W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Jeżeli chcesz odnieść sukces oraz tworzyć udane relacje bądź Twoja praca wywołuje stres, to ta książka jest dla Ciebie! Zachęca do zmiany postaw oraz modyfikacji: ról, które się już zdezaktualizowały, działań nieefektywnych w czasach generacji Y, a także systemu wartości i przekonań. A to wymaga odwagi „puszczenia” starych wzorców, schematów i wyjścia ze strefy komfortu. Wtedy pojawia się możliwość eksperymentowania i świadomego wpływania na sytuacje, w których się znajdujesz. Książka ma charakter bardziej holistyczny niż typowe podręczniki bądź poradniki. Zawiera zarówno materiał teoretyczny, jak i wiele praktycznych wskazówek oraz ćwiczeń. Jest propozycją alternatywną wobec podręczników na temat zachowań ludzi w organizacjach.
Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów, gdzie przyrost naturalny jest niski lub ujemny, do krajów o wysokim przyroście naturalnym; od krajów gdzie dochody ludności obniżają się, do krajów w których te dochody rosną. Popyt przemieszcza się również w ramach jednego kraju jako wynik redystrybucji dochodów ludności i zmian w stylu życia i nabywania.
Wszystko to wpływa i będzie wpływało w przyszłości na migrację popytu, przepływ kapitału, a w konsekwencji wartość przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja wskazuje najważniejsze trendy, na które, zdaniem autorów, warto zwrócić uwagę zarządzając nowoczesnym przedsiębiorstwem XXI wieku, działającym w zglobalizowanej gospodarce.
Książka adresowana jest do:
wyższej i średniej kadry menedżerskiej,
członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców, osób odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstw,
słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta,
studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej.
Autorami książki są pracownicy Katedry Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Czy w rozmowie handlowej dopasowujesz się do kultury swojego partnera, czy raczej narzucasz swoją? Czy wiesz, co dzięki temu zyskujesz? A może coś tracisz? Autorka zestawia podstawy zwyczajów biznesowych w różnych krajach z technikami rozmów handlowych oraz przykładami zachowań przy stole negocjacyjnym. Dowiesz się, w którym kraju Twoje pierwsze zdanie powinno być przesadnie zawyżone, a gdzie zachować tylko niewielki margines, by nie wyjść na ignoranta. Poznasz sposoby bronienia się przed sztuczkami szkoły francuskiej i nauczysz się, jak zdobywać uprzywilejowaną pozycję w azjatyckim świecie biznesu. Co mają ze sobą wspólnego wyluzowani Australijczycy i wyniośli Anglicy? Czy Niemcy to naprawdę tak słabi negocjatorzy, za jakich ich się uważa? Dlaczego przyniesienie wina do francuskiego domu jest ryzykowne i jak rozszyfrować włoskie gesty? Książka odpowie na te i wiele innych pytań nurtujących osoby, które prowadzą rozmowy z obcokrajowcami. Dowiesz się też, czy Polakom bliżej do Czechów, Rosjan czy Niemców? A może raczej do Włochów? Przekonaj się, jakim Ty jesteś negocjatorem i jak powinieneś rozwijać swoje umiejętności, by odnieść sukces na arenie międzynarodowej.
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie.
Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem pokazującym menedżerom, jak zrównoważyć ceny z wartością oferowaną klientom, a tym samym zoptymalizować rentowność przedsiębiorstwa. W logicznym, uporządkowanym układzie ukazuje proces opracowania strategii cenowych dla produktów i usług z jednoczesnym monitorowaniem konsekwencji, jakie każda decyzja w sprawie cen oznacza dla zysków firmy. Najważniejsze z poruszanych problemów to:
zasady budowania strategii cenowych oraz ich wdrażania,
najczęściej spotykane metody ustalania cen, ich wady i zalety,
taktyka ustalania cen - jak sobie radzić z codziennością presją na ceny,
wojny cenowe - jak je przewidywać i jak im zapobiegać,
charakterystyczne cechy klientów na rynkach konsumenckich i przemysłowych,
podstawowe zasady negocjacji cenowych.
Adresaci:
Ilustrację omawianych zagadnień stanowią aktualne, a zarazem uniwersalne przykłady zaczerpnięte z realnego świata działalności gospodarczej. Książka zawiera też ćwiczenia pozwalające czytelnikowi odnieść zamieszczone w niej treści do sytuacji jego firmy. Jest więc cenną pomocą dla tych dyrektorów, menedżerów produktu oraz menedżerów z działów sprzedaży i marketingu małych, średnich, a także większych firm, którzy są odpowiedzialni za ustalanie oraz wdrażanie strategii cenowych.
Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce!
Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie tworzymy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek.
? W jaki sposób kreować swój wizerunek?
? Jak budować pozytywne relacje z ludźmi?
? Co robić, by emocje, jakie wywołujemy nam sprzyjały?
? Jak prowadzić interesującą rozmowę?
? Jak się ubrać, by zrobić dobre wrażenie?
? Jak się zachować?
? Kiedy całuje się kobiety w rękę, a kiedy nie należy tego robić?
? Co zrobić z telefonem komórkowym?
Na te i wiele innych pytań odpowiada Autorka niniejszej książki adresowanej do ludzi biznesu i polityki, osób pracujących w różnego rodzaju instytucjach, urzędach i firmach ? słowem wszystkich, którzy chcą być jak najlepiej postrzegani w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym.
O AUTORZE
Grażyna Białopiotrowicz ? psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych, specjalista w zakresie marketingu politycznego oraz kreowania wizerunku medialnego osób publicznych. Jest osobistym doradcą wielu prominentnych przedstawicieli świata polityki i biznesu w zakresie rozwoju osobistego oraz budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących profesjonalnej obsługi klienta, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz strategii wpływu społecznego. Przez wiele lat prowadziła zajęcia ze studentami w Zakładzie Psychologii Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Obecnie jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, m.in: Sztuka aktywności; Kobieta?mężczyzna. Psychologiczne gry w miłości i biznesie, oraz artykułów w czasopismach fachowych.
Zapraszam na swoją stronę internetową: www.gbialopiotrowicz.com.plKreowanie wizerunku w biznesie i polityce
Spis Treści
Wstęp
rozdział I
Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie?
Co składa się na wizerunek?
Prezencja, czyli jak wyglądamy?
Zachowanie, czyli dobre maniery
Umiejętności interpersonalne, czyli sztuka budowania relacji
Kwalifikacje, umiejętności zawodowe i doświadczenie
Sukcesy, osiągnięcia, czyli czym możemy się poszczycić?
Jakie znaczenie ma dorobek w kreowaniu pozytywnego wizerunku?
Styl życia, czyli co w trawie piszczy?
Czy szata zdobi człowieka?
Czy nasz wygląd ma istotne znaczenie, czy też możemy się nim nie zajmować?
Czy to oznacza, że gdy zrobimy dobre pierwsze wrażenie, to już nie musimy się więcej starać?
Wizerunek pozytywny
Pozytywny wizerunek a czarny PR
Do czego potrzebny jest pozytywny wizerunek?
rozdział II
Kreowanie wizerunku przez wygląd
Komunikaty niewerbalne, czyli mowa naszego ciała
Jakie informacje można odczytać z wyglądu?
Osoba zdyscyplinowana i uporządkowana
Osoba chaotyczna
Osoba o zawyżonej samoocenie
Osoba o niskiej samoocenie
Osoba pogodna
Osoba smutna, ponura, gniewna
Znaczenie roli społecznej w kreowaniu wizerunku
Kobiecy wizerunek, czyli jak ubrać się do pracy?
Ubranie
Najczęściej popełniane błędy w ubiorze
Zasady doboru ubrań
Fryzura
Rodzaj fryzury jako przekaz niewerbalny
Makijaż
Rajstopy, pończochy, skarpetki, podkolanówki
Męski wizerunek, czyli jak ubrać się do pracy?
Fryzura
Zarost
Garnitur
Koszula
Krawat i jego przekaz
Skarpetki męskie
Inne elementy wizerunku kobiet i mężczyzn
Płaszcz
Torebki, aktówki, teczki w kreowaniu wizerunku
Pasek do spodni
Obuwie
Biżuteria
Zapach jako element kreowania wizerunku
Dłonie
Zęby jako element wizerunku biznesowego
Pióro czy długopis
Okulary i szkła kontaktowe
Zegarek
W jaki sposób wykorzystać zegarek do kreowania wizerunku?
Psychologia koloru w kreowaniu wizerunku
Burgund
Kiedy korzystać z koloru burgunda w kreowaniu wizerunku? Czerwień
Kiedy wybierać ubranie lub jego elementy w czerwonym kolorze?
Kiedy unikać koloru czerwonego?
Kolor biały
Kiedy stosować kolor biały?
Kolor brązowy
Kiedy korzystać z brązów w kreowaniu wizerunku?
Kiedy unikać brązów
Kolor brzoskwiniowy
Kiedy wybierać ubranie lub jego elementy w kolorze brzoskwiniowym?
Kolor czarny
Kiedy korzystać z koloru czarnego?
Kolor fioletowy
Kiedy korzystać z koloru fioletowego?
Kiedy unikać koloru fioletowego?
Kolor niebieski
Kiedy wybierać błękity i granaty?
Kiedy unikać koloru granatowego i błękitów?
Kolor pomarańczowy
Kiedy korzystać z koloru pomarańczowego?
Kolor różowy
Kiedy wybierać róż?
Kolor srebrny
Kiedy stosować kolor srebrny?
Kolor szary
Kiedy korzystać z koloru szarego?
Kiedy unikać szarości?
Kolor wrzosowy
Kiedy korzystać z koloru wrzosowego?
Kolor zielony
Kiedy stosować zieleń w kreowaniu wizerunku?
Kiedy unikać koloru zielonego?
Kolor złoty
Kiedy korzystać ze koloru złotego?
Kolor żółty
Kiedy korzystać z koloru żółtego w kreowaniu wizerunku?
rozdział III
Kreowanie wizerunku przez zachowanie
Etykieta biznesowa
Pozdrawianie się
Kto kogo pozdrawia?
Uścisk dłoni - stosować czy nie?
Powitanie
Zasady profesjonalnego powitania
Należy witać się w odpowiednim miejscu
Gdzie i kiedy absolutnie nie należy się witać przez podanie ręki?
Kto i kiedy wstaje przy powitaniu?
Co należy zrobić przed podaniem ręki?
Uścisk dłoni -jaki powinien być?
Zasady profesjonalnego ucisku dłoni
Zachowanie odpowiedniej odległości
Konieczne czynności przy uścisku dłoni
Podejmowanie kontaktu wzrokowego
Profesjonalny uścisk dłoni
Wyraźny i zdecydowany uścisk dłoni
Czas uścisku dłoni
Potrząsanie dłonią rozmówcy
Dotyk w kontaktach służbowych
Całowanie kobiet w rękę - zasady
Prezentacja, czyli kogo komu przedstawiamy
Bilety wizytowe, czyli co zrobić z wizytówką?
Jakie wizytówki?
Kiedy podać wizytówkę?
Jak podać bilet wizytowy?
Komu podajemy wizytówkę?
Kiedy nie należy wręczać biletu wizytowego?
Co robimy z wręczoną wizytówką?
Zajmowanie miejsc
Przemieszczanie się, czyli kto idzie pierwszy?
Schody
Drzwi
Winda
Pożegnanie, czyli jak się zachować?
Etykieta telefoniczna
Telefon stacjonarny służbowy
O jakiej porze można telefonować?
Jak długo czekać na odebranie telefonu?
Kto telefonuje?
Jak rozmawiać przez telefon?
Odbieranie telefonu służbowego
Przedstawianie się
Łączenie rozmów
Przerwanie rozmowy
Kończenie rozmowy telefonicznej
Sytuacje trudne w służbowej rozmowie telefonicznej
Najczęściej popełniane błędy w rozmowie telefonicznej z klientem
Telefon komórkowy służbowy
Odbieranie telefonu i smsów w telefonach służbowych
Telefonowanie ze służbowego telefonu komórkowego
Przerwanie połączenia
Kończenie rozmowy telefonicznej
Poczta głosowa
Etykieta w toalecie
Netykieta
Netykieta grup dyskusyjnych
Kreowanie pozytywnego wizerunku w Internecie
rozdział IV
Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi
Umiejętność nawiązywania kontaktu z ludźmi
Jak wzmocnić poczucie własnej wartości - kolejne kroki
Jak podjąć kontakt z osobą nieznajomą w relacjach służbowych?
Umiejętność prowadzenia rozmowy, czyli komunikowania się z innymi
Komunikacja niewerbalna
Komunikacja werbalna
Bariery komunikacyjne, czyli co może przeszkadzać w komunikowaniu się?
Rozkazywanie
Grożenie
Moralizowanie
Wścibstwo, nadmierne wypytywanie
Reakcja unikowa
Zmiana tematu
Apel logiczny
Pocieszanie
Krytykowanie
Obrażanie
Orzekanie
Chwalenie połączone z negatywną oceną
Pouczanie
Jak przez rozmowę budować pozytywne relacje z ludźmi?
Uważne słuchanie
Parafraza - dlaczego jest taka ważna?
Sztuka zadawania pytań
Pytania otwarte
Pytania zamknięte
Umiejętność budowania relacji z ludźmi przez rozmowę
Umiejętność podtrzymywania relacji z ludźmi
Panowanie nad emocjami, czyli jak zachować spokój w relacjach zawodowych?
rozdział V
Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej
Doskonalenie umiejętności podczas wykonywanej pracy
Kształcenie się na własny rachunek
Kształcenie na koszt pracodawcy
Nauka w domu
Klienci, petenci, interesanci, wyborcy
Sukces
Niepowodzenie, porażka, błąd
zakończenie
bibliografia
Książka, na przykładach opakowań w możliwie najszerszym zakresie form i materiałów, wyczerpująco opisuje cykl życia opakowania - od etapu projektu i produkcji, poprzez dystrybucję i sprzedaż detaliczną, aż po jego utylizację.
Autor bestsellera Selling to VITO powraca, prezentując strategię pozwalającą odszukać VITO i zwrócić jego uwagę.
Kim jest VITO?
VITO to bardzo ważny członek firmy, który posiada zwierzchnictwo nad wszystkimi jej pracownikami. To on decyduje, czy proponowana przez ciebie transakcja zostanie zawarta. Jeśli nie przekonasz VITO, sprzedaż nie dojdzie do skutku, bez względu na to ilu szeregowych pracowników, stażystów i ekspertów twierdzi, że to znakomity pomysł. Czy kiedykolwiek w tajemniczy sposób straciłeś "pewnego" klienta? Stało się tak najprawdopodobniej dlatego, że VITO, którego nigdy wcześniej nie widziałeś wspomniał komuś, że twoja oferta nie wydaje się atrakcyjna. W ten sposób w ciągu dziesięciu sekund stałeś się radioaktywny dla pozostałych pracowników przedsiębiorstwa.
Jeśli VITO dojdzie do wniosku, że warto zainteresować się tym co masz do zaproponowania, transakcja będzie miała miejsce. Nie ma tu znaczenia ilu vice prezesów, stałych dostawców czy krewnych aktualnego partnera handlowego firmy uważa to za fatalną decyzję. VITO musi być po twojej stronie. Z tej książki dowiesz się jak to osiągnąć.
O AUTORZE
Anthony Parinello w roku 1995 rozpoczął rewolucję w świecie handlu, tworząc własną markę o nazwie VITO Selling™. Została ona wdrożona przez większość przedsiębiorstw znajdujących się na liście Fortune 100 oraz ponad półtora miliona handlowców, pozwalając im w krótszym czasie zawierać większą liczbę transakcji.
OPINIE
Bez względu na to ile obecnie zarabiasz na dokonywanych transakcjach, z tej książki dowiesz się jak zarobić dwa razy więcej, błyskawicznie docierając do VITO.
- Brian Tracy, autor książki Droga do bogactwa.
Jeśli, podobnie jak ja, uważasz że kluczowym elementem handlu jest dotarcie do najważniejszego decydenta, powinieneś przeczytać tę książkę. Anthony Parinello opanował tę technikę do perfekcji i jest znakomitym nauczycielem.
- Warren Greshes, międzynarodowej sławy ekspert w dziedzinie handlu i rozwoju osobistego, gospodarz programu radiowego So Who’s Stopping You? w radiu World Talk.
Tony Parinello osiągnął kolejny sukces! Zdobądź wiedzę, która pozwoli ci zostać profesjonalistą. Zrób dziesięć kroków do biura VITO.
- Tom Hopkins, autor książki Sztuka sprzedawania.
Tony hojnie obdarowuje czytelnika swą bogatą wiedzą, nie pomijając żadnych szczegółów. Wykazuje się ogromnym poczuciem humoru, empatią oraz głębokim zrozumieniem specyfiki pracy w dziedzinie handlu. Nie polecam tej książki jedynie tym, którzy już teraz nie są w stanie obsłużyć wszystkich otrzymywanych zamówień.
- Dave Stein, autor książki How Winners Sell.
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku. W książce wyeksponowane zostały następujące zagadnienia związane z tworzeniem i realizacją strategii marketingowej: ? rola sektora usług turystycznych w gospodarce oraz specyfika strategii marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym, ? proces formułowania strategii marketingowej i jej wpływ na kształtowanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych, ? znaczenie poszczególnych komponentów marketingu mix w tworzeniu kompozycji marketingowej z przedstawieniem ich roli w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku, ? zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie turystycznym z uwzględnieniem procesu planowania, organizowania, kierowania oraz kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym, ? omówienie przykładów strategii marketingowych, które przyczyniły się do zdobycia przewagi konkurencyjnej wybranych przedsiębiorstw turystycznych. Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.
Pracę można określić jako pierwsze na rynku polskim kompleksowe, zintegrowane podejście do zarządzania w obszarze finansów publicznych. Otwiera ją teoretyczne wprowadzenie do problematyki zarządzania, finansów i finansów publicznych. Część druga zawiera profesjonalne ujęcie problematyki zarządzania finansami publicznymi w aspekcie organizacyjnym, legislacyjnym, finansowym i zarządczym w odniesieniu do deficytu i długu publicznego oraz planowania i wykonania budżetu. Z podziwu godną solidnością i profesjonalizmem uporządkowano najważniejsze zagadnienia teorii i metodyki nowoczesnego zarządzania zadaniami publicznymi. Omówiono zasady planowania i realizacji specyficzne dla budżetu zadaniowego. Książkę można polecić badaczom finansów publicznych oraz praktykom zarządzania w sektorze publicznym. Będzie też bardzo cenną pozycją w procesach dydaktyki w zakresie finansów publicznych.
Publikacja skierowana jest przede wszystkim do członków zarządów i rad nadzorczych spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, pracowników obsługujących te organy a także wspólników samodzielnie prowadzących sprawy własnej spółki.
Książka zawiera wzory najbardziej popularnych dokumentów związanych z funkcjonowaniem spółek z ograniczoną odpowiedzialnością. Są one oparte na obowiązujących przepisach oraz powszechnie uznanych standardach.
Każdy ze wzorów został opatrzony szczegółowym komentarzem, który ułatwi jego zrozumienie; wypełnienie i zastosowanie. Tekstom towarzyszą piktogramy, poprzez które chcemy zwrócić Państwa uwagę na ważniejsze kwestie.
Dla ułatwienia dokumenty zostały pogrupowane w następujące kategorie:
* Informacje
* Ogłoszenia
* Oświadczenia
* Uchwały
* Umowy
* Wezwania
* Wnioski
* Wskazania
* Zgłoszenia
* Żądania
Wszystkie wzory to powszechnie stosowane w obrocie gospodarczym dokumenty, które naszym zdaniem ułatwią Państwu codzienną pracę.
Do książki dołączono płytę CD, na której znajdą Państwo wszystkie wzory z książki do natychmiastowego wykorzystania. Dokumenty są w pełni edytowalne, gotowe do wypełnienia, zarchiwizowania i wydruku. Poza tym na płycie znajdują się aktualne akty prawne związane z tematem spółek z ograniczoną odpowiedzialnością.
Książka została wydana z okazji VIII Międzynarodowej Konferencji Multimedia w zarządzaniu. Przedstawiono w niej najistotniejsze zagadnienia ? zarówno teoretyczne, jak i praktyczne ? zastosowania multimediów w biznesie oraz zarządzaniu współczesnymi organizacjami. Spotkania ludzi nauki z przedstawicielami biznesu zostały zapoczątkowane jeszcze w XX wieku przez pracowników Katedry Informatycznych Systemów Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Inicjatorem tych międzynarodowych spotkań był kierujący katedrą prof. zw. dr hab. inż. Leszek Kiełtyka. W ramach procesu dydaktycznego w katedrze realizowane są programy obejmujące zagadnienia nowoczesnych technik i technologii informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami oraz działaniami biznesowymi, a także programy dotyczące zagadnień aplikacji systemów komunikacji multimedialnych w organizacjach, głównie przemysłowych.
Doskonała publikacja adresowana zarówno do początkujących trenerów, którzy mogą się dzięki niej nauczyć zasad wybierania odpowiednich metod pracy, przygotowywania potrzebnych materiałów i prowadzenia sesji szkoleniowych, jak i do osób mających już praktykę w prowadzeniu szkoleń - tym ostatnim pomoże uporządkować własne doświadczenia i zrobić kolejny krok na drodze rozwoju zawodowego. Każda z metod pracy i prowadzenia zajeć z grupą została szczegółowo omówiony, autorki pokazały jej mocne i słabe strony oraz określiły cele, które można dzięki niemu osiągnąć. Książka została napisana przystępnym językiem i ma przejrzystą strukturę, która sprawia, że bardzo łatwo można w niej znaleźć interesujące nas w danej chwili zagadnienie.
Próbując znaleźć odpowiedź na pytanie, czy globalizacja ułatwia, czy utrudnia rozwój, Autorzy książki skupili swoją uwagę na analizie takich zagadnień, jak:
rozwój w perspektywie teoretycznej (np. definicje pojęcia rozwoju, globalizacji) i historycznej (np. ewolucja teorii wzrostu i rozwoju);
przestrzenne aspekty rozwoju i globalizacji (np. zjawiska urbanizacji, migracji zarobkowych czy turystyki międzynarodowej);
najważniejsze stare i nowe kwestie rozwoju gospodarczego (np. ewolucja systemów gospodarczych, podział dochodów, problem ekspansji korporacji transnarodowych, propagowanie zasad sprawiedliwego handlu);
rola instytucji w procesach rozwojowych (np. koncepcja obywatelstwa, prawa człowieka, zagadnienia związane z terroryzmem politycznym i pomocą rozwojową);
społeczno-kulturowy wymiar rozwoju (np. zagadnienie zderzenia cywilizacji, aspekty rewolucji informacyjnej, rola kobiet).
Książkę warto polecić: studentom ekonomii, zarządzania, politologii i stosunków międzynarodowych, słuchaczom różnych studiów podyplomowych (np. Rozwój w Dobie Globalizacji - Global Development na Uniwersytecie Warszawskim), pracownikom naukowym i pracownikom instytucji rządowych i samorządowych.
Z podatkowego punktu widzenia, w międzynarodowej grupie kapitałowej podlegającej różnym jurysdykcjom podatkowym, a tym samym odmiennym obciążeniom podatkowym, dokonuje się transakcji, między poszczególnymi jednostkami, które ukierunkowane są na przerzucanie dochodów (kosztów) tak, aby zmniejszyć (zoptymalizować) obciążenia publiczno-prawne w obrębie całej grupy. Organy podatkowe badają te operacje, pod kątem przepisów obowiązujących w danym państwie, dążąc do eliminacji ryzyka uszczuplenia należnych wpływów do budżetów krajowych.
Celem niniejszej publikacji jest kompleksowa analiza problematyki cen transferowych w transakcjach realizowanych w obrębie grupy kapitałowej oraz omówienie najnowszych trendów w tej dziedzinie. Zamieszczone tezy wyrażono z uwzględnieniem obowiązujących regulacji prawnych (krajowych i wspólnotowych), poglądów, doktryn, interpretacji skarbowych oraz wykładni i orzecznictwa sądów administracyjnych.
Książka zawiera bogaty zestaw narzędzi i sposobów praktycznego rozwiązywania sporów na płaszczyźnie zarządzania cenami transakcyjnymi. Ich właściwy dobór stanowi podstawę racjonalnych decyzji kapitałowych (finansowych).
Intencją autora jest, aby niniejsza pozycja pozwoliła praktykom życia gospodarczego – członkom zarządu, dyrektorom finansowym, a także politykom – dostrzegać i analizować zagadnienie cen transferowych w szerszym, interdyscyplinarnym kontekście.
W książce zaprezentowano całościowo problematykę motywowania pracowników, co jest efektem wieloletnich studiów literaturowych, jak też badań własnych autorki. Przytoczono przykłady praktyczne oraz prezentowane wyniki badań pochodzą z konkretnych, choć tu anonimowych przedsiębiorstw.
Książka adresowana jest do studentów uczelni ekonomicznych oraz wszystkich tych, którzy mają wpływ na kształtowanie systemów motywowania w przedsiębiorstwach, jak też menedżerów wszystkich szczebli we współczesnych organizacjach.
Stan prawny na 15 sierpnia 2009 roku.
Nieruchomości. Zagadnienia prawne ? to podręcznik adresowany przede wszystkim do studentów i doktorantów studiów związanych z zarządzaniem nieruchomościami ? w aspekcie zarówno administracyjnoprawnym, jak i inżynierskim oraz biznesowym. Opracowanie może być też źródłem informacji dla pracowników administracji publicznej, zarządców nieruchomości, rzeczoznawców majątkowych, prawników i inżynierów. Obszerne porównania polskiego prawa z prawem europejskim to cenne źródło informacji dla inwestorów polskich i zagranicznych. Książka stanowi kompendium wiedzy dotyczącej nieruchomości we współczesnym prawie polskim. O dodatkowej, użytkowej wartości podręcznika świadczy omówienie w sposób przystępny, a zarazem dokładny problematyki dotyczącej nieruchomości, co wynika z wieloletniej praktyki Autorów.
W celu ułatwienia nauki wprowadzono pogrubienia podkreślające ważne partie materiału oraz piktogramy i numery boczne ułatwiające odnalezienie istotnych fragmentów publikacji.
Autorzy ? profesor Politechniki Warszawskiej, dr hab. Helena Kisilowska, dr Wojciech Nosek, dr Jan Skoneczny, dr Cezary Woźniak, dr Dorota Wilkowska-Kołakowska, dr Agnieszka Woźniak, dr Monika Zakrzewska, Rafał Godlewski, Monika Łaczmańska i Dominik Sypniewski ? stanowią zespół Zakładu Prawa i Administracji Wydziału Administracji i Nauk Społecznych Politechniki Warszawskiej, który od wielu lat zajmuje się problematyką nieruchomości, zarówno w aspekcie prawa administracyjnego, jak i cywilnego.
W polskiej praktyce gospodarczej obserwuje się dynamiczny rozwój rozmaitych więzi (relacji) między podmiotami rynku. W obliczu rosnącej zmienności otoczenia kształtowanie więzi między podmiotami nabiera nowej jakości. Relacje te są znane jedynie a priori, gdyż nie były dotąd rozpoznane. Skłoniło to nas do podjęcia badań, które stworzyłyby empiryczną bazę dla weryfikacji hipotez odnoszących się do charakteru i możliwości kształtowania relacji między różnymi podmiotami rynku.
Celem niniejszego opracowania była identyfikacja, ocena i dokonanie typologii relacji zachodzących między podmiotami na wybranych rynkach w Polsce w kontekście ich zmiennych uwarunkowań. Badaniami objęto rynki: dóbr szybkozbywalnych, wybranych dóbr trwałych, usług medycznych oraz usług bankowych. Wyniki badań powinny szczególnie zainteresować menedżerów przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych oraz usługowych, które już budują lub dopiero zamierzają kształtować, świadomie w przyszłości, relacje z różnymi podmiotami ze swojego otoczenia. Wnioski z badań mogą też zainspirować ich do dalszych poszukiwań w sferze możliwości kształtowania i utrwalania korzystnych relacji z różnymi podmiotami.
Książka kierowana jest do osób związanych lub zainteresowanych skutecznym marketingiem usług hotelarskich w aspekcie praktycznym ? czyli wszystkim hotelarzom, jak również uczniom/studentom szkół i uczelni hotelarskich.
Książka stanowi kompletne źródło wiedzy na temat przywództwa w biznesie i osobistego rozwoju. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pragnie stać się prawdziwym przywódcą!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?