Po co jest PR?
-
Autor: Łukasz Zając
- ISBN: 978-83-63566-97-5
- EAN: 9788363566975
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Słowa i Myśli
- Format: 235x165x10mm
- Język: polski
- Liczba stron: 120
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
22,42złCena detaliczna: 34,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,42 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji.
Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców.
Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki.
Książka pokazuje, jak:
• przygotować się do współpracy z agencją PR;
• zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności;
• rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR;
• z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej;
• wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations;
• budować i chronić reputację dzięki public relations;
• dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.