W publikacji czytelnik może odnaleźć odpowiedź na pytania dotyczące istoty, metod, barier i warunków sprawnej komunikacji w obrębie organizacji, jak również w zakresie komunikacji organizacji z otoczeniem. Pozycja umożliwia zdobycie i pogłębienie wiedzy z zakresu tak aktualnych zagadnień związanych z komunikacją, jak: audyt komunikacyjny, komunikacja marketingowa, komunikacja interkulturowa, wykorzystanie komunikacji w zarządzaniu wiedzą oraz negocjacje. W książce omówiono również szereg metod i narzędzi służących usprawnianiu procesów komunikacji wewnętrznej w organizacji. Publikacja zawiera wiedzę niezbędną osobom zajmującym stanowiska kierownicze bez względu na szczebel zarządzania czy realizowane funkcje.
Filozo?a zarządzania strategicznego narzuciła przekonanie o potrzebie poszukiwania źródeł sukcesu przede wszystkim w otoczeniu organizacji gospodarczej. Dopiero badania nad zarządzaniem wiedzą, kapitałem intelektualnym i innymi elementami wartości niematerialnych wskazały na fakt istnienia wewnątrz przedsiębiorstw istotnego potencjału sukcesu, do którego należy zaliczyć sprawną komunikację wewnątrzorganizacyjną. W konsekwencji każdy menedżer powinien zostać wyposażony w odpowiednią wiedzę w zakresie komunikowania się oraz znajomość zasad i metod wspomagających procesy komunikacyjne. Temu celowi służy niniejsze opracowanie. Autor przedstawia w nim charakterystykę procesu komunikowania się i poszczególnych jego elementów, a następnie omawia metody komunikacji nastawione na twórcze rozwiązywanie problemów, realizację zadań oraz partycypację pracowników w zarządzaniu. Ostatnia część pracy poświęcona jest narzędziom dostosowania struktur organizacyjnych przedsiębiorstwa do strumieni przepływu informacji: analizie systemu komunikacji oraz analizie wartości komunikowania, opracowanych i stosowanych w Niemczech, a zasługujących na popularyzację w Polsce.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?