Gwoździem w mózg
Felietony marketingowe
-
Autor: Stafiej Leszek
- ISBN: 978-83-63566-83-8
- EAN: 9788363566838
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Słowa i Myśli
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 162
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
14,85złCena detaliczna: 27,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,85 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma.