KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

49,65 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,88 zł

58,97 zł
89,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,75 zł

46,94 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,67 zł

49,55 zł
69,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,55 zł

46,01 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł

49,13 zł
64,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,13 zł

91,37 zł
119,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 91,37 zł

52,91 zł
69,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,91 zł

52,91 zł
69,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,91 zł
Okładka książki Środkowy palec

79,91 zł 41,79 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,31 zł

Środkowy palec to inspirujący przewodnik dla liderów, mentorów i wszystkich, którzy chcą skutecznie docierać do młodego pokolenia. Autor - doświadczony pastor i lider młodzieżowy dzieli się autentycznymi historiami, refleksjami oraz praktycznymi strategiami, które pomagają budować trwałe relacje i kształtować przyszłych liderów. Książka łączy osobiste doświadczenia z konkretnymi narzędziami, które pomogą Ci:Skutecznie mentorować i przewodzić młodzieży, niezależnie od wyzwań.Budować głębokie, autentyczne relacje i odpowiadać na zmieniające się trendy pokoleniowe.Rozwijać zespoły liderów, wzmacniać ich kompetencje i wspierać w trudnych momentach.Komunikować się z młodymi w sposób angażujący i inspirujący. To nie tylko zapis osobistych doświadczeń, ale także praktyczny przewodnik dla tych, którzy chcą z pasją i zaangażowaniem kształtować kolejne pokolenie. Książka pokazuje, że praca z młodzieżą to nie chwilowy zryw, lecz długofalowa misja pełna wyzwań, ale i niezwykłych owoców. Sięgnij po książkę Środkowy palec i stań się częścią tej zmiany!
Okładka książki The Listening Leader

53,00 zł 42,82 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,82 zł

When you think about communications, you might immediately think about speaking. But listening well is the foundation of leading well; it’s essential if you want people to listen to you. And most leaders have little idea how to go about it. Janie van Hool has been helping leaders understand the simple but powerful principles of listening conversations to build trust and engagement for more than 20 years. Now she’s showing you how to supercharge your own communication, in just 6 minutes! Janie van Hool is an award-winning professional actor and communications expert. RADA-trained, she began her career as a professional actor in the theatre and on TV. Her academic research in Performance Psychology together with her experience as a performer has given her a unique perspective on how to articulate messages with confidence and skill, and informed her work as a coach, advisor and skills teacher to business leaders.
Okładka książki Sales Made Simple

53,00 zł 42,82 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,82 zł

You might think you’re not a natural salesperson, but if you don’t get comfortable promoting your business, you’re not going to HAVE a business for much longer. Luckily, Sara Nasser Dalrymple is here to help. Discover 10 simple principles that you can apply to your business immediately to attract customers with ease. No ickiness, no gimmicks, and all in just 6 minutes! Sara Dalrymple is a sales trainer and mentor for online business owners and the go-to sales expert for creative small businesses. She has over 18 years of sales experience spanning a corporate career in investment banking and as a small business owner, and has helped hundreds of business owners bring in consistent sales through confident, sleaze-free self-promotion.
Okładka książki How to Get to Know your Customer

53,00 zł 42,82 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,82 zł

If you run a small business, you probably wish you had access to the sophisticated market research techniques that big businesses have at their disposal. Imagine being able to really understand your customers! Well, now you can. Katie Tucker reveals 10 simple road-tested tools and techniques that big businesses use and which YOU can use immediately to transform your market knowledge, in just 6 minutes! Katie Tucker is an inspirational product leader with over 12 years’ corporate experience leading teams and delivering stand-out products and services. She’s the founder of Product Jungle, helping small businesses understand customers better. She is also a writer, speaker and author of the Jungle Juice newsletter.
Okładka książki Building Great Teams

53,00 zł 42,82 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,82 zł

Great teams are highly collaborative, creative and productive, but that doesn’t happen by magic. Discover the small actions that lead to big results in performance and productivity by creating the right culture, because when team members are happier they are more creative and more engaged. Team culture coach Alison Coward shows you how to take your team from meh to magnificent, in just 6 minutes! Alison Coward is the founder of Bracket, a consultancy that partners with forward-thinking organisations to help them build high-performing teams. She is a facilitator, coach, trainer and keynote speaker with 20 years’ experience of working in, leading and facilitating creative teams.
Okładka książki The Smart Strategy Book

53,00 zł 42,82 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,82 zł

Strategy is a plan of action designed to achieve a long-term or overall aim, and there are many areas in business where a decent strategy will be of value. Strategy is not complex, but it can be hard, because of the pain of having to make choices. In this practical guide, bestselling author Kevin Duncan offers intelligent and quick solutions to tricky business issues through smart strategic thinking and action. He provides 50 smart ideas to help you arrive at your solution (and present it in a way that everyone can understand!).
Okładka książki Cele! Zdobędziesz wszystko, czego pragniesz i to szybciej, niż myślisz wyd. 3

59,90 zł 36,95 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,96 zł

Cele! Zdobędziesz wszystko, czego pragniesz i to szybciej, niż myślisz.Czas jest Twoim najcenniejszym skarbem, dzięki któremu możesz realizować swoje zamiary. Dlatego musisz mieć dobry plan, który pozwoli Ci osiągnąć cel w ciągu kilku miesięcy zamiast wielu lat. Nie wiesz, jak się zabrać do opracowania skutecznego planu? Poznaj najbardziej kompleksową ze wszystkich strategii wyznaczania i osiągania celów, jakie kiedykolwiek opisano w literaturze. Jeśli zechcesz, ta książka stanie się Twoją mapą drogową i przewodnikiem, który pomoże Ci dotrzeć z dowolnego miejsca w chwili obecnej w dowolny punkt w przyszłości. Jest to trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego poradnika, w którym znajdziesz 22 strategie wyznaczania i realizowania celów - nawet tych pozornie nierealnych. Dowiesz się, jak przejąć kontrolę nad swoimi finansami i osiągnąć niezależność finansową, pokonywać przeszkody w relacjach osobistych, dokonywać lepszych wyborów zdrowotnych i radzić sobie z najtrudniejszymi wyzwaniami w życiu zawodowym. Zyskasz także większą pewność siebie i zwalczysz prokrastynację. Nie tylko osiągniesz swoje cele, ale też z nowym nastawieniem podejdziesz do szans, które niesie życie. Efekt? Staniesz się szczęśliwym, spełnionym człowiekiem, którego czeka świetlana przyszłość! Brian Tracy to światowej sławy mówca motywacyjny, autor bestsellerów, ekspert w dziedzinie rozwoju osobistego i biznesowego. Napisał ponad 80 książek, które zostały przetłumaczone na kilkadziesiąt języków. Inspiruje miliony ludzi na całym świecie do osiągania sukcesów zawodowych i osobistych z wykorzystaniem sprawdzonych strategii zarządzania czasem, wyznaczania celów i skutecznej motywacji. Cel bez planu to tylko życzenie! Antoine de Saint-Exupery
Okładka książki Ubezpieczenia komunikacyjne dla flot pojazdów

120,00 zł 81,04 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,04 zł

"Ubezpieczenia komunikacyjne dla flot pojazdów" to kompleksowe opracowanie podejmujące kwestie związane z zarządzaniem ryzykiem i finansami w przedsiębiorstwach transportowych oraz instytucjach ubezpieczeniowych. Autorzy - Piotr Manikowski i Tomasz Zapart - analizują specyfikę ubezpieczeń flotowych, uwzględniając aspekty praktyczne, technologiczne i regulacyjne. Publikacja porusza kluczowe zagadnienia, takie jak: optymalizacja kosztów polis, nowoczesny underwriting, zastosowanie telematyki i AI w ubezpieczeniach, wpływ zmian prawnych na strategie zarządzania flotą. Monografia jest wartościowym źródłem wiedzy dla brokerów ubezpieczeniowych, menedżerów flot, ekonomistów branżowych oraz osób zainteresowanych innowacjami w ubezpieczeniach komunikacyjnych.
Okładka książki Konstruowanie kursu języka biznesu dla studentów filologii rosyjskiej

51,45 zł 41,05 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,05 zł

W książce podjęto próbę zdefiniowania zakresu rosyjskiego języka biznesu (RJB) i wyodrębnienia takich jego treści, które okażą się przydatne polskim studentom rusycystyki. Dla zrealizowania tego zamierzenia przeprowadzono trójstopniowe postępowanie badawcze obejmujące: przegląd literatury przedmiotu dotyczącej RJB jako języka specjalistycznego; zbadanie zakresu, jaki RJB przypisują autorzy rosyjskich i polskich podręczników do nauki tej odmiany języka; skonfrontowanie uzyskanych wyników z danymi na temat użycia RJB pozyskanymi od absolwentów filologii rosyjskiej aktywnie wykorzystujących znajomość języka rosyjskiego w swej pracy. Zastosowano metodologię doboru kręgów tematycznych, posługując się klasyfikacjami umieszczonymi na zawodowych portalach internetowych: LinkedIn, Pracuj.pl i Goldenline. Monografia może nie tylko wzbogacić zasób wiedzy przedmiotowej dydaktyków akademickich zaangażowanych w proces nauczania RJB (na kierunkach rusycystycznych oraz pokrewnych: slawistycznych, lingwistyce stosowanej z językiem rosyjskim), ale również posłużyć do przygotowania podręczników do nauki RJB, uwzględniających realne potrzeby współczesnego rynku pracy. Karolina Gołąbek – absolwentka filologii rosyjskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie językoznawstwo. Adiunkt dydaktyczny w Zakładzie Komunikacji Językowej i Kulturowej w Instytucie Filologii Wschodniosłowiańskiej UJ. Nauczycielka języka rosyjskiego. Główne zainteresowania badawcze to szeroko traktowane języki specjalistyczne (ich nauczanie oraz dydaktyka przekładu). Oprócz działalności dydaktycznej i tłumaczeniowej zajmuje się współpracą ze środowiskiem nauczycielskim poprzez udział w projektach naukowo-dydaktycznych, konferencjach krajowych i międzynarodowych. Specjalizuje się w metodyce nauczania języka specjalistycznego (języka biznesu) oraz języka ogólnego.
Okładka książki Swing trading dla bystrzaków wyd. 2

89,00 zł 54,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,45 zł

Swing trading dla bystrzaków. Wydanie II Odkryj obiecujące rynki i sektory finansowe Korzystaj z możliwości krótkoterminowych Naucz się zarządzać ryzykiem Dowiedz się, jak zwiększyć zyski i zarządzać ryzykiem Skorzystaj z porad zawartych w tej książce, a zwiększysz swoje szanse na odniesienie sukcesu! Autor na podstawie własnych błędów ustalił, które metody działania się sprawdzają, a które nie. Poza omówieniem podstawowych zagadnień, takich jak formacje wykresów, wskaźniki techniczne i podstawy sprawozdań finansowych, idzie o krok dalej udziela wskazówek dotyczących właściwego zarządzania pieniędzmi, prowadzenia dziennika, zarządzania ryzykiem, tworzenia kompletnego planu tradingowego i głównych zmian w krajobrazie inwestycyjnym. Budowanie planu tradingowego Wpływ rynku na możliwości handlowe Fundamentalne wskaźniki inwestycyjne Obliczanie zysków z inwestycji Skuteczne zarządzanie ryzykiem
Okładka książki Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania

59,00 zł 36,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,45 zł

Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania To jedna z najważniejszych i najpożyteczniejszych książek, jakie przeczytałem w ostatnich latach. Prosto i przekonująco pokazuje nam, na czym polega prawdziwe przywództwo. William Ury, współautor książki Dochodząc do TAK Ta książka rozpaliła płomień w moim sercu. Potrafi zaprowadzić człowieka na takie wyżyny doskonałości, o jakich nawet nie marzył. generał Chuck Horner, dowódca sił powietrznych biorących udział w operacji Pustynna Burza Zrób to inaczej niż inni Każdy człowiek i każda organizacja mogą wyjaśnić, CO robią. Niektórzy z nas potrafią pokazać, CZYM różnią się od innych. Jednak tylko nieliczni są w stanie jasno wyartykułować, DLACZEGO robią to, co robią. DLACZEGO nie ma nic wspólnego z finansami i zyskami. DLACZEGO jest tym, co inspiruje Ciebie i Twoje otoczenie. Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve'a Jobsa i przekonaj się, że wszyscy liderzy, którzy kogokolwiek inspirują, myślą, działają i komunikują się z innymi z pominięciem ogólnodostępnych schematów. Każdy z nas może zdobyć tę umiejętność. Przy odrobinie dyscypliny każdy lider lub organizacja mogą skutecznie oddziaływać na innych. Przeczytaj wszystkie porywające opowieści i naucz się być skutecznym przywódcą. Przyciągnij do siebie ludzi i trwale zmień oblicze biznesu. Poznaj siłę DLACZEGO!
Okładka książki Efektywne zarządzanie podatnościami na zagrożenia. Jak minimalizować ryzyko w cyfrowym ekosystemie

59,00 zł 35,75 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,45 zł

Musisz sobie uświadomić, że korzystanie z systemów opartych na chmurze wiąże się z cyberzagrożeniami - podobnie jak w przypadku tradycyjnej infrastruktury. Musisz się dobrze orientować w złożoności swojego systemu i w powiązaniach poszczególnych elementów. Dopiero na tej podstawie możesz planować i ustalać priorytety we własnym programie zarządzania ryzykiem, uwzględniając przy tym wiele innych zagadnień. W tej praktycznej książce znajdziesz opis kompleksowych praktyk, dzięki którym współczesne organizacje utrzymujące złożone ekosystemy oprogramowania mogą skutecznie identyfikować podatności, zarządzać nimi i ograniczać ryzyko wystąpienia poważnych naruszeń bezpieczeństwa. Dowiesz się, dlaczego nie wystarczy po prostu "użyć łatki", aby naprawić znane luki w oprogramowaniu. Poznasz zasady profesjonalnego zarządzania podatnościami uwzględniające monitorowanie systemów i baz danych podatności. Przekonasz się, jak ważne są czynnik ludzki i identyfikacja czynników psychologicznych, które podczas interakcji użytkownika z oprogramowaniem przyczyniają się do powstawania podatności. W miarę lektury książki przyswoisz wydajne i skuteczne strategie, dzięki którym zapewnisz swojej organizacji wysoki poziom cyberbezpieczeństwa. Najciekawsze zagadnienia: * zarządzanie złożonymi środowiskami * poprawki do oprogramowania i bezpieczna konfiguracja * ocena podatności i łączenie ich w łańcuch * czynnik ludzki w zarządzaniu podatnościami * oprogramowanie bezpieczne już na etapie projektu * budowa dojrzałego modelu zarządzania podatnościami Sprawdź, jak w erze chmury zarządzać ryzykiem informatycznym!
Okładka książki Reguła 80/20 i pozostałe teorie sukcesu. Naukowe podstawy: od teorii gier po punkt zwrotny

69,00 zł 42,57 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,12 zł

Reguła 80/20 i pozostałe teorie sukcesu. Naukowe podstawy: od teorii gier po punkt zwrotnySprawdź, co się dzieje po obu stronach linii biznes - nauka... - "The Sunday Times" Od dawna wiadomo, że do większości skutków prowadzi mała liczba przyczyn. To prawo nazywamy zasadą 80/20 i jeśli umiemy z niego skorzystać, osiągamy bardzo dużo kosztem relatywnie niewielkiego wysiłku. A teraz wyobraź sobie, że poza zasadą 80/20 istnieje jeszcze sporo innych opisanych przez naukę uniwersalnych zasad, którym podlega sukces w biznesie. Ta intrygująca i bardzo nietypowa książka jest równocześnie kompendium wiedzy o tym, co o biznesie ma do powiedzenia nauka, a także praktycznym podręcznikiem osiągania sukcesów. Znajdziesz w nim odniesienie do wielu akademickich debat i płynące z nich wnioski zastosowane w użytecznych koncepcjach biznesowych. W każdym z 12 rozdziałów wyjaśniono jedno lub grupę podstawowych praw, takich jak teoria genów biznesu, psychologia ewolucyjna, zasady dynamiki Newtona, paradoks bogacenia się, teoria chaosu czy prawo rosnących zysków. Wszystkie 92 koncepcje ujęte w książce wywodzą się z ustaleń naukowych i wszystkie w znaczący sposób wpływają na nasze życie, choć często bywają sprzeczne z intuicją. Poświęć trochę czasu tej książce, a zobaczysz swoją firmę w zupełnie innym świetle. - "Enterprise"
Okładka książki Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie

49,90 zł 30,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,29 zł

Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie Opowieść, która wyniesie Twój biznes na wyższy poziom Książka, którą trzymasz w ręku, to pierwszy kompleksowy polski przewodnik po zagadnieniu storytellingu w biznesie. Do tej pory autorzy polskojęzycznych publikacji skupiali się na rozmaitych aspektach korzystania z opowieści w reklamie, marketingu, filmie czy wystąpieniach publicznych, ale już mniej w codziennym życiu zawodowym. Jeśli zaś pojawiały się ujęcia biznesowe, to przeważnie stanowiły tłumaczenia z języka angielskiego, nieco odbiegające od rodzimych realiów pod kątem kulturowym. Spojrzenie na biznes jako na szereg praktycznych opowieści jest ważne. Dlaczego? Ponieważ cała nasza kultura bazuje na historiach, które sobie wzajemnie przekazujemy i w które wierzymy. Opowieść zaszyta jest w naszym DNA lubimy mówić, lubimy słuchać w życiu prywatnym. Nie inaczej wygląda to na płaszczyźnie zawodowej. Tu także przewagę, czyli: uwagę otoczenia, zdobywa ten, kto potrafi snuć ciekawszą opowieść. Jeśli chcesz się tego nauczyć, otwórz książkę i zacznij czytać. Dowiesz się z niej między innymi: dlaczego dana historia działa jakie są składowe dobrej opowieści co można osiągnąć dzięki opanowaniu sztuki opowiadania jak skutecznie opowiadać zarówno w życiu zawodowym, jak i dla prywatnych korzyści
Okładka książki Sztuka wojny według Machiavellego

59,00 zł 36,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,45 zł

Sztuka wojny według Machiavellego Umiejętność walki czyni ludzi śmielszymi, gdyż nie obawiają się robić rzeczy, których uprzednio wyuczyć by się trzeba. Nic tak nie sprzyja możliwości odniesienia sukcesu jak to, gdy nieprzyjaciel uwierzy, że już się nie podniesiesz. W ludziach wielkość urasta i dzielność swą okazują wtedy, gdy się z nich korzysta i gdy są dostrzegani. Pierwszą oznaką przegranej jest brak wiary w możliwość wygrania. Chińskie przysłowie: "Obyś żył w ciekawych czasach" bywa często najzwyklejszym przekleństwem. Niccolo Machiavelli niewątpliwie żył w czasach bardzo ciekawych, a jego biografia mogłaby posłużyć za scenariusz dla niejednego politycznego dreszczowca. Ten znakomity obserwator rzeczywistości stał się autorem ponadczasowych podręczników dotyczących sztuki organizacji społecznej i sprawowania władzy. Sztuka wojny według Machiavellego to zbiór inspirujących przemyśleń, który mimo upływu kolejnych stuleci nie stracił nic na aktualności. Sukces, zarówno pięć wieków temu, jak i dziś, uzależniony jest od kilku czynników - szczęścia, przedsiębiorczości, talentu oraz aktywności. Ważne, by opracować odpowiednią strategię i maksymalnie wykorzystać to, co dostajemy od losu. Machiavelli chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem w tym zakresie. Jego wskazówki, kierowane pierwotnie do wodzów wielkich armii, docenią także współcześni menedżerowie, którzy kierują firmami i organizacjami walczącymi na bezlitosnym rynku gospodarki XXI wieku. Dla głównodowodzących małych firm i wielkich korporacji, dla tych, którzy chcą przekuć ambicje na osiągnięcia, a także dla miłośników Sztuki wojny Sun Tzu ta książka stanie się podręcznikiem, do którego wracać będą po wielokroć - świeżym, odkrywczym i inspirującym.
Okładka książki Startupowcy

69,90 zł 53,67 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

Jak buduje się firmę wartą miliardy? Co sprawia, że niektóre start-upy przebijają się na globalnym rynku, a inne znikają w cieniu? Jakie decyzje prowadzą do sukcesu, a jakie mogą go przekreślić? Startupowcy to pierwsza tak szczegółowa analiza polskiego ekosystemu start-upowego. Książka pokazuje, jak dwunastu przedsiębiorców, często zaczynając od zera, zbudowało firmy technologiczne wyceniane na setki milionów, a nawet miliardy złotych. To historie o innowacjach, ryzyku i strategicznych wyborach, które pozwoliły im zdobyć międzynarodowe rynki – od Europy po Amerykę Północną i Południową. W książce znajdziesz: sposoby polskich start-upów na zdobywanie światowych rynków strategie wzrostu, finansowania i skalowania biznesu kluczowe decyzje w budowie zespołu, sprzedaży i ekspansji zagranicznej wyzwania, z którymi mierzą się founderzy – od presji inwestorów po stres i wypalenie. To nie tylko zbiór inspirujących historii, ale przede wszystkim praktyczna wiedza o tym, jak budować biznes w dynamicznym i wymagającym świecie technologii. Sukces ma swoją cenę – ta książka pokazuje, jaka ona jest naprawdę. Krzysztof Domaradzki – dziennikarz „Forbesa” specjalizujący się w tematyce biznesowej, technologicznej i start-upowej. Od ponad dekady analizuje sukcesy polskich przedsiębiorców, bada strategie wzrostu firm i mechanizmy rządzące rynkiem innowacji. Współtwórca rankingu „50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie” oraz polskiej edycji listy „30 przed 30”. Artur Kurasiński – przedsiębiorca, inwestor i ekspert w dziedzinie nowych technologii. Od ponad 20 lat obserwuje trendy rynkowe, doradza start-upom i pomaga w budowaniu strategii biznesowych. Współtwórca Auli Polska – jednego z najstarszych cykli spotkań dla start-upów – oraz konkursu Aulery. Autor jednego z najpopularniejszych polskich blogów o innowacjach i cyfrowej gospodarce.
Okładka książki Coaching as a Leader

175,00 zł 141,38 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 141,38 zł

Coaching individuals and teams is an essential part of a leader's role. Without effective coaching, employees and businesses will never reach their full potential but how do you get this right? How can leaders encourage people to think critically and confidently problem-solve? How can they adapt their communication style to make sure that language is clear and direct but also supportive and motivational? How can leaders use their coaching skills to influence employee behaviour and company culture? This book answers all these questions and more to provide leaders, senior executives and senior coaches with a best-practice guide on how to coach from a senior position. It covers the skills you need to coach as a leader as well as how to adopt a coaching approach to all elements of the employee life cycle from onboarding and engagement through to goal-setting and managing performance. Coaching as a Leader has been created by senior business professionals together with the Association for Coaching: Linda Beatty, Ross Hunter, Jennifer Kidby, Victoria Leath, Katy McGregor, Nuha Al Moosa, Andy Murphy, Dena Paris, Angela Ryan, Paul Williamson and Tony Worgan.
Okładka książki The Sales Professional

53,00 zł 33,30 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,82 zł

Over a career of more than 40 years, Joe Denham has trained many salespeople through stand-up presentations and lectures. Now he shares those lessons and his knowledge in /The Sales Professional/ with anyone who has a strong work ethic and wants to to succeed in sales. This book not only seeks to help existing salespeople who want to succeed - Who doesn’t? - it’s also for people who want help getting started in a career in sales. Many good sales staff in the corporate world become quickly disenchanted because of a lack of early sales success, generally due to a dearth of real guidance and structure in the way they approach their chosen careers. This book aims to bring some discipline and professionalism into the way they conduct business. Experience is not something you can buy. However, when someone like Joe Denham passes his experience on to you through a book like this, with explanations and an understanding of the sales process that are logical, simple, and straightforward, you will benefit beyond your expectations.
Okładka książki Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem

67,00 zł 41,33 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,98 zł

Sekret sukcesu sprzedaży w dużej mierze zależy od sprzedawcy. Istnieją niezwykle utalentowani ludzie, którzy niezależnie od okoliczności osiągają wyniki znacznie wyższe od przeciętnej. Nawet jeśli warunki zewnętrzne są wyjątkowo niesprzyjające, ci znakomici sprzedawcy są w stanie realizować transakcje z ogromną skutecznością. Co ciekawe, ich sukcesy nie zależą od budowania relacji z klientem, ale od umiejętnego przejmowania kontroli nad rozmową oraz dostosowywania komunikatu sprzedażowego do konkretnych potrzeb i celów klienta. Autorzy książki przeprowadzili szerokie, wyczerpujące badania na grupie tysięcy sprzedawców pracujących w różnych branżach i lokalizacjach. Okazuje się, że każdego sprzedawcę da się ująć jako reprezentanta jednego z pięciu profili, ale tylko jeden profil - Challenger - zawsze osiąga rezultaty znacząco wykraczające ponad przeciętną. Co więcej, umiejętności i postawy Challengera można wskazać i opisać, a następnie nauczyć innych takiego działania. Oznacza to, że prawie każdy uzbrojony w tę wiedzę i umiejętności może znacząco poprawić swoje wyniki. Dzięki tej książce: nauczysz się rozpoznawać poszczególne profile sprzedawców - w tym Challengera dowiesz się, jak nauczyć swoich pracowników modelu sprzedaży Challenger, zbudować zespół Challengerów i nim pokierować odkryjesz, jak sprytnie przedstawić klientowi swój punkt widzenia, dostosowywać komunikat do rozmówcy i kontrolować proces negocjacji * nauczysz się skutecznego przejmowania kontroli nad procesem sprzedaży zapoznasz się z najważniejszymi zasadami coachingu sprzedawców Model Challenger - Twój sukces w sprzedaży! Matthew Dixon jest dyrektorem wykonawczym, a Brent Adamson - dyrektorem zarządzającym firmy CEB. Ta nazwa wiele razy przewija się na kartach niniejszej książki. Jest to czołowa firma doradcza, która łączy najlepsze praktyki tysięcy firm partnerskich z zaawansowanymi metodologiami badawczymi i możliwościami analizowania ludzkiego kapitału. Dixon i Adamson w dużej części są autorami sukcesu CEB, a zaprezentowane w tej książce wyniki badań i płynące z nich wnioski można nazwać przełomem w historii sprzedaży!
Okładka książki Efekt JOLT w sprzedaży

69,90 zł 53,67 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa – masz rację !Wydaje ci się! „Muszę to przemyśleć” – to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność. Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji. W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania. Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż: ·odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży ·obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży ·ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką. Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje. Matthew Dixon – autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. „Harvard Business Review”. Ted McKenna – ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla „Harvard Business Review”. Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,62 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,15 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj