Książka otrzymała wyróżnienie w kategorii Autor zagraniczny w konkursie ""Książka dla Trenera 2015"" Każdy z nas od czasu do czasu zmuszony jest przekonać kogoś do czegoś szefa, współpracownika, klienta, partnera, dziecko, sąsiada, a nawet przyjaciela. Sami również nieustannie spotykamy się z próbami wywarcia na nas wpływu przez innych. Co zrobić, aby osiągnąć zamierzony cel? Jak skutecznie przekonywać? Jaka mała, z pozoru nieistotna, zmiana ułatwi nam uzyskanie lepszego efektu?
Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI!
Jaki wyrób papierniczy może istotnie zwiększyć skuteczność twoich prób wpływania na innych?
Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć swą siłę przekonywania o 50%?
Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa?
Jednym z autorów tej książki jest najczęściej na świecie cytowany specjalista od wywierania wpływu na ludzi – Robert B. Cialdini. Tak! Zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie one są oparte na naukowych podstawach i wszystkie pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji.
Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak! Dowiesz się, w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.
O AUTORACH
Dr Robert B. Cialdini piastuje katedrę psychologii i marketingu na Uniwersytecie Stanowym Arizony. Jest najczęściej na świecie cytowanym ekspertem w dziedzinie perswazji i wywierania wpływu oraz autorem przełomowej książki Wywieranie wpływu na ludzi: teoria i praktyka, która rozeszła się w ponad milionie egzemplarzy. Jego prace ukazują się w magazynach naukowych i biznesowych, przykuwając uwagę przedstawicieli prywatnych firm i organizacji rządowych. W 2003 roku został uhonorowany nagrodą im. Donalda T. Campbella za wybitny wkład w psychologię społeczną.
Dr Noah J. Goldstein wykłada na wydziale ekonomii Uniwersytetu Chicago. Wyniki jego badań oraz artykuły są publikowane w wielu renomowanych magazynach naukowych o tematyce psychologicznej i biznesowej. Dr Goldstein był stypendystą kilku amerykańskich instytucji rządowych, w tym Narodowej Fundacji Naukowej i Narodowego Instytutu Zdrowia. Doradza licznym organizacjom prywatnym i państwowym, w tym firmie Accenture, Służbie Leśnej Stanów Zjednoczonych i amerykańskiemu Urzędowi Statystycznemu.
Steve J. Martin jest dyrektorem firmy Influence At Work, oferującej usługi doradcze i szkoleniowe oparte na strategiach opisanych w tej książce. Ma wykształcenie z zakresu sprzedaży i marketingu, a jego liczne artykuły są publikowane w czasopismach biznesowych i prasie codziennej. Jest współautorem książki Sold!, występuje na konferencjach i prowadzi szkolenia na całym świecie. Regularnie wygłasza odczyty na temat perswazji i wywierania wpływu na wyższych uczelniach, w tym na Uniwersytecie Cranfield oraz w Londyńskiej Szkole Biznesu Sir Johna Cassa. Doradza licznym firmom i organizacjom rządowym.
OPINIE
Amerykanie są mistrzami w interesującym i przystępnym przedstawianiu nawet najbardziej zawiłych zagadnień naukowych. Robert Cialdini, polskiemu Czytelnikowi znany z bestselleru Wywieranie wpływu na ludzi, jest w tym względzie mistrzem wśród Amerykanów. Książka Tak! 50 sekretów nauki perswazji, którą napisał wraz z dwójką swoich współpracowników, jest wspaniałą lekturą dla tych wszystkich, którzy z racji swego zawodu czy roli społecznej powinni efektywnie, a zarazem etycznie wpływać na innych.
prof. dr hab. Dariusz Doliński, przewodniczący Komitetu Nauk Psychologicznych
Polskiej Akademii Nauk, Dziekan Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie; Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
Robert B. Cialdini – guru w dziedzinie wywierania wpływu – oraz Noah J. Goldstein i Steve J. Martin proponują nam bezcenną skrzynkę – wręcz skrzynię – z różnymi narzędziami wywierania wpływu na ludzi. Każde z tych narzędzi działa – potwierdzają to badania naukowe i praktyka społeczna. Możemy je wykorzystać w każdej niemal sytuacji: w rozmowie z klientem, z szefem, w kierowaniu zespołem, w opracowaniu strategii, która zapewni naszej firmie wzrost sprzedaży, a także na randce, w czasie wizyty u teściowej, a nawet w utarczkach z naszymi dziećmi.
A jeśli o coś prosisz, pamiętaj, by dodać do prośby krótkie słowo „bo”. Ono sprawi, że niezależnie od treści uzasadnienia prośba częściej będzie wysłuchana. Dlaczego słowo „bo” ma magiczną siłę? Wyjaśnienie tego oraz działania innych 49 technik perswazji znajdziesz w tej książce.
dr Dorota Krzemionka, psycholog, redaktor naukowy „Charakterów”
Jak być skutecznym w swoich działaniach? Jak osiągnąć lepsze wyniki? Wskazówki zawarte w tej książce pozwalają na przemyślenie dotychczasowych postaw, a podane w niej przykłady oraz wyniki badań zachęcają do zmiany metod działania. Polecam ją wszystkim, którzy chcą doskonalić swój warsztat oraz wzmacniać swoją siłę perswazji.
Piotr Wielgomas, Prezes BIGRAM S.A.
Ta książka zmieniła mój sposób postrzegania świata. To naprawdę świetna rzecz. Nie przegap!
Daniel Finkelstein, „The Times”
W świecie, w którym perswazja jest coraz ważniejszym elementem działalności rządów i organizacji, ta książka jest nieocenionym skarbem.
Matthew Taylor, dyrektor Royal Society of Arts
Pakiet książka i audiobook, to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą mieć książkę ze sobą zawsze i wszędzie!
Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI!
• Jaki wyrób papierniczy może istotnie zwiększyć skuteczność twoich prób wpływania na innych?
• Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć swą siłę przekonywania o 50%?
• Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa?
Jednym z autorów tej książki jest najczęściej na świecie cytowany specjalista od wywierania wpływu na ludzi – Robert B. Cialdini.
Tak! Zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie one są oparte na naukowych podstawach i wszystkie pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji.
Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak! Dowiesz się, w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.
Perswazja opiera się na podstawach naukowych, choć często niesłusznie się mówi, że przekonywanie ludzi jest sztuką. Wprawdzie utalentowani artyści mogą, oczywiście, nauczyć się umiejętności pozwalających wykorzystać ich naturalne zdolności, lecz naprawdę wybitni twórcy wykorzystują przede wszystkim talent i kreatywność, których nie można się nauczyć od żadnego instruktora. Na szczęście w przypadku perswazji jest inaczej. Nawet ludzie uważający siebie za amatorów w dziedzinie przekonywania innych - którzy nie potrafiliby przekonać dziecka, by zaczęło się bawić zabawkami - mogą się nauczyć skutecznego przekonywania ludzi dzięki zrozumieniu psychologii perswazji oraz stosowaniu strategii, których efektywność została udowodniona naukowo.
Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem, prawnikiem, lekarzem, politykiem, kelnerem, sprzedawcą, nauczycielem czy kimś zupełnie innym, książka TAK 50 sekretów nauki perswazji została napisana po to, by umożliwić ci zostanie mistrzem perswazji. Opiszemy konkretne techniki, omówione szczegółowo w książce jednego z nas (Roberta Cialdiniego), zatytułowanej Wywieranie wpływu na ludzi: teoria i praktyka. Chodzi o sześć uniwersalnych zasad wpływu społecznego:
regułę wzajemności (czujemy się zobowiązani do odwzajemnienia uprzejmości, które nam wyświadczono)
autorytetu (czekamy, aż eksperci wskażą nam drogę)
zaangażowania i konsekwencji (chcemy działać zgodnie z podjętymi zobowiązaniami i wyznawanymi wartościami)
niedostępności (im mniej dostępne jest dane dobro, tym bardziej go pragniemy)
lubienia i sympatii (im bardziej kogoś lubimy, tym chętniej się z nim zgadzamy)
społecznego dowodu słuszności (kształtujemy nasze zachowania, podpatrując działania innych ludzi).
W książce TAK 50 sekretów nauki perswazji napiszemy, co oznaczają te zasady i szczegółowo opiszemy ich działanie, ale nie ograniczymy się do nich. Choć stanowią one podstawę większości skutecznych strategii wpływu społecznego, to istnieje wiele technik przekonywania opartych na innych czynnikach psychologicznych, które również omówimy.
Zwrócimy także uwagę na sposób, w jaki te strategie działają w różnych kontekstach, skupiając się nie tylko na miejscu pracy, ale również na interakcjach osobistych - w roli rodzica, sąsiada lub przyjaciela. Rady, których udzielimy, będą praktyczne, przydatne w działaniu, etyczne i łatwe do zrealizowania, a ich zastosowanie przyniesie duże korzyści przy bardzo niewielkim, dodatkowym wysiłku.
Mamy nadzieję, że Henny Youngman wybaczy nam parafrazę jego dowcipu. Spodziewamy się bowiem, że kiedy skończysz czytać niniejszą książkę TAK 50 sekretów nauki perswazji, twoja skrzynka z narzędziami perswazji będzie tak wypełniona naukowo podbudowanymi strategiami przekonywania ludzi, że ledwie uda ci się ją zamknąć.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?