokazuje, jak skutecznie realizować plany. Czy jednak wyjaśniają, jak czerpać satysfakcję z samorealizacji? W końcu nie jest ona celem samym w sobie, lecz narzędziem mającym pozwolić cieszyć się życiem, a także doceniać własny wysiłek włożony w osiąganie postawionych celów. Właśnie z takiego założenia wychodzą Dan Sullivan i dr Benjamin Hardy - twórcy książki, która pokazuje, ile pozytywnego dla każdego z nas może wynikać z przyjęcia filozofii KORZYŚCI zamiast BRAKU.Autorzy przekonują, że realizacja celów jest ważna, ale poprzestawanie na samych osiągnięciach i skupianie się wyłącznie na perspektywie zaspokojenia istniejących braków to działanie wysoce nieskuteczne. Wyjaśniają, jak patrzeć na życie zarówno zawodowe, jak i prywatne w taki sposób, aby umieć zauważać i doceniać swoją dotychczasową drogę jako pracownika, przedsiębiorcy, sportowca, wreszcie - człowieka. Naucz się cieszyć tym, co masz, i czerp z życia jeszcze więcej, kierując się filozofią KORZYŚCI, zamiast zamartwiać się BRAKAMI!Dzięki książce dowiesz się między innymi: jak cieszyć się dotychczasowymi osiągnięciami na czym polega filozofia KORZYŚCI i dlaczego jest lepsza niż patrzenie na życie przez pryzmat BRAKÓW jak uzyskać poczucie spełnienia i wewnętrznej satysfakcji jak zamienić poczucie BRAKU na świadomość KORZYŚCI 
Okładka książki Teoria U dla świadomych liderów

49,90 zł 27,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Najkrócej rzecz ujmując, teoria U jest opartą na świadomości metodą zarządzania zmianą. Łączy myślenie systemowe i osiągnięcia psychologii uważności, a proces przeprowadzania zmian jest w ramach tej koncepcji przedstawiany z perspektywy rozwijającej się ludzkiej świadomości. Okazuje się, że warunkiem skutecznego przywództwa jest uświadomienie sobie istnienia i znaczenia czegoś, co dziś stanowi martwy punkt. Według teorii U martwym punktem są warunki wewnętrzne, niewidoczny, źródłowy wymiar relacji międzyludzkich, a także relacji ludzi z systemem i człowieka z samym sobą. Dzięki tej książce nauczysz się postrzegać przywództwo jako zdolność systemu do współwyczuwania i współkształtowania przyszłości, a następnie uświadomisz sobie, że wszelkie przywództwo ma charakter rozproszony - jeśli ma być skuteczne, musi obejmować wszystkich. Jest to związane z przywróceniem pętli sprzężenia zwrotnego między elementami systemu a jego całością. W tym celu trzeba się nauczyć kierowania uwagą i energią, zarówno swoją, jak i zespołu. Poza przystępnym wprowadzeniem koncepcji teorii U znalazł się tu opis praktycznych metod pozwalających na łatwiejsze wprowadzanie zmian i wzmacnianie potencjału kształtowania przyszłości, zarówno na poziomie pojedynczej organizacji, jak i całych społeczeństw. W książce: koncepcje i procesy w ramach teorii Umacierz ewolucji społecznej w kierunku społeczeństwa 4.0zasady myślenia systemowego i przeprowadzanie zmian systemowychtworzenie innowacji na podstawie przyszłościwspółwyczuwanie, presencja i współtworzenie ? zasady, praktyki, korzyściSiła uwagi - oto supermoc naszych czasów!
Okładka książki Zrozumieć marketing w.2

59,00 zł 33,54 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia. Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług. Dowiedz się, jak: Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn) o autorach: Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce. Marek Piasek - przedsiębiorca zafascynowany efektami, jakie daje skuteczny marketing. W szkole nie był prymusem, na drugim roku zrezygnował ze studiów marketingowych, aby uczyć się od praktyków; do tej pory wydał ponad 500 tysięcy złotych na swoją edukację. W zaledwie kilka lat w Wolves Summit pozyskał 20 000 klientów z 67 krajów. Stworzył największy festiwal dla twórców internetowych - See Bloggers. Konsultant i strateg doradzający przedsiębiorcom w skalowaniu firm za pomocą efektywnych działań marketingowych. Odpowiedzialny za wiele kilkumilionowych kampanii. Jako pierwszy Polak otrzymał prestiżową nagrodę Two Comma Club od Russella Brunsona za wygenerowanie 1 mln dolarów w mniej niż rok za pomocą reklam i lejków marketingowych. Inwestor, twórca narzędzi i usług wspierających na co dzień tysiące przedsiębiorców, sprzedawców i marketerów, takich jak Evenea, Wolves Ventures, Web To Learn, Wilki.pl, agencja reklamowa Webmetro. Razem z Arturem Jabłońskim tworzy Instytut Marketingu, którego celem jest szkolenie, dostarczanie oprogramowania i projektowanie kampanii dla przedsiębiorców i marketerów. Więcej informacji na stronie www.marekpiasek.com.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj