
Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie
Porozumienie bez Przemocy w biznesie
- ISBN: 978-83-289-2257-0
- EAN: 9788328922570
- Oprawa: miękka
- Wydawca: ONEPRESS
- Format: 210x145x18mm
- Język: polski
- Liczba stron: 368
- Rok wydania: 2025
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
48,62złCena detaliczna: 79,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,84 zł
Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie Firma, w której wszystkim pracuje się lepiej Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W "starym" paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary; czasem z obu czynników naraz. W "nowym" chodzi o jakościowy kontakt zarówno ze sobą, jak i z innymi. W tym paradygmacie istotna jest uważność na uczucia i potrzeby wszystkich zaangażowanych stron, współdzielenie mocy, współpraca i szukanie rozwiązań win-win. W tym podejściu chodzi o odpowiedzi na pytania: Co jest dla mnie i dla innych ważne? Co jest sednem sprawy? Jak możemy wzajemnie się uwzględnić, by znaleźć rozwiązanie, które wzbogaci wszystkich zaangażowanych? Autorzy tej publikacji przyglądają się drugiemu paradygmatowi funkcjonowania firm, organizacji i instytucji. Wyjaśniają, na czym polega Porozumienie bez Przemocy (NVC), i podpowiadają, jak wdrożyć jego założenia w relacjach wewnątrzfirmowych, w dialogu z partnerami i otoczeniem, a także jak wprowadzić to podejście w organizacjach. Promują model przywództwa opartego na potrzebach, dowodzą ponadto, że empatia ma moc również w biznesie i realnie przekłada się na wyniki biznesowe organizacji.