KATEGORIE [rozwiń]

Barbara Pachter

Okładka książki Biznesowy savoir - vivre. Wszystko, co ....

34,00 zł 24,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Tajniki (zapomnianej) kultury biznesu Zdobądź przyjaciół i sprzymierzeńców Pchnij Twoją karierę w nowym kierunku Wykreuj się na prawdziwą gwiazdę biznesu Wysoka jakość w biznesie na 601 sposobów Jak Cię widzą, tak o Tobie plotkują w biurze. W zwariowanym tempie, w jakim dziś toczy się nasze życie, zaczynamy lekceważyć to, jak jesteśmy postrzegani przez innych. Przestajemy przywiązywać wagę do tak drobnych rzeczy jak sposób powitania, prowadzenia rozmowy towarzyskiej, umiejętność słuchania i nawiązywania nowych znajomości. A przecież drobiazgi mają ogromne znaczenie. Czyż całe życie nie składa się właśnie ze szczegółów? Wypracuj w sobie taki poziom kultury biznesu, dzięki któremu umocnisz swój wizerunek jako osoba godna zaufania, profesjonalna i potrafiąca poradzić sobie nawet w podbramkowej sytuacji. Dowiedz się, jak budować doskonałe relacje zawodowe i towarzyskie. Naucz się rozwiązywać konflikty i przekazywać niekorzystne wiadomości. Poznaj zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych. Buduj swoją karierę na solidnych podstawach! Przyswój sobie cenne wskazówki dotyczące: profesjonalnego stroju oraz schludnego wyglądu, mowy ciała oraz komunikacji werbalnej, rozwijania umiejętności przywódczych, organizowania udanych imprez biurowych, zasad prowadzenia korespondencji biznesowej. Pamiętaj – drobiazgi mogą odmienić Twoją karierę!Biznesowy savoir - vivreSpis treści Wstęp (9) 1. Budowanie dobrych relacji zawodowych (19) Witanie się i przedstawianie się z wdziękiem (20) Odpowiedni uścisk dłoni (22) Small talk, czyli sztuka prowadzenia rozmowy towarzyskiej (23) Jak być dobrym słuchaczem (25) Dobre relacje ze współpracownikami (28) Unikaj nawiązywania romansów w pracy (29) Jak nawiązywać kontakty, które przyniosą wymierne korzyści w życiu zawodowym (31) Więcej na temat wizytówek (36) Wskazówki dotyczące prezentów (38) Kartki świąteczne, które pomogą Ci zostać zauważonym (42) 2. Umiejętności biznesowe na miarę naszych czasów (43) Ważne zasady dotyczące zachowania się podczas spotkania (45) Zasady skutecznego prowadzenia domowego biura (telepracy) (48) Umiejętności potrzebne do przygotowania dobrej prezentacji (51) Wskazówki dotyczące zachowań w odniesieniu do przedstawicieli danej płci (57) Zasady dotyczące witania się i przedstawiania (58) Nowe zasady dotyczące udzielania pomocy (59) 3. Profesjonalny wizerunek (61) Tajemnice profesjonalnego stroju i wyglądu (63) Wskazówki tylko dla mężczyzn (66) Wskazówki tylko dla kobiet (67) Luz kontrolowany (68) Podstawowe informacje na temat mowy ciała (70) Zadbaj o to, by równie dobrze się Ciebie słuchało, co oglądało (73) Zwróć uwagę na to, jak mówisz (74) Zwróć uwagę na to, co mówisz (75) 4. Jak polepszyć swoje perspektywy zawodowe (79) Zacznij kierować swoim życiem zawodowym (81) Przyjmowanie krytyki (89) Jak prosić o podwyżkę (90) Podstawowe zasady gospodarowania czasem (92) Dbaj o siebie (94) Zasady pracy w zespole (96) Rozwijaj swoje umiejętności przywódcze (97) O czym należy pamiętać, przygotowując się do rozmowy kwalifikacyjnej (103) 5. Udane kontakty towarzyskie w pracy (109) Jak uniknąć popełnienia gafy podczas kolacji biznesowej (111) Zamawianie posiłku na lunch w pracy (115) Jedzenie w stołówce (116) Zachowanie przy bufecie (117) Jedzenie w samotności (117) Wskazówki dotyczące picia alkoholu (120) Idealne przyjęcie biurowe (122) 6. Profesjonalne korzystanie z nowoczesnych technik komunikowania się (125) Zasady korzystania z poczty elektronicznej (126) Zwroty powitalne i pożegnalne (131) Zasady korzystania z telefonu stacjonarnego (132) Podczas telekonferencji (134) Rozsądne korzystanie z telefonu komórkowego (135) Podstawowe zasady korzystania z poczty głosowej (137) Kiedy do kogoś dzwonisz (137) Idealne powitanie na poczcie głosowej (139) Podczas wideokonferencji (140) 7. Podstawowe zasady prowadzenia korespondencji biznesowej (143) Zanim zabierzesz się do pisania (145) Gdy już zaczniesz pisać (147) Jak upewnić się, że Twoje pismo nie zawiera błędów (151) Odpowiedni zwrot do adresata (152) Odpowiedni zwrot pożegnalny (154) Dopilnuj, by dokument miał estetyczny wygląd (155) Zasady pisania podziękowań (156) 8. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami (159) Gdy czyjeś zachowanie Cię irytuje lub jest dla Ciebie uciążliwe (162) Naucz się, jak nie prowokować konfliktów (167) Jak udzielać informacji zwrotnej i krytykować (168) Przekazywanie informacji wprawiających w zakłopotanie (170) Przekazywanie złych wiadomości (171) Odchodzenie z pracy (172) 9. Zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych (175) Gdy jesteś gościem (177) Uwzględnij różnice kulturowe, przygotowując prezentację (181) Strój, który pomoże Ci odnieść sukces w kontaktach międzynarodowych (183) Gdy pełnisz rolę gospodarza (184) Jak rozmawiać z obcokrajowcem (186) Wyzwania przy stole (189) Zasady prowadzenia zagranicznej korespondencji biznesowej (191) Wskazówki dotyczące wręczania prezentów w międzynarodowych kontaktach biznesowych (193) Uwagi końcowe (197) Dwadzieścia kwestii, od których należy zacząć (199) Podziękowania (205) O autorkach (206)
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj