W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
"Analiza fundamentalna i inwestowanie pozycyjne" to druga część trzytomowego cyklu Ewolucja gracza giełdowego. Tym razem autor pokazuje założenia inwestowania na podstawie fundamentów spółek, przy preferowanym horyzoncie inwestycji 3-5 lat.
Bulkowski przekonuje, że strategia "kup i trzymaj" jest w wielu przypadkach rozsądnym podejściem do inwestowania w akcje, pod warunkiem, że nieco zmodyfikujemy do niej podejście. Jak sam pisze "zbadaj spółkę, kup jej akcje i trzymaj je, aż zrealizują cały swój potencjał. A potem sprzedaj."
Według Bulkowskiego akcje wybrane jako długoterminowe inwestycje powinny stanowić rdzeń portfela. Dzięki temu inwestor może posiadać coś w rodzaju psychicznej poduszki amortyzującej wstrząsy związane z codziennymi wzlotami i upadkami. Analiza techniczna jest użyteczna do wyboru akcji, którymi handlujemy w krótkim terminie. Ocena fundamentalna przydaje się, gdy poszukujemy kandydatów z długoterminowym potencjałem.
Jak zawsze u Bulkowskiego, wszelkie oceny i zaproponowane strategie powiązane są z licznymi rankingami i statystykami dotyczącymi zachowania akcji. W tym wypadku autor koncentruje się na tym, jak zachowują się akcje o niskiej, średniej i wysokiej kapitalizacji. Czy większy potencjał mają te o niskiej wartości księgowej, czy nie. A może połączyć obserwację tego wskaźnika z oceną przepływów gotówkowych, wielkością dywidend, czy jeszcze innymi parametrami.
Naturalnie sam wybór spółki to nie wszystko, ważne są jeszcze zasady dotyczące tego kiedy kupić i w jaki sposób zakończyć daną inwestycję. Autor podaje mnóstwo przykładów z własnej historii.
"Spekulacja wahadłowa i transakcje jednodniowe" to ostatnia część trzytomowego cyklu Ewolucja gracza giełdowego. Thomas Bulkowski tym razem koncentruje się na zasadach wykorzystania krótkoterminowych wahań rynku. Wyjaśnia zasady wykorzystywaia formacji technicznych, formacji sytuacyjnych (związanych z ofertami publicznymi, publikacjami raportów finansowych, itp.) oraz innych kryteriów transakcji.
Przedstawia również nowe narzędzie - wskaźnik formacji, którego zadaniem jest bezpośrednie wskazywanie momentów zawarcia transakcji. Jest to wskaźnik nastrojów rynku pomagający w rozpoznawaniu punktów zwrotnych.
Jak zawsze korzysta z konkretnych przykładów i licznych statystyk pokazujących skuteczność wybranych strategii i metod.
Książka jest podsumowaniem badań i doświadczeń autora z ostatnich kilkunastu lat w obszarze modelowania i symulacji procesów wytwarzania i intralogistyki. Celem działań naukowych i praktycznych autora jest zbudowanie takiego podejścia, aby wychodząc od tego, co się dzieje w fabryce, umożliwić budowanie modeli symulacyjnych fabryk w taki sam sposób, jak budowane są (projektowane i wdrażane) procesy w fabrykach rzeczywistych. Zburzyłoby to istniejące w tej chwili bariery we wdrażaniu technologii symulacyjnych w praktyce działania fabryk, dając inżynierom produkcji i logistykom narzędzia, które są dla nich jasne i zrozumiałe, a przede wszystkim potrzebne. Jednocześnie podejście takie wymaga wiedzy o zasobach fabryki, o procesach, o sytuacjach, w których są podejmowane decyzje, o logice podejmowania decyzji, jej skutkach wyrażających się wynikami działania fabryki. To wszystko powoduje, że przestaje się mówić jedynie o modelowaniu symulacyjnym, pomagającym rozwiązać pojawiający się problem, a zaczyna się rozważać obszar dużo szerszy, który w tej chwili oznaczany jest pojęciem cyfrowego bliźniaka fabryki.
W książce usystematyzowano kluczowe koncepcje, metody i techniki zarządzania organizacją z perspektywy współczesnych tendencji. Autorka zaprezentowała także własną systematykę podejść do koncepcji i metod zarządzania.
Wśród omówionych pojęć między innymi:
• zarządzanie strategiczne;
• kapitał ludzki, zarządzanie wiedzą, kompetencjami i różnorodnością;
• lean management, outsourcing i insourcing;
• zarządzanie oparte na procesach, reengineering, zarządzanie innowacjami;
• zarządzanie wrażliwe na zasoby i czas;
• strategie skierowane na jakość, klienta i otoczenie;
• koncepcje zarządzania w przyszłości, organizacja ucząca się inteligentna.
Barbara Czerniachowicz − doktor, adiunkt w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Dorobek naukowy i doświadczenie dydaktyczne koncentrują się wokół problematyki strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania, kapitału ludzkiego i przedsiębiorczości. Posiada doświadczenie dydaktyczne zdobyte zarówno w Polsce, jak i za granicą. Autorka i współautorka programów szkoleniowych, ponad 100 opracowań naukowych, projektów badawczych i ekspertyz dla organizacji zewnętrznych.
Przedmiotem monografii jest zagadnienie zarządzania wiedzą osobistą (ZWO). W gospodarce opartej na wiedzy, w której zasobem strategicznym pracowników jest ich wiedza osobista, odpowiedzialność za własny rozwój i uczenie się przez całe życie leży w przeważającej mierze po ich stronie. Dlatego duże znaczenie należy przypisać zarządzaniu wiedzą osobistą przez pracowników, których praca, pasja i kariera zawodowa są związane z podejmowaniem decyzji oraz działań na wiedzy i w oparciu o posiadaną wiedzę.
Autorka przedstawia zarówno teoretyczne rozważania dotyczące różnych aspektów związanych z zarządzaniem wiedzą osobistą, jak i praktyczne wskazówki, które powinny umożliwić czytelnikom przełożenie teorii na temat tej koncepcji na działania praktyczne.
Uznając, iż zarządzanie wiedzą osobistą wymaga kompleksowego podejścia, w książce przedstawiono cały wachlarz możliwych rozwiązań, modeli, inicjatyw i uwarunkowań ZWO. Zaprezentowano także autorski model zarządzania wiedzą osobistą oraz system ZWO będący jego praktycznym wymiarem.
Wśród omówionych zagadnień znalazły się m.in.:
• rola wiedzy osobistej i zarządzania nią w budowaniu własnej konkurencyjności,
• zarządzanie wiedzą osobistą,
• umiejętność praktycznego wykorzystania nabytej wiedzy.
Książka poświęcona jest zagadnieniom inwestycji w agroturystyce i różnorodnej oferty turystycznej z nią związanej. Autorzy analizują dynamiczny rozwój tego sektora, wskazując na jego znaczenie dla lokalnych społeczności oraz potencjał inwestycyjny dla przedsiębiorców zainteresowanych branżą turystyczną. W pierwszym rozdziale omówiono istotę agroturystyki jako formy turystyki wiejskiej, zwracając uwagę na główne cechy, korzyści oraz wyzwania z nią związane. Następnie skupiono się na aspektach inwestycyjnych, prezentując różnorodność możliwości inwestycyjnych w agroturystykę oraz strategie zapewniające sukces na tym rynku. W kolejnym rozdziale ukazano szeroką ofertę turystyczną w ramach agroturystyki. Przedstawiono różnorodność form zakwaterowania, aktywności oraz atrakcji, które mogą być oferowane turystom na terenach wiejskich. Autorzy wskazali także na trendy i innowacje w tej dziedzinie, które mogą stanowić istotny czynnik przyciągający nowych klientów. W dalszej części skupiono się na praktycznych aspektach inwestycji w agroturystykę, prezentując studia przypadków, doświadczenia przedsiębiorców oraz najlepsze praktyki w zakresie zarządzania agroturystyką.
Dwoiste zarządzanie procesami biznesowymi w erze gospodarki cyfrowej to podejście, które łączy tradycyjne metody zarządzania z nowoczesnymi technologiami i innowacjami, które wynikają z cyfryzacji. W kontekście dynamicznie zmieniającego się środowiska biznesowego, organizacje muszą dostosować swoje strategie i procesy, aby skutecznie konkurować i odpowiadać na potrzeby klientów. Książka zawiera informacje dotyczące istoty oraz założeń i uwarunkowań dwoistego zarządzania procesami biznesowymi, umożliwiającego integrowanie eksploatacji i eksploracji przy wykorzystaniu technologii ICT. Monografia skierowana jest do szerokiego grona odbiorców związanych z dyscypliną nauk o zarządzaniu i jakości oraz dyscypliną ekonomii i finansów. Zainteresować może zarówno przedstawicieli środowiska akademickiego, jak i praktyków zarządzania.
Praktyczny przewodnik kompleksowo przedstawia problematykę kadrowo-płacową – od zatrudnienia, poprzez wyliczenie poszczególnych składników wynagrodzenia, umowy cywilnoprawne, po zwolnienie z pracy. Zawiera wszystko, co potrzebne przy rozliczaniu wynagrodzeń pracowników:
- omówienie wszystkich nowości w rozliczeniach pracowniczych na 2025 rok,
- szczegółowe przykłady liczbowe oparte na rzeczywistych sytuacjach i trudnych problemach,
- bogata dokumentacja kadrowa, podatkowa i ZUS – z przykładami wypełnienia druków.
Autorki podpowiadają m.in.:
- jak prawidłowo zastosować nowe przepisy;
- jak wyliczyć wynagrodzenia w różnych sytuacjach;
- jak opodatkować poszczególne składniki wynagrodzeń i innych świadczeń pracowniczych;
- jakie dokumenty należy sporządzić przy zatrudnianiu pracownika i przy jego zwolnieniu;
- jak rozliczyć osoby pracujące na umowę-zlecenie i o dzieło.
Stan prawny – 1 stycznia 2025 r.
Najważniejsze zmiany obowiązujące od 1 stycznia 2025 r. zostały omówione w bieżącym wydaniu książki. Są to m.in.:
- zmiana wynagrodzenia minimalnego w 2025 roku i jej konsekwencje przy ustalaniu różnych świadczeń pracowniczych,
- wprowadzenie nowego urlopu związanego z rodzicielstwem – uzupełniającego urlopu macierzyńskiego,
- zmiany w wymiarze czasu pracy w związku z wprowadzeniem od 1 lutego 2025 r. dodatkowego dnia wolnego (24 grudnia – Wigilia) i konsekwencje w rozliczaniu wynagrodzeń pracowników,
- nowe wysokości parametrów związanych z rozliczaniem wynagrodzeń w 2025 roku.
Publikacja polecana zarówno osobom rozpoczynającym karierę zawodową w dziale płacowym czy finansowym, jak i doświadczonym pracownikom tych działów.
Głównym tematem monografii jest wsparcie finansowe, jakiego jednostki samorządu terytorialnego (JST) udzielają profesjonalnym klubom sportowym. Badania opisane w książce dotyczą istotności publicznego kapitału finansowego dla funkcjonowania klubów reprezentujących sporty drużynowe, takie jak: piłka nożna, piłka ręczna, koszykówka, siatkówka, hokej na lodzie i żużel. Zebrany materiał wskazuje na znaczące uzależnienie sportu zawodowego w Polsce od finansowania ze strony publicznej samorządowej. Dotacje, nagrody indywidualne i dokapitalizowanie to podstawowe formy wsparcia ze strony JST, które niejednokrotnie są właścicielami klubów. Ponadto w publikacji zostały poruszone zagadnienia dotyczące właścicieli stadionów sportowych oraz sposobów prowadzenia przez nich działalności gospodarczej, jak również efektów ich pracy w ujęciu ekonomicznym.
Gamifikacja jest elastyczną metodą wspierania realizacji celów organizacyjnych, służy jako narzędzie zarządzania kapitałem ludzkim i wspiera proces transferu wiedzy. Autorka podjęła próbę stworzenia metodyki wdrażania gamifikacji wewnętrznej w organizacji. Sformułowała problem badawczy dotyczący identyfikacji kluczowych elementów konstrukcyjnych rozwiązania gamifikacyjnego oraz etapów jego wdrażania w organizacji w kontekście wsparcia rozwoju kapitału ludzkiego. Ważnym aspektem proponowanej metodyki jest promowanie transferu wiedzy jako jednego z istotnych komponentów kapitału intelektualnego we współczesnych organizacjach. Autorka przedstawiła etapy przygotowania metodyki oraz pokazała ograniczenia, wady i zalety proponowanego rozwiązania. Na podstawie dokonanej analizy wskazała trzy grupy zastosowań gamifikacji w zarządzaniu kapitałem ludzkim (w zależności od celu wdrożenia): ułatwienie realizacji niestandardowych zadań pracowników wiedzy, wsparcie menedżerów w zakresie udzielania informacji zwrotnej i doceniania oraz podnoszenie atrakcyjności, zmniejszanie rutyny w wykonywaniu powtarzalnych działań.
Jak w obliczu współczesnych wyzwań zadbać o oczekiwaną jakość życia społeczności poprzez wybór i realizację efektywnych projektów inwestycyjnych finansowanych ze środków publicznych, czyli unikanie marnowania zawsze ograniczonych zasobów? Przede wszystkim w trakcie wyboru projektów konieczne jest stosowanie kryterium efektywności. Pomaga ono uzyskiwać przewagę skwantyfikowanych korzyści nad nakładami inwestycyjnymi i kosztami eksploatacji związanymi z realizacją projektów. W nawiązaniu do ich efektywności autor, opierając się na swoim bogatym doświadczeniu, proponuje i opisuje pojęcie efektyzmu, oznaczające system rozwijany przez społeczności w celu podnoszenia jakości ich życia. System, który można także nazwać `społecznym controllingiem inwestycji`, składa się w praktyce z kilku podsystemów ... są to: Kultura efektywnościowa (zbiór norm, wartości, przekonań i zwyczajów) Dane i informacje pomagające ocenić poziom efektywności projektów Metody analizy efektywności i edukacja w ich zakresie Organizacje kontrolujące efektywność dysponowania środkami publicznymi Przepisy prawa dotyczące obowiązku efektywnego gospodarowania środkami publicznymi, a także odpowiedzialności za jego brak, i odpowiednia kultura prawna konieczna do stosowania tych przepisów
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po teoretycznych oraz praktycznych aspektach mentoringu. Dzięki lekturze czytelnik pozna m.in.: współczesne definicje, rodzaje i formy mentoringu, kompetencje i zadania mentora, w tym etyczne aspekty jego pracy, wybrane narzędzia mentoringu (m.in. zawieranie kontraktu, koło życia, model GROW), korzyści oraz kluczowe etapy wdrażania programu w organizacji. Ciekawym uzupełnieniem omówionych zagadnień są inspirujące studia przypadków autorstwa przedstawicieli biznesu oraz organizacji niekomercyjnych. Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii. „Książka pokazuje nie tylko istotę problematyki, lecz również zagłębia się w meandry projektowania i wdrażania programów mentoringu. Przedstawiony tekst obfituje w praktyczne narzędzia mentoringowe. Celne wskazówki dotyczące tego, «czego nie robić», mogą istotnie ustrzec mentorów oraz osoby projektujące programy mentoringu w organizacjach przed powszechnymi błędami”. Z recenzji dr hab. Ewy Beck-Krali, profesor Akademii Górniczo-Hutniczej.
Sekrety umysłu milionerów. Praktyczne porady na ścieżce do bogactwa Zmień sposób myślenia! Opracuj własny generalny plan milionera! Buduj trwałe dziedzictwo bogactwa i hojności! Ponadczasowe zasady sukcesu sformułowane przez Napoleona Hilla stanowią prostą i łatwą do zastosowania formułę bogacenia się. Pierwszym krokiem jest zmiana sposobu myślenia o sukcesie. Wiele osób próbuje zdobyć bogactwo ? dzięki tej książce przekonasz się, dlaczego niektórym to się udaje, a innym przeszkadzają ich własne nawyki i przyzwyczajenia. Nawet jeśli zarabianie pieniędzy nie stanowi głównego celu Twojego życia, musisz przyznać, że bezpieczeństwo finansowe jest niezwykle ważne dla rozwoju i zdobycia emocjonalnej wolności. Użyj siły swoich myśli do aktywowania mocy i kreatywności umysłu! Rozwijaj w sobie świadomość pieniędzy! Praktykuj samodyscyplinę na drodze do wolności finansowej! Zdobywaj wiedzę, przekuj ją w praktyczne plany i korzystaj z niej! Kształtuj nawyki, które doprowadzą Cię do doskonałej przyszłości! Zasady rządzące gromadzeniem pieniędzy są tak proste, że każdy może je stosować!
"Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów" Wydanie II zaktualizowane i rozszerzoneWszystko, co musisz wiedzieć o narzędziach reklamowych Google Żadna z gałęzi marketingu nie rozwija się i nie zmienia dziś równie dynamicznie, jak działania reklamowe prowadzone w internecie. Szczególnie mocną pozycję ma w tym świecie Google, który dostarcza marketerom cały pakiet narzędzi przeznaczonych do pozycjonowania, ustawiania reklam w wyszukiwarkach i na stronach, a także analizowania skuteczności własnych działań i zachowań klientów. Opanowanie narzędzi marketingowych, które oferuje Google, to warunek skutecznego promowania marki, jej produktów i usług w sieci. W osiągnięciu tego celu pomoże Ci ten podręcznik. Wprowadzi Cię on krok po kroku w świat SEO i SEM, wskaże, jak działać w Google Ads i Google Analytics 4, dostarczy niezbędnej teorii, podsunie dobre praktyki, a także listę konkretnych zadań do realizacji. Pokaże też przykłady i antyprzykłady do naśladowania i do unikania co pozwoli Ci lepiej poznać praktyczne zastosowanie opisywanych strategii i narzędzi. Dodatkowo pozycja zawiera ponad 150 minut dodatkowych materiałów wideo. Słowem, znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz, by skutecznie korzystać z marketingowych narzędzi Google. Drugie wydanie podręcznika zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące współpracy z agencjami, studia przypadku i tematy przydatne dla osób, które chciałyby rozpocząć karierę w branży na stanowisku SEM specialist.
Recenzowana praca stanowi niezwykle interesujące opracowanie o współczesnym paradygmacie kierowania potencjałem ludzkim, który pomieszcza się głównie w obszarze socjologii organizacji i zarządzania. Zawiera zarówno klasyczne, jak i najnowsze koncepcje dotyczące kierowania potencjałem społecznym w organizacji. Treści w niej zawarte świadczą o tym, że autor ma profesjonalną wiedzę i potrafi zastosować elastyczne i prognostyczne koncepcje, które wzbogacają teorie i praktyki kierowania potencjałem ludzi. Ma interdyscyplinarny charakter, gdyż obok socjologii organizacji i zarządzania podejmuje kwestie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, socjologii pracy i socjologii gospodarczej. Autor przedstawia w niej wybrane uwarunkowania pracy i zachowania człowieka w organizacji w różnych aspektach, z uwzględnieniem dotychczasowych teorii, wyników nowych badań i stanu współczesnej praktyki ich wdrażania.
dr. hab. Zdzisław SIROJĆ
Menedżerska Akademia Nauk Społecznych w Warszawie
To cenna i oryginalna w sensie poznawczym i praktycznym monografia, która stanowi wnikliwe i kompetentne studium wiedzy o kierowaniu potencjałem społecznym, oparta na podstawach teorii socjologicznych, psychologicznych i zarządczych. Istotnym wkładem Autora jest zbudowanie teoretycznego podejścia do rozumienia potencjału społecznego w oparciu o teorie konstruktywizmu, konstrukcjonizmu, sieci i przepływu, które pozwalają na jego analizę i rozwój w kontekście procesów zachodzących w XXI wieku. Przyjęcie perspektywy socjologicznej, a w szczególności teorii instytucjonalno-organizacyjnej wraz z jej aparatem pojęciowym, wspartej metodologią badań społecznych, umożliwiło przedstawienie złożonego procesu kierowania strukturą społeczną organizacji w erze cyfrowej. Autor z dobrym skutkiem łączy teorie socjologiczne z wynikami badań oraz ich praktycznym zastosowaniem w kontekście zmian i złożoności funkcjonalnej, strukturalnej, instytucjonalno-organizacyjnej i sieciowej. Szczególnie ważne treści dotyczą twardych i miękkich narzędzi kierowania, takich jak: strategia, sieci struktur nieformalnych, kultura organizacyjna, kompetencje, motywacja i motywowanie oraz innowacje. W swoich analizach przede wszystkim skupia się na potencjale społecznym organizacji, wskazując na jego istotną rolę w realizacji celów organizacji.
prof. dr hab. Felicjan BYLOK
Katedra Socjologii Stosowanej i Zarządzania Zasobami Ludzkimi Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Książka godna uwagi – głównie dla osób zajmujących się profesjonalizacją kierowania potencjałem ludzkim w organizacji.
prof. dr hab. Jolanta GROTOWSKA-LEDER
Katedra Socjologii Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Zarządzanie w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych jest kluczem do sukcesu w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej. Jak skutecznie zarządzać kosztami, obracać towarami i odnosić sukcesy w dynamicznym świecie handlu? Ta książka to źródło wiedzy dla właścicieli i pracowników mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw handlowych, a także dla studentów i badaczy zainteresowanych tą tematyką.
Publikacja w przystępny sposób przedstawia:
• specyfi kę działalności handlowej w Polsce oraz regulacje prawne,
• formy obrotu towarowego i strategie cenowe,
• metody ewidencji i rozliczania kosztów,
• narzędzia wspomagające zarządzanie, takie jak analiza progu rentowności, budżetowanie czy benchmarking,
• praktyczne przykłady zastosowania wiedzy w realnych przedsiębiorstwach.
Dzięki kompleksowemu podejściu i studiom przypadków książka dostarcza zarówno solidnych podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek − pomocnych w efektywnym zarządzaniu firmą w zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Przedstawiona problematyka może wzbogacić bibliografię z zakresu rachunku kosztów, rachunkowości fi nansowej oraz rachunkowości zarządczej, łącząc teorię z przykładami dla podmiotów handlowych.
„Sztuczna Inteligencja” (AI) stała się słowem roku 2023. Ludzkość zbudowała najpotężniejszą technologię w swojej historii. Technologię, która zmieni świat, w tym świat biznesu. Przedsiębiorstwa, które nie będą potrafiły wykorzystać sztucznej inteligencji w swojej działalności wypadną z rynku. Proces ten już się rozpoczął. I przyspiesza. Na rynku pojawiają się firmy, które korzystając ze zdobyczy tej technologii obniżyły koszty procesów biznesowych o 90 %. Wprowadziły produkty które bez AI nie mogłyby funkcjonować. Działają szybciej, sprawniej, zyskowniej niż konkurencja. Jak wdrożyć AI w swojej firmie. Od czego zacząć? Książka ta jest zbiorem inspiracji dla wszystkich, który chcą wsiąść do ekspresu z napisem „Sztuczna inteligencja”.
Czy CRM to tylko kolejny system informatyczny, czy może coś więcej? Dowiedz się, jak strategiczne podejście do CRM może zrewolucjonizować Twoje procesy biznesowe, poprawiając efektywność i zwiększając zadowolenie klientów. Książka "CRM. System czy strategia" to niezbędne kompendium wiedzy, które pomoże Ci przygotować firmę do wdrożenia CRM na wielu poziomach – od gruntownego zrozumienia potrzeb biznesowych, przez modyfikację procesów, aż po wybór i implementację odpowiednich narzędzi informatycznych. Znajdziesz tu praktyczne wskazówki, studia przypadków i ekspertyzy, które pozwolą Ci maksymalnie wykorzystać potencjał systemów CRM w rozwoju Twojej firmy. Niezależnie od tego, czy jesteś na początku drogi z CRM, czy szukasz sposobów na optymalizację istniejącego systemu, ta książka jest dla Ciebie. Zacznij przekształcać swoje podejście do zarządzania relacjami z klientami już dziś!
Monografia jest próbą prezentacji wybranych zagadnień zarządzania kryzysowego, dynamicznie rozwijającej się dziedziny refleksji, która łączy wątki obecne w kilku dyscyplinach nauk społecznych. Omówione zostały kluczowe zagadnienia, choć należy zaznaczyć, że nie wyczerpują one obszernej problematyki. Opracowanie otwiera przegląd podstawowych pojęć, które tworzą teoretyczne ramy zarządzania kryzysowego. W rozdziale drugim omówione zostały elementy zarządzania ryzykiem, a w dalszej części pracy zagadnienia komunikacji, przywództwa i kierowania zespołami w sytuacjach kryzysowych.
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego. Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część - Relations Game - uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game - bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?