KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Projektowanie strategii marki

Projektowanie strategii marki

  • ISBN: 978-83-63566-96-8
  • EAN: 9788363566968
  • Oprawa: miękka
  • Wydawca: Słowa i Myśli
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 346
  • Rok wydania: 2018
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 34,51
     zł
    Cena detaliczna:  57,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,51
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej strategii marki. Ta książka to kompendium wiedzy, doświadczeń i punktów widzenia wielu strategów i marketerów, co pomaga zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj