Cykl popularności
Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie
-
Autor: Fenn Jackie Raskino Mark
- ISBN: 9788326403224
- EAN: 9788326403224
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 260
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
51,00złCena detaliczna: 63,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,00 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W książce Cykl popularności Jackie Fenn i Mark Raskino opisują proces przyswajania przez rynek nowych rozwiązań. Znajomość tego procesu pozwala studzić przesadne oczekiwania wobec innowacji, a dzięki temu przewidywać prawdopodobne skutki ich wprowadzenia. Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł.
W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje,
W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie.
Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko ?bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.