KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Po co jest PR?

Po co jest PR?

  • ISBN: 978-83-63566-97-5
  • EAN: 9788363566975
  • Oprawa: miękka
  • Wydawca: Słowa i Myśli
  • Format: 250x176 mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 120
  • Rok wydania: 2018
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 22,42
     zł
    Cena detaliczna:  34,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,42
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji. Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców. Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki. Książka pokazuje, jak: • przygotować się do współpracy z agencją PR; • zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności; • rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR; • z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej; • wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations; • budować i chronić reputację dzięki public relations; • dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj