Przejmij kontrolę nad swoją karierą
Wierzysz, że bycie grzeczną dziewczynką jest receptą na sukces? Z pewnością pomoże Ci dostać się bez kolejki do nieba, na pewno jednak nie będzie Twoim sprzymierzeńcem w karierze zawodowej. Najwyższy czas, byś zeszła na ziemię, zanim odczujesz przykre następstwa bolesnego upadku. Nikt nie zauważy Twojej inteligencji, zaangażowania i ciężkiej pracy, jeśli będziesz chować się po kątach.
Chcesz wspiąć się na sam szczyt zawodowej kariery, udowodnić, ile jesteś warta? Możesz zakasować wszystkich, tylko pozbądź się niepotrzebnych zahamowań, poczucia winy czy wstydu i śmiało idź naprzód. Potrzebny Ci doskonały PR, a nikt nie zapewni Ci lepszego niż... Ty sama. Naucz się pokonywać blokujące Cię lęki, negocjować podwyżki i awanse, wpływać na swoich przełożonych, budować sieć wartościowych kontaktów, a także walczyć z głupimi stereotypami. Pokażemy Ci, jak się do tego zabrać.
* Zdobądź upragnioną pracę z wymarzoną pensją.
* Zostań mistrzynią subtelnej i skutecznej autopromocji.
* Staw czoło lękom i poznaj klucz do pewności siebie.
* Poznaj zasady tworzące nowoczesną etykę biurową.
* Naucz się osiągać wszystko, na co zasługujesz.
Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi oraz zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall?
Złam kod ludzkiej podświadomości!
Czy widziałeś hollywoodzką produkcję Klik — i robisz, co chcesz? Główny bohater filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe urządzenia… oraz steruje psem, żoną i całym otaczającym go światem. Scenariusz nie jest najwyższych lotów, ale bez wątpienia jest to historia wysoce prawdopodobna! I to historia, która może przytrafić się Tobie!
Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz z klientem — klik, klik, klik — i modyfikujesz w jego umyśle program sterujący zainteresowaniami: sprawiasz, że zaczyna się interesować produktem, który mu oferujesz. Albo spotykasz kogoś, kto Cię pociąga — klik, klik, klik — i już instalujesz w umyśle tej osoby fantazje na Twój temat, a w jej uczuciach pożądanie oraz fascynację Twoją osobą…
Tak. Tacy "hakerzy umysłów" naprawdę istnieją i codziennie wywierają na Ciebie wpływ — na Twoje myśli, uczucia, decyzje i zachowania. Zostań jednym z nich i zacznij kontrolować emocje ludzi, z którymi rozmawiasz, wywoływać w nich wybrane przez Ciebie pragnienia i sprawiać, że będą robić to, o co ich poprosisz.
Programista mentalnych systemów:
Sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna.
Ogłoszenia dla ludzkiego umysłu.
Przyciąganie i przytrzymywanie uwagi słuchacza lub czytelnika.
Kotwice, czyli "nasza piosenka".
Kontrolowanie własnych emocji i reakcji.
Zmiana wiedzy w naturalne umiejętności.
Haker umysłów
Spis treści
I. Jak zostać hakerem ludzkich umysłów? (7)
III. Jak napisać ogłoszenie dla ludzkiego umysłu. I po co? (23)
IV. Jak przyciągnąć, pochwycić i zatrzymać uwagę słuchacza lub czytelnika? (29)
V. Pobudź jego wyobraźnię tak, aby myśli pobiegły z góry wybranym przez Ciebie torem (37)
VI. Kotwice, czyli "nasza piosenka" (45)
VII. Nakarm umysł świadomy tak, aby mógł zaakceptować nieświadome pragnienie (53)
VIII. Wzmocnij atrakcyjność swojej oferty i przypomnij, co klient dostaje za swoje pieniądze (69)
IX. Narzędziownia (75)
X. Czytanie tej książki niczego nie zmieni w Twoim życiu... (123)
XI. Trening umiejętności perswazyjnych (129)
XII. Trening mentalny, czyli jak kontrolować swoje emocje i reakcje (145)
Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty.Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz
Bierz z życia wszystko, czego chcesz… i jeszcze więcej
Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim?
Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych?
Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji?
Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy?
OSTRZEŻENIE: Wiedza zawarta w tej książce jest narzędziem niebezpiecznym, o bardzo dużym polu rażenia. Przedawkowanie i stosowanie wbrew zaleceniom może zagrażać Twojemu życiu lub zdrowiu!
Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty.
Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób, że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji na własnych warunkach — siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze.
Menedżerowie — dowiedzcie się, jak skutecznie motywować swoje zespoły!
Rodzice — nauczcie się skutecznie ośmielać i wspierać swoje dzieci!
Nauczyciele — przekonajcie się, jak sprawić, by Wasi uczniowie angażowali się w naukę.
Handlowcy — poznajcie niezawodne sposoby na dochodzenie do "tak".
Pary — zdobądźcie umiejętność wzmacniania i pielęgnowania Waszego związku.
Single — przeczytajcie, jak przyciągać najlepszych partnerów i robić na nich dobre wrażenie.
Podwładni — przyswajajcie metody zarządzania swoim szefem i awansowania.
Klienci — sprawiajcie, aby Wasze reklamacje były należycie rozpatrywane.
Czarna księga perswazjiSpis treści
Powiedzieli o Czarnej księdze (9)
Wprowadzenie (16)
Wartości, etyka i manipulacja (18)
Jak korzystać z tej książki? (20)
10 minut praktyki dziennie (23)
Zmiana kierunku myśli rozmówcy (25)
Przykład z jednym posunięciem (28)
Zastosowania wzorca redefinicji (29)
Ćwiczenie wzorca (31)
Czy jesteś naprawdę zaangażowany w naukę umiejętności perswazji? (32)
Więcej przykładów i ilustracji wzorca redefinicji (33)
Ramy porozumienia (35)
Uzyskiwanie zgody i wykluczające sprzeciw warunkowanie (36)
Ramy porozumienia (36)
Proste ćwiczenie (37)
Ramy porozumienia raz jeszcze (37)
Zgadzać się na wszystko? (38)
Wariacje na temat (40)
Druga część frazy (41)
Jak być przekonującym? (43)
Pomysły na zastosowania wzorców (45)
Technika sprzedaży: budowanie "zbiorów tak" (47)
Technika NLP: hipnotyczne dopasowywanie i prowadzenie (48)
Technika hipnotyczna: przerwanie wzorca NLP (48)
Przykład przerwania wzorca (49)
Zmiana postrzegania (50)
Pozycje percepcyjne i natura rzeczywistości (51)
Pozycje percepcyjne i natura jeszcze jednej rzeczywistości (53)
Radzenie sobie ze sprzeciwem i hipnotyczne wzorce językowe (53)
NLP a radzenie sobie ze sprzeciwem (55)
Ukryta hipnoza w rzeczywistym świecie (56)
Najważniejsza tajemnica perswazji NLP (57)
Używanie prostych słów w celu dodawania i usuwania myśli (59)
Posługiwanie się prostymi słowami w celu wywierania większego wpływu na innych (59)
Być na tyle pewnym siebie, by ćwiczyć w rzeczywistych sytuacjach (65)
Pozbądź się obaw przed porażką (65)
Wykorzystywanie pozycji percepcyjnych w celu stworzenia bardziej przekonującej osobowości (68)
Naucz się mówić do siebie tak, by budować pozytywną samoocenę (70)
Wzorce świadomości (72)
Wzorce świadomości NLP (73)
Przykłady wzorców świadomości (74)
Dobry kontakt... więcej niż naśladowanie? (78)
Czym jest dobry kontakt? - podstawy (79)
Standardowe podejście do procesu nawiązywania dobrego kontaktu w NLP (79)
Dobry kontakt w jednym łatwym kroku (82)
Ukryta kontrola nad przebiegiem rozmowy (83)
Dopasowywanie i prowadzenie (86)
Dopasowuj się i prowadź (87)
Tradycyjna hipnotyczna technika sprzedaży (87)
Przykłady dopasowywania i prowadzenia (90)
Hipnotyczny język NLP: rzutowanie w przyszłość (91)
Rezultaty dopasowywania i prowadzenia (92)
Hipnotyczny język: warunek (93)
Jeszcze jeden aspekt dopasowywania i prowadzenia (94)
Wykorzystywanie wewnętrznych reprezentacji do ukrytego ukierunkowywania myśli (96)
Klucz do technik perswazji oddziałujących na podświadomość...
Mów o tym, co chcesz umieścić w umyśle rozmówcy (97)
Przykład ukrytej hipnozy (100)
Czy zastosowanie hipnotycznych wzorców językowych jest manipulacją? (100)
Pytania są odpowiedzią (103)
Dlaczego miałbyś chcieć wprowadzić odbiorcę w głębszy trans? (104)
Zmysłowy język NLP: rozwijanie procesowych hipnotycznych
wzorców językowych (105)
Pytanie NLP jest odpowiedzią (107)
Hipnotyczne ćwiczenie NLP (112)
Pisemne wzorce perswazji (114)
Cztery klucze do wzorców językowych (114)
Analiza języka hipnotycznego użytego w e-mailu (118)
Różnica między wzorcami pisanymi i mówionymi (124)
Jak to wszystko połączyć? (125)
Ukryte hipnotyczne skrypty perswazyjne, dzięki którym będziesz robić szybsze postępy (126)
Hipnotyczne skrypty perswazyjne (126)
Kontrola stanów a umiejętności perswazji NLP (128)
Planowanie hipnotycznych technik perswazji (128)
Hipnotyczne wzorce perswazji NLP (129)
Hipnotyczna perswazja, więcej niż tylko wzorzec językowy (130)
Przykład podejścia strategicznego (130)
Proces sprzedaży NLP zdekonstruowany (134)
Przed spotkaniem z potencjalnym klientem (134)
Początek spotkania (135)
Analiza potrzeb (135)
Łączenie rozwiązań i potrzeb (136)
Radzenie sobie ze sprzeciwem (137)
Prośba o zawarcie transakcji (138)
Powstrzymywanie wyrzutów sumienia nabywcy (138)
Stosowanie porównań w celu wytworzenia u odbiorcy pożądanego stanu (141)
Wzorce niszczenia decyzji (142)
Język NLP: rzutowanie w przyszłość i wiązanie myśli (143)
Przechodzenie od monologów do hipnotycznych rozmów perswazyjnych (146)
Jak lepiej wykorzystywać hipnotyczną perswazję w rozmowach (147)
Technika NLP: pozycje percepcyjne (147)
Język NLP: wypowiadanie wzorców (147)
Hipnotyczne konwersacje perswazyjne (148)
Skrypt uwodzenia NLP - początek (149)
Przekonywanie rozczarowanego zespołu (153)
Przywództwo NLP: zarządzanie zespołem (153)
Koniec początku (157)
Stosowanie wzorców językowych NLP w prawdziwym świecie (158)
Zarządzanie rozmową według NLP: radzenie sobie z krzykaczami i domokrążcami (158)
Obsługa klienta według NLP: radzenie sobie z rozgniewanymi klientami (160)
Wzorce uwodzenia NLP (161)
Wzorce hipnotyczne: kończenie początku (163)
Różne wzorce i przykłady do zabawy (166)
Skrypty oparte na ukrytej hipnozie (167)
Wysokość, głośność i ton głosu raz jeszcze (167)
Ukryta hipnoza: przykład z kontekstu szkoleniowego (168)
Hipnotyczne uwodzenie: przykład perswazji NLP (170)
Ukryta perswazja NLP w trakcie imprezy branżowej (172)
Zastosowania NLP w biznesie: taktyka perswazji (173)
Taktyka biznesowa NLP: rezultaty (174)
Zasoby dotyczące neurolingwistycznej perswazji (175)
Neurolingwistyczne wzorce perswazji a kierowanie przełożonymi (178)
Praktyczny przykład kotwiczenia w kontekście szkoleniowym (178)
Demonstracja kotwic NLP (178)
Neurolingwistyczne techniki motywowania zespołu handlowców (180)
Tożsamość, wartości i przekonania NLP (181)
Kotwiczenie neurolingwistyczne w celu zmiany emocji (182)
Hipnotyczne wzorce językowe w sprzedaży (182)
Zaawansowane techniki perswazji: kieruj swoim szefem (184)
Zasoby i następne kroki (186)
Zaawansowane wzorce perswazji dla początkujących... (186)
Poza NLP: prawdziwy kurs NLP Practitioner (186)
Dobry kontakt, kotwiczenie i umiejętności z zakresu komunikacji niewerbalnej (187)
Fora NLP (187)
Książki o NLP (188)
Dodatkowy wzorzec - całkiem gratis (190)
O Rintu Basu (196)
Twój osobisty PR
Wzbudzanie zainteresowania, ekscytacji i podziwu wobec własnej osoby
Stosowanie chwytliwych technik komunikacyjnych
Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w autopromocji
Czerpanie korzyści z pozytywnego szumu wokół Ciebie
Zacznij się chwalić… Jeśli sam nie zaczniesz mówić za siebie, kto to zrobi?
"Financial Times"
Jeśli nie JA, to KTO?!
Zapewne znasz ten żart, w którym szczur skarży się chomikowi na swój los, narzekając, że choć obaj są tak do siebie podobni, chomika ludzie uwielbiają, a szczura z uporem tępią. Odpowiedzią chomika jest celne spostrzeżenie: "Problem w tym, chłopie, że masz kiepski PR!".
A Ty, czy również czujesz się niedoceniony i zauważasz, że otaczają Cię ludzie, którzy wcale nie są od Ciebie inteligentniejsi, zdolniejsi czy bardziej urodziwi, a jednak to właśnie oni awansują w pracy, mają większe powodzenie u płci przeciwnej i budzą powszechną sympatię? Jeśli w tej miniankiecie na wszystkie pytania odpowiedziałeś twierdząco, mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Sprawdź, jak radzą sobie z tym zagadnieniem zawodowcy, i zacznij wreszcie stosować niezawodne techniki autopromocji.
Odrzuć fałszywą skromność i pokaż, ile jesteś wart! Chwalenie się własnymi osiągnięciami i zaletami to żaden grzech. Dowiedz się, jak przyciągać uwagę innych w sposób dyskretny, lecz zniewalający. Naucz się nawiązywać trwałą więź z ludźmi i roztaczać wokół siebie zaraźliwą energię, sprawiając wrażenie osoby, która jest pewna tego, co osiągnęła i dokąd zmierza. Jeśli sam nie zainwestujesz w promowanie siebie, nikt Cię w tym nie wyręczy!
Ta książka pozwoli Ci uzmysłowić sobie, że chwalenie się jest niezbędnym narzędziem przetrwania.
Harry Kavros,
zastępca dziekana w Columbia Law School
Przekonujący styl pisania Klaus i autentyczny ton wypowiedzi wraz z zaczerpniętymi z życia anegdotami pokazują transformację, jaka może się dokonać w życiu zawodowym dzięki skutecznemu chwaleniu się.
"Publishers Weekly"
Klaus pokazuje, jak się lansować, dzieląc się swoimi pasjami oraz wizjami z gracją i godnością, co w dzisiejszym świecie korporacyjnym niestety wciąż należy do rzadkości. Ta pełna mądrych rad książka to odświeżająca lektura dla wszystkich, bez względu na pozycję.
Dr John C. Maxwell,
autor bestsellerów Prawa przywództwa. Przestrzegaj ich, a ludzie podążą za tobą oraz Thinking for a Change
Operacja: usprawnianie pracy
Wskazówki na temat skutecznego delegowania
Określanie wymaganych kompetencji
Kontrolowanie powierzonych zadań
Obowiązki, których nie należy przekazywać
Czujesz, że przytłacza Cię nadmiar obowiązków? Twój telefon jest rozgrzany do czerwoności, a skrzynka e-mailowa pęka w szwach? Pora na chwilę refleksji. Czas zająć się przekazywaniem części Twoich obowiązków podwładnym. Choć trudno Ci to sobie teraz wyobrazić, już wkrótce dostrzeżesz, że ten mały zabieg zdziała wielkie cuda. Jakie będą efekty? Odetchniesz. Znajdziesz więcej czasu na szczegółowe dopracowanie najważniejszych projektów, zaś twoi podwładni poczują się docenieni w związku z pokładanym w nich zaufaniem. W takich chwilach wygrywają wszyscy, a zatem bierzmy się do dzieła.
Sprawdź:
po co delegujemy i jakie korzyści z tego płyną;
czy Twoje umiejętności delegowania wymagają poprawy;
dlaczego warto praktykować zarządzanie w stylu "co i dlaczego";
jak połączyć przydzielanie obowiązków z awansem;
jak formułować reguły pracy, kontroli i komunikacji.
Książki z serii "Osobisty Mentor" są rzetelnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i potencjalne słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu - te niewielkie przewodniki stanowią niezawodne wsparcie przy rozwiązywaniu codziennych problemów szybciej, efektywniej i bardziej profesjonalnie.
Bądź menedżerem, który potrafi:
radzić sobie z delegowaniem zwrotnym;
bez wahania przekazywać swoje obowiązki;
śledzić postępy i udzielać stosownego wsparcia;
przyporządkowywać odpowiednią osobę do zadania.
Kurs asertywności w formie czystej
Działaj jak dupek (skutecznie)
Wyglądaj jak dupek (atrakcyjnie)
Mów jak dupek (perswazyjnie)
…i pamiętaj, kompromis jest dla frajerów!
Dupek nigdy NIE jest chamski, bezmyślny ani głupi.
Dupek to wyższa forma asertywności i pewności siebie.
Dupek jest świadomy własnej wartości, inteligencji i atrakcyjności.
Dupek WIE, czego chce od życia, i nie zawaha się zastosować wszelkich dostępnych środków, by to osiągnąć!
Dupek do perfekcji opanował sztukę obijania się w pracy, choć nieustannie nagradzany jest za wybitne osiągnięcia. Jest też mistrzem w zaciąganiu kobiet do łóżka i czerpaniu z życia pełnymi garściami. Bez umiaru korzysta z uroku osobistego i potrafi genialnie manipulować ludźmi wokół siebie — tak, by odnieść jak największe korzyści. Masz już pewność, że chcesz zostać dupkiem? Gratulujemy nieszablonowej decyzji!
Przygotuj się na całkowitą zmianę dotychczasowego stylu życia. Twoi przyjaciele i rodzina będą musieli pogodzić się z tym, że stałeś się nowym człowiekiem. Twoi pracodawcy muszą być gotowi na prawdziwy szok. Twoje życie towarzyskie rozpędzi się do prędkości nadświetlnej. Ta książka pokazuje, jak stać się dupkiem… uzbrojonym w pewność siebie, refleks i grubą skórę. Do dzieła! Przemienimy Cię w prawdziwego dupka! Ale zanim zaczniemy… zmień spodnie.
Forsa na psychoterapii
Zabawne finanse
Kiedy grać, a kiedy dać za wygraną
Ekonomia na rynku nieruchomości
Zbawienne oszczędności
Topienie pieniędzy w błocie
Przytępiony zmysł liczbowy
Porada dla miłośników loterii
Kotwice, czyli sposób myślenia
Efekt fizzbo
Bieg z bykami
Opór wobec pokusy
Dlaczego geniusze nie są milionerami?
I dlaczego Ty, będąc całkiem rozsądnym człowiekiem, podejmujesz czasem tak nierozważne decyzje finansowe? I dlaczego ja, w pełni władz umysłowych, nabywam akcje zwykle na chwilę przed bessą? Dlaczego nasi sąsiedzi przepłacają, kupując mieszkanie, a inni uzyskują zbyt niską cenę przy jego sprzedaży? Wreszcie, dlaczego tak wielu ludzi wydaje więcej, gdy płacą kartą, niż kiedy płacą gotówką? Niestety, zarówno na rynku akcji, rynku nieruchomości, jak i w supermarkecie większość z nas popełnia kolejne błędy, które w skali roku słono nas kosztują.
Na szczęście wiele najpowszechniejszych i najbardziej kosztownych finansowych niedociągnięć można rozpoznać i naprawić dzięki odkryciom "ekonomii behawioralnej". Ekonomia behawioralna jest dziedziną łączącą dokonania ekonomii oraz psychologii. Zajmuje się procesami podejmowania przez nas decyzji związanych z finansami. Bada, dlaczego ludzkie zachowania nie zawsze są egoistyczne, czemu konsumenci nie postępują zgodnie z logiką ekonomii oraz dlaczego przedkładają pewne dobra nad inne mimo tej samej wymiernej wartości.
W tej książce Gary Belsky, nagradzany dziennikarz, i Thomas Gilovich, jeden z wiodących ekspertów w tej nowej, rozwijającej się dopiero dziedzinie, wyjaśniają, dlaczego ludzie wydają, inwestują, oszczędzają, pożyczają i - co najważniejsze - marnują pieniądze. W dowcipny i przystępny sposób omawiają różnego rodzaju zjawiska (dawanie napiwków, hazard, katastrofy samolotów, loterie i teleturnieje), aby na ich przykładzie przedstawić założenia ekonomii behawioralnej. Nade wszystko jednak autorzy podają dziesiątki praktycznych wskazówek, które umożliwiają eliminację czynników skłaniających Cię do podejmowania mniej trafnych decyzji finansowych.
Algorytm sukcesu to niesamowicie przydatny plan dla każdego lidera, który pragnie osiągnąć zrównoważony wzrost.
Marshall Goldsmith, autor książek Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje MOJO oraz Sukces... i co dalej?
Les McKeown odkrył przed nami podstawowe zasady rozwoju organizacji. Bezbłędnie wskazał również receptę na wykorzystanie kilku istotnych możliwości, które kryły się w mojej własnej organizacji. Algorytm sukcesu to lektura obowiązkowa dla każdego zespołu menedżerskiego.
David Allen, autor bestsellerów Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności oraz Czas. 52 sposoby na to, by zaczął pracować dla Ciebie
Sukces pewien na 100 procent!
Powodzenie w życiu zawodowym nie zależy od szczęścia. Nie jest udziałem geniuszy. Nie musisz się o nie modlić do żadnych bożków. Musisz za to mieć PLAN i konsekwentnie go realizować. Wtedy, niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy, czy menedżerem, przyszły sukces masz zagwarantowany. Ważne, byś wstępował na ścieżkę powodzenia uzbrojony w odpowiednie narzędzia. Les McKeown wyposaży Cię w najefektywniejszy zestaw wskazówek do osiągnięcia wyznaczonego celu - pewnie i w pełni przewidywanie.
Oto książka naszpikowana wiedzą bezpośredniego rażenia. Otwórz ją i kieruj się praktycznymi wskazówkami. Potraktuj je jako mapę wiodącą do sukcesu - zacznij od punktu, w którym znajdujesz się dzisiaj. Dowiedz się, jak przetrwać trudne początki, poznaj strategie finansowania zewnętrznego oraz skróconą ścieżkę do rentownego rynku. Odkryj sekrety zadziwiającej wydajności i naucz się zarządzać swoim zespołem tak, by stanowił silną grupę, przygotowaną na zmiany, dowartościowaną i efektywną. Przekonaj się, jak można uniknąć hamującej rozwój rutyny i na czym polega kreatywne rozwiązywanie problemów. Wypróbuj skuteczne metody podejmowania trafnych decyzji. Stosuj wszystkie zasady - krok po kroku - i osiągnij swój własny, niepodważalny sukces.
Odkryj techniki błyskawicznego wyznaczania celów i konsekwentnego ich osiągania.
Pamiętaj, że procesy i ludzie najlepiej funkcjonują w harmonii.
Doceń pracowników wykazujących się odpowiedzialnością wobec grupy i siebie samych.
Naucz się motywować pracowników do skutecznego działania i osiągania najlepszych wyników.
Przeciwdziałaj mobbingowi Typy, fazy i konsekwencje mobbingu Krzywdząca organizacja Konflikty jako zarzewie problemu Przeciwdziałanie psychicznemu dręczeniu Walka o swoje prawa Kształtowanie zdrowych relacji zawodowychMobbing. Za tym słowem czai się prawdziwie niebezpieczne zjawisko. Podłe i bezwzględne. Mobbingiem nazywamy bowiem działanie o charakterze nadużycia, przejawiające się w formie zachowań, słów, aktów i gestów. Inaczej rzecz ujmując, to systematyczne znęcanie się lub dręczenie moralne. Celem lub skutkiem mobbingu jest poniżenie, ośmieszenie, zaniżenie samooceny, wyeliminowanie albo odizolowanie danej osoby od jej współpracowników.Przez wiele lat nie mówiło się głośno o psychicznym dręczeniu, mającym miejsce w polskich firmach. Przymusowe nadgodziny, ostracyzm, powierzanie bezsensownych zadań, stosowanie biurowego psychoterroru -- tak po prostu musiało być. Nawet sądy traktowały pozwy przeciw zamierzonemu nieetycznemu zachowaniu pracodawcy jako pracowniczą próbę zemsty czy rewanżu za zwolnienie. Jeśli jednak kiedykolwiek byłeś ofiarą mobbingu lub taka atmosfera panowała w Twoim biurze, dobrze wiesz, że szykany potrafią zatruć krew, zniszczyć zdrowie oraz odebrać chęć do pracy. Na szczęście tak jak Dawid w nierównej walce z Goliatem, tak i Ty masz szansę wygrać z Twoim dręczycielem lub nawet całą ich grupą. A celnie rzuconym kamieniem niech stanie się wiedza zawarta w tej książce. Jeśli natomiast reprezentujesz pracodawcę, w którego zakładzie dochodzi do nielegalnych praktyk, Twoim obowiązkiem narzuconym przez prawo jest im zapobiec. Nie pozwól, by sprawy zaszły za daleko Rozpoznawanie mobbingu i terroru psychicznego Konflikt jako źródło mobbingu Zapobieganie nielegalnym praktykom Kultury organizacyjne sprzyjające rozwojowi niezdrowej atmosfery Procedury antymobbingowe Roszczenia dręczonych pracowników Formy pomocy ofiarom mobbingu
Jest to najbardziej praktyczny podręcznik z dziedziny programowania neurolingwistycznego. Opisuje setki wzorców, metod i zaawansowanych koncepcji. To książka, na którą wszyscy czekaliśmy. Po trzydziestu pięciu latach nadszedł najwyższy czas, aby się wreszcie ukazała!
Nathaniel J. Varna, autor i mistrz praktyk NLP
Shlomo Vaknin daje nam dokładnie to, czego nam trzeba — same konkrety, bez waty słownej. Przypuszczam, że ta niesamowita książka stanie się podstawowym, a być może nawet obowiązkowym podręcznikiem na szkoleniach z dziedziny NLP na całym świecie.
Deborah Eizenstein, trenerka NLP i badaczka
W niniejszej książce zawarto wszelkie podstawowe wiadomości z dziedziny NLP oraz zaawansowane, unikatowe wzorce, których nie znajdziesz w żadnej innej publikacji.
Każdy, kto uczy się programowania neurolingwistycznego, jest świadomy potęgi wzorców. Niniejsza książka przekazuje w Twoje ręce ponad 200 wzorców, dobranych ze względu na ich wartość i przydatność. Vaknin podaje prawidła NLP w formie zwięzłej i treściwej — bez nudnych dywagacji i anegdotek o niczym.
Potęga NLP płynie zarówno z teorii, jak i praktyki. Twórcy NLP wykorzystują je do opracowywania niezwykle skutecznych technik. Wzorce, techniki i metody umieszczone w tym podręczniku:
zostały starannie dobrane, opisane w sposób jasny i precyzyjny;
cieszą się uznaniem środowiska NLP;
wskazują po kolei konkretne kroki, gotowe do wykorzystania przez szerokie grono czytelników, w tym osoby posiadające podstawową wiedzę z dziedziny NLP;
uwzględniają aktualną wiedzę w takich dziedzinach, jak psychoterapia czy teoria uczenia się.
Wszystkie zawarte tu praktyczne wskazówki i porady możesz wykorzystywać w rozwoju osobistym, sesjach treningowych, pracy klinicznej, a także takich dziedzinach, jak perswazja, sprzedaż, przywództwo czy zarządzanie. Jeśli chcesz zastosować wybraną technikę na sobie, po prostu wykonaj wskazane kroki lub nagraj je i odtwórz podczas ćwiczenia.
UWAGA!!! Książka NIE zawiera: absurdalnie długich objaśnień terminów NLP / bujd o cudownym ozdrowieniu / łgarstw o nieprawdopodobnym sukcesie / zbędnych teorii / fikcyjnych opowieści.
Ile czasu w zeszłym tygodniu poświęciłeś na to, co rzeczywiście chciałeś robić? Przez ile godzin ktoś inny decydował, czym powinieneś się zająć? Chcesz żyć według WŁASNYCH reguł? Realizować TWOJE pragnienia? Osiągnąć SWÓJ sukces -- cokolwiek sobie założysz? Naucz się uwalniać od wszystkiego, co Ci w tym przeszkadza. Opieraj się pokusie odkładania spraw na później. Zwiększaj własną produktywność, wykorzystując w tym celu sprawdzony w praktyce System Planowania Czasu. Zadbaj o to, żeby ważni ludzie mieli swoje miejsce w Twoim życiu. Poznaj samego siebie... i dowiedz się, kim chcesz być. Odzyskaj kontrolę nad swoim życiem -- to dobry początek wielkiej, znaczącej zmiany. Ta książka pomoże zrealizować Twój wielki plan, który pozwoli Ci zdobyć wszystko, czego chcesz, i być tym, kim zechcesz. Jej autor proponuje Ci prostą metodę zwiększania produktywności i tłumienia skłonności do odkładania wszystkiego na później. Została ona opracowana na podstawie analiz licznych badań poświęconych zagadnieniu osiągania celów -- nie znajdziesz w niej motywacyjnego bełkotu, ale wiedzę w czystej postaci, podaną w klarowny sposób przez światowej klasy specjalistę. To PRAWDZIWA książka o pracy, produktywności, szczęściu i zyskach. W ciągu zaledwie czterech...
Sukces to tylko odpowiednia liczba powtórzeń
Uporządkuj swoje marzenia i nie rozmieniaj ich na drobne
Zaprogramuj się na pozytywne myślenie
Nie leniuchuj — działaj i rozwijaj się!
Poznaj psychologię pieniądza i zasady powodzenia
Zacznijmy od szkolnego quizu. Czy wiesz, kto jest autorem słów: "Iść za marzeniem i znowu iść za marzeniem, i tak zawsze aż do końca"? To prosty marynarz, osierocony jako nastolatek, zadłużony po uszy, któremu nie dane było skończyć gimnazjum. Ten sam, który po kilku latach opublikował swoją pierwszą powieść, został kapitanem samotnie odbywającym rejsy oraz szczęśliwym mężem i ojcem. Po dziś dzień nazywają go Słowackim Wysp Tropikalnych, a rocznica jego śmierci została wpisana do kalendarza rocznic UNESCO.
Zastanawiasz się pewnie, dlaczego opowiadam Ci o Josephie Conradzie? Uważam, że warto wybrać go na ojca chrzestnego swojego sukcesu. Ważne, byś jak on spisał swoje własne zasady sukcesu i nauczył się zmieniać marzenia w rzeczywistość. I by ta Twoja nowa rzeczywistość była o stokroć lepsza niż życie, które wiedziesz dzisiaj.
Naucz się rozumieć samego siebie. Skorzystaj ze wskazówek autora i zrealizuj przygotowane przez niego ćwiczenia. Stwórz własny ranking celów. Napisz swój kodeks zasad sukcesu. A potem ruszaj przed siebie, zawsze i do końca, realizując kolejne marzenia!
Wiesz już, co masz robić? Jesteś panem tego, co zrozumiałeś, i niewolnikiem tego, czego nie rozumiesz. Otwórz książkę i wejdź na drogę do sukcesu.
Kochaj klienta swego, jak siebie samego:
inspirująca opowieść o życiu zagubionego w historii geniusza
doskonały przewodnik po dobrej reklamie, dobrej promocji i dobrym marketingu
siedem zasad, które odmienią Twoje metody pracy i sposób życia
Barton był mesjaszem biznesu, który pomógł Ameryce otrząsnąć się po Wielkim Kryzysie. Teraz może pomóc nam wszystkim przetrwać obecną recesję
Scott Hammaker, dyrektor zarządzający Nashville Party Connection
Kiedy czasami zdam sobie sprawę z olbrzymich konsekwencji całkiem małych rzeczy... nie mogę odeprzeć myśli... że małych rzeczy nie ma
Bruce Barton
W latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia Bruce Barton cieszył się statusem gwiazdy rozpoznawalnej w całej Ameryce -- jako odnoszący niezwykłe sukcesy człowiek reklamy, który zrewolucjonizował swoją branżę. Stworzył jedne z najbardziej pamiętnych i długowiecznych sloganów oraz kampanii reklamowych w historii. Rozumiał, co warunkuje sukces w biznesie oraz reklamie, i dzielił się tą wiedzą w bestsellerowych książkach, dzięki którym jego imię znalazło się na ustach wszystkich.
Bruce Barton był w swoich czasach tak popularny, że w 1938 roku jakiś zazdrośnik napisał: "Niemal codziennie pojawia się historia o człowieku nazwiskiem Barton. Barton mówi, Barton proponuje, Barton podaje dłoń, Barton się śmieje, Barton się krzywi. Wszędzie tylko Barton, Barton, Barton". W epoce informacji, przeładowanej nowymi pomysłami, nowymi faktami, nowymi doniesieniami, nowymi badaniami, nowymi książkami, nowymi wiadomościami, nie jesteśmy żadną miarą w stanie zapamiętać wiadomości z dnia poprzedniego. Umyka nam wiedza pracowicie gromadzona przez pokolenia poprzedników. Kiedy zapominamy o sprawdzonych sposobach, jesteśmy zmuszeni dochodzić do nich ponownie metodą prób i błędów (zazwyczaj przeważają te ostatnie). Uczenie się na własnych porażkach to głupota, jeśli można ich uniknąć, sięgając do krynicy geniuszu Bruce"a Bartona -- proroka reklamy.
Siedem ODNALEZIONYCH sekretów sukcesu.
Pokaż firmę, której nikt nie zna.
Wykorzystaj Boga, by przekonać wszystkich.
Mów za pomocą przypowieści.
Rzucaj wyzwania, by pięli się pod górę.
Odkryj jeden brakujący element.
Ofiaruj siebie.
Naostrz nóż.
Klucz do zaszyfrowanego świata filozofii
Opowieści o Harrym Potterze opanowały serca i umysły milionów dzieciaków na całym świecie. Nie oszukujmy się - również wielu dorosłych dało się zaczarować książkom J.K. Rowling. Dlaczego? Może to wspomnienie dzieciństwa, a może ta wszechobecna aura niezwykłości: ukryte komnaty, duchy, magiczne przedmioty kontrolujące umysły, mroczne tajemnice z przeszłości, wilkołaki, myślodsiewnia, a nawet kamień filozoficzny... Albo fakt, że kiedy wczytać się dokładnie, powieść ta ukazuje nam wielkie bogactwo bardzo kontrowersyjnych treści.
Przysięgam uroczyście, że knuję coś niedobrego.
Seria książek o młodocianym czarodzieju od samego początku budziła niezwykle silne emocje. Oskarżana o szerzenie magii i okultyzmu, była nawet ostentacyjnie palona, tak jak zakazane księgi w czasach Wielkiej Inkwizycji. Niektórzy uwierzyli w wykreowaną przez autorkę rzeczywistość, jeszcze inni uznali, że to po prostu świetna rozrywka. Jeśli Ty również jesteś fanem Harry"ego Pottera, jeśli ta magiczna rzeczywistość wciąż Cię pociąga i nęci, chcemy pokazać coś, co prawdopodobnie przeoczyłeś w trakcie lektury.
Zobacz świat Harry"ego z innej perspektywy. Odnajdź przekaz ukryty między wierszami. Niektóre z tych zagadnień czy idei wydadzą Ci się rewolucyjne, inne możesz uznać za niedorzeczne, jeszcze inne zafascynują Cię swoim geniuszem. Jedno jest pewne - powtórnie przeżyjesz niezwykłą przygodę, zanurzając się jeszcze głębiej w tę krainę czarów...
Komnata Tajemnic została otwarta!!!
Mamy wakacje, nie wypada więc rozmawiać o innych niż wakacyjne lekturach. A niewątpliwie jedną z najpopularniejszych, wręcz hitem naszych czasów, jest seria o młodym czarodzieju Harrym Potterze. Saga ta dobiegła właśnie końca, ale to również jeden z powodów, by zacząć ją czytać... od początku. Niekoniecznie -wprost, tak jak została litera po literze, słowo po słowie napisana przez J.K. Rowling. Ale między wierszami, tak jak uczynili to William Irwin i Gregory Bassham, efekty swych przemyśleń prezentując w wydanej przez Helion/Edito książce "Harry Potter i filozofia. Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli".
Bo choć okładkę zdobi portret Harryego, nie jest to książka w żaden sposób związana z serią o charyzmatycznym czarodzieju, który zawładnął umysłami i sercami, głównie dzieci i młodzieży, na całym świecie. Choć raczej niezbędna jest podczas tej lektury znajomość "magicznych ksiąg". Bowiem komentatorzy czarodziejskiego świata Harryego Pottera prezentują klucze do zaszyfrowanych w kolejnych tomach idei i nurtów filozoficznych, odkrywając we wszechobecnej aurze niezwykłości - ukrytych komnatach, duchach, magicznych przedmiotach, kontrolujących umysły, mrocznych tajemnicach z przeszłości i wilkołakach - wielkie bogactwo, niekiedy bardzo kontrowersyjnych, treści.
Oczywiście książka ta nie jest bynajmniej jednym z kolejnych oskarżeń o szerzenie magii i okultyzmu. Nikt tu nie nawołuje do ostentacyjnego rzucenia historii z "Harrym" na płonący stos. To raczej, zgodnie z tytułem, przewodnik dla mugoli, czyli fanów Pottera pozbawionych, niestety, magicznej mocy. Dla tych jednak, których magiczna rzeczywistość wciąż nęci i pociąga. Dzięki lekturze tego przewodnika z pewnością dotrą oni do prawd, które przypuszczalnie przeoczyli w trakcie lektury lub - co nawet bardziej prawdopodobne - nie mogli być ich świadomi. POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI
Siła tkwi w relacjach!
Media społecznościowe i kapitał społeczny
Obsługa klienta w sferze publicznej
Marketing wirusowy
Autentyzm w newsletterach
Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.
Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.
Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.
Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego… oraz starej dobrej sztuki rozmawiania.
[WSTAW IMIĘ] napisał przełomowe dzieło dla [WSTAW NAZWĘ BRANŻY]. Rzuć wszystko i przeczytaj tę książkę!
słynny autor, który nie przeczytał tej książki
Ten autor zapłacił 8 tysięcy dolarów za udział w moim programie pisania bestsellerów. Niniejsza recenzja stanowi element wykupionego pakietu usług. Oto ona
autor bestsellerów, który napisał recenzje wszystkich książek biznesowych dostępnych na rynku
W tej książce znajdziesz naprawdę dużo słów
dyrektor generalny firmy z listy Fortune 500, który znalazł się na jednej imprezie z autorem i który przy kolejnym drinku zgodził się napisać recenzję
To najlepsza książka biznesowa na świecie, oprócz mojej
autor, który pisze recenzje tylko recenzentom jego książek
Nie wierz każdej recenzji, którą czytasz!
Bez marketing
Spis treści:
Wprowadzenie 9
Rozdział 1. Hierarchia zakupów 13
Rozdział 2. O ekspertach słów kilka 16
Rozdział 3. Luka zaufania 19
Rozdział 4. Restauracja, która nie zrozumiała... 22
Rozdział 5. Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w ciemno 25
Rozdział 6. Gdy Twoja firma celuje w samo dno 27
Rozdział 7. Pozyskaj i bądź 31
Rozdział 8. Dlaczego firmy nie korzystają z mediów społecznościowych 33
Rozdział 9. Media społecznościowe i przy okazji kapitał społeczny 35
Rozdział 10. Facebook kontra LinkedIn, kontra Twitter 38
Rozdział 11. Tworzenie platform społecznościowych 42
Rozdział 12. HARO, czyli przykład tworzenia platformy 47
Rozdział 13. Reguły gry uległy zmianie. Natychmiastowość i adekwatność 49
Rozdział 14. Obsługa klienta w sferze publicznej 51
Rozdział 15. Nie ograniczaj się do najśmielszych 56
Rozdział 16. Siedem grzechów głównych mediów społecznościowych 58
Rozdział 17. Jak Twitter odmienił moją działalność 65
Rozdział 18. Tassimo 71
Rozdział 19. Twitter lokalnie 74
Rozdział 20. Domino's Pizza, czyli o sile rozgłosu. Ludzie rozmawiają... 78
Rozdział 21. Naked Pizza 80
Rozdział 22. Nie karm trolla 82
Rozdział 23. Tweetathon 85
Rozdział 24. Twoja strona internetowa - tradycja kontra nowatorstwo 89
Rozdział 25. CAPTCHA 98
Rozdział 26. Luka doznaniowa 101
Rozdział 27. Podnieść poprzeczkę i już jej nie opuszczać - Cirque de Soleil 103
Rozdział 28. Mieszanie kawy 105
Rozdział 29. Luka doznaniowa w małych firmach 111
Rozdział 30. "Stop - Start - Kontynuacja" w praktyce 113
Rozdział 31. Zappos 115
Rozdział 32. Rockport 119
Rozdział 33. FreshBooks 121
Rozdział 34. Dlaczego nie należy uczyć się od milionerów 123
Rozdział 35. Przejrzystość i autentyzm 126
Rozdział 36. Przejrzystość na Twitterze w moim wykonaniu 128
Rozdział 37. Przejrzystość na Twitterze w Twoim wykonaniu 130
Rozdział 38. Partnerzy marketingowi 132
Rozdział 39. Referencje 134
Rozdział 40. Bestsellery 136
Rozdział 41. Dlaczego status "mamy pracującej w domu" nie sprzyja interesom 138
Rozdział 42. Walmart? Jesteście tam? 140
Rozdział 43. Nowe pomysły 142
Rozdział 44. Realizacja pomysłów 145
Rozdział 45. Seminaria tradycyjne 149
Rozdział 46. Teleseminaria 153
Rozdział 47. Teleszczyty 156
Rozdział 48. Jak i dlaczego zdecydowałem się na e-booka zamiast na organizację szczytu 159
Rozdział 49. Marketing wirusowy 164
Rozdział 50. BezMarketing incognito 185
Rozdział 51. Jak to działa w praktyce 190
Rozdział 52. Lush 193
Rozdział 53. Targi 195
Rozdział 54. Media społecznościowe na imprezach wystawienniczych 202
Rozdział 55. BezNetworking. Dlaczego spotkania networkingowe to zło 204
Rozdział 56. BezKoniec 208
Podziękowania 209
Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów Rozmowy z klientami i prezentacja towarów Zarządzanie kontaktami z klientami Przygotowywanie przekonujących ofertSprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie ""nie, dziękuję"". Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces. Książka ""Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży"" to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży. Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji. Zasady pracy handlowca Kształtowanie umiejętności zadawania pytań Sztuka autoprezentacji Przedstawianie oferty Negocjowanie z klientem Obsługa klienta po procesie sprzedaży Nawiązywanie nowych kontaktówJeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży, przeczytaj tę książkę.
Czy człowieka bogatego od biednego odznacza stan konta? W razie potrzeby wielkość posiadanego majątku? Na pewno tak. Czy człowiek, który nie musi martwić się o dzień jutrzejszy, zawsze zarabia więcej od tonącego w długach biedaka? Okazuje się, że niekoniecznie! Zwyczajnie bogaty wydaje mniej i rozsądniej! Na świecie żyje około 10 milionów milionerów - osób, których majątek wart jest choćby 1 milion dolarów amerykańskich.Jak mieć wszystko co trzeba i cieszyć się życiem
Trzy prawdy wiodące do prawdziwego bogactwa:
Ażeby Mieć, trzeba BYĆ (świetnym w tym, co się robi)
Ażeby Mieć, powinno się umiejętnie zarządzać pieniędzmi
żeby Mieć, trzeba patrzeć bez lęku w oczy finansowej rzeczywistości
Wygrywa wyłącznie ten, kto posiada jasno dany cel i nieodparte pragnienie, żeby go osiągnąć.
Napoleon Hill
Czy człowieka bogatego od biednego odznacza stan konta? W razie potrzeby wielkość posiadanego majątku? Na pewno tak. Czy człowiek, który nie musi martwić się o dzień jutrzejszy, zawsze zarabia więcej od tonącego w długach biedaka? Okazuje się, że niekoniecznie! Zwyczajnie bogaty wydaje mniej i rozsądniej! Na świecie żyje około 10 milionów milionerów - osób, których majątek wart jest choćby 1 milion dolarów amerykańskich. Większość z nich doszła do kasy własną ciężką pracą. I pomimo że mogliby pozwolić sobie na rozrzutność, w większości wypadków żyją skromnie. Wiedzą bowiem, że uzyskanie majątku to dopiero 1szy odcinek STAWANIA SIĘ człowiekiem bogatym. ażeby Posiadać pieniądze, trzeba nauczyć się nimi zarządzać.
Autor, milioner mieszkający od roku 1982 w Kanadzie, napisał tę książkę po to, aby udowodnić Wszyscy ludzie wszyscy, że właściwie każdy może zostać milionerem. Wie o tym, bo sam zaczynał od zera. Zauważa, że aby móc myśleć o bogactwie, najpierw powinnaś znaleźć swoją ścieżkę do mistrzostwa. Dopiero wówczas, gdy będziesz w czymś naprawdę genialny, zaczniesz dobrze zarabiać. W kolejnej części książki zwraca uwagę na wydatki — podpowiada, jak ze znakomitym skutkiem zadbać o to, żeby większe zarobki nie oznaczały większych kredytów do spłacenia. Wreszcie odsłania przed Tobą prawdę o tym, kto rządzi światem, i radzi, jak żyć z tą (dość ponurą) świadomością. Na końcu zaś daje inspirację do działania i proponuje wspólne wynajdowanie sensu życia. Z pewnością jest to sens życia milionera - bo milioner drzemie w każdym z nas!
Milioner wie:
na czym polega prawdziwe bogactwo;
czym są pieniądze, skąd się biorą i jak je wydawać;
jak działa ten świat i kto nim rządzi;
co zrobić, aby się szczęśliwie wzbogacić.
I: Wprowadzenie (7)
1. Trzy prawdy (9)
2. Definicja milionera (13)
3. Dlaczego "biedny"? (19)
II: Być (21)
4. Na czym polega bogactwo? (23)
pięć. Przyjemność życia (27)
6. Talent (31)
7. Misja (39)
8. Doskonałość w 10 000 godzin (43)
9. Czynniki zewnętrzne (47)
10. Wiedza (51)
11. Motywacja (57)
12. Autorytet (63)
III: Posiadać (67)
13. Czym są pieniądze? (69)
14. Skąd się biorą pieniądze? (73)
15. Jak wydawać pieniądze? (79)
16. Matematyka, wcale nie wyższa (83)
17. Pożyczki (89)
18. Karty kredytowe (97)
19. Niewolnictwo systemowe (101)
20. Jak inwestować? (107)
21. Niezależność finansowa (115)
IV: Rzeczywistość (121)
22. Jak działa ten świat (123)
23. Nowe dziesięć przykazań (129)
24. Kto rządzi światem? (137)
V: Do roboty! (143)
25. Zasady bogactwa (145)
26. O nas (151)
27. Sens życia (159)
Dzięki diecie zgodnej z Twoją grupą krwi: stracisz na wadze, bo Twój organizm zacznie wypłukiwać toksyny odkładane w tkance tłuszczowej pozbędziesz się dolegliwości związanych m.in. z zaburzeniami procesu trawiennego, zwolnieniem tempa przemiany materii, osłabieniem produkcji insuliny, zaburzeniem równowagi hormonalnej czy zapaleniem wyściółki przewodu pokarmowego uzyskasz wsparcie w zwalczaniu chorób zagrażających życiu, takich jak rak, choroby sercowo-naczyniowe, cukrzyca czy niewydolność wątroby zyskasz większą odporność zadbasz o stan Twoich komórek i spowolnisz proces starzeniaŻycie w czterech stylach: 0, A, B, AB. Sprawdź, do której grupy należysz! Rewolucyjne diety, które opanowują stoły i lodówki na całym świecie, zwykle obiecują to samo -- piękny wygląd, świetne samopoczucie i zwycięstwo nad zbędnymi kaloriami. Ile razy jednak zdarza się tak, że to, co sprawdza się u sąsiada, w ogóle nie odnosi skutku u Ciebie? Albo -- jeszcze gorzej -- szkodzi Ci i sprawia, że czujesz się niewyraźnie?Dzieje się tak dlatego, że jesteśmy różni, a kluczem do rozwikłania tej tajemnicy jest Twoja grupa krwi. To ona decyduje o podatności na choroby, preferencjach kulinarnych, a nawet doborze programu ćwiczeń. Ale nie tylko -- to, czy grasz w drużynie A, B, AB lub 0, wpływa także na Twoją osobowość! W Twoich żyłach płynie strumień odpowiedzialny za powodzenie w pracy i miłości, Twoje predyspozycje i życiowe wybory. Tryskasz optymizmem i kreatywnością, jak inni przedstawiciele grupy B? A może bije od Ciebie pewność siebie, właściwa dla Zerówek? Jesteś zdystansowanym wrażliwcem z grupy A czy też towarzyską jednostką spod znaku AB? Antygeny ulokowane na powierzchni czerwonych krwinek mówią na Twój temat więcej, niż przypuszczasz.
Na początku było słowo...
potem znacznie więcej słów i wiele gwałtownych czynów...
wreszcie człowiek stworzył programowanie neurolingwistyczne...
i zmienił świat, w którym przyszło mu żyć!
Świat pełen wyzwań
Od czasu kiedy Richard Bandler i John Grinder -- "ojcowie założyciele" NLP -- podbili serca i umysły milionów ludzi na całym świecie, fenomen programowania neurolingwistycznego wciąż porusza naszą wyobraźnię. Skąd ta fascynacja nauką, którą sceptycy nazywają zwykłą hochsztaplerką? Jaka jest rzeczywista moc jej trwałego oddziaływania na naszą osobowość oraz zdolność kształtowania procesów myślowych? Aby porównać NLP z puzzlami, należałoby stworzyć przestrzenny, otwarty model, umożliwiający tworzenie coraz nowszych i śmielszych elementów. Zacznijmy więc od podstaw:
poznaj i zrozum sposób, w jaki postrzegasz świat;
dokonaj analizy własnych doświadczeń i wykorzystaj je;
zmień szkodliwe nawyki i naucz się rozwiązywać wewnętrzne konflikty;
dokonaj rewolucyjnego przełomu swojego myślenia i każdej sfery życia.
Peter Young tworzy model sześciu pozycji percepcyjnych, umożliwiający osiągnięcie wyższej osobistej doskonałości. Zmiana otaczającej rzeczywistości to zadanie dla Ciebie. Stoisz bowiem na początku długiej drogi do poznania, zrozumienia i akceptacji zróżnicowanych sposobów tworzenia unikatowych modeli świata.
To tylko skromny początek nieskończonych możliwości, jakie oferuje NLP!
Narzekam, więc jestem (marudą)
Wstajesz rano i już ciśnie Ci się na usta skarga, że znów trzeba iść do pracy? Na dodatek na zewnątrz jest za ciepło albo za zimno. Narzekasz, że musisz stać w korkach, szef Cię nie docenia, a zupa była za słona. "Lajf-is-brutal" i wydaje się, że wyrzucenie z siebie wszystkich złych emocji to jedyny sposób, żeby nie zwariować. A może jednak warto spróbować żyć inaczej?
Kiedy ludzie wokół Ciebie wciąż słuchają narzekań, powoli przestają przejmować się Twoimi problemami. Również na Ciebie działa to negatywnie, bo zamiast usunąć z organizmu toksyny, zaczynasz je kumulować, budując wokół siebie mur złożony z małych marudnych cegiełek.
Nadeszła pora, by oczyścić atmosferę, zadbać o swoje zdrowie i samopoczucie oraz poprawić jakość Twojego życia. Spróbuj, a przekonasz się, że przyciągasz do siebie dobre rzeczy i wartościowe osoby -- wystarczy tylko zarzucić zgubny nawyk narzekania. Przełknij tę słodką pigułkę optymizmu i przyczyń się do stworzenia świata wolnego od narzekań.
Dlaczego narzekamy i jakie "korzyści" osiągamy w ten sposób?
Jak bardzo szkodliwy wpływ na Ciebie ma takie zachowanie?
Jak zredukować stres oraz poczucie niespełnienia i zniechęcenia?
W jaki sposób odzyskać spokój ducha, optymizm oraz radość życia?
Jak przekonać ludzi z Twojego otoczenia, by zarzucili marudzenie?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?