KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Słowa i Myśli

Okładka książki Po co jest PR?

34,00 zł 24,99 zł


Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji. Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców. Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki. Książka pokazuje, jak: • przygotować się do współpracy z agencją PR; • zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności; • rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR; • z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej; • wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations; • budować i chronić reputację dzięki public relations; • dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.
Okładka książki Wspinaczka coacha przewodnik dla początkujących

39,00 zł 28,66 zł


Wspinaczka coacha – przewodnik dla początkujących coachów jest metaforyczną podróżą „po szlakach” rozwoju kompetencji coachingowych. Autorka prowadzi Czytelnika, posługując się metaforą wspinaczki górskiej, przez kolejne szczeble kariery coacha i doskonalenie jego kluczowych kompetencji – od wyboru szkoły coachingu aż po akredytację. W książce – jak przewodnik po górskich szlakach – pokazuje nam krok po kroku rozwój osobisty coacha, odpowiada na najczęstsze pytania i rozwiewa różne wątpliwości. Oprócz praktycznych i merytorycznych wskazówek, dobrych praktyk i drogowskazów mentora coacha, Czytelnik znajdzie tu wiele metafor, inspiracji, podpowiedzi, myśli, obszarów do wglądu i gotowych narzędzi wspierających rozwój osobisty coacha
Okładka książki Podróż menedżera Ilustrowany przewodnik po angażującej pracy z zespołem

44,00 zł 32,34 zł


Książka Podróż menedżera to praktyczny, bogaty w niepowtarzalne ilustracje podręcznik, zawierający sprawdzony zestaw użytecznych wskazówek, ćwiczeń i inspiracji dla wszystkich, mających aspiracje do wdrażania rozwojowego stylu zarządzania w swojej organizacji.
Okładka książki 15,5 kilometra do granicy

39,00 zł 28,66 zł


15,5 kilometra do granicy to idealna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub chce nim zostać; zrozumieć i poznawać świat, przeżywać i czerpać z niego zawodowo, społecznie oraz kulturowo. Jest to opowieść o bagażu doświadczeń, które wpływają na wewnętrzną przemianę i pomagają osiągnąć sukces na rynku międzynarodowego konsultingu.
Okładka książki Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz..

42,00 zł 30,87 zł


To przewodnik, który pomoże Ci mówić, pisać i prezentować skuteczniej! Komunikacja, która wzbudza emocje, zapada w pamięć, ponieważ podstawą jej są szczerość, empatia oraz prawdziwe relacje. W książce Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie Piotr Bucki prezentuje wiedzę, będącą efektem wieloletniej pracy ze słowem, dialogów oraz nieporozumień między ludźmi, kwintesencją badań i doświadczeń, prób i błędów. Z książki dowiesz się: • o komunikacji, którą się przeżywa, rozumie i zapamiętuje, • o komunikacji prowadzącej do porozumienia i dążącej do realizacji celów, • o procesach poznawczych, m.in. o uwadze, zrozumieniu i pamięci, • o tym, jak Twój mózg grupuje informacje i dlaczego storytelling jest tak skuteczny, • o tym, jak na podstawie praktycznych przykładów efektywnie prowadzić spotkania, pisać e-maile i rozmawiać, • o tym, jak pozbyć się złych nawyków w komunikacji. Znajdziesz tutaj również zbiór narzędzi, struktur, schematów, a przede wszystkim wiele inspiracji do eksperymentowania. Ponadto książka zawiera zestaw sprawdzonych praktyk, które możesz od razu zastosować w praktyce.
Okładka książki Telesprzedaż. Nie wciskaj - sprzedawaj

34,00 zł 24,99 zł


Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów. Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość znudzonych pracowników call center. Zawiera wiele porad i wskazówek o tym: • jak sprzedawać, by Klient chciał z Tobą rozmawiać w przyszłości i czuł się tym jedynym oraz wyjątkowym, • jak złamać swój opór przed dzwonieniem i zbudować swój indywidualny skrypt rozmowy, • jak radzić sobie z tym, co można usłyszeć po drugiej stronie słuchawki, • jak stosować w telesprzedaży nowe techniki i chwyty komunikacji interpersonalnej, • jak rozmawiać, by nie wciskać, a sprzedawać i budować relacje z Klientem.
Okładka książki Brand Impulse

44,00 zł 32,34 zł


Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń. Brand impulse® pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata? Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.
Okładka książki Droga do gwiazd

39,00 zł 28,66 zł


Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zaniedbania często są przyczyną ich porażki. Niby lekko, a jednak z pełną powagą. Niby w formie plotek, a jednak z pełnym profesjonalizmem i marketingową wiedzą. Właśnie w taki sposób Autorka przedstawia historie wielu polskich i światowych gwiazd, wyciągając cenne wnioski dotyczące nieustannego procesu kreowania wizerunku i budowania marki osobistej. Ta książka to marketingowo-PRowy shake, w którym Alina Stasiak niezwykle umiejętnie połączyła wizerunek, personal branding, komunikację marki, myślenie i planowanie biznesowe z obserwacją życia gwiazd i celebrytów. Publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd…
Okładka książki Konsument wierny jak pies

44,00 zł 32,34 zł


Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania – często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki.
Okładka książki Jak nowe technologie zmieniają biznes

38,00 zł 27,93 zł


Aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych musisz wykorzystywać siłę napędową w postaci najnowszych dostępnych technologii. Poznaj je teraz wszystkie!
Okładka książki tak na marginesie strategii

36,00 zł 26,46 zł


Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce. W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk jak np.: Przewidywanie przyszłości w marketingu – czy to w ogóle ma sens? Rola nowych technologii w świecie marek. Postawa klientocentryczna – i co z tego wynika? Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno? Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem. Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą. Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery. Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie, inteligentne spostrzeżenia, ciekawe inspiracje - to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.
Okładka książki Motyw Twórz inspiruj ozdabiaj

27,00 zł 19,84 zł


Motyw to książka niezwykła – inspirująca, motywująca, oryginalna w formie. To zbiór posterów z cytatami i grafiką, budzącymi natchnienie i refleksje nad pracą i życiem. Każda strona to jeden plakat. Każdy plakat to przemyślana idea, przekaz i wartość. Znajdziesz tu 20 ciekawych propozycji graficznych, które pozwolą Ci wykreować i ozdobić swoje miejsce pracy. Będziesz mieć wyjątkową szansę stworzyć przestrzeń, która w zależności od nastroju i Twoich potrzeb da Ci bodziec do działania, poprawi humor, natchnie lub skłoni do refleksji. A wszystko to za sprawą plakatów, które w łatwy sposób da się wyrwać i powiesić na ścianie lub oprawić w ramkę. A jeśli Ci się znudzą to szybko je wymienisz wyrywając ze zbioru kolejne motywy i inspiracje. Kto wie? Może jeden z nich okaże się być impulsem do zmian, działania i realizacji marzeń. Niech te karty inspirują Cię do rzeczy wielkich codziennie! Idealnie też sprawdzą się na prezent lub do udekorowania całej firmy.
Okładka książki Marketing wartości Ludzkie oblicze Twojego biznesu

38,00 zł 27,93 zł


Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu. Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku! Drogi Czytelniku, kupując tę książkę pomagasz chorym osobom. W duchu marketingu wartości i inicjatywy Marketing Pomaga nasze wydawnictwo razem z Autorką wspiera Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego. Ty także możesz pomóc, bo z każdego sprzedanego egzemplarza przekazujemy 2 zł na pomoc osobom chorym na stwardnienie rozsiane.
Okładka książki Superwizja w coachingu

28,00 zł 20,58 zł


Superwizja w coachingu to pierwsza polska książka dotycząca tematyki superwizji, objęta patronatem Polskiej Izby Coachingu, EMCC Poland i ICF Polska. Jest to zapis rozmowy Ucznia i Mistrza - Coacha i Superwizora, w której doświadczony coach wspiera innego w rozwoju oraz pomaga mu sprostać wyzwaniom, na jakie napotyka on w swojej pracy. To pasjonująca podróż w głąb świata coachingu, rozłożenie warsztatu i kompetencji coacha "na części".
Okładka książki Techniki promocji sprzedaży

43,00 zł 31,60 zł


Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse zdobyć wielu nowych, lojalnych klientów, którzy bez względu na koszty - kupią Twój produkt.""Techniki promocji sprzedaży"" to książka, która otworzy oczy wielu marketerem, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na ""promocje"". Maciej Tesławski bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się dzisiaj z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak to czy skutecznie?Kupony, premie, opakowania specjalnej, edycje limitowane, programy retencyjne, in-pack czy near-pack, loterie, wystawy, konkursy po promocje zaangażowane społecznie. To tylko część narzędzi omawianych przez autora. Smaku całej publikacji dodaje sposób pisania książki. Ma ona formę dyskusji autora z praktykami z różnych branż, obszarów - marketingu, sprzedaży, badań i PR. Dzięki temu otrzymujesz Czytelniku ogromną dawkę praktycznej, interdyscyplinarnej wiedzy.Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kto chce projektować skuteczne promocje sprzedaży. Zarówno pracowników agencji jak i firm, które na co dzień opracowują promocje dla swoich marek. Poza tym każdy, kto jest zainteresowany nowymi i nietypowymi technikami promocyjnymi.
Okładka książki Manipulacja. Jak się przed nią bronić?

32,00 zł 23,52 zł


Prawie w każdym kontakcie między ludźmi można odnaleźć chociaż ślad działań manipulacyjnych. Autorka poprzez omówienie technik manipulacji, stara się pokazać jak skutecznie bronić się przez tym zjawiskiem. Poznanie narzędzi jakimi posługuje się manipulator, pozwoli wyrobić sobie pewnego rodzaju odporność na mechanizmy wywierania wpływu stosowane przez innych. W publikacji szeroko prezentowane są zagadnienia manipulacji społecznej (jak np. presja grupy, manipulacja tekstem, mobbing). Dużo uwagi autorka poświęca roli słów, wypowiedzi jako potężnej machiny, która tak niepostrzeżenie wpływa na nasze emocje i decyzje. Całość została opatrzona humorystycznymi rysunkami Mateusza Wójtowicza.Dzięki tej książce dowiesz się:Jak cienka jest granica między dyscyplinowaniem a celowym wywoływaniem strachu?Czym jest ingracjacja i dlaczego jest tak powszechna?Co warto wiedzieć o mowie ciała?Kim są wampiry energetyczne?Co wspólnego mają z manipulacją mass media?Jakie jest ryzyko zostania ofiarą mobbingu?Dlaczego aureola nie zawsze jest cechą anioła?Jak wschodnie sztuki walki pomogą w antymanipulacji?
Okładka książki Marketing terytorialny

29,90 zł 21,97 zł


W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
Okładka książki Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

46,00 zł 33,81 zł


Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.?
Okładka książki Instynkt przedsiębiorcy

38,00 zł 27,93 zł


Poznaj swój potencjał, odkryj swoje mocne strony, które pozwolą Ci zrobić pierwszy krok w biznesie. Niech Twój własny instynkt przedsiębiorcy prowadzi Cię ku drodze do sukcesu. Monica Mehta na bazie wskazówek przedsiębiorców, przełomowych odkryć naukowców, tworzy swoisty klucz do sukcesu: ryzykuj, ale z zyskiem pokonaj swoje lęki i przeciwności losu rozwijaj swoje ambicje rozwijaj swoje wrodzone talenty, aby zdobyć niezależność finansową i... w końcu zarabiać miliony!
Okładka książki Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

38,00 zł 27,93 zł


Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce.?

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj