tak na marginesie strategii
-
Autor: Marek Staniszewski
- ISBN: 978-83-63566-77-7
- EAN: 9788363566777
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Słowa i Myśli
- Format: 250x180x10mm
- Język: polski
- Liczba stron: 180
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
20,23złCena detaliczna: 36,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,74 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.
W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk jak np.:
Przewidywanie przyszłości w marketingu – czy to w ogóle ma sens?
Rola nowych technologii w świecie marek.
Postawa klientocentryczna – i co z tego wynika?
Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.
Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie, inteligentne spostrzeżenia, ciekawe inspiracje - to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.