Projektowanie strategii marki
- ISBN: 978-83-63566-96-8
- EAN: 9788363566968
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Słowa i Myśli
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 346
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
34,51złCena detaliczna: 57,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,51 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej strategii marki.
Ta książka to kompendium wiedzy, doświadczeń i punktów widzenia wielu strategów i marketerów, co pomaga zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.