 
    Biznesowy savoir - vivre. Wszystko, co ....
Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien
- 
                        Autor: Barbara Pachter
- ISBN: 9788324614332
- EAN: 9788324614332
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: One Press Helion
- Format: 12.2x19.4cm
- Język: polski
- Liczba stron: 208
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
- 
                    
                    Brak ocen
- 
                    23,39złCena detaliczna: 34,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,39 zł
- Zdobądź przyjaciół i sprzymierzeńców
- Pchnij Twoją karierę w nowym kierunku
- Wykreuj się na prawdziwą gwiazdę biznesu
Wysoka jakość w biznesie na 601 sposobów
Jak Cię widzą, tak o Tobie plotkują w biurze. W zwariowanym tempie, w jakim dziś toczy się nasze życie, zaczynamy lekceważyć to, jak jesteśmy postrzegani przez innych. Przestajemy przywiązywać wagę do tak drobnych rzeczy jak sposób powitania, prowadzenia rozmowy towarzyskiej, umiejętność słuchania i nawiązywania nowych znajomości. A przecież drobiazgi mają ogromne znaczenie. Czyż całe życie nie składa się właśnie ze szczegółów?
Wypracuj w sobie taki poziom kultury biznesu, dzięki któremu umocnisz swój wizerunek jako osoba godna zaufania, profesjonalna i potrafiąca poradzić sobie nawet w podbramkowej sytuacji. Dowiedz się, jak budować doskonałe relacje zawodowe i towarzyskie. Naucz się rozwiązywać konflikty i przekazywać niekorzystne wiadomości. Poznaj zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych. Buduj swoją karierę na solidnych podstawach!
Przyswój sobie cenne wskazówki dotyczące:- profesjonalnego stroju oraz schludnego wyglądu,
- mowy ciała oraz komunikacji werbalnej,
- rozwijania umiejętności przywódczych,
- organizowania udanych imprez biurowych,
- zasad prowadzenia korespondencji biznesowej.
Pamiętaj – drobiazgi mogą odmienić Twoją karierę!
Biznesowy savoir - vivre
Spis treści 
Spis treści
Wstęp   (9)
1.  Budowanie dobrych relacji zawodowych   (19)
- Witanie się i przedstawianie się z wdziękiem   (20)
 
- Odpowiedni uścisk dłoni   (22)
 
- Small talk, czyli sztuka prowadzenia rozmowy towarzyskiej   (23)
 
- Jak być dobrym słuchaczem   (25)
 
- Dobre relacje ze współpracownikami   (28)
 
- Unikaj nawiązywania romansów w pracy   (29)
 
- Jak nawiązywać kontakty, które przyniosą wymierne korzyści w życiu zawodowym   (31)
 
- Więcej na temat wizytówek   (36)
 
- Wskazówki dotyczące prezentów   (38)
 
- Kartki świąteczne, które pomogą Ci zostać zauważonym (42)
2.  Umiejętności biznesowe na miarę naszych czasów   (43)
- Ważne zasady dotyczące zachowania się podczas spotkania   (45)
 
- Zasady skutecznego prowadzenia domowego biura (telepracy)   (48)
 
- Umiejętności potrzebne do przygotowania dobrej prezentacji   (51)
 
- Wskazówki dotyczące zachowań w odniesieniu do przedstawicieli danej płci   (57)
 
- Zasady dotyczące witania się i przedstawiania    (58)
 
- Nowe zasady dotyczące udzielania pomocy (59)
3.   Profesjonalny wizerunek   (61)
- Tajemnice profesjonalnego stroju i wyglądu   (63)
 
- Wskazówki tylko dla mężczyzn   (66)
 
- Wskazówki tylko dla kobiet   (67)
 
- Luz kontrolowany   (68)
 
- Podstawowe informacje na temat mowy ciała   (70)
 
- Zadbaj o to, by równie dobrze się Ciebie słuchało, co oglądało   (73)
 
- Zwróć uwagę na to, jak mówisz    (74)
 
- Zwróć uwagę na to, co mówisz (75)
4.   Jak polepszyć swoje perspektywy zawodowe   (79)
- Zacznij kierować swoim życiem zawodowym   (81)
 
- Przyjmowanie krytyki   (89)
 
- Jak prosić o podwyżkę   (90)
 
- Podstawowe zasady gospodarowania czasem   (92)
 
- Dbaj o siebie   (94)
 
- Zasady pracy w zespole   (96)
 
- Rozwijaj swoje umiejętności przywódcze   (97)
 
- O czym należy pamiętać, przygotowując się do rozmowy kwalifikacyjnej (103)
5.   Udane kontakty towarzyskie w pracy   (109)
- Jak uniknąć popełnienia gafy podczas kolacji biznesowej   (111)
 
- Zamawianie posiłku na lunch w pracy    (115)
 
- Jedzenie w stołówce    (116)
 
- Zachowanie przy bufecie    (117)
 
- Jedzenie w samotności    (117)
 
- Wskazówki dotyczące picia alkoholu    (120)
 
- Idealne przyjęcie biurowe (122)
6.   Profesjonalne korzystanie z nowoczesnych technik komunikowania się   (125)
- Zasady korzystania z poczty elektronicznej   (126)
 
- Zwroty powitalne i pożegnalne    (131)
 
- Zasady korzystania z telefonu stacjonarnego   (132)
 
- Podczas telekonferencji   (134)
 
- Rozsądne korzystanie z telefonu komórkowego   (135)
 
- Podstawowe zasady korzystania z poczty głosowej   (137)
 
- Kiedy do kogoś dzwonisz    (137)
 
- Idealne powitanie na poczcie głosowej    (139)
 
- Podczas wideokonferencji (140)
7.   Podstawowe zasady prowadzenia korespondencji biznesowej   (143)
- Zanim zabierzesz się do pisania    (145)
 
- Gdy już zaczniesz pisać    (147)
 
- Jak upewnić się, że Twoje pismo nie zawiera błędów    (151)
 
- Odpowiedni zwrot do adresata    (152)
 
- Odpowiedni zwrot pożegnalny    (154)
 
- Dopilnuj, by dokument miał estetyczny wygląd    (155)
 
- Zasady pisania podziękowań (156)
8.   Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami   (159)
- Gdy czyjeś zachowanie Cię irytuje lub jest dla Ciebie uciążliwe    (162)
 
- Naucz się, jak nie prowokować konfliktów   (167)
 
- Jak udzielać informacji zwrotnej i krytykować   (168)
 
- Przekazywanie informacji wprawiających w zakłopotanie   (170)
 
- Przekazywanie złych wiadomości    (171)
 
- Odchodzenie z pracy (172)
9.   Zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych   (175)
- Gdy jesteś gościem   (177)
 
- Uwzględnij różnice kulturowe, przygotowując prezentację   (181)
 
- Strój, który pomoże Ci odnieść sukces w kontaktach międzynarodowych   (183)
 
- Gdy pełnisz rolę gospodarza   (184)
 
- Jak rozmawiać z obcokrajowcem   (186)
 
- Wyzwania przy stole   (189)
 
- Zasady prowadzenia zagranicznej korespondencji biznesowej   (191)
 
- Wskazówki dotyczące wręczania prezentów w międzynarodowych kontaktach biznesowych (193)
Uwagi końcowe   (197)
Dwadzieścia kwestii, od których należy zacząć   (199)
Podziękowania   (205)
O autorkach   (206)
        
 
