KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Nowy PR

Nowy PR

Jak internet zmienił public relations

  • Autor: Miotk Anna
  • ISBN: 978-83-63566-76-0
  • EAN: 9788363566760
  • Oprawa: miękka
  • Wydawca: Słowa i Myśli
  • Format: 17,5x25 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 280
  • Rok wydania: 2016
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 28,88
     zł
    Cena detaliczna:  47,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,88
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj