KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,88 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Kompleksowa Karta Wyników

58,00 zł 42,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,51 zł

Rewolucja w zarządzaniu organizacją i personelem! Przez wiele lat zakładano, że doskonalenie organizacji zależy od diagnozy jej kultury, właściwego opisu procesów biznesowych, przygotowania odpowiedniego programu wskaźników i dokonywania na ich podstawie wewnętrznych i zewnętrznych analiz, a następnie oceny zmierzonych rezultatów. Jeśli organizacje właściwie formułowały i realizowały cele i strategie wynikające z owych procedur, zmiany na lepsze miały być tylko kwestią czasu. Okazało się jednak, że takie podejście już nie wystarcza. Dzisiaj zaczynamy rozumieć, że doskonalenie organizacji to coś więcej, niż wykonywania analiz, to twórczy proces uczenia się, bazujący na wizji strategicznej, jak również na nowych wartościach i normach. W niniejszej książce przedstawiam nową, holistyczną koncepcję zarządzania zmianami i doskonaleniem, którą nazwałem Kompleksową Kartą Wyników (KKW) (Total Performance Scorecard). Koncepcja KKW widzi w doskonaleniu, rozwoju i nauce procesy etyczne i cykliczne, dzięki którym rozwój kompetencji organizacji i jednostek oraz wewnętrzne zaangażowanie wzajemnie się wzmacniają. Rozwija ona i pogłębia możliwości Zrównoważonej Karty Wyników, Kompleksowego Zarządzania Jakością i Zarządzania Kompetencyjnego. Propaguje określoną filozofię i zestaw reguł będących bazą dla ciągłego doskonalenia procesów, jak również osobistego doskonalenia poszczególnych pracowników. Chociaż KKW dotyczy zmian w organizacji, jej punktem wyjścia są zmiany w zachowaniach jednostek i zbiorowości będące skutkiem procesu nauki. Jest to podejście odwrotne, wychodzące od istoty osobistej tożsamości. Ów cykliczny proces nauki obejmuje nieustanne dążenie do samowiedzy. Jest to ekspedycja odkrywcza, wiodąca ku doskonaleniu i zmianom, a także ku większej kreatywności i pomysłowości. Dzięki KKW poznasz lepiej środowisko, w którym funkcjonujesz i będziesz mógł się stale doskonalić. Organizacja z kolei, pozna lepiej własną strukturę, otoczenie i przyszłe możliwości. KKW stworzy również szeroką bazę dla skutecznego kierowania doskonaleniem w całej organizacji. Ta książka wskazuje drogę do osiągnięcia tych celów. Celem Kompleksowej Karty Wyników jest maksymalny osobisty rozwój wszystkich pracowników oraz optymalne wykorzystywanie przez organizację ich potencjału dla osiągnięcia najlepszych możliwych wyników. Ważną różnicą jest fakt, że KKW jest inspirującą, zintegrowaną koncepcją zarządzania, która traktuje osobiste ambicje jako punkt wyjścia.
Okładka książki Rola i zadania Dyrektora finansowego

81,90 zł 66,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,16 zł

Książka dotyczy zagadnień: zarządzanie płynnością i wynikiem finansowym, ocena projektów inwestycyjnych, wybór źródeł finansowania, zarządzanie ryzykiem, kierowanie przepływem informacji finansowej, współpraca z partnerami biznesowymi, ustalanie kierunków rozwoju i sposobów zwiększania wartości firmy, współtworzenie strategii przedsiębiorstwa.
Okładka książki Metodyki zarządzania projektami informatycznymi

46,00 zł 30,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,26 zł

Przewiduje się, że zarządzanie projektami będzie stale zyskiwać na znaczeniu, a kierownik projektu informatycznego będzie jednym z najbardziej poszukiwanych zawodów w obecnym wieku. Oceny te wynikają z rosnącej liczby zastosowań systemów informatycznych w coraz bardziej złożonych systemach gospodarczych. Ponadto pojawiają się nowe klasy zastosowań tak zwane "mass-update project".
Okładka książki Przewodnik po zarządzaniu wiedzą

57,00 zł 39,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,67 zł

Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
Okładka książki Marketing Podręcznik akademicki

69,00 zł 52,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,30 zł

Doskonały, kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu Ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem Omawia marketing międzynarodowy, rolę logistyki w dystrybucji oraz zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami
Okładka książki X-engineering przedsiębiorstwa

58,00 zł 40,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,36 zł

Książka odsłania nieograniczone możliwości, jakie oferuje przedsiębiorstwu pomysłowo wykorzystana technologia informacyjna. X-ENGINEERING PRZEDSIĘBIORSTWA to lektura, której nie wolno przegapić, ponieważ umiejętności dostosowawcze są niezbędnym atutem każdego współczesnego biznesmena.
Okładka książki Marketing na rynku środków produkcji

30,00 zł 22,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,67 zł

Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentów marketingowych, radzi, jakie działania marketingowe powinny podjąć przedsiębiorstwa z tego rynku, aby poprawić swoją pozycję na rynku, wskazuje sposoby poszukiwania i wyboru najlepszych kontrahentów.
Opakowanie Zarządcze aspekty rachunkowości

68,00 zł 50,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,35 zł

To podręcznik kompleksowo ujmujący powiązania rachunkowości finansowej i zarządczej. Połączono w nim zagadnienia teoretyczne z praktycznymi, uwzględniono aktualne regulacje polskiego prawa bilansowego, regulacje międzynarodowe oraz nowoczesne rozwiązania omówione w literaturze światowej.
Okładka książki Ośrodki oceny i rozwoju

80,90 zł 65,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,37 zł

W książce omówiono najważniejsze aspekty zastosowania ośrodków, takie jak : tworzenie strategicznych podstaw wprowadzania tej metody, powiązanie procesów oceny i rozwoju z systemem kompetencji i systemem personalnym, zarządzanie i administrowanie ośrodkami, planowanie i przeprowadzanie zajęć, przygotowanie i szkolenie trenerów, osób oceniających i obserwatorów mających brać udział w zajęciach, udzielanie uczestnikom zajęć informacji zwrotnych i pomaganie im w dalszym rozwoju, ocenianie trafności i efektywności ośrodków.
Opakowanie Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi

63,00 zł 50,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,90 zł

Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi to działalność o charakterze regulacyjnym, ukierunkowana na efektywne pozyskiwanie i wykorzystanie kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym.
Okładka książki Promocja reklama aktywizacja sprzedaży

36,00 zł 25,06 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,06 zł

W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim są wasi klienci, pośrednicy handlowi i jak ich pozyskiwać, jak sporządzić plan marketingu i reklamy, jakie usługi świadczą agencje reklamy i jak korzystnie z nimi współpracować,jak sporządzić plan kampanii reklamowej, jak być kreatywnym i tworzyć pomysłową promocję, jakie środki zapewniają aktywizację sprzedaży, jak budować IMAGE przedsiębiorstwa, jakie są etyczne i prawne uregulowania reklamy.
Okładka książki Komunikowanie międzynarodowe

35,00 zł 23,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,73 zł

Książka wyjaśnia kwestie terminologiczne, zagadnienia związane z socjolingwistyką, historią komunikowania międzynarodowego, postępującą globalizacją. Omawia on też problemy dotyczące mediatyzacji współczesnego życia, powstawania społeczeństwa informacyjnego czy wreszcie public relations.
Okładka książki Silna marka

36,90 zł 27,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,88 zł

W książce przedstawiono wszystkie te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartości i możliwości rozciągania na nowe produkty oraz o marce w skali globalnej.
Okładka książki Zachowania nabywców

20,00 zł 13,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,08 zł

Książka ta :*wskazuje co należy uczynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie nabywców*przekazuje w przystępny sposób elementarną wiedzę o konsumentach*prezentuje przykłady wykorzystania wiedzy o nabywcach indywidualnych i instytucjonalnych w działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku.
Okładka książki Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, modele, metody

40,00 zł 27,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,84 zł

Zarządzanie nie jest pojęciem łatwo definiowalnym. Wszyscy ,,czują”, na czym ono polega, ale mało kto wie, jak to robić. Dodatkowo wraz ze zmianami otoczenia zmieniają się i warunki zarządzania. Firmy przybierają inny kształt organizacyjny, co wymusza stosowanie odmiennych narzędzi zarządzania. Właśnie te nowoczesne formy organizacyjne i narzędzia zarządzania są omówione w niniejszej książce. Menedżer zależnie od własnej diagnozy stanu organizacyjnego przedsiębiorstwa sam musi dobrać zestaw pasujący do jego sytuacji.
Okładka książki Zarządzanie nieruchomościami

30,00 zł 20,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,88 zł

Wieloletnie zaniedbania w gospodarowaniu nieruchomościami wycisnęły silne piętno na zarządzaniu nimi, wprowadzając zarazem sporo chaosu do działań praktycznych. Obecnie wiele inwestuje się w nieruchomości, a więc i problem zarządzania nimi stał się bardzo aktualny. Książka prezentuje nowoczesne poglądy na gospodarowanie nieruchomościami, wskazuje m. in.: - co obejmują główne obszary zarządzania; - co czyni przedmiot zarządzania atrakcyjnym z punktu widzenia rynkowego; - jak zadbać o wzrost tej atrakcyjności. Najbardziej użyteczny jest zgromadzony w tej książce zbiór zaleceń i procedur praktycznych, który wzbogaci niewątpliwie warsztat zawodowy profesjonalnych zarządców nieruchomości.
Okładka książki Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem

49,00 zł 42,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,05 zł

Niejednokrotnie nawet nie zdajemy sobie sprawy, że sami „hodujemy" sobie trudnych klientów, których później obarczamy całą winą za złą współpracę. Nie wiemy jak ważne jest to, aby osoba pracująca w zawodach prawniczych posiadała pewne podstawowe umiejętności interpersonalne. Jak się okazuje, nie jest to wcale takie trudne, ale do tego potrzebne są osoby, które w sposób rzetelny i profesjonalny pokierują prawnikiem i pomogą mu wyeliminować z jego postępowania błędy, które popełnia w kontaktach ze swoimi klientami. Ta książka ma służyć w tym pomocą. Nie rozwiąże wszystkich problemów, które na swojej drodze napotka trener takich umiejętności, ale stanowi doskonałą bazę dla dalszego samodzielnego rozwoju i poszukiwania własnych technik i metod kształcenia. Opatrzona jest wieloma wartościowymi i praktycznymi wskazówkami, które są tym cenniejsze, że Autorki zaczerpnęły je z własnego doświadczenia. Krąg czytelników nie jest zawężony wyłącznie do trenerów umiejętności interpersonalnych, każda osoba pracująca w zawodach prawniczych znajdzie w niej porady i odszuka błędy, którymi opatrzony jest jej kontakt z drugim człowiekiem - przeważnie nie prawnikiem.
Okładka książki Funkcj. przeds. w war. gosp. rynk. cz 2 REA

63,00 zł 32,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,76 zł

Głównym celem kształcenia w bloku tematycznym ""Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej"" w liceum o profilu ekonomiczno-administracyjnym jest zapoznanie uczniów z podstawowymi zasadami prowadzenia działalności gospodarczej oraz funkcjonowaniem przedsiębiorstwa na rynku. Podręcznik składa się z dwóch części. Pierwszą część stanowi kompendium wiedzy dla dwóch modułów: planowanie działalności gospodarczej oraz części wstępnej zarządzania przedsiębiorstwem. W drugiej części podręcznika zaprezentowany jest materiał niezbędny do kształtowania umiejętności w modułach: - zarządzanie przedsiębiorstwem (majątkiem przedsiębiorstwa) - wybrane zagadnienie statystyki - analiza efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa Tak przemyślana struktura treści ułatwia zrozumienie nowych zagadnień wynikających z zaplanowanych celów kształcenia.
Okładka książki Podstawy Marketingu DIFIN

28,00 zł 22,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,62 zł

W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia:Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy Rynek jako podstawa działalności marketingowej Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach Produkt jako narzędzie marketingu Cena jako element mieszanki marketingowej Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Plan marketingowy jako element zarządzania marketingowego Specyficzne obszary stosowania marketingu Prawo i etyka jako narzędzia regulacji działalności marketingowej,słowniczek pojęć marketingowychKorzystając z książek edukacyjnych naszego wydawnictwa, każdy nauczyciel i uczeń otrzymuje hasło do Kodowanych Serwisów Tematycznych, skąd można wydrukować programy nauczania, materiały źródłowe, plany wynikowe, scenariusze lekcji, biznes plany, plany marketingowe. itp.
Okładka książki Winning znaczy zwyciężać

49,00 zł 32,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,24 zł

Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz: opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj