Brand Impulse
-
Autor: Grzegorz Kosson
- ISBN: 978-83-63566-86-9
- EAN: 9788363566869
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Słowa i Myśli
- Format: 235x165x15mm
- Język: polski
- Liczba stron: 136
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
29,02złCena detaliczna: 44,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,02 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń. Brand impulse® pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata? Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.