Krzysztof Ratnicyn podpowiada, w jaki sposób biznes może efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje może robić to sektor małych i średnich firm oraz mikroprzedsiębiorstwa. Co więcej, wiele technologicznych rozwiązań znosi niektóre z barier, które do niedawna małym firmom nie dawały szans w konfrontacji z gigantami rynku. Celem tej książki jest zainspirowanie przedsiębiorców, liderów i menedżerów do sięgnięcia po szereg technologicznych rozwiązań, do przyjęcia postaw zarządczych, które sprzyjają innowacji i stanowią żródło przewagi.W książce zaprezentowano także szereg rozwiązań i narzędzi oraz towarzyszących im trendów, od tych najprostszych (np. mobile czy e-commerce) po najbardziej złożone, jak big data i Internet Rzeczy. Wymiar praktyczny książki to krótkie podsumowania każdego z rozdziałów, które pozwalają lepiej zrozumieć i przeanalizować stawiane tezy, podjąć dyskusję z nimi, wreszcie zainspirować się do działania.
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma.
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.
W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk jak np.:
Przewidywanie przyszłości w marketingu – czy to w ogóle ma sens?
Rola nowych technologii w świecie marek.
Postawa klientocentryczna – i co z tego wynika?
Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.
Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie, inteligentne spostrzeżenia, ciekawe inspiracje - to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.
Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka czy sklepikarz? A Ty? Czy Ty jesteś silną marka osobistą?
Sława to skutek uboczny budowania marki, bogactwo wcale nie musi być jego składnikiem. Marka osobista to zdecydowanie więcej niż wizerunek. Ale podobnie jak wizerunek, markę masz i Ty. Co zrobić by była to SILNA MARKA OSOBISTA?
Czytając książkę dowiesz się:
dlaczego świadome budowanie marki osobistej to dziś konieczność,
czym różni się budowanie marki osobistej od personal brandingu, czy kreowania wizerunku,
jakie są najważniejsze pytania, na które musi odpowiedzieć każda marka,
co ma góra lodowa do budowania Twojej marki osobistej,
jak mówić o sobie, by angażować odbiorcę,
gdzie szukać źródła siły Twojej marki,
gdzie szukać narzędzi, które pomogą Ci ją skutecznie komunikować,
jakie równanie zapewnia stabilny sukces markom osobistym?
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu.
Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku!
Drogi Czytelniku,
kupując tę książkę pomagasz chorym osobom.
W duchu marketingu wartości i inicjatywy Marketing Pomaga nasze wydawnictwo razem z Autorką wspiera Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego.
Ty także możesz pomóc, bo z każdego sprzedanego egzemplarza przekazujemy 2 zł na pomoc osobom chorym na stwardnienie rozsiane.
Kreatywnik. Marketing i biznes to ogromna liczba różnorodnych zadań, gier i łamigłówek, które pobudzają zarówno kreatywność, jak i myślenie logiczne. Unikalne połączenie ćwiczeń wymagających pisania, liczenia, rysowania, a także doskonały poradnik motywacyjny. Zawiera mnóstwo anegdot z życia ludzi biznesu, nauki i sztuki, którzy dzięki determinacji i nieszablonowemu myśleniu osiągnęli wymarzone cele.
Dodatkowo Kreatywnik szybko możesz zamienić w praktyczny notes - wystarczy, że odwrócisz go na drugą stronę, by zyskać mnóstwo miejsca na twórcze i biznesowe notatki.
Idealnie sprawdzi się w treningu twórczych zdolności.
Superwizja w coachingu to pierwsza polska książka dotycząca tematyki superwizji, objęta patronatem Polskiej Izby Coachingu, EMCC Poland i ICF Polska. Jest to zapis rozmowy Ucznia i Mistrza - Coacha i Superwizora, w której doświadczony coach wspiera innego w rozwoju oraz pomaga mu sprostać wyzwaniom, na jakie napotyka on w swojej pracy. To pasjonująca podróż w głąb świata coachingu, rozłożenie warsztatu i kompetencji coacha "na części".
Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse zdobyć wielu nowych, lojalnych klientów, którzy bez względu na koszty - kupią Twój produkt.""Techniki promocji sprzedaży"" to książka, która otworzy oczy wielu marketerem, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na ""promocje"". Maciej Tesławski bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się dzisiaj z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak to czy skutecznie?Kupony, premie, opakowania specjalnej, edycje limitowane, programy retencyjne, in-pack czy near-pack, loterie, wystawy, konkursy po promocje zaangażowane społecznie. To tylko część narzędzi omawianych przez autora. Smaku całej publikacji dodaje sposób pisania książki. Ma ona formę dyskusji autora z praktykami z różnych branż, obszarów - marketingu, sprzedaży, badań i PR. Dzięki temu otrzymujesz Czytelniku ogromną dawkę praktycznej, interdyscyplinarnej wiedzy.Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kto chce projektować skuteczne promocje sprzedaży. Zarówno pracowników agencji jak i firm, które na co dzień opracowują promocje dla swoich marek. Poza tym każdy, kto jest zainteresowany nowymi i nietypowymi technikami promocyjnymi.
Prawie w każdym kontakcie między ludźmi można odnaleźć chociaż ślad działań manipulacyjnych. Autorka poprzez omówienie technik manipulacji, stara się pokazać jak skutecznie bronić się przez tym zjawiskiem. Poznanie narzędzi jakimi posługuje się manipulator, pozwoli wyrobić sobie pewnego rodzaju odporność na mechanizmy wywierania wpływu stosowane przez innych. W publikacji szeroko prezentowane są zagadnienia manipulacji społecznej (jak np. presja grupy, manipulacja tekstem, mobbing). Dużo uwagi autorka poświęca roli słów, wypowiedzi jako potężnej machiny, która tak niepostrzeżenie wpływa na nasze emocje i decyzje. Całość została opatrzona humorystycznymi rysunkami Mateusza Wójtowicza.Dzięki tej książce dowiesz się:Jak cienka jest granica między dyscyplinowaniem a celowym wywoływaniem strachu?Czym jest ingracjacja i dlaczego jest tak powszechna?Co warto wiedzieć o mowie ciała?Kim są wampiry energetyczne?Co wspólnego mają z manipulacją mass media?Jakie jest ryzyko zostania ofiarą mobbingu?Dlaczego aureola nie zawsze jest cechą anioła?Jak wschodnie sztuki walki pomogą w antymanipulacji?
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promować miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
Autorka książki jako dziennikarka oraz polska korespondentka (od ponad 20 lat mieszka i pracuje w Wielkiej Brytanii), będąc w samym centrum medialnej machiny - prezentuje cały wachlarz przemian jaki miał i ma miejsce na Wyspach. Jest to obraz kreowanych przez media brytyjskie postaw obywateli. Elżbieta Królikowska-Avis stara się również ocenić rolę w tych przemianach polityków brytyjskich, na przestrzeni ostatnich 25 lat. Wielka Brytania kojarzy nam się głównie z Big Benem, Królową Elżbietą II, słynną tea time, ale także z drugim domem dla wielu polskich emigrantów. Wielu z nas nie śledzi dokładnie mediów brytyjskich. Ewentualnie pojawiające się od czasu do czasu komentarze premiera Camerona dotyczące bezpośrednio naszych rodaków. Warto jednak przyjrzeć się bliżej i spojrzeć niejako od środka na ten kraj, wbrew pozorom znajdziemy w nim wiele analogii do polskiej sytuacji ...Autorka książki od ponad 20 lat mieszka i pracuje w Wielkiej Brytanii. Jako dziennikarka oraz polska korespondentka, będąc w samym centrum medialnej machiny - prezentuje cały wachlarz przemian jaki miał i ma miejsce na Wyspach. Jest to obraz kreowanych przez media brytyjskie postaw obywateli. Elżbieta Królikowska-Avis stara się również ocenić rolę w tych przemianach polityków brytyjskich, na przestrzeni ostatnich 25 lat. Według autorki Wielka Brytania znajduje się aktualnie na zakręcie, miota się między wezwaniem nowych, liberalnych czasów, a potrzebą porządku społecznego, bezpieczeństwa samych obywateli.Autorka określa postępujące na Wyspach zmiany: (...) jak marsz od heritage cinema, konserwatywnych, stylowych, świetnie zrealizowanych adaptacji literackich do kina New Labour Party, lewicowych, rozchełstanych, zrobionych na prędce dram społecznych. () Lawina przemian, jakie dokonały się za sprawą Flower Power Generation, spowodowała przesunięcie na lewo myślenia o państwie, społeczeństwie, rodzinie, systemie edukacyjnym czy wymiarze sprawiedliwości.
O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega!
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.
„Praktyka brandingu” to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji, i to dyskusji na najwyższym poziomie merytorycznym. Co więcej wszystkiego można „dotknąć”. W książce zastosowano kody QR przekierowujące do filmów reklamowych, zdjęć reklam, komunikatów prasowych i wywiadów z autorami, a to jak zapowiadają autorzy nie koniec…
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.
Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.?
Poznaj swój potencjał, odkryj swoje mocne strony, które pozwolą Ci zrobić pierwszy krok w biznesie. Niech Twój własny instynkt przedsiębiorcy prowadzi Cię ku drodze do sukcesu.
Monica Mehta na bazie wskazówek przedsiębiorców, przełomowych odkryć naukowców, tworzy swoisty klucz do sukcesu:
ryzykuj, ale z zyskiem
pokonaj swoje lęki i przeciwności losu
rozwijaj swoje ambicje
rozwijaj swoje wrodzone talenty, aby zdobyć niezależność finansową i... w końcu zarabiać miliony!
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej.
Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce.?
Odkryj swój potencjał, nie daj się zamknąć w ekonomicznym matriksie!Żyjemy w ekonomicznym matriksie, ciężko pracując, mało zarabiając, często znacznie poniżej swoich możliwości. Ta książka pokazuje, jak wielki potencjał drzemie w każdym z nas. Możemy go odblokować, jeśli tylko zrozumiemy podstawowe zasady ekonomii. Autor daje wskazówki, jak je wykorzystać, żeby podejmować właściwe decyzje, a nie takie, do których zmusza nas ekonomiczny matrix. Nie jest to standardowy poradnik... Autor na potrzeby książki stworzył historie dwóch rodzin (Zająców i Kupieckich), których podejście do oszczędzania, sposób zarobkowania jest zgoła odmienny. Prezentując różne sytuacje z ich życia, zestawiając je ze sobą, w niezwykle praktycznej formie unaocznia Czytelnikom konsekwencje podejmowanych decyzji, nie tylko w skali budżetów domowych.Życzę czytelnikom tej książki, żeby wykorzystali dostępną tutaj wiedzę ekonomiczną do podejmowania mądrych decyzji życiowych, jak rodzina Kupieckich. Tym, którzy wolą nie wiedzieć, pozostanie los Zająców, zanurzonych w ekonomicznym matriksie.AutorPatroni medialni: dziennik ,,Rzeczpospolita"", portale: bankier.pl, prnews.pl, egospodarka.pl, finweb.pl oraz Ośrodek Dialogu i Analiz THINKTHANK.
Czytając, odkryjecie, że tajniki dynamicznej komunikacji wcale nie są takie tajemnicze. To zasady wiarygodne i sprawdzone przez setki mówców na całym świecie – pomogą także i wam. Czas wyjawić sekret.
Autor
Ken Davis, uznany autorytet wśród profesjonalnych mówców, hojnie dzieli się tajnikami swojego zawodu. "Tajemnice dynamicznej komunikacji" to nieocenione źródło rad, które pozwolą ci przygotować i wygłosić to, co masz do powiedzenia w sposób, który może zmienić czyjeś życie – także twoje.
Bez zbędnej teorii, autor prowadzi cię przez meandry skutecznych wystąpień. Krok po kroku odsłaniając kolejne tajniki tworzenia i prowadzenia, niezapomnianych dla słuchaczy, wystąpień publicznych. ?
Jak wygrać wybory samorządowe? Do tej pory nikt nie pokusił się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. W przypadku wyborów samorządowych jest to o tyle trudne, iż każdy region ma inne potrzeby, problemy, ""rządzi się swoimi prawami"". Elektoratu regionalnego nie można oceniać poprzez pryzmat kampanii parlamentarnych.Bohaterowie książki ""Jak wygrać wybory samorządowe?"" próbują wspólnie z autorem zaprezentować pewne obszary strategii wyborczych, które są niezbędne w drodze do sukcesu. Poruszane są aspekty kreowania wizerunku politycznego, metody wykorzystania mediów w działaniach wyborczych czy zagadnienia budowania marki politycznej. Przedstawiono również przykłady udanych manewrów przedwyborczych.Książka ma formę wywiadów z ekspertami różnych dziedzin. Rozmówcami autora, Grzegorza Wierzchołowskiego są m.in.:- dr Marek Kochan, który porusza problem politycznego wizerunku,- Piotr Legutko opowiada o metodach wyborczego wykorzystania mediów,- Piotr Lutek naświetla zagadnienie kreowania marki politycznej,- dr Rafał Chwedoruk kreśli obraz ,,żelaznych elektoratów"" poszczególnych formacji,- dr Jarosław Flis podaje przykłady udanych manewrów przedwyborczych,- Tamara Bieńkowska (coach i spin doctor) dzieli się z czytelnikami swoimi uwagami na temat zasad tzw. treningu medialnego.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?