Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. A przede wszystkim to lektura dla tych, którzy chcą z wiedzą działać po swojemu. Brać, mieszać, recyklingować, eksperymentować, a nie bezrefleksyjnie kopiować. (…) Zebrałem to, czego dowiedziałem się o Sapiens na zakupach. Zakupach rozumianych szerzej niż wyjście do Żabki. Chciałem dowiedzieć się, co sprawia, że kupujemy. I tym, co zebrałem, chcę się podzielić. Ze wstępu Autora
To nie jest kolejny poradnik o motywacji. To zestaw prostych technik i ćwiczeń, dzięki którym dowiesz się, jak wytrwać w swoich postanowieniach i jak osiągać zamierzone cele. Bez zbędnych słów, tylko naukowe, sprawdzone teorie i łatwe do wdrożenia ćwiczenia. Wszystko przejrzyście i kompaktowo na 38 kartach.
To nie jest kolejny poradnik o wystąpieniach publicznych. To profesjonalne narzędzie edukacyjne, które szybko i profesjonalnie przygotuje Cię do przemawiania. Nauczysz się, nie tylko co mówić, ale również - jak mówić, żeby odnieść sukces. Minimum teorii, solidna garść praktycznych ćwiczeń. Wszystko na 38 kartach krok po kroku.
Ciekawie i na temat
Prezentacja. Wartość, narracja, sposób podania. Fakty, liczby, kluczowe słowa - esencja wypowiedzi wsparta kilkoma trafnymi grafikami. Główna myśl uchwycona w zgrabne, łatwo zapadające w pamięć zdanie. Żart, ale na temat. Celne zestawienie danych. Porównanie, które daje do myślenia. Wstęp, rozwinięcie, podsumowanie. Wnioski. Ukłon, oklaski, poczucie dobrze wykonanego obowiązku oraz satysfakcja z tego, że oto dotarło się nie tylko do umysłów, ale i serc słuchaczy. Że się ich przekonało. Tego wszystkiego brakuje większości oficjalnych wypowiedzi prezesów, menedżerów, a także pracowników, których wyrok przełożonego skazał na przygotowanie prezentacji i występ przed licznie zgromadzoną publiką.
Niestety, nader często wystąpienia wyglądają zgoła odmiennie: na środku sali stoi nieszczęsny mówca, który albo duka coś pod nosem, albo owszem, przemawia głośno, za to nudno, do tego przydługo i nie do końca na temat. Jego podstawową bronią jest pilot, dzięki któremu zmienia kolejne źle przygotowane, niewiele mówiące slajdy prezentacji. Naprzeciw siebie ma publiczność, myślącą o wszystkim, tylko nie o omawianym zagadnieniu. Wszyscy razem ? prelegent i słuchający ? marzą o tym, żeby ten koszmar się już skończył... Znasz to? Autor tego poradnika także. A ponieważ zmęczyło go tkwienie w dusznych salach konferencyjnych w towarzystwie ludzi, którzy co prawda wiedzą, o czym mówią, ale swoją wiedzą nie potrafią się podzielić, napisał książkę. Udowadnia w niej, że każdy może tworzyć dobre, ciekawe prezentacje i wygłaszać porywające mowy.
TO JEST PROSTE!
Wystarczy trzymać się kilku zasad.
Znajdziesz je w tej książce.
O autorze
Piotr Bucki - architekt, który zamiast budynków woli projektować zdania. Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie „Skąd wiem to, co wiem?”. Od 17 lat uczy sztuki komunikacji. Pracował z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Polsce i we Włoszech. Napisał książki: Porozmawiajmy o komunikacji, Złap równowagę oraz Viral. Współpracował z „Malemenem”, „Charakterami”, „Dolce Vita” i „The Mother Mag”. Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 95 tysięcy razy. Od ponad ośmiu lat jest związany z WSB, gdzie projektuje kierunki oraz uczy brandingu, marketingu i komunikacji. Wykłada także na USWPS, w SGH i Akademii Leona Koźmińskiego. Szkoli pracowników Allegro, Dynatrace, Santandera, Nordea IT. W ramach współpracy z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA współtworzy programy szkoleniowe dla start-upów i konsultantów.
To NIE jest kolejny poradnik o asertywności. To narzędzie edukacyjne, dzięki któremu przekonasz się, że asertywność to coś więcej niż umiejętność odmawiania. Fiszka po fiszce poznasz narzędzia budowania asertywnej postawy i nauczysz się, że możesz sięgać po swoje, nie raniąc innych. Wzmocnisz samoocenę i zaczniesz asertywnie komunikować swoje potrzeby. Tylko niezbędna teoria oraz konkretne i proste ćwiczenia. Rozwiń się! Teraz!
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne.
„Viral” to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej.
Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić.
Janina Bąk
Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane „Funkcja tożsamościowo-twórcza treści” chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda?
Paweł Tkaczyk
Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak.
Rafał Żak
To nie jest kolejny poradnik o roli historii w prezentacjach i wystąpieniach. To narzędzie edukacyjne, którego natychmiast użyjesz w swojej pracy.Fiszka po fiszce wytrenujesz nową kompetencję i przykujesz uwagę słuchaczy. Tylko niezbędna, sprawdzona teoria i praktyczne ćwiczenia. Bo storytelling to nie bajanie. To technika, którą można i warto! wytrenować. Rozwiń się. Teraz!
Zdecydowałem się stworzyć te fiszki z kilku powodów. Najważniejszy jednak da się streścić w dwóch zdaniach: Ludzie szukają szczęścia tam, gdzie go nie ma i gdzie go nie znajdą. Tymczasem istnieją naukowo sprawdzone sposoby, jak pracować nad dobrostanem rozumianym jako pełne, dobre życie. I tylko takie sposoby teraz poznasz. Takie, które naukowo przebadano i których skuteczność udowodniono. Z wielu obiegowych teorii na temat szczęścia wybrałem te, które działają. I przedstawiłem je w formie prostego kursu. Te 38 fiszek to początek drogi ku dobremu życiu, wspieranemu psychologią pozytywną. Empiryczną nauką o szczęściu, rozumianym jako pełnia i akt woli, a nie hedonistyczna przyjemność.
To NIE jest kolejny poradnik o zarządzaniu czasem. NIE nauczysz się wyskrobywać minut i rozciągać godzin. To sprawdzona metoda świadomego korzystania z czasu i ustawiania priorytetów. By stać się panem swojej uwagi i swojego czasu.Brutalnie szczerze rozprawimy się z przeszkodami w asertywnym korzystaniu z czasu. Wszystko na 38 kartach - krok po kroku.
Wskazówki merytoryczne bazujące na najnowszych badaniach i sprawdzone ćwiczenia wzmacniające motywację, siłę woli i budowanie nawyków. Dla wszystkich tych, którzy chcą nie tylko odnaleźć iskrę
motywacji, ale także podtrzymać dobre nawyki i wytrwać w postanowieniach
Praktyczny poradnik, pozwalający w krótkim czasie nauczyć się tworzenia skutecznych prezentacji. Takich, które przekażą to, co chcesz przekazać, i które wywołają reakcję, którą chcesz wywołać. Proste i skuteczne zasady oparte na doświadczeniu autora, który każdego roku tworzy i analizuje ponad 400 prezentacji pomagających polskim i zagranicznym firmom „sprzedawać” swoje idee.
Idealne narzędzie dla wszystkich, którzy w codziennej pracy muszą zwięźle i skutecznie sprzedawać pomysły, przekonywać do swoich idei, motywować do nowych projektów i po prostu przemawiać.Sprawdzone rozwiązania, bazujące na psychologii poznawczej i społecznej oraz wieloletniej praktyce autora.
To NIE jest kolejny poradnik o komunikowaniu w pracy. To narzędzie edukacyjne, dzięki któremu dowiesz się, jak lepiej mówić, a przede wszystkim - jak lepiej słuchać. Nauczysz się kształtować empatię. Minimum teorii i solidna porcja praktyk. Bo komunikacja to narzędzie - najlepsze narzędzie do budowania relacji. Warto używać go z pełną świadomością. By osiągać swoje cele i budować lepsze relacje. Rozwiń się! Teraz!
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE W 4 DNIPiotr Bucki, uznawany za eksperta w dziedzinie komunikacji i motywacji, co roku analizuje i ocenia ponad 400 wystąpień biznesowych. Twierdzi, że nikt nie rodzi się wielkim mówcą – jest to kompetencja, której można i trzeba się nauczyć. „Wystąpienia publiczne w 4 dni” to pozycja, która krok po kroku nauczy Cię, jak się przygotować do dobrego wystąpienia, jak mówić, żeby Cię słuchano, i co mówić, żeby osiągnąć cel, który sobie założyłeś. Poznasz cechy dobrych mówców, dobre praktyki, sztuczki prezenterów i… często popełniane błędy. Dowiesz się też, jak działa mózg odbiorcy i dlaczego tak ważne jest pierwsze zdanie, które wypowiesz na scenie. Nauczysz się dobierać właściwe cytaty, tworzyć „legendy miejskie”, budować napięcie i zarządzać uwagą słuchaczy..SZKOŁA PROJEKTOWANIA PREZENTACJI W 4 DNIPiotr Bucki, ekspert w dziedzinie komunikacji i motywacji, w ciągu roku ocenia i analizuje ponad 400 prezentacji biznesowych. „Szkoła projektowania prezentacji w 4 dni” to tytuł bazujący na olbrzymim doświadczeniu autora. Dzięki niemu nauczysz się, jak określać cel prezentacji oraz jak budować jej strukturę, i dowiesz się, jak ważną rolę może odgrywać storytelling. Poznasz również zasady wzmacniania przekazu za pomocą obrazów i typografii oraz sposoby perswazyjnej prezentacji liczb i statystyk. Dowiesz się, jak działa mózg odbiorcy i jak projektować slajdy, żeby zostały właściwie odkodowane. Całą zdobytą wiedzę przećwiczysz w praktyce.
Carnegie Institute of Technology podaje, że 85% naszych sukcesów zależy od kompetencji miękkich. Koszyk Kompetencji to zestaw narzędzi, które pozwolą oswoić stres, poznać sekrety motywacji oraz nauczą, jak stworzyć prezentację i przygotować się do publicznego wystąpienia. Tylko niezbędna teoria i praktyczne ćwiczenia.
Koszyk kompetencji 1 zawiera : FISZKI Naukowe sekrety motywacji w 4 dni +FISZKI Szkoła projektowania prezentacji w 4 dni+ FISZKI - Wystąpienia publiczne w 4 dni+ FISZKI Efektywny trening antystresowy w 4 dni
Carnegie Institute of Technology podaje, że 85% naszych sukcesów zależy od kompetencji miękkich. Koszyk Kompetencji to zestaw narzędzi, które pozwolą być szczęśliwszym, lepiej dysponować czasem, bronić się przed manipulacjami i sprawniej pisać. Tylko niezbędna teoria i praktyczne ćwiczenia.FISZKI Koszyk kompetencji 2 zawiera: FISZKI Jak pisać, żeby czytali + FISZKI Jak wygrać z manipulacją+ FISZKI Jak zawsze mieć czas+FISZKI - Jak znaleźć szczęście
Choroba afektywna dwubiegunowa to druga najczęstsza przyczyna niezdolności do pracy z powodów psychiatrycznych. Istnieje więc spora szansa, że albo jesteś w grupie ryzyka, albo znasz kogoś, kto w niej jest. Ale spokojnie. To nie wyrok. I może zabrzmi to dziwnie, ale w pewnym stopniu to błogosławieństwo. Jeśli nauczysz się z nią dobrze żyć, to może się okazać, że jesteś lepszą wersją siebie. Taką, która potrafi dobrze wykorzystać jeden i drugi biegun. Po angielsku ta choroba nazywa się bipolar disorder. Ja myślę o niej w kategorii bipolar in order. To gra słów. Disorder oznacza zaburzenie. In order oznacza w porządku. I taka jest moja rola. Pokazać ci, twoim znajomym, przyjaciołom, że może być i będzie w porządku. Zdecydowałem się zacząć pisać książkę, którą mogę polecić wszystkim zainteresowanym tą chorobą. Nie chciałem jednak by to była książka pisana z perspektywy li tylko pacjenta. Do współpracy zaprosiłem psychiatrę-terapeutę. Tak, by moje spojrzenie uzupełnić o głos eksperta. To książka dla tych, którzy nie chcą czuć się sami, dla ich rodzin, dla znajomych. Ja dałem radę. Ty też dasz. Piotr Bucki
To przewodnik, który pomoże Ci mówić, pisać i prezentować skuteczniej! Komunikacja, która wzbudza emocje, zapada w pamięć, ponieważ podstawą jej są szczerość, empatia oraz prawdziwe relacje. W książce Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie Piotr Bucki prezentuje wiedzę, będącą efektem wieloletniej pracy ze słowem, dialogów oraz nieporozumień między ludźmi, kwintesencją badań i doświadczeń, prób i błędów.
Z książki dowiesz się:
• o komunikacji, którą się przeżywa, rozumie i zapamiętuje,
• o komunikacji prowadzącej do porozumienia i dążącej do realizacji celów,
• o procesach poznawczych, m.in. o uwadze, zrozumieniu i pamięci,
• o tym, jak Twój mózg grupuje informacje i dlaczego storytelling jest tak skuteczny,
• o tym, jak na podstawie praktycznych przykładów efektywnie prowadzić spotkania, pisać e-maile i rozmawiać,
• o tym, jak pozbyć się złych nawyków w komunikacji.
Znajdziesz tutaj również zbiór narzędzi, struktur, schematów, a przede wszystkim wiele inspiracji do eksperymentowania. Ponadto książka zawiera zestaw sprawdzonych praktyk, które możesz od razu zastosować w praktyce.
Idealne narzędzie dla wszystkich, którzy w codziennej pracy muszą zwięźle i skutecznie sprzedawać pomysły, przekonywać do swoich idei, motywować do nowych projektów i po prostu przemawiać. Sprawdzone rozwiązania, bazujące na psychologii poznawczej i społecznej oraz wieloletniej praktyce Autora. Wskazówki merytoryczne bazujące na najnowszych badaniach i sprawdzone ćwiczenia wzmacniające motywację, siłę woli i budowanie nawyków. Dla wszystkich tych, którzy chcą nie tylko odnaleźć iskrę motywacji, ale także podtrzymać dobre nawyki i wytrwać w postanowieniach.
Idealne narzędzie dla wszystkich, którzy w codziennej pracy muszą zwięźle i skutecznie sprzedawać pomysły, przekonywać do swoich idei, motywować do nowych projektów i po prostu przemawiać.
Sprawdzone rozwiązania, bazujące na psychologii poznawczej i społecznej oraz wieloletniej praktyce autora.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?