KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Słowa i Myśli

Okładka książki 15,5 kilometra do granicy

39,00 zł 23,38 zł


15,5 kilometra do granicy to idealna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub chce nim zostać; zrozumieć i poznawać świat, przeżywać i czerpać z niego zawodowo, społecznie oraz kulturowo. Jest to opowieść o bagażu doświadczeń, które wpływają na wewnętrzną przemianę i pomagają osiągnąć sukces na rynku międzynarodowego konsultingu.
Okładka książki Motyw Twórz inspiruj ozdabiaj

27,00 zł 15,86 zł


Motyw to książka niezwykła – inspirująca, motywująca, oryginalna w formie. To zbiór posterów z cytatami i grafiką, budzącymi natchnienie i refleksje nad pracą i życiem. Każda strona to jeden plakat. Każdy plakat to przemyślana idea, przekaz i wartość. Znajdziesz tu 20 ciekawych propozycji graficznych, które pozwolą Ci wykreować i ozdobić swoje miejsce pracy. Będziesz mieć wyjątkową szansę stworzyć przestrzeń, która w zależności od nastroju i Twoich potrzeb da Ci bodziec do działania, poprawi humor, natchnie lub skłoni do refleksji. A wszystko to za sprawą plakatów, które w łatwy sposób da się wyrwać i powiesić na ścianie lub oprawić w ramkę. A jeśli Ci się znudzą to szybko je wymienisz wyrywając ze zbioru kolejne motywy i inspiracje. Kto wie? Może jeden z nich okaże się być impulsem do zmian, działania i realizacji marzeń. Niech te karty inspirują Cię do rzeczy wielkich codziennie! Idealnie też sprawdzą się na prezent lub do udekorowania całej firmy.
Okładka książki W poszukiwaniu Największej Tajemnicy

28,00 zł 16,79 zł


Książka pełna jest anegdot, ciekawych, inspirujących opowieści z różnych kultur i religii, opowieści prezentujących wydawałoby się całkiem inne spojrzenie na sens życia, na sposób odkrywania Największej Tajemnicy.Bohaterami książki są: John - Kanadyjczyk polskiego pochodzenia, Dan - Indianin z plemienia Mohawk i Sita - hinduska mieszkająca w Delhi. Losy tych trzech osób splatają się kilka tysięcy stóp nad ziemią, w trakcie podróży z Toronto do Brukseli. Czytając książkę ma się wrażenie, że siedzimy w tym samym samolocie, dzieli nas od bohaterów kilka centymetrów, mamy tą niesamowitą możliwość podsłuchania ich historii. To niesamowite wyróżnienie dla Ciebie Czytelniku te opowieści to milowy krok w dojściu do sedna w poszukiwaniu Największej Tajemnicy
Okładka książki Warstwy, czyli obrazy miasta

44,90 zł 26,91 zł


Pod powierzchnią rzeczy. Toczy się skomplikowana walka pomiędzy teraz a wczoraj. A to, co widać. Jest tylko wąskim wycinkiem rzeczywistości. ,,Warstwy"" to pełna metafor i zakodowana opowieść o mieście, którego nazwa nigdy nie pada wprost. Magiczna podróż, która z każdym słowem, z każdą kolejną stroną, wciąga nas bez reszty. Pozwala odkryć nieznaną, zapomnianą, zamknięta w warstwach historię miejsc i ludzi.
Okładka książki Czy jesteś tym który puka

44,00 zł 29,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pragmatyczna, prawdziwa i bardzo życiowa pozycja, pomagająca zadać sobie ważne pytania, znaleźć bardzo osobiste odpowiedzi i poznać konsekwencje poszczególnych wyborów. W zalewie książek przekonujących, ŻE ze swoim życiem należy coś zrobić, ta jest jedną z nielicznych pokazujących JAK to zrobić. Książka przekłada wielkie i ważne życiowe zagadnienia na proste, zrozumiałe i mierzalne codzienne zachowania. Jest przewodnikiem, dzięki któremu każdy może zdefiniować swoją własną ścieżkę i samodzielnie nią podążać. Pozycja dla każdego, kto myśli o harmonijnym życiu i rozwoju na swoich warunkach. Silnie osadzona w polskich realiach.
Okładka książki Po co jest PR?

34,00 zł 22,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji. Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców. Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki. Książka pokazuje, jak: • przygotować się do współpracy z agencją PR; • zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności; • rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR; • z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej; • wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations; • budować i chronić reputację dzięki public relations; • dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.
Okładka książki Wspinaczka coacha przewodnik dla początkujących

39,00 zł 25,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wspinaczka coacha przewodnik dla początkujących coachów jest metaforyczną podróżą po szlakach rozwoju kompetencji coachingowych.Autorka prowadzi Czytelnika, posługując się metaforą wspinaczki górskiej, przez kolejne szczeble kariery coacha i doskonalenie jego kluczowych kompetencji od wyboru szkoły coachingu aż po akredytację. W książce jak przewodnik po górskich szlakach pokazuje nam krok po kroku rozwój osobisty coacha, odpowiada na najczęstsze pytania i rozwiewa różne wątpliwości.Oprócz praktycznych i merytorycznych wskazówek, dobrych praktyk i drogowskazów mentora coacha, Czytelnik znajdzie tu wiele metafor, inspiracji, podpowiedzi, myśli, obszarów do wglądu i gotowych narzędzi wspierających rozwój osobisty coacha.
Okładka książki Podróż menedżera Ilustrowany przewodnik po angażującej pracy z zespołem

44,00 zł 29,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka Podróż menedżera to praktyczny, bogaty w niepowtarzalne ilustracje podręcznik, zawierający sprawdzony zestaw użytecznych wskazówek, ćwiczeń i inspiracji dla wszystkich, mających aspiracje do wdrażania rozwojowego stylu zarządzania w swojej organizacji.
Okładka książki Projektowanie strategii marki

57,00 zł 34,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej strategii marki. Ta książka to kompendium wiedzy, doświadczeń i punktów widzenia wielu strategów i marketerów, co pomaga zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.
Okładka książki Projektowanie doświadczeń

77,00 zł 47,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Projektowanie doświadczeń to porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji. Żyjemy bowiem w czasach, gdy nawet najlepiej zaprojektowane produkty i usługi przestały być same w sobie wystarczająco atrakcyjne, a rzeczy, by były pożądane (oprócz tego, że powinny być dobrze wykonane i opowiedziane), muszą podążać za treścią życia. Projektowanie doświadczeń jest spojrzeniem na współczesność przez pryzmat niebanalnej komunikacji, sztuki, architektury, wzornictwa oraz globalnej ekonomii. Od Nike, Supreme, przez Louis Vuitton, Hermés, Aesop, Ace Hotels, Colette i Dover Street Market, do M&M's i Acne Studios. Kluczowe projekty i tendencje zaprezentowano poprzez portfolio najciekawszych koncepcji, ale w szerokim kulturowym kontekście. Autor pokazuje, jak marki projektują doświadczenia w czasach wszystkiego – gdy luksus przestał być już dawno wysadzany złotem, nostalgia i kunszt łączą się z zaawansowaną technologią, a świat wirtualny i rzeczywisty grają w jednym zespole na zmysłach publiczności.
Okładka książki Coaching grupowy

58,00 zł 35,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Podręcznik Coaching grupowy, autorstwa Joanny Greli, Rafała Szewczaka i Michała Bloch, to nie tylko solidna dawka wiedzy, ale także zbiór przykładów z życia, które potwierdzają skuteczność tej metody w pracy w różnorodnych kontekstach – w biznesie, edukacji, organizacjach non-profit. Autorzy przekonują, że można korzystać z niej na wiele sposobów i w różnych środowiskach – np. pracując z przywódcami firm i menedżerami wielkich korporacji, z uczniami, kobietami wracającymi do aktywności zawodowej po urodzeniu dziecka, osobami bezrobotnymi itd. Niewątpliwym atutem książki jest jej praktyczny wymiar. Szczegółowo opisano przebieg procesu coachingu grupowego, podano mnóstwo narzędzi i struktur możliwych do zastosowania podczas pracy z grupą, np. Action Learning, Grupy Balinta, Metoda Aktywizująca Przeżywanie, czy autorska Metoda Analizy Grupowej. Poza tym wskazano, jakie kompetencje są niezbędne coachowi grupowemu, na co powinien zwracać uwagę i co może zrobić, aby się dalej rozwijać. W książce nie zabrakło również cennych case study ukazujących przebieg procesów coachingu grupowego.
Okładka książki Kaizen. Jak osiągnąć wielkie cele małymi krokami

39,00 zł 23,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka, która skutecznie zmobilizuje Cię do podjęcia metody krok po kroku, aby realizować swoje cele i dojść tam, gdzie dzisiaj wydaje się to niemożliwe. Czy nie ogarnia Cię czasami poczucie bezsilności, a sprawy bieżące przytłaczają tak bardzo, że zapominasz o swoich marzeniach, planach, o tym, co najbardziej istotne w Twoim życiu? Książka Kaizen. Jak osiągnąć wielkie cele małymi krokami pokazuje, że mimo lęku, obaw, różnych wewnętrznych barier i zniechęcenia masz jednak wpływ na to, co robisz i jak będzie wyglądać Twoja przyszłość. Metodą małych kroków i konsekwentnych działań możesz stopniowo przybliżać się do realizacji swoich celów. Autor, opisując autentyczne historie, wyjaśnia, na czym polega filozofia kaizen. Podpowiada, jak zastosować tę metodę w takich aspektach życia, jak sport, odchudzanie, finanse, relacje, coaching czy biznes. Proponuje także praktyczne ćwiczenia, jak wprowadzić ją w życie. Książka skutecznie mobilizuje do podjęcia metody krok po kroku, aby realizować swoje cele i dojść tam, gdzie dzisiaj wydaje się to niemożliwe.
Okładka książki Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz..

42,00 zł 27,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

To przewodnik, który pomoże Ci mówić, pisać i prezentować skuteczniej! Komunikacja, która wzbudza emocje, zapada w pamięć, ponieważ podstawą jej są szczerość, empatia oraz prawdziwe relacje. W książce Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie Piotr Bucki prezentuje wiedzę, będącą efektem wieloletniej pracy ze słowem, dialogów oraz nieporozumień między ludźmi, kwintesencją badań i doświadczeń, prób i błędów. Z książki dowiesz się: • o komunikacji, którą się przeżywa, rozumie i zapamiętuje, • o komunikacji prowadzącej do porozumienia i dążącej do realizacji celów, • o procesach poznawczych, m.in. o uwadze, zrozumieniu i pamięci, • o tym, jak Twój mózg grupuje informacje i dlaczego storytelling jest tak skuteczny, • o tym, jak na podstawie praktycznych przykładów efektywnie prowadzić spotkania, pisać e-maile i rozmawiać, • o tym, jak pozbyć się złych nawyków w komunikacji. Znajdziesz tutaj również zbiór narzędzi, struktur, schematów, a przede wszystkim wiele inspiracji do eksperymentowania. Ponadto książka zawiera zestaw sprawdzonych praktyk, które możesz od razu zastosować w praktyce.
Okładka książki Telesprzedaż. Nie wciskaj - sprzedawaj

34,00 zł 22,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów. Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość znudzonych pracowników call center. Zawiera wiele porad i wskazówek o tym: • jak sprzedawać, by Klient chciał z Tobą rozmawiać w przyszłości i czuł się tym jedynym oraz wyjątkowym, • jak złamać swój opór przed dzwonieniem i zbudować swój indywidualny skrypt rozmowy, • jak radzić sobie z tym, co można usłyszeć po drugiej stronie słuchawki, • jak stosować w telesprzedaży nowe techniki i chwyty komunikacji interpersonalnej, • jak rozmawiać, by nie wciskać, a sprzedawać i budować relacje z Klientem.
Okładka książki Brand Impulse

44,00 zł 29,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń. Brand impulse® pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata? Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.
Okładka książki Droga do gwiazd

39,00 zł 26,89 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zaniedbania często są przyczyną ich porażki. Niby lekko, a jednak z pełną powagą. Niby w formie plotek, a jednak z pełnym profesjonalizmem i marketingową wiedzą. Właśnie w taki sposób Autorka przedstawia historie wielu polskich i światowych gwiazd, wyciągając cenne wnioski dotyczące nieustannego procesu kreowania wizerunku i budowania marki osobistej. Ta książka to marketingowo-PRowy shake, w którym Alina Stasiak niezwykle umiejętnie połączyła wizerunek, personal branding, komunikację marki, myślenie i planowanie biznesowe z obserwacją życia gwiazd i celebrytów. Publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd…
Okładka książki Gwoździem w mózg

27,00 zł 14,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma.
Okładka książki Konsument wierny jak pies

44,00 zł 29,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania ? często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki.
Okładka książki Art branding

49,00 zł 32,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Art branding to podróż po świecie marketingu i sztuki – ujęta w formę esejów opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki wprawnie otaczają się woalem wartości, które daje sztuka, i jak sztuka z mimetyczną precyzją uczy posługiwać się marketingowym instrumentarium.
Okładka książki Nowy PR

47,00 zł 28,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj