Nowy PR
Jak internet zmienił public relations
-
Autor: Miotk Anna
- ISBN: 978-83-63566-76-0
- EAN: 9788363566760
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Słowa i Myśli
- Format: 17,5x25 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 280
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
28,88złCena detaliczna: 47,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,88 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.
Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.