KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Helion

Okładka książki Skuteczna rekrutacja

37,00 zł 22,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,49 zł

Cel - właściwy pracownik na właściwym miejscu Na każde ogłoszenie o pracy pojawiające się w gazecie czy też na portalach rekrutacyjnych przychodzą setki zgłoszeń. Niestety, po wstępnej selekcji okazuje się, że większość osób nie spełnia podstawowych potrzeb pracodawcy. Zostaje kilkunastu, czasem dwudziestu kandydatów, których zaprasza się na rozmowę kwalifikacyjną. Po tym etapie selekcji wyłania się dwie, trzy osoby i wśród nich wybiera zwycięzcę rekrutacji. Zostaje zatrudniony. Sukces? Nie zawsze. Nader często okazuje się, że mimo starannie przeprowadzonego procesu rekrutacji, uważnej selekcji i rozważnego wyboru kandydata jedna i druga strona są niezadowolone z efektów. Pracodawca rezygnuje z pracownika albo też pracownik dziękuje za pracę. I rekrutacja zaczyna się od nowa? Poszukiwanie potencjalnych pracowników nie musi być powtarzającym się, kosztownym i czasochłonnym koszmarem. Dzięki książce Dominika Wieczorka masz szansę szukać idealnego kandydata tylko raz (lub raz na długi czas), a skutecznie! Autor, specjalista w dziedzinie zasobów ludzkich, poprowadzi Cię przez proces rekrutacji krok po kroku. Pomoże Ci zdefiniować, kogo tak naprawdę szukasz, i wskaże odpowiednie kanały dotarcia do takiej osoby z ogłoszeniem o pracy. Gdy zaleje Cię fala dokumentów CV, podpowie, jak odsiać prawdę od kłamstwa i ustrzec się błędów selekcyjnych. Otworzy przed Tobą świat przydatnych testów psychologicznych i metod oceny umiejętności praktycznych. Będzie z Tobą podczas rozmowy kwalifikacyjnej i po niej, gdy wybierzesz doskonałego kandydata. Kandydata, który stanie się Twoim najlepszym pracownikiem!
Okładka książki Sposoby na szefa

19,90 zł 12,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,27 zł

Dwoje do zawodowego tanga: Najczęstsze błędy, które popełniasz oceniając zachowania swojego przełożonego Typy wrednych szefów i sposoby na doprowadzenie ich do wściekłości Strategie łagodzenia sytuacji kryzysowych Niezawodne wskazówki ulepszania relacji panujących w zespole "Niczego nie krytykuje się tak chętnie i wyczerpująco, jak szefa i stołówkowego jedzenia" Heiko Mell, doradca personalny Szef idealny, to szef ... ... nie, nie martwy. Szef idealny, to szef wychowany! Spędzasz w pracy przynajmniej jedną trzecią doby. Na pewno zawsze marzyło Ci się, że będzie to zajęcie, które Cię interesuje i sprawia Ci satysfakcję, a w dodatku wykonywane jest w gronie przyjaznych, kompetentnych i skorych do pomocy ludzi. Niestety. Jeśli nie wykonałeś heroicznego skoku w nurty własnej działalności gospodarczej, albo na nazwisko nie masz Gates, Kulczyk, czy też Bochniarz (Uwaga: imię także ma znaczenie), to z dużym prawdopodobieństwem mogę stwierdzić - masz szefa! Niewiele mniejsza jest szansa na to, że nie prezentuje on (ona) sobą wszystkich tych najbardziej uciążliwych, irytujących, załamujących, demotywujących, żenujących cech osobowości, których nienawidzisz od zawsze. Jeśli do tego jesteś zwolennikiem poglądu, że krwawy mord to nie rozwiązanie, jakie masz możliwości na sielankowe 8 godzin spędzone w ulubionym miejscu pracy z potulnym przełożonym za ścianą? Ta książka to krótki trening współistnienia. Zestaw ćwiczeń przysposabiających do życia w firmie. Być może nie od razu zaakceptujesz kontrowersyjny pogląd, że szef to też człowiek, ale wyobraź go sobie jako krnąbrnego nastolatka. Dziecko, które jest Ci bliskie i za którego wychowanie jesteś odpowiedzialny. Bez względu na to, czy miewa humory, ciągle się spóźnia i zapomina o istotnych sprawach, jest wybuchowe albo kłamie i kręci - musisz starać się uczynić z niego lepszą osobę. Nie jest to instrukcja jak "przechytrzyć" zwierzchnika, czy jak nim "manipulować". Tu mowa głównie o lojalnym i otwartym postępowaniu w życiu zawodowym, a nie o wspinaniu się po drabinie kariery. Ale, przecież, jedno nie wyklucza drugiego. Szanuj szefa swego, bo możesz mieć gorszego! sposoby pobudzania własnej aktywności w zakresie kształtowania atmosfery w pracy rozpoznawanie nieporozumień na płaszczyźnie relacji formalno-służbowych i indywidualnych "wychowanie" szefa w duchu lojalności i sprawiedliwości w życiu zawodowym zdobywanie wyższej pozycji w firmie dzięki Twojemu zaangażowaniu, kompetencjom i odrobinie zmysłu dyplomatycznego. " - Przepraszam szefie, nie dostałem w tym miesiącu premii. - Wybaczam panu. "
Okładka książki Sekret spełnionego życia. Źródło wielkości,...

39,00 zł 25,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,27 zł

Bez końca opracowujesz cudowną receptę na powodzenie, awans czy dobrą kondycję? Nie wiesz, gdzie ukryte jest źródło wielkości, zdrowia i bogactwa? Przestań szukać. Tak naprawdę we wszechświecie istnieje wyłącznie jedna rzecz będąca sekretem spełnionego życia. Prawdziwy sekret jest tuż przed Tobą...Źródło wielkości, zdrowia i bogactwa Studiuj tę książkę NINIEJSZA książka ma pragmatyczny, nie filozoficzny charakter; to praktyczny podręcznik, a nie praca teoretyczna. Książka skierowana jest do tych mężczyzn i kobiet, których największą potrzebą są pieniądze, którzy na początku pragną stać się bogaci, by dopiero potem zająć się filozofią. Niniejsza książka skierowana jest do osób, które jak dotąd nie miały czasu, środków ani okazji, aby zająć się zgłębianiem metafizyki, ale które pragną osiągnąć określone rezultaty i które są gotowe przyjąć dowody naukowe za podstawę działania, nie analizując jednocześnie wszystkich tych procesów, które doprowadziły do tych naukowych konkluzji. Oczekuje się, że czytelnik uzna te fundamentalne stwierdzenia za prawdziwe, tak jak uznałby za prawdziwe prawo działania elektryczności, gdyby obwieścił je jakiś Marconi lub Edison, i oczekuje się, że uznając te stwierdzenia za prawdziwe, czytelnik udowodni ich prawdziwość działaniem zgodnie z nimi bez strachu czy wahania. Każdy mężczyzna lub kobieta robiąc to, bez wątpienia osiągnie bogactwo; przedstawiona tutaj wiedza jest bowiem ścisłą nauką i niepowodzenie jest czymś niemożliwym. Jednakże przez wzgląd na tych, którzy pragną badać filozoficzne teorie, aby logicznie uzasadnić wiarę, powołam się na pewne autorytety. Monistyczna koncepcja świata to teoria, w myśl której Jedność jest Wszystkim, a Wszystko jest Jednym; założenie, zgodnie z którym przejawem Substancji jest pozornie wiele elementów świata materialnego, wywodzi się z hinduizmu i stopniowo, od dwustu lat, upowszechnia się w myśli filozoficznej Zachodu. Założenie to leży u podstaw orientalnych systemów filozoficznych, jak również systemów filozoficznych Kartezjusza, Spinozy, Leibnitza, Schopenhauera, Hegla i Emersona. Czytelnik pragnący poznać filozoficzne podstawy tej koncepcji powinien zapoznać się z dziełami Hegla i Emersona. Pisząc tę książkę, poświęciłem obszerne rozważania na rzecz przejrzystości i prostoty stylu, tak aby każdy mógł ją zrozumieć. Przedstawiony w niej plan działania został opracowany na podstawie wniosków filozoficznych; plan ten został dokładnie przetestowany i co najważniejsze sprawdza się w praktyce; ten plan naprawdę działa. Jeśli chcesz wiedzieć, w jaki sposób zdobyto tę wiedzę, przeczytaj dzieła wspomnianych wcześniej autorów, a jeśli pragniesz odnieść praktyczne korzyści z ich filozoficznych rozważań, przeczytaj tę książkę i postępuj zgodnie z przedstawionymi w niej zaleceniami. Autor- wstęp do książki Nie wyobrażaj sobie, że Twoje marzenia się spełniają. Żyj zwyczajnie tak, jakby były już faktem. I z euforią obserwuj, jak wyrasta wokół Ciebie rzeczywistość ze snu. Twoje bogactwo, Twoje świetne zdrowie, awans, sukces i wszystkie powodzenie - to autentycznie istnieje. Powinniśmy jedynie tchnąć ducha w koncepcja. Koncepcji, od których wszystko się zaczęło Bez końca opracowujesz cudowną receptę na powodzenie, awans czy dobrą kondycję? Nie wiesz, gdzie ukryte jest źródło wielkości, zdrowia i bogactwa? Przestań szukać. Tak naprawdę we wszechświecie istnieje wyłącznie jedna rzecz będąca sekretem spełnionego życia. Prawdziwy sekret jest tuż przed Tobą. Wystarczy, że poznasz pomysłu zobowiązane w tej książce, a skonwertujesz wszystko. A właściwie... przemienisz tylko jedną rzecz. Najważniejszą. Czy wiesz, czym różni się człowiek bogaty od biednego? Sekretem tej odmienności jest... sposób myślenia! Możesz kreować rzeczy w myślach, a następnie odciskać pomysł w bezkształtnej substancji i wytworzyć... swój świat. Zyskasz wtedy dar realizacji ambicji i pragnień. Wciąż zastanawiasz się, jak to należy należy możliwe? Zacznij studiować tę książkę. Ten klasyk literatury sukcesu z 1910 roku stał się inspiracją wszystkich późniejszych dzieł dotyczących prawa przyciągania , a oprócz tego motywacji. Książka oparta jest na edukacji naukowej. Monistyczna teoria wszechświata ?według której materia, umysł, świadomość i życie są przejawem jednej substancji ? jest współcześnie powszechnie uznawana. Inni ludzie wszyscy zostali stworzeni z tej samej inteligentnej substancji, a więc Ci noszą w sobie te same podstawowe moce i sposobności. Nie wiadomo wyłącznie, gdzie znajduje się granica psychicznych sił człowieka; nie wiadomo wręcz, czy taka granica w ogóle istnieje. Wielcy ludzie są w każdym momencie więksi niż ich czyny. Uruchom sprawczą moc myśli! Wallace D. Wattles (1860 - 1911) - amerykański pisarz nowej pomysłu, twórca klasyki gatunku literatury sukcesu. Twierdził, iż "posiadanie gotówki i własności jest skutkiem pewnego schematu postępowania; kobiety i mężczyźni, którzy postępują w Pewien Sposób - celowo lub poprzez przypadek - stają się bogaci; natomiast kobiety i mężczyźni, których funkcjonowania odbiegają od tego Pewnego Sposobu, pozostają biedni bez względu na to, jak ciężko pracują i jak bardzo są uzdolnieni. Jest prawem naturalnym, że podobne przyczyny zawsze wywołują podobne skutki, dlatego prawie każdy mężczyzna lub kobieta, którzy nauczą się działać w pewien odpowiedni sposób, staną się nieodmiennie bogatymi".Sekret spełnionego życia Spis Treści   BOGACTWO Wstęp (11) Rozdział 1. Prawo do bycia bogatym (13) Rozdział 2. Sztuka bogacenia się (16) Rozdział 3. Czy dobre okazje zdarzają się tylko niektórym? (20) Rozdział 4. Zasada pierwsza (24) Rozdział 5. Wzrost życia (30) Rozdział 6. W jaki sposób przychodzi do Ciebie bogactwo (36) Rozdział 7. Wdzięczność (41) Rozdział 8. Myślenie w Określony Sposób (45) Rozdział 9. W jaki sposób używać woli (50) Rozdział 10. Dalsze wykorzystanie woli (55) Rozdział 11. Postępowanie w Określony Sposób (60) Rozdział 12. Efektywne działanie (66) Rozdział 13. Znalezienie właściwej działalności biznesowej (71) Rozdział 14. Wrażenie wzrostu (75) Rozdział 15. Człowiek postępu (79) Rozdział 16. Kilka słów ostrzeżenia i końcowe wnioski (83) Rozdział 17. Podsumowanie (88) WIELKOŚĆ Rozdział 1. Każdy człowiek może stać się wielki (93) Rozdział 2. Dziedziczność i okazje (97) Rozdział 3. Źródło siły (100) Rozdział 4. Umysł Boga (103) Rozdział 5. Przygotowania (107) Rozdział 6. Postrzeganie społeczeństwa (110) Rozdział 7. Postrzeganie ludzi (114) Rozdział 8. Poświęcenie (116) Rozdział 9. Identyfikacja (119) Rozdział 10. Idealizacja (122) Rozdział 11. Realizacja (125) Rozdział 12. Pośpiech i przyzwyczajenia (128) Rozdział 13. Myśl (131) Rozdział 14. Działania w domu (134) Rozdział 15. Działania poza domem (137) Rozdział 16. Kilka dodatkowych słów wyjaśnienia (141) Rozdział 17. Więcej na temat myśli (144) Rozdział 18. Bycie wielkim zdaniem Jezusa (148) Rozdział 19. Spojrzenie na ewolucję (152) Rozdział 20. Służba Bogu (155) Rozdział 21. Ćwiczenie mentalne (159) Rozdział 22. Podsumowanie (163) ZDROWIE Wstęp (171) Rozdział 1. Zasada Zdrowia (173) Rozdział 2. Podstawy wiary (177) Rozdział 3. Życie i jego organizmy (182) Rozdział 4. Co myśleć (186) Rozdział 5. Wiara (191) Rozdział 6. Użycie woli (196) Rozdział 7. Zdrowie pochodzące od Boga (201) Rozdział 8. Podsumowanie działań mentalnych (205) Rozdział 9. Kiedy jeść? (208) Rozdział 10. Co jeść? (212) Rozdział 11. Jak jeść? (217) Rozdział 12. Głód a apetyt (221) Rozdział 13. W skrócie (225) Rozdział 14. Oddychanie (230) Rozdział 15. Sen (234) Rozdział 16. Dodatkowe zalecenia (237) Rozdział 17. Podsumowanie Sztuki bycia zdrowym (243)
Okładka książki Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych

37,00 zł 25,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł

Twój cel to skutecznie przekazać wiedzę: Jak inspirować i dzielić się ze słuchaczami swoim przesłaniem? Kiedy unikać stosowania słowa "nie"? Dlaczego "wirus idei" może uzdrowić Twoją prezentację? Czy notatki to pomoc, czy sposób na położenie wystąpienia? Jak zamieniać stres w pozytywną energię? Prezentacja z prawdziwego zdarzenia Prowadzenie prezentacji to wyższa szkoła jazdy w zakresie komunikacji międzyludzkiej. Umiejętnie rozegrane wystąpienie publiczne jest milowym krokiem do sukcesu w sprzedaży i zarządzaniu zespołem, a także podczas negocjacji i rozmów z klientami. To nie wszystko — świetnie przeprowadzona prezentacja może okazać się przyczynkiem do zwycięstwa przy egzaminach maturalnych i podczas zdobywania kolejnych tytułów naukowych. Od umiejętności jej przygotowania często zależą i nasza kariera, i powodzenie realizowanego zadania. Nie pozwól, by strach oraz brak wiedzy przeszkodziły Ci w swobodnym i skutecznym prezentowaniu treści szerokiemu audytorium. Myślisz sobie: "To nie dla mnie. Nie nadaję się do wystąpień publicznych"? Zastanów się nad tym raz jeszcze. Ludzie różnią się między sobą usposobieniem, cechami charakteru czy temperamentem. Każdy prezenter jest inny. Po odpowiednim treningu i nabraniu właściwych nawyków Ty także znajdziesz własny styl prezentacji, w którym będziesz się czuł komfortowo. Nauczysz się wykorzystywać swoje atuty, a słabsze punkty zamieniać w zalety. Zacznij trening z Pawłem Lenarem. Sięgnij po książkę i wśród ciekawych przykładów, pomocnych rad, mnóstwa ilustracji, ćwiczeń, formularzy i diagramów znajdź własną drogę prowadzenia prezentacji: naucz się przykuwać uwagę słuchaczy i trafiać do ich umysłów; przygotuj się do występów przed męskim lub żeńskim audytorium; poznaj najczęstsze błędy i nigdy więcej ich nie popełniaj; zaskakuj "efektem Zeigarnik"; zaprzyjaźnij się ze swoim sprzętem komputerowym i twórz atrakcyjne wizualnie prezentacje.
Okładka książki Siła grupy Wykorzystaj wsparcie otoczenia i odnieś sukces

39,00 zł 28,74 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,74 zł

Grupa innowatorów - Twoja prywatna enklawa wsparcia! Zbiorowy geniusz, czyli co kilka głów, to nie jedna! Odniesienie sukcesu w pracy i życiu osobistym nie jest łatwym zadaniem. Nie sposób znać się na wszystkim, posiadać kontaktów w każdej instytucji, a powiedzenie: "Człowiek człowiekowi wilkiem" bywa aż nazbyt prawdziwe. Wydaje Ci się, że cały świat jest przeciw Tobie? A jak by to było, gdybyś posiadał własną - prywatną - instytucję wspierającą, której członkowie mogliby Ci doradzać, zachęcać i inspirować? Czy pomogłoby Ci to w skupieniu się na wytyczonych celach i szybszym ich osiągnięciu? Oczywiście, że tak! Skąd to wiem? Ponieważ od lat, podświadomie, tworzysz takie związki. Sięgnij teraz po pierwszą książkę w historii, która krok po kroku wyjaśni Ci, jak stworzyć sieć pozytywnych powiązań. Zacznij to wreszcie robić, jak należy! Grupę innowatorów tworzą ludzie, którzy wpierają się wzajemnie i kibicują sobie na drodze do realizacji marzeń - bez względu na to, czy będą to cele biznesowe, finansowe, dotyczące kompetencji i zainteresowań, czy też związane z relacjami międzyludzkimi. Od zebranych wokół kuchennego stołu osób, zajmujących się rozwiązywaniem problemów, po telefoniczne czy internetowe spotkania umysłów - możliwości stworzenia i wykorzystania grupy innowatorów ogranicza jedynie Twoja wyobraźnia! Zorganizuj, zarządzaj i podtrzymuj działanie grupy. Wykorzystaj wsparcie jako punkt wyjścia do osiągnięcia założonego celu. Pójdź w ślady wielkich przedsiębiorców - Napoleona Hilla i Andrew Carnegie. Używaj grup do osiągnięcia całkowitego sukcesu. Poznaj sugestie i sposoby postępowania pochodzące od ekspertów -- odkryj mnóstwo działających grup wokół siebie.
Okładka książki Sprzedawanie samego siebie

39,90 zł 24,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,61 zł

Nowa psychologia handlowania Zdobądź czarny pas w sprzedawaniu Jak przewidywać zachowania ludzkie z dużą dokładnością? Co konkretnie trzeba zrobić, żeby wywołać popyt na swoje produkty lub usługi? Jak zmienić swoją ofertę, aby ludzie pragnęli kupować od Ciebie JUŻ TERAZ? Jak geny wpływają na zachowanie Twoich klientów? Czy istnieją klucze do napisania świetnego tekstu sprzedażowego? Czym jest nieograniczony potencjał nieświadomej komunikacji? Jeżeli istnieje DNA sprzedaży, ta książka odkrywa kod genetycznyJeffrey Gitomer Czułem ciarki na plecach, gdy zacząłem przeglądać Twoją nową książkę. Boję się, że albo będę musiał odkupić od Ciebie wszystkie prawa do niej i usunąć ją z księgarni, albo wykupić wszystkie egzemplarze, żeby powstrzymać Cię przed ich sprzedaniem. Ta książka to najbardziej przełomowy tekst dotyczący sprzedawania, przekonywania i motywowania, jaki kiedykolwiek przeczytałem. To coś naprawdę wspaniałego. Odbiłeś piłkę wysoko ponad trybuny i daleko za boiskoJoe Vitale, autor książki Hipnotyczny marketing Sales appeal to Twoja broń handlowca... Sprzedawanie jest potężne. Jest pasjonujące. Jest też zajęciem intratnym i dającym dużo przyjemności. Sprzedawanie jest po prostu sexy. A ta książka to sama esencja sprzedaży. Nie ma tu ani grama zbędnych informacji. Kiedy nauczysz się, jak odczytywać i rozumieć główne pragnienia swoich klientów, zmienisz ich w chętnych, otwartych i zadowolonych wyznawców. Ludzie dzielą się na tych, którzy generują zyski, oraz tych, którzy te zyski wydają. Ta książka jest skierowana do pierwszej grupy. Do osób, które sprzedają. Do Ciebie. Bez Ciebie gospodarka by zginęła. Bez Ciebie rząd by splajtował. Bez Ciebie rynek giełdowy by padł. Bez Ciebie wszystkie korporacje na świecie by zbankrutowały. Ta książka pokaże Ci, jak zbić kapitał na sztuce wpływania na ludzi. Bez względu na to, ile teraz zarabiasz, zasługujesz na więcej. Płacisz rachunki wszystkich ludzi. To takie proste. Ten przełomowy poradnik Hogana i Hortona jest jednocześnie krokiem w tył i skokiem naprzód. Łączy koncepcje z przeszłości z odważnymi, postępowymi teoriami, tworząc tym samym nowy model sprzedaży XXI wieku. Poznaj cztery główne pragnienia (i szesnaście pobocznych), które odczuwa Twój odbiorca, i naucz się odwoływać do tych potrzeb. Dowiedz się, jak wykorzystywać prawo perspektywy czasu, a także dziewięć innych praw perswazji, które pomogą Ci przekształcić zwykłych "oglądaczy" w prawdziwych klientów. Wybitni sprzedawcy są ekspertami w dwóch rzeczach. Jedną jest branża, w której prowadzą swoją działalność. Drugą jest komunikowanie się na poziomie nieświadomości. Ta książka to mapa umysłu w każdym rozumieniu tego słowa. Ta książka pomaga zrozumieć psychologię sprzedaży, odwołując się do biologii. Jeżeli istnieje DNA sprzedaży, odkrywa kod genetyczny. Ta książka prezentuje uniwersalny model sprzedaży, który każdy może dostosować do własnych potrzeb i wykorzystać w swojej pracy. Ta książka omawia mnóstwo kwestii związanych ze sprzedażą, od uściśnięcia dłoni po ściskanie w żołądku ze strachu; od hipnotycznego języka po sekretne słowa. Pokazuje zasady, które możesz zastosować, i strategie, które z chęcią wykorzystasz. Ta książka pomaga czytelnikowi zrozumieć, dlaczego ludzie kupują i w jaki sposób można wpłynąć na ich decyzje. Ta książka ma głos. Mówi w języku sprzedaży, pokazując Ci, jak wygrać w dowolnym środowisku i warunkach.
Okładka książki Sprzedaż prowokacyjna Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji

34,90 zł 22,79 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,79 zł

Sprzedaż prowokacyjna to bardzo niebezpieczne narzędzie, które w rękach niewprawnego użytkownika może stać się bronią obosieczną. Jednak we władaniu wytrawnego zawodnika staje się fascynującą, podstępną i wciągającą pułapką. Masz odwagę wznieść się ponad przeciętność i wprowadzić do swojego podręcznego zestawu technik nowoczesne, agresywne metody sprzedaży? Ośmielisz się stosować zaawansowane instrumenty socjopsychologiczne i metody uwodzenia rozmową? Tym, czego poszukujesz, są śmiałe wzory działań, przebojowe style wypowiedzi oraz nieszablonowe sposoby myślenia. Pozwolą Ci one na swobodne i skuteczne kierowanie rozmowami sprzedażowymi, które w sposób prowokujący wyprowadzą rozmówcę z równowagi, zbiją go z tropu i pozwolą Ci owinąć go sobie wokół palca. Drobny wstrząs jeszcze nikomu nie zaszkodził. Zabójcze działania sprzedażowe i komunikaty niszczące wizerunek. Budowanie trwałego zaufania w prowokacyjno-aktorski sposób. Kierowanie rozmową przez stosowanie odpowiednich sformułowań. Stosowanie magii pytań służących do pozyskiwania informacji. Warte rozważenia psychologiczne schematy uwodzenia rozmową.
Okładka książki Subtelna perswazja Pełne porozumienie w pracy i w domu

27,00 zł 19,89 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,89 zł

Na perswazję natykasz się niemal na każdym kroku. Reklamy gwarantują, że szczęście osiągniesz wyłącznie dzięki kupieniu określonego produktu, a inny musisz mieć, bo jesteś tego wart. Hipermarkety odpowiednio dobraną muzyką zachęcają Cię do zakupów. Nawet teksty na okładkach książek mają przekonywać, że stoisz przed niepowtarzalną okazją dokonania wyboru, który odmieni Twoje życie. Umiejętność subtelnego forsowania swojego zdania to sztuka, dzięki której... Czy rozumiesz już, na czym polega jej siła? Wyobraź sobie, że nie musisz zgadzać się na żadne kompromisy ani z niczego rezygnować. Pomyśl, że możesz zdobyć wszystko, czego pragniesz, poprzez subtelne, niemal niezauważalne przekonanie drugiej osoby do własnego zdania. Nie musisz być rycerzem Jedi, żeby patrząc swojemu rozmówcy prosto w oczy, wpływać na jego decyzje. Wystarczy Ci tylko znajomość kilku dość prostych technik, takich jak umiejętność wpływania na emocje, zadawania właściwych pytań i formułowania wypowiedzi twardych jak skała. Diabeł tkwi w łagodnej perswazji... Komunikacja perswazyjna - kreuj swój pozytywny wizerunek w życiu osobistym i zawodowym. Techniki komunikacji perswazyjnej - poznaj fascynujące sztuczki i sposoby mentalnego zwodzenia. Uwypuklenie tych technik - odróżniaj się od innych i zapadnij w pamięć swojemu rozmówcy. Praktyka - delikatnie i skutecznie forsuj swoje zdanie, poglądy, decyzje, stając się panem sytuacji.
Okładka książki Successful interview Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim

32,90 zł 17,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,11 zł

Oczywiście znasz język - podczas zagranicznych wakacji bez problemu robisz zakupy i pytasz o drogę; w kinie oglądasz film, tylko czasem zerkając na polskie napisy; ba, spotkawszy obcokrajowca, z przyjemnością rozpoczynasz towarzyską pogawędkę. Jednak rozmowa kwalifikacyjna w obcym języku to coś zupełnie innego niż luźna wymiana myśli. To Twoja szansa na wymarzoną pracę, przepustka do lepszej przyszłości, innymi słowy - najpoważniejszy test ze znajomości języka! Dlatego też musisz się do niego dobrze przygotować./ Dowiedz się, kogo naprawdę szukają Poznaj firmę, do której aplikujesz Sprawdź, jakie będą Twoje przyszłe obowiązki Dobierz właściwą garderobę Opanuj odpowiednie słownictwo Przygotuj trafne odpowiedzi na typowe pytania Naucz się odpowiadać na pytania nietypowe
Okładka książki Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych wyd.II

34,90 zł 24,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,01 zł

"Gratuluję postępów w pracy nad książką. Nie mogę się doczekać jej publikacji. Przesyłam Ci wprowadzenie, które możesz zamieścić. Powodzenia w pisaniu." Bob Cialdini   "Marek -- TA KSIĄŻKA TO WSPANIAŁA IDEA -- i dziękuję, że umieściłeś mnie w tak wspaniałym towarzystwie." Kevin Hogan   "W zarządzaniu ludźmi najważniejsze jest motywowanie -- do lepszej pracy, rozwoju, zmiany. I wszystko to jest w tej książce. Dobra idea -- techniki z najwyższej półki -- podane są prosto, do zastosowania od zaraz. Osobisty udział największych światowych autorytetów biznesu -- Cialdiniego, Hogana, Ury’ego - obok znakomitych komentarzy Andrzeja Mleczki daje tej książce dodatkowe atuty. Chce się ją czytać, dobrze się czyta i warto ją czytać." Katarzyna Niezgoda   "Żywy język, przystępna forma, liczne praktyczne przykłady. Do tego dowcipne, niekonwencjonalne puenty. To idealna lektura dla osób, które pragną być skuteczne oraz odnosić sukcesy zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym." Igor Chalupec   "Książka ta jest nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co najmniej powodów. Pierwszy to znakomita równowaga między słowem i obrazem -- ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach między ludźmi. Autor upraszcza, nie spłycając, daje trafne przykłady, wyjaśniając jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla wszystkich! Książka świetnie smakuje dzięki osobistemu podejściu autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma znakomitymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi w ujmujący, bezpośredni sposób. Przybliżając autorów, przybliża ich idee." prof. dr hab. Zbigniew Nęcki Psychologia zmiany Spis treści   Rozdział 1. Robert Cialdini. Numer 1 na świecie (11) Moje spotkania z Bobem (13) Wywieranie wpływu na ludzi - list od Roberta Cialdiniego (15) Etyka manipulacji - szmugler, partacz i detektyw (17) Siła MY (19) CHWILE MOCY numer jeden i dwa (21) Metazasada samowyzwalacza (23) Zasada 1. Wzajemność (25) Zasada 2. Zaangażowanie i konsekwencja (27) Zasada 3. Społeczny dowód słuszności (29) Zasada 4. Lubienie i sympatia (31) Zasada 5. Autorytet (33) Zasada 6. Niedostępność (35) Klucz decyzyjny odpowiedzi na prośbę w wybranych kulturach (37) Etyczny przewodnik wpływu. Dekalog Roberta Cialdiniego (39) Rozdział 2. Kilka sprytnych chwytów na samego siebie (41) Energia podąża za myślą, myśl... (43) Chcę? - Skąd! Ja muszę!!! (45) BETIS, ale nie Sewilla... (47) Tywonkowanie (49) Myśli/myślało/okazało się (51) A przejdź sobie po desce... (53) Afirmacje Piwniczne i nie tylko... (55) Wizualizuj! - Ale co??? (57) A gdybym był młotkowym (59) Z żab w szczury - techniki zwierzęcych guru (61) Michael Schumacher w bolidzie dysocjacji (63) Rozdział 3. Stephen R. Covey. Proaktywność i efektywność (65) Spotkanie ze Stephenem (67) 7 nawyków - idea (69) Nawyk 1. Bądź proaktywny (71) Nawyk 2. Zaczynaj z wizją końca (73) Nawyk 3. Rób najpierw to, co najważniejsze (75) Nawyk 4. Myśl w kategoriach wygrana-wygrana (77) Nawyk 5. Staraj się najpierw zrozumieć, potem być zrozumianym (79) Nawyk 6. Twórz synergię (81) Nawyk 7. Ostrz piłę (83) Nawyk 8. Toż to cała nowa i gruba książka! (85) Rozdział 4. Pokaż mi swego GURU, a powiem Ci... (87) Wściec się to nie wszystko - szukaj GURU! (89) Każdy swego GURU ma lub powinien mieć! (91) Philip Kotler - GURU szczególny (93) Kevin Hogan - Matko Boska?! Tak tanio?! (95) Russell Crowe - What you give out, you'll get back (97) Chris Daffy - Ucz się od misia Henry'ego (99) Tom Peters - Obserwuj świat i myśl! (101) Brian Tracy - Cztery miliony ludzi!!! (103) Renée Mauborgne i W. Chan Kim - Twórcy i żeglarze Blue Ocean (105) William L. Ury - Pomiędzy TAK i NIE (107) Rudolph W. Giuliani - Na wesela możesz chodzić, na pogrzeby musisz! (109) Rozdział 5. Rozglądaj się - GURU są wśród nas (111) Wojciech Eichelberger - Dobry Opiekun, ból egzystencji (113) Barbara Skała, Magda Skała, Ewelina Skała - 3 Skały różne - ucz się od dzieci (115) Małgorzata Tomankiewicz - Komandosi dadzą radę! (117) Tomasz Kammel - Nie kucaj! - rzecz o tremie - I nie tykaj! (119) Robert Krool - Jedni szukają powodu, inni sposobu (121) Piotr Stós - Napieramy, nalegamy (123) Marek Rożalski - Pierwsza i Druga Metafora Rożala (125) Grzegorz Turniak - Odpuść sobie, przyjacielu (127) Rozdział 6. To niedobre NLP (129) Neurolingwistyczne programowanie straszy i wciąga (131) Pozycje, ale nie te ;-) - teoria (132) Pozycje, ale nie te ;-) - schemat praktyczny (133) Tylko mi NIE PRÓBUJ... (135) ...ale, bo... (137) Na wszystkich poziomach - Dilts (138) Na wszystkich poziomach - Dilts - Kim jestem? (139) Na wszystkich poziomach - Dilts - Co jest możliwe?! (141) Małpowanie, czyli technika modelowania (143) Metaprogramy - ile razy? (145) Metaprogramy - kilka innych do wyboru? (147) Zamów nowe ramki (149) Rozdział 7. Między Marsem i Wenus (151) Sikanie obok jaskini i grupa wsparcia (153) Dlaczego facet ogląda się za kobietami? (155) Nie słuchaj, jak mówię (157) Jestem twoim mężem, nie przyjaciółką, czyli o emocjach (159) Męska intuicja (161) Jak sekretarek z monterką, czyli synchroniczność/sekwencyjność (163) Kobieta zmienną jest (165) Odwieczna walka płci - chyba męskiej! (167) A może ... - rzecz o winie i scenariuszach (169) Kobieta na górze, mężczyzna na dole, czyli o punktowaniu (171) Jednak i z Marsa, i z Wenus - podsumujmy (173) Megalityczny dekalog (175) MEGALITyczny DEKALOG BIZNESOWY AUTORA (177)
Okładka książki Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wiek

49,00 zł 33,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,71 zł

Otwórz się na starożytną mądrość, która uczyni Cię genialnym przywódcą Co czyni człowieka naprawdę wielkim liderem? Czy zdolności przywódcze to kwestia genów, kultury, treningu? Jeśli jesteś przekonany, że zostałeś stworzony do kierowania ludźmi, i szukasz konstruktywnych rozwiązań, zdolnych zapewnić Ci sukces, oto książka, na którą czekałeś. Przesiąknięta duchem bogatej, starożytnej tradycji żydowskiej, dokonuje przełożenia ponadczasowych prawd bezpośrednio na realia współczesnego biznesu. To niezwykłe połączenie tradycji z nowoczesnymi metodami zarządzania stanie się Twoim kompasem, pomagającym Ci nawigować po wzburzonych morzach gospodarki bez granic, internetu i zmieniających się rynków. Dzięki temu swobodnie dołączysz do grona najlepszych biznesowych liderów, przyczynisz się do kreowania innowacji, dokonasz rzeczy niemożliwych i zmobilizujesz innych do osiągania przełomowych rezultatów! Przykazanie I. "Wyjście z Egiptu": przekraczanie granic. Przykazanie II. "Nie będziesz miał bożków": autentyczna wizja. Przykazanie III. "Nie mów na próżno": przewodzenie za pomocą języka. Przykazanie IV. "Święć dzień święty": siła odmowy. Przykazanie V. "Szanuj ojca i matkę": siła tkwiąca w uznaniu. Przykazanie VI. "Nie zabijaj": zarządzanie gniewem. Przykazanie VII. "Nie cudzołóż": dotrzymywanie danego słowa. Przykazanie VIII. "Nie kradnij": wartość dawania w zamian. Przykazanie IX. "Nie mów fałszywego świadectwa": od niepowodzeń do przełomu. Przykazanie X. "Nie pożądaj": na ich miejscu. Dr Thomas D. Zweifel to dyrektor generalny Swiss Consulting Group, profesor przywództwa i autor książek takich, jak choćby Communicate or Die czy Culture Cash. Aaron L. Raskin to dynamiczny przywódca żydowski i autor książki Letters of Light. Wspólnie udało im się osiągnąć efekt synergii i połączyć ponadczasową mądrość zawartą w Dziesięciu Przykazaniach z najnowocześniejszą metodologią, opracowaną na podstawie dwudziestu pięciu lat doświadczeń w pracy coachingowej z przywódcami. Z tego połączenia powstały narzędzia, które gwarantują trwały sukces.  Rabin i CEO Spis treści:   Przedmowa (15) Dlaczego powstało Dziesięć Przykazań Lidera XXI wieku? (19) Podziękowania (31) Prolog. Samoocena lidera (35) Przykazanie I. "Wyjście z Egiptu": przekraczanie granic (39) Narzędzie 1.1. Pięć mitów myślenia rozmytego (57) Narzędzie 1.2. Pięć typów władzy (59) Przykazanie II. "Nie będziesz miał bożków": autentyczna wizja (75) Narzędzie 2.1. Sprawy niedokończone (89) Narzędzie 2.2. Współtworzenie wizji (92) Narzędzie 2.3. Przywracanie wizji w pięciu krokach (100) Przykazanie III. "Nie mów na próżno": przewodzenie za pomocą języka (105) Narzędzie 3.1. Efektywne przekazywanie informacji zwrotnej w sześciu krokach (117) Narzędzie 3.2. Od narzekania do zobowiązania (124) Narzędzie 3.3. Teksty i podteksty (128) Przykazanie IV. "Święć dzień święty": siła odmowy (131) Narzędzie 4.1. Zarządzanie przez priorytety (147) Narzędzie 4.2. Odsiewanie (153) Przykazanie V. "Szanuj ojca i matkę": siła tkwiąca w uznaniu (157) Narzędzie 5.1. Strata energii a przywództwo i nauka (162) Przykazanie VI. "Nie zabijaj": zarządzanie gniewem (177) Narzędzie 6.1. Problem z szefem (195) Narzędzie 6.2. Poszukiwania źródła gniewu (196) Narzędzie 6.3. Formalizacja zarządzania gniewem (203) Przykazanie VII. "Nie cudzołóż": dotrzymywanie danego słowa (207) Narzędzie 7.1. Cztery dylematy etyczne (225) Przykazanie VIII. "Nie kradnij": wartość dawania w zamian (237) Narzędzie 8.1. Model Raula Julii - inwestowanie z przyszłości (247) Przykazanie IX. "Nie mów fałszywego świadectwa": od niepowodzeń do przełomu (255) Narzędzie 9.1. Od cytryny do lemoniady w trzech krokach (271) Przykazanie X. "Nie pożądaj": na ich miejscu (279) Narzędzie 10.1. Teatr - odegranie roli drugiej strony (292) Narzędzie 10.2. Odczytywanie nastawienia drugiej osoby. Model cebuli (294) Dodatek (309) Dziesięć przykazań (Księga Wyjścia 20, 1 - 17) (309) Siedem uniwersalnych praw Noego (310) Trzynaście zasad wiary (310) Dalsza lektura (313) O autorach (319) Inne książki (321) Oferta dla liderów (323)
Okładka książki Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by...

37,00 zł 25,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł

Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu Pomysły są jak dzieci. Nie wystarczy wpaść, trzeba jeszcze wyprowadzić je na ludzi. Życie i śmierć pomysłów Rozbicie projektów na części pierwsze Zarządzanie energią podczas realizacji życiowych projektów Tao egzekwowania Rytuały i ciężka praca Wykorzystywanie otaczających Cię sił Chemia kreatywnego zespołu Kierowanie samym sobą Eksperyment z Purpurowym Mikołajem Podejście Belsky’ego sprawiło, że moje życie stało się jeszcze łatwiejsze. Pokazuje on, że pomysł, bez względu na jego skalę, może zostać zrealizowany dzięki stopniowym działaniom. Belsky prezentuje ilustrowaną mapę, która pozwala dotrzeć do celu podróży twoich pomysłów. Scott Thomas, dyrektor artystyczny kampanii prezydenckiej Baracka Obamy Czy za dużo kreatywności może Ci zaszkodzić? W świecie mającym obsesję na punkcie innowacji łatwo jest zakochać się w pomysłach. Kreatywność jest czymś oszałamiającym. Nasze społeczeństwo posunęło się nawet do wprowadzenia podziału na "ludzi o dominującej lewej półkuli mózgu" oraz "ludzi o dominującej prawej półkuli mózgu" na podstawie radykalnego założenia, iż dwie części mózgu nie mogą efektywnie współdziałać ? że wspaniali, kreatywni ludzie z natury nie są w stanie działać jako organizatorzy i przywódcy. Na szczęście w rzeczywistości jest inaczej. Kiedy kreatywne i organizacyjne tendencje zaistnieją razem, następuje rozwój cywilizacji, ponieważ urzeczywistniają się niezwykłe pomysły. Błyskotliwe umysły mają możliwość zmieniania świata — ale tylko wtedy, gdy potrafią pokonać powszechne trudności, takie jak dezorganizacja oraz perfekcjonizm, z którymi musi zmagać się kreatywna psychika. Podczas gdy wielu z nas koncentruje się na generowaniu i poszukiwaniu wspaniałych koncepcji, Belsky pokazuje nam, dlaczego lepiej jest rozwijać zdolność do urzeczywistniania pomysłów — umiejętność, która potrafi przetrwać próbę czasu. Pomysły nie mają wartości, jeśli nie możesz ich urzeczywistnić. Poznaj techniki, które zmieniają zdezorganizowane kreatywne primadonny w zorganizowane kreatywne primadonny: Generuj pomysły z umiarem (więcej nie oznacza lepiej). Działaj bez uprzedzeń, aby zachować impet i szybko udoskonalać pomysły. Zachęcaj do sporów w obrębie zespołu. Staraj się współzawodniczyć z innymi; to podniesie Twoje poczucie odpowiedzialności oraz zaangażowanie. Zredukuj wielkie projekty do trzech elementów.   Realizacja Genialnych pomysłów – Fragment książki   Twoje podejście do organizacji i los Twoich pomysłów Zarządzanie łańcuchem dostaw jest związanym z logistyką aspektem biznesu, który rzadko przyciąga wiele uwagi. Takie firmy jak Wal-Mart oraz Toyota słyną z tego, jak znakomicie radzą sobie z dystrybucją i zarządzaniem swoimi zasobami. Nie ma wątpliwości co do tego, że mechanizmy funkcjonujące w firmie — zwłaszcza praktyki dotyczące zarządzania łańcuchem dostaw — wpływają na koszty, jakość oraz dostępność produktu. Istnieją firmy doradcze oraz stanowiska na szczeblu kierowniczym w firmie, które poświęcone są całkowicie zarządzaniu łańcuchem dostaw — zarządzaniu czymś, co świadczy o poziomie organizacji w firmie. Wielu z nas nie łączy jednak tego rodzaju zadań z kreatywnością i pomysłami. Od 2004 r. AMR Research, firma zajmująca czołową pozycję w dziedzinie badań łańcucha dostaw, obsługująca liczne firmy z listy Fortune 500, publikuje corocznie listę dwudziestu pięciu firm mających najlepszy system zarządzania łańcuchem dostaw. Może zaskoczyć Cię informacja o tym, że Apple zadebiutowało na liście na miejscu drugim w 2007 r. i wyprzedziło takie firmy jak Anheuser-Busch, Wal-Mart, Procter & Gamble oraz Toyota, aby w 2008 r. w zestawieniu zająć miejsce pierwsze. Dlaczego Apple, firma znana z nowych pomysłów oraz umiejętności niekonwencjonalnego myślenia, jest również jedną z najlepiej zorganizowanych firm na naszej planecie? Odpowiedź — czy Ci się to podoba, czy nie — kryje się w fakcie, że organizacja jest główną siłą, która umożliwia realizację pomysłów. Organizacja jest tak ważna jak same pomysły, jeśli chodzi o efekt... Realizacja Genialnych Pomysłów Spis Treści: WSTĘP. URZECZYWISTNIANIE POMYSŁÓW (9) Urzeczywistnienie pomysłu tej książki (11) Dlaczego większość pomysłów nigdy nie zostaje zrealizowana (14) Siły, które urzeczywistniają pomysły (20) Ostatnie słowo, zanim zaczniemy (24) 1. ORGANIZACJA I REALIZACJA (27) KONKURENCYJNA KORZYŚĆ ORGANIZACJI (31) Twoje podejście do organizacji i los Twoich pomysłów (32) METODA DZIAŁANIA: ŻYCIE I PRACA UKIERUNKOWANE NA DZIAŁANIE (36) Zastanów się nad tym, w jaki sposób zarządzasz projektami (38) Rozbicie projektów na części pierwsze (39) Znaczenie działań (42) Zachowanie kwestii na potem (47) Odniesienia warto przechowywać, ale nie należy ich czcić (49) Stosowanie metody działania (52) Znajdź i poświęć czas na przetwarzanie informacji (54) USTALANIE PRIORYTETÓW: ZARZĄDZANIE ENERGIĄ PODCZAS REALIZACJI ŻYCIOWYCH PROJEKTÓW (60) Miej na oku swoją linię energii (60) Pogodzenie tego, co pilne, z tym, co ważne (62) Darwinowskie ustalanie priorytetów (68) WYKONANIE: CIĄGŁE TOCZENIE PIŁKI DO CELU (70) Działaj bez przekonania (72) Zabijaj pomysły bez skrępowania (74) Oceniaj spotkania przez pryzmat działań (77) Biologia i psychologia realizacji marzeń (79) Tao egzekwowania (82) Szukaj ograniczeń (84) Umiarkowanie toleruj zmiany (86) Postęp rodzi postęp (88) Wizualna organizacja i działalność promocyjna na rzecz samego siebie (90) LOJALNOŚĆ UMYSŁU: PODTRZYMYWANIE UWAGI I POSTANOWIEŃ (94) Rytuały i ciężka praca (94) Pomyśl o swoim miejscu pracy (97) Zmniejsz ilość "zawodowej niepewności" (99) 2. SIŁY SPOŁECZNE (101) WYKORZYSTYWANIE OTACZAJĄCYCH CIĘ SIŁ (105) Marzyciele, działacze i inkrementaliści (106) Rzadko kiedy osiągamy coś w odosobnieniu (110) Swobodnie dziel się pomysłami (113) Wykorzystuj opinie innych (117) Przejrzystość zjednuje siły społeczne (120) Siły społeczne najlepiej przekazywane są w kręgach (122) Szukaj okazji do współzawodniczenia z innymi (126) Zaangażuj się, aby zaangażować innych (128) Stwórz systemy odpowiedzialności (130) Presja publicznego zainteresowania (130) Siła siatki społecznej (132) Korzyści płynące ze wspólnej przestrzeni pracy (133) Przypadkowe odkrycia jako źródło stymulacji (135) PRZEKAZYWANIE POMYSŁÓW TWOJEJ SPOŁECZNOŚCI (137) Pokonaj piętno autopromocji (138) Efektywna autopromocja buduje szacunek (140) Znajdź swoją własną częstotliwość i dostrój się tak, aby angażować innych (144) Urealniaj swoje pomysły (146) Rozpoznaj sytuację, kiedy już nie powinieneś być solistą (148) 3. ZDOLNOŚCI PRZYWÓDCZE (151) WERYFIKACJA SYSTEMU NAGRÓD (155) Uproszczenie systemu nagród (156) Motywująca nagroda płynąca z zabawy (160) Nagroda w postaci uznania (162) CHEMIA KREATYWNEGO ZESPOŁU (164) Angażuj inicjatorów w realizację Twoich kreatywnych dążeń (165) Wykorzystuj zestaw wzajemnie uzupełniających się umiejętności (166) Zadbaj o elastyczność produktywności (167) Buduj system odpornościowy, który zabija pomysły (169) Walcz o rozwiązania podczas debaty (171) Nie obciążaj siebie koniecznością osiągnięcia konsensusu (172) ZARZĄDZANIE KREATYWNYM ZESPOŁEM (176) Podziel się własnością pomysłów (177) Przywódcy powinni mówić na końcu (179) Oceniaj i bądź oceniany podczas sporu (180) Wspomagaj rozwój innych dzięki sile uznania (181) Szukaj mocnych ogniw w sieci informacyjnej (184) KIEROWANIE SAMYM SOBĄ (187) Znajdź drogę do samoświadomości (188) Toleruj niepewność (189) Odkryj korzyści płynące z porażki (190) Unikaj pułapki narcyzmu wizjonera (191) Zwalczanie konwencjonalnych przekonań za pomocą kontrarianizmu (193) Traktuj samego siebie jak przedsiębiorcę (195) Przeciwstawiaj się przyjętym normom (196) Patrz na zegar odmierzający Twój czas (198) Zagadka miłości (199) OKAZJE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ (202) PODZIĘKOWANIA (205) DODATEK 1. WSKAZÓWKI, W JAKI SPOSÓB WYKORZYSTYWAĆ METODĘ DZIAŁANIA (209) DODATEK 2. EKSPERYMENT "PURPUROWY MIKOŁAJ" (211) DODATEK 3. RZUT OKA NA PLATFORMĘ BEHANCE NETWORK (213) O AUTORZE (215) SKOROWIDZ (217)
Okładka książki Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji

39,00 zł 24,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,76 zł

Jeszcze nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale już za chwilę dowiesz się, w jaki sposób codziennie, wiele razy dziennie, poddają Cię manipulacji. Po przeczytaniu tej książki zwykłe słowa i zdania już nigdy nie będą brzmiały tak niewinnie jak dotychczas. Opisane przeze mnie techniki mogą dać Ci ogromną władzę nad umysłami, uczuciami i zachowaniem innych ludzi. Słowa mogą być bronią, działać jak narkotyk, przynieść bogactwo "Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji" to unikatowy podręcznik, odsłaniający kulisy manipulacji, której jesteśmy poddawani przez polityków, prawników i speców od marketingu. Retoryka to sztuka znana i stosowana od dawna, ale dopiero teraz, w dobie ogromnej konkurencji na rynku, jej atuty są coraz częściej wykorzystywane w roli narzędzia służącego do wpływania na opinie innych. Ci, którzy znają sekrety języka podświadomości, są w stanie przekonać innych niemal do wszystkiego, sprzedać każdy towar i skutecznie wynegocjować warunki każdego kontraktu. Powszechne twierdzenie mówiące o tym, że umiejętność skutecznego przekonywania innych jest darem, z którym trzeba się urodzić, jest nieprawdziwe. Skuteczna komunikacja i perswazja jest nauką i sztuką, którą może opanować każdy. Książka opisuje instrumenty wpływu, czyniąc je dostępnymi dla każdego, kto chce je poznać. Dzięki niej każdy będzie w stanie stosować je w codziennym życiu -- podczas rozmów o podwyżce, zakupów i spotkań z klientami lub kontrahentami. Opisane w książce techniki mogą dać Ci ogromną władzę nad umysłami, uczuciami i zachowaniem innych ludzi. Czytając ją, dowiesz się, jak bardzo istotny jest dobór słów i formułowanie zdań. Przekonasz się, że istnieje drugi nieznany język, którego używa twoja podświadomość oraz ci, którzy do niej przemawiają. Nauczysz się nie tylko skutecznie robić to samo, lecz również zaczniesz zauważać manipulacje innych. "Mimo, że sama od lat zajmuję się tą tematyką, za każdym razem, kiedy czytam teksty Andrzeja Batki, oczy mi się otwierają na coś nowego, co pozwala mi się lepiej komunikować. Jestem zafascynowana wszystkim, co wychodzi spod pióra Andrzeja Batki, i ogromnie się cieszę, że ktoś takiego kalibru pisze po polsku i tak mądrze i przystępnie radzi, jak odnieść sukces. Każdy, kto zajmuje się biznesem w Polsce, powinien przeczytać tę książkę." Wanda Loskot, Saratoga, Floryda. www.sukcesTwojejFirmy.com Sztuka perswazji czyli język wpływu i manipulacji Spis treści O Autorze (7) Dlaczego niektórzy handlowcy prawie zawsze zarabiają ogromne pieniądze? (23) Czy wiesz, jak często jesteś poddawany hipnozie? (29) Część I: Język perswazji (37) 1. Magia słowa (45) 2. Jak naprawdę działają słowa? (49) 3. W jaki sposób łączniki wpływają na doświadczenie? (73) 4. Tajemnicza moc implikacji (79) 5. Odkryj potęgę presupozycji (97) 6. Metafory (123) 7. Metaprogramy (141) Część II: Taktyki perswazji (161) 8. Techniki i strategie perswazji (165) 9. Kotwiczenie (187) 10. Między etyką a manipulacją (203) 11. Zarządzanie sobą (215) Zakończenie (225) A: Tandeta perswazyjna (229) B: Jak wpływać na ludzi, którzy się opierają, w taki sposób, że nawet tego nie zauważą? (237)
Okładka książki Przyciąganie bogactwa

42,90 zł 31,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,61 zł

Pierwsza książka, w której widać różnicę pomiędzy wiedzą a działaniem. Pokazuje ona jasno, że kreatywne myśli zależą od kreatywnego działania. Ta mistyczna, a jednocześnie praktyczna książka pokazuje, jak samemu stworzyć własny model sukcesu. Czy jesteś gotów? dr Joe Vitale, autor Klucza do sekretu oraz Prawa przyciągania Przyciąganie bogactwa pełne jest fascynujących pomysłów i idei. To książka przemawiająca do czytelnika, ucząca, jak dążyć do obfitości i bogactwa w życiu. Pokaże Ci, jak filozofia Jamesa Raya — 3 po 3 — pomaga osiągnąć to, o czym zawsze marzyłeś. Scott Martineau, autor bestsellera Prawdziwa moc tkwi w Tobie! Sekret realizacji wielkich marzeń Jeśli nadal tkwisz w przeświadczeniu, że życie jest śmiertelną chorobą przenoszoną drogą płciową, z rzadka urozmaicaną jakimś optymistycznym przebłyskiem, nadszedł czas, by wreszcie odrzucić ten destrukcyjny model myślenia! Przecież żyjesz w najbardziej ekscytującym momencie historii naszego świata! Możliwości, jakie stoją przed Tobą, są nieograniczone. Koniec z waleniem głową w mur. Zobacz, jak wykorzystać swoje szanse i na zawsze odmienić własne życie. Ta praktyczna, zorientowana na wyniki książka sprawi, że odrzucisz tłamszące Cię ograniczenia i nauczysz się osiągać wszystko, czego pragniesz. Jej treść jest rezultatem ponad dwudziestu lat badań i ćwiczeń praktycznych. Opiera się na starożytnej wiedzy, najnowszych badaniach z zakresu fizyki kwantowej i innych nauk, a przede wszystkim na latach doświadczenia z pierwszej ręki. Poznaj sekrety przyciągania tego, co dotąd wydawało Ci się nieosiągalne. Zyskaj pełną satysfakcję we wszystkich dziedzinach życia. Już teraz możesz: wzmocnić swoją kreatywność, inteligencję i intuicję; pogłębić więzi z innymi ludźmi i przyciągnąć do siebie pozytywne osoby; uzyskać finansowe bezpieczeństwo i niezależność; zapewnić sobie zdrowie, energię oraz tężyznę fizyczną.
Okładka książki Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik

49,00 zł 29,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,26 zł

Radykalne rozwiązania w burzliwych czasach. Tradycyjne techniki i praktyki zarządzania odchodzą do lamusa. W świecie gwałtownych przemian, gdzie technologie, kadra zarządzająca czy warunki społeczno-gospodarcze zmieniają się z tygodnia na tydzień, żadna firma, która nadal chce się rozwijać, nie może pozwolić sobie na bezczynne czekanie i liczenie, że jakoś to będzie. Nadszedł czas na wdrożenie zarządzania radykalnego, które obejmie wszystkie kluczowe aspekty działalności firmy. Ten poradnik został stworzony dla wszystkich menedżerów i liderów, którzy nie boją się zdecydowanych rozwiązań i szukają nowych, skutecznych oraz dopasowanych do realnej sytuacji metod zarządzania. Pomaga wdrożyć całkowicie nowy sposób organizacji pracy, oparty na działalności zespołów, śledzeniu ewoluujących zachowań klientów czy reorganizacji kanałów komunikacyjnych. Prowadzi do zbudowania zupełnie nowego, bardziej wydajnego środowiska pracy. Zasady zawarte w tej książce zwiększają potencjał ludzi i prowadzą do podwyższonej efektywności, nieustających innowacji, głębokiego zadowolenia z pracy i bardzo dużego poziomu satysfakcji klienta. To książka o przejęciu kontroli nad życiem i radości z nadzwyczajnych osiągnięć.
Okładka książki Sekret NLP, czyli poznaj siebie, uporaj się...

39,00 zł 26,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł

Książka jest wznowionym wydaniem ""Sekret NLP, czyli poznaj siebie, uporaj się ze złymi nawykami i zacznij prawdziwie żyć"" Żadnych cudów - czyste NLP Naucz się sterować własnym mózgiemZapomnij o popełnionych błędach i złych doświadczeniachUporaj się z fobiami, lękami, traumami i stresemOtwórz się na miłość, lepszy seks, satysfakcję z życia i zawodowe sukcesyŻyciowy dorobek Richarda Bandlera zmienił nasze postrzeganie prawdziwego potencjału ludzkiego umysłu.Paul McKenny NLP na nowe czasy Nie satysfakcjonuje Cię obecne status quo? Czujesz potrzebę znaczącej zmiany w swoim życiu? Masz w sobie ogromny potencjał. Potrzeba tylko odpowiednio silnego impulsu, by uwolnić drzemiącą w Tobie siłę! Co chcesz zmienić? Pragniesz uwolnić się od toksycznych związków z innymi ludźmi? Poprawić swój stan emocjonalny? Osiągać większe sukcesy w życiu zawodowym i osobistym? Pozbyć się złych nawyków? Odnaleźć w sobie siłę woli, by konsekwentnie realizować ważne cele?Koniec z niepotrzebnym faszerowaniem się lekami czy długotrwałymi sesjami terapeutycznymi. Precz z nieskutecznymi pseudoporadnikami! Richard Bandler pomógł tysiącom ludzi pozbyć się dokuczliwych fobii, lęków, niepokojów, uzależnień, złych nawyków i bolesnych traum. W swojej najnowszej książce prezentuje trzydzieści pięć niezwykłych technik NLP, dzięki którym zdołasz w krótkim czasie wprowadzić trwałe zmiany w każdej sferze swojego życia. Nauczysz się sterować własnym mózgiem i dowiesz się, jak osiągnąć to, o czym zawsze marzyłeś! To nie magia, to tylko NLP - to aż NLP!
Okładka książki Prezentacje Jak wywołać najlepsze wrażenie

19,90 zł 12,89 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,89 zł

Pracujesz bez wytchnienia, by zrealizować trudny projekt? Tworzysz strategię działu i masz nadzieję na dodatkowe pieniądze z firmowego budżetu? Jako przedstawiciel handlowy pozyskujesz nowych klientów lub rozszerzasz ofertę produktów wprowadzanych na rynek? A może jeszcze się uczysz i w pocie czoła przygotowujesz do sesji egzaminacyjnej? Nad czymkolwiek się głowisz, cokolwiek chcesz zaprezentować światu, prędzej czy później musisz zabrać głos. Dziś nie wystarczy już recytowanie wyuczonych formułek, nieskuteczny okaże się monolog do okna i skomplikowane operacje z użyciem tony materiałów rozpraszających uwagę audytorium. Czas, byś wykorzystał ponad dwa tysiące lat rozwoju sztuki retoryki. Musisz stanąć z podniesionym czołem przed wpatrzonymi w Ciebie oczyma, nawiązać kontakt i przeprowadzić wspaniałą prezentację. Gdy zrobisz już pozytywne pierwsze wrażenie, zacznij płynnie: * przedstawiać interesująco przygotowany temat; * przekazywać nawet bardzo trudne informacje; * posługiwać się modulacją głosu; * wciągać słuchaczy w dyskusję; * używać odpowiednio dobranych materiałów; * celnie podsumowywać i pomagać w wyciąganiu wniosków.
Okładka książki Produkty i marki w opinii e-konsumentów

34,90 zł 24,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,23 zł

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma. Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym: 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług? 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług? 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument? 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów? W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument ? typologia, zachowania" (2008 ? 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Okładka książki Propozycja nie do odrzucenia... - Michael Franzese

32,90 zł 17,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,11 zł

Zastanawiasz się, czy są jakieś podobieństwa między prowadzeniem działalności mafijnej a zarządzaniem legalną firmą. Co w podejściu mafiosa do biznesu może okazać się korzystne w normalnej pracy? Poznaj kilka prawd, które mogą ocalić Ci życie (zawodowe i nie tylko): O wartości posiadania dobrego zespołu i rzetelnego consigliere O tym, że długi język może Cię pogrążyć (oraz zagrozić Twojej firmie) O lekcjach, które powinieneś wynosić z porażek O naginaniu reguł, które jest niebezpieczne dla Ciebie i Twojej firmy O tym, czego możesz nauczyć się od klasyków, takich jak Machiavelli i Salomon Biznes to NIE JEST miejsce dla cykorów. Jeśli obawiasz się podjęcia ryzyka czy poniesienia porażki, nawet nie myśl o zakładaniu własnej firmy. Chcąc odnieść sukces, musisz odłożyć na bok sentymenty, a także uzbroić się w ogniotrwały pancerz stalowych nerwów. Przygotuj się na lawinę kłód rzucanych Ci pod nogi, okazjonalny zestaw łajdactw, które szykuje Ci konkurencja, oraz draństw i manipulacji autorstwa kontrahentów. Nadstawianie drugiego policzka to piękna, idealistyczna koncepcja, jednak chcąc przetrwać, musisz znać kluczowe zasady i małe sztuczki, dzięki którym ograniczysz ryzyko do minimum i utrzymasz niezagrożoną pozycję na rynku. Uwolnij w sobie twardziela i nie pozwól, by ktokolwiek zniszczył Twój genialny plan! Najlepsza rada? Zapomnij o jakiejkolwiek magicznej recepcie gwarantującej sukces. Wszelkie reklamy, które obiecują Ci dziesięć sekretnych kroków prowadzących do bogactwa, o jakim Ci się nie śniło, po prostu kłamią. Zejdź na ziemię. Życie wnosi do takich recept zbyt wiele zmiennych, aby były one warte więcej niż królewskie czeki dla autorów poradników biznesowych. Nie ma w tym nic złego, ale nie bądź frajerem. Po raz pierwszy dostajesz do ręki książkę, która jest tak bezpośrednia, szczera i bezkompromisowa. Franzese nie mydli oczu i nie owija w bawełnę, dlatego też po skończonej lekturze spojrzysz na świat biznesu zupełnie innym wzrokiem.
Okładka książki Przemów do nich!

27,00 zł 19,89 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,89 zł

Nauka mówienia dla dorosłych Pokonanie stresu, zrozumienie emocji, przepędzenie nudy Główne zasady wystąpień publicznych Wpływ na odbiorców Twoich słów Denerwujesz się przed prezentacją dla wymagającego klienta? Przygotowujesz wypowiedź na obronę pracy magisterskiej? Jesteś moderatorem dyskusji z kolegami w pracy i obawiasz się nadmiernego rozprężenia? A może planujesz wygłosić mowę podczas zaprzysiężenia na prezydenta? Bez względu na to, czy Twój głos będzie niósł się po sali konferencyjnej, czy zabrzmi w amerykańskim Kongresie, musisz zdobyć uwagę audytorium. Zyskać jego szacunek. Podbić serca. Skłonić do myślenia. Wciągnąć w rozmowę. I to wszystko w ciągu dziesięciu, piętnastu minut. Minut, które dla amatora ciągną się niemiłosiernie, ale dla wprawnego oratora są chwilą, gdy rozwija skrzydła i pokazuje swoją klasę. Nikt nie rodzi się mówcą. Można mieć jedynie większe lub mniejsze predyspozycje do przemawiania. Na szczęście wszystko jest kwestią treningu. Sztukę krasomówstwa jesteś w stanie doprowadzić do perfekcji ćwiczeniami. Przeanalizuj swoje osobiste możliwości w zakresie wystąpień publicznych. Poznaj podstawowe zasady prowadzenia prezentacji. Dowiedz się, co możesz zrobić, by stać się lepszym, bardziej skutecznym prelegentem. Dobrego mówcę poznaje się po tym, jak zaczyna i kończy Poznaj swoich słuchaczy i dostosuj do nich tekst wypowiedzi. Sam pisz swoje przemówienia i przygotowuj się do prezentacji. Zadbaj o to, by prezentacja odpowiadała Twojej osobowości, temperamentowi, doświadczeniu i wiedzy. Trzymaj się konkretnych punktów wystąpienia. Przyciągaj uwagę i wybudzaj zainteresowanie. Pamiętaj, by skończyć w odpowiednim momencie.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,21 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

5. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,48 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 129,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,45 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj