KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marketing w praktyce

Marketing w praktyce

  • Autor: Dussel Mirko
  • ISBN: 9788361655480
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: BC Edukacja
  • Format: 16.8x24.0cm
  • Liczba stron: 444
  • Rok wydania: 2010
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 33,81

     zł

    46,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: - podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy) - analiza (badania rynku, informacja, trendy) - strategia - taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa) - zarządzanie - materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja)
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE