W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
W tej książce Drucker rozważa, jakie prognozy przyszłości biznesu i zarządzania są racjonalne, a jakie nie. Pisze, na co menedżerowie muszą przygotować się w XXI wieku. Omawia sprawy najważniejsze, które stanowią "być albo nie być" organizacji w obecnym stuleciu. Dziś potrzebne są nowe paradygmaty zarządzania, ponieważ świat przechodzi zmiany dużo bardziej radykalne niż te w wieku dziewiętnastym i dwudziestym.
Jak pisze sam Drucker:
„Każda organizacja działa w oparciu o własną Teorię Biznesu, czyli zbiór podstawowych założeń. (..) Strategia służy przekształceniu owej własnej Teorii Biznesu w wydajność (...) w wysoce nieprzewidywalnym środowisku. (...) Ale na czym oprzeć strategię w XXI wieku, w epoce gwałtownych zmian i całkowitej nieprzewidywalności? Czy istnieją jeszcze jakieś założenia, na których można spokojnie budować strategię organizacji, zwłaszcza biznesowej? Czy są jeszcze jakieś pewniki?
Owszem. Wydaje się, że istnieje co najmniej pięć zjawisk, które można uznać za pewniki. Kłopot w tym, że są one zdecydowanie odmienne od tych, na których przywykliśmy do niedawna budować strategie”.
— Fragment książki
O AUTORZE
Urodzony w Wiedniu w roku 1909, Peter F. Drucker zdobywał wykształcenie w Austrii i Anglii. W roku 1929 rozpoczął pracę jako zagraniczny korespondent prasowy i jako ekonomista w międzynarodowym banku w Londynie. Od roku 1937 pracował w Stanach Zjednoczonych, początkowo jako ekonomista w grupie brytyjskich banków i firm ubezpieczeniowych, a następnie jako konsultant do spraw zarządzania w największych amerykańskich i zagranicznych firmach doradczych.
Prawdziwą karierę zrobił jako wykładowca i nauczyciel, najpierw jako profesor politologii i filozofii w Bennington College, a następnie przez ponad dwadzieścia lat jako profesor zarządzania w Graduate Business School of New York University. Od roku 1971 był profesorem nauk społecznych w Claremont Graduate School w Kalifornii. Zmarł w roku 2005 w Claremont.
OPINIE
Odpowiedzialność za podejmowanie decyzji to codzienność współczesnego menedżera. Warto mieć pewność, że będą one właściwe. Pewność tę zyskasz tylko dzięki doświadczeniu lub zdobytej wiedzy. Przekonaj się więc, jak podejmować trafne decyzje, korzystając z cennych i praktycznych wskazówek Petera Druckera. Autor pisze o nowych paradygmatach zarządzania, rewolucji informacyjnej, liderach zmian i wyzwaniach przed nimi stojących. O trudnych pytaniach i niełatwych odpowiedziach, o zasadach, które dadzą ci siłę, pewność siebie i przewagę nad konkurencją. Zarządzanie XXI wieku. Wyzwania to obowiązkowa lektura w szybko zmieniającym się świecie biznesu.
- Jarosław Waśkiewicz, dyrektor generalny Pomorski-Biznes.pl
Ten wielki myśliciel i wizjoner jeszcze raz udowodnił, że potrafi dostrzec i objaśnić złożone relacje we wszechogarniającym chaosie nowych zjawisk i trendów. Lektura obowiązkowa.
- Library Journal
Peter F. Drucker opisuje nowe paradygmaty zarządzania oraz zmiany w podstawowych założeniach na temat praktyki i teorii zarządzania. Zarządzanie.XXI wieku - wyzwania to wnikliwe i błyskotliwe spojrzenie na bieżące trendy gospodarcze, społeczne i kulturowe, które już niebawem zaczną kształtować nasze rozumienie organizacji i jednostki jako części tej struktury. Głęboka wiedza, bogate doświadczenie, uważna analiza i trafny osąd – te cechy pisarstwa Druckera znamy i cenimy od lat.
- Harvard Business Review
Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym
Księga mądrości, która pomoże ci wygrywać w biznesie i w życiu prywatnym.
Teoria gier. Być może coś o niej słyszałeś lub może widziałeś film Piękny umysł i zacząłeś się zastanawiac, jak owa teoria może ci pomóc w rozegraniu własnego życia. Ta książka powie, jak to zrobić.
• Pamiętasz, jak ostatnio targowałeś się z własnym dzieckiem, o której godzinie powinno pójść spać?
• A może zastanawiasz się właśnie, jak twoja firma powinna zareagować na cięcie cen rywala?
• Czy udało ci się kiedykolwiek dotrzymać postanowień noworocznych?
Każdy z nas codziennie napotyka niezliczoną ilość sytuacji, które wymagają strategicznego działania. Możesz jakoś brnąć dalej w nadziei na łut szcześcia, albo możesz dowiedzieć się, jak rozpoznawać, a nawet przewidywać, takie sytuacje i nauczyć się, jak wtedy reagować.
Avinash K. Dixit i Barry J. Nalebuff to światowi eksperci w teorii gier. Dzięki wieloletnim doświadczeniom w nauczaniu i praktyce zrozumieli, że najlepszym sposobem wyłożenia tej nauki i przekształcenia jej w użyteczne narzędzie dnia codziennego jest zilustrowanie pojęć mnóstwem historii i przykładów. Sztuka strategii pełna jest opowieści ze świata biznesu, polityki, sportu. Znajdziesz tu coś o muzyce, coś o negocjacjach, coś o filmach. Niezależnie od tego, czy autorzy omawiają sposoby zrzucenia wagi, zdobycia upragnionej rzeczy na e-Bay’u, czy też to, jak stać się lepszym negocjatorem, rodzicem, tenisistą, zawsze dostarczają czytelnikowi sporej dawki rozrywki i wnikliwych spostrzeżeń.
Dzięki lekcjom zawartym w książce, dowiesz się, jak wyprowadzić rywali w pole, ale również jak znaleźć z innymi wspólny język i osiągnąć to, do czego dążysz. A jeśli chcesz grać czysto, poleć tę książkę swoim rywalom.
Dzięki teorii gier nauczysz się strategicznego myślenia i zaczniesz je z powodzeniem stosować w swoim życiu. To sztuka przechytrzenia przeciwnika, gdy wiemy, że on próbuje zrobić to samo. To sztuka rozpoznania prawdziwych intencji innych na podstawie tego, co robią, a nie tylko mówią. To sztuka przewidywania, jak postąpią inni, pozwalająca ci z wyprzedzeniem wybrać najlepsze działanie. W ten sposób nikt cię nie zaskoczy. I wreszcie, równie ważne, to sztuka współpracy z innymi, nawet gdy ich pobudki są czysto egoistyczne.
O AUTORACH
Avinash Dixit wykłada ekonomię na Uniwersytetcie Princeton. Zajmuje tam stanowisko profesorskie funduszu Johna J.F. Sherrerda.
Barry Nalebuff wykłada ekonomię w Yale School of Management. Zajmuje tam stanowisko profesorskie funduszu Miltona Steinabacha.
.Dixit jest jednym z najwybitniejszych naukowców i wykładowców wśród ekonomistów. Nalebuff wykorzystuje teorię gier w pracy konsultanta. Jest również współzałożycielem jednej z najprężniej rozwijających się firm w Stanach Zjednoczonych – Honest Tea.
OPINIE
Gdy już przeczytasz tę fantastyczną książkę, będziesz znał całkowicie nowe i wielce przebiegłe sposoby podejmowania decyzji. Anegdoty i przykłady w niej zawarte zadziwią cię.
– Sylvia Nasar, autorka Pięknego umysłu
Przez lata zadawano mi te same pytania – co przeczytać, aby nauczyć się lub choć poznać teorię gier. Wreszcie wybrałem Myślenie strategiczne Dixita i Nalebuffa. Teraz mogę polecić z jeszcze większym entuzjazmem ich cudownie genialną nową książkę. A jeśli już znacie teorię gier, po prostu się nią cieszcie.
– Thomas C. Shelling, laureat nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii w roku 2005
W wyniku przeobrażeń w otaczającym nas świecie w chwili obecnej organizacje stoją wobec nowych wyzwań - wielkiego kryzysu gospodarczego, którego jeszcze rok temu właściwie nikt się nie spodziewał. Nikt nie jest też w stanie przewidzieć jego skutków. To stale zmieniające się otoczenie wymaga nowego podejścia także w zarządzaniu, wzrasta zapotrzebowanie na wiedzę, która pozwoli firmom zająć konkurencyjną pozycję na rynku oraz przetrwać w trudnych warunkach.
Firmy muszą stale odpowiadać na wyzwania środowiska i dostosowywać się do zmian w otoczeniu. To właśnie nowoczesne rozwiązania w zarządzaniu firmą, wszelkie innowacje i nowe technologie stanowią motor napędowy gospodarki państwa. Niniejsza monografia zawiera propozycje różnorodnych metod i koncepcji zarządzania oraz rozwiązań problemów, które w ciągu ostatnich lat pojawiły się w przedsiębiorstwach o bardzo różnorodnej specyfice.
Książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej oraz dla pracowników naukowych zainteresowanych problematyką zarządzania. Może służyć jako literatura uzupełniająca dla studentów kierunku zarządzanie, studiów podyplomowych i doktoranckich.
Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego
Marketing polityczny i kampanie wyborcze w USA
Wyborca na rynku politycznym
Public relations w polityce
Lobbing jako strategia promocji interesów grupowych
Business Intelligence:
- Historia powstania BI, definicje i zastosowania tej koncepcji
- problematyka hurtowni danych będącej podstawowym elementem systemów BI
- podstawy analityki biznesowej
- zagadnienie eksploracji danych
- sposoby analizy danych osobowych i jej wykorzystanie w marketingu bezpośrednim
- model oparty na koncepcji mapy strategii, pokazujący związek zastosowania systemów BI z potencjalnym wzrostem wartości firmy
Kapitał ludzki organizacji:
W książce zaprezentowano autorską koncepcję pomiaru kapitału ludzkiego. Ponadto przedstawiono kompleksową i logiczną syntezę wiedzy o kapitale ludzkim, wskazując powiązania pomiędzy polityką personalną a teorią oraz sprawozdawczością w tej dziedzinie.
Książka ta omawia definicje coachingu i jego różne modele w odniesieniu do rozmaitych typów zespołów w organizacjach biznesowych. Obejmuje szeroki zakres zagadnień szkoleniowych: osobistych, zespołowych, strategicznych i operacyjnych. Autor pomaga zrozumieć istotę efektywnego coachingu, podaje wiele przykładów i analizuje konkretne przypadki, popierając to wnikliwymi badaniami. Uczy, jak skupiać się na priorytetach, kreatywnie rozwiązywać problemy oraz osiągać równowagę między wykonywaniem obowiązków, uczeniem się i odpowiednim zachowaniem członków zespołu.
David Clutterbuck jest uznawany za ideologicznego guru coachingu i mentoringu. Wykłada na Sheffield Hallam University. Jest współzałożycielem Europejskiej Rady Mentoringu i Coachingu oraz dyrektorem firmy konsultingowej Clutterbuck Associates. Do jej klientów należą m.in. Nokia, Shell i Bank Światowy.
Podręcznik dotyczy problematyki niezwykle ważnej dla realizacji procesu budowlanego, a mianowicie HRM, czyli zarządzania zasobami ludzkimi w firmie, oraz współpracy z kontrahentami zewnętrznymi i klientami we wszystkich fazach projektu od uruchomienia budowy do ukończenia i przekazania obiektu w użytkowanie. W kolejnych rozdziałach autor omawia:
role, uprawnienia i obowiązki stron uczestniczących w projektowaniu obiektów, struktur i administracji;
obowiązki wykonawców robót budowlanych, relacje między zespołami wewnątrz i na zewnątrz firmy;
strategie korporacyjne i planowanie zasobów kadrowych;
zachowania w organizacji, kulturę i politykę HRM; zasady rekrutacji i selekcji kadr, kompetencje, umowy o pracę, systemy ocen i wynagrodzeń, wypowiedzenia i zwolnienia pracowników;
przywództwo, morale, motywację, szkolenie i rozwój zawodowy;
relacje pracownicze i branżowe.
Zagadnienia poruszane w książce są osadzone w kontekście międzynarodowym, zwłaszcza w odniesieniu do praktyki i dyrektyw Unii Europejskiej.
Biblioteka Menedżerów Budowlanych jest kierowana do inżynierów, konstruktorów, menedżerów i innych specjalistów zajmujących się przygotowywaniem, realizacją, rozliczaniem i kontrolą inwestycji. Polecamy ją także wykładowcom i studentom uczelni technicznych, uczestnikom studiów podyplomowych, kursów i szkoleń w sektorze budownictwa.
Promotor projektu:
Katedra Inżynierii Produkcji i Zarządzania w Budownictwie – Politechnika Warszawska
Partnerzy projektu:
University of Salford – Wielka Brytania
Politechnic University of Valencia – Hiszpania
Association of Building Surveyors and Construction Experts – Wielka Brytania/Belgia
Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Budownictwa – Polska
Chartered Institute of Building – Wielka Brytania/Irlandia
Polish British Construction Partnership Sp. z o.o. – Polska
Nauka o organizacji i zarządzaniu w obecnym czasie skupia swoja uwagę przede wszystkim na opracowaniu nowatorskich rozwiązań, dzięki którym współczesne przedsiębiorstwo będzie mogło konkurować na różnych rynkach. Specyfika polskiej gospodarki zmusza do poszukiwań, które pozwolą jej na szybkie dostosowanie się do zdarzeń, jakie niosq z sobą procesy globalizacji i integracji. Wymaga to od ośrodków akademickich czynnego włączenia się w nurt tych poszukiwań. Wyrazem tych działań jest niniejsza publikacja, w której można znaleźć treści związane m.in. z:
-zarządzaniem przedsiębiorstwem w kryzysie,
-odpowiedzialnością kadry kierowniczej,
-oddziaływaniem instytucji publicznych na rozwój gospodarki,
-przesłankami do tworzenia organizacji sieciowych,
-teorią motywacji i postaw.
Autorzy prac mają nadzieję, że ich lektura zainspiruje czytelników nie tylko do wdrażania teoretycznych aspektów badań w zakładach pracy, ale również do śledzenia prac nad celami i uwarunkowaniami funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw jakie prowadzą pracownicy i współpracowników Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku.
Zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu.
Książka, którą oddajemy do rak Czytelników, łączy rozważania z ich praktyczną egzemplifikacją.
Wskazuje kierunki oraz konkretne rozwiązania skłaniające do refleksji nad sposobami doboru zasobów, ich kreowaniem i umiejętnym wykorzystaniem przez przedsiębiorstwo.
Książka jest podsumowaniem badań autora, których początkowym założeniem było poszukiwanie możliwości wykorzystywania kreatywności jako nowego paradygmatu, a w konsekwencji umożliwiło opracowanie podstaw koncepcji nazwanej organizacją kreatywną. Jest ona niejako ewolucyjną następczynią organizacji uczącej się, zawierającą się w formule organizacji opartych na wiedzy.
W pracy zostały przedstawione następujące zagadnienia:
kreatywność,
kreatywność organizacji,
kreatywność organizacji a innowacje,
metafora organizacji kreatywnej,
model organizacji kreatywnej,
zarządzanie organizacją kreatywną.
Styl i takt w 30 minut!Choć zapewne znane ci są podstawowe reguły właściwego zachowania się w różnych sytuacjach, być może chciałbyś poznać jeszcze parę szczegółów, które pozwolą ci zachowywać się swobodnie i z klasą, szczególnie w kontaktach zawodowych? Być może przyda ci się kilka wskazówek?Ten przystępny poradnik powie ci wszystko o tym, jak z klasą znaleźć się w rozmaitych okolicznościach związanych z pracą. Poza konkretnymi regułami, książka ta pozwoli ci na wyrobienie poczucia stylu, dzięki czemu będziesz umiał stosownie zachować się nawet w sytuacjach wątpliwych.Dowiesz się między innymi:? na co zwracać uwagę przy kolacjach biznesowych? jak zawsze właściwie zachowywać się w podróży służbowej, także zagranicznej? w których przypadkach obowiązują w pracy przywileje dla kobiet, a w których nie.O autorze:Brigitte Ruhleder jest wykładowcą i trenerem renomowanego Management Institut Ruhleder w Bad Harzburgu w Niemczech. Od roku 1988 prowadzi seminaria na temat etykiety i treningi osobowości dla kadry kierowniczej wielu firm.
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą.
Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji. Zainteresowanie tą formą promocji stale rośnie, o czym świadczą ciągle powiększające się działy handlowe przedsiębiorstw. Firmy potrzebują bowiem pracowników, którzy pomogą im zwiększać dochody. Z tego powodu zawód sprzedawcy (handlowca, akwizytora, przedstawiciela czy reprezentanta handlowego) stał się jednym z najpopularniejszych i najbardziej poszukiwanych współcześnie zawodów i jak podają analitycy, tendencja ta będzie utrzymywać się w przyszłości.
W większości książek dotyczących marketingu w dalszym ciągu trudno znaleźć informacje dotyczące technik sprzedaży osobistej. Rynek księgarski dysponuje jednak różnorodnością publikacji dotyczących obsługi klienta i sprzedaży. Najczęściej jest to przetłumaczona na język polski zagraniczna literatura typu poradnikowego. Intencją tej książki jest połączenie dorobku różnych dziedzin, a tym samym szerokie spojrzenie na wykorzystywanie w praktyce technik sprzedaży osobistej. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: studentów na kierunkach marketingu, zarządzania, handlu, osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, różnego typu sprzedawców oraz trenerów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta...
Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest niezwykle aktualna i bardzo trudna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale wzrastającej konkurencji. Autorzy zajęli się w pracy modelowaniem prognozowania upadłości polskich przedsiębiorstw na przestrzeni ostatnich 10 lat, koncentrując swoją uwagę na doborze metod, ich modyfikacji, doborze odpowiedniej próby uczącej i testującej, identyfikacji kluczowych wskaźników oraz testowaniu skuteczności proponowanych metod z uwzględnieniem różnych wersji modeli...
... W książce można wskazać trzy nurty rozważań: teoretyczny, oparty na najnowszej literaturze z zakresu omawianego problemu; metodyczny, prezentowany w postaci modelu dyskryminacyjnego i sztucznych sieci neuronowych oraz aplikacyjny, wyrażający się próbą wdrożenia tego modelu w warunkach polskich. Ważnym walorem książki jest jej interdyscyplinarność, która wyraża się umiejętnym łączeniem wiedzy Autorów z zakresu przedmiotów ilościowych, takich jak : informatyka, statystyka i ekonometria z wiedzą z zakresu prawa i analizy finansowej ... Odbiorców książki należy upatrywać przede wszystkim w pracownikach naukowo-badawczych uczelni (m.in. asystentach, doktorantach) i instytucjach zajmujących się gromadzeniem danych oraz udostępnianiem informacji o kondycji finansowej polskich przedsiębiorstw na potrzeby wszelkiego rodzaju analiz dla banków, instytucji finansowych, agend przedsiębiorstw oraz studenci piszący prace rygorowe z kierunków finanse i bankowość, ekonomia czy informatyka i ekonometria.
aka jest rola Venture Capital/Private Equity w USA, krajach UE i Polsce? Co sprawia, jakie mechanizmy ekonomiczno-finansowe i regulacje prawno-organizacyjne powodują szybki rozwój VC/PE w rozwiniętych gospodarkach rynkowych, a jakie są bariery tego rozwoju w Polsce? Jakie rozwiązania trzeba wdrożyć w Polsce, by sektor VC/PE stał sie istotnym czynnikiem wzrostu gospodarczego, innowacyjnooci i przedsiebiorczości? Na te pytania odpowiada ta kompleksowa książka, w której przedstawiono wiele zagadnień dotąd niedostepnych w piśmiennictwie ekonomicznym. Połączenie diagnozy stanu i kierunków zmian VC/PE w wymiarze miedzynarodowym, w ostatniej dekadzie, z zespołem ustaleń normatywnych nadających sie do szybkiego wdrożenia w Polsce, czyni z niej pozycje unikatową, o znaczeniu wykraczającym poza polski krąg odbiorców. Zaprezentowane w niej wnioski i rekomendacje stanowią wyzwanie dla decydentów politycznych i gospodarczych, sektora finansowego i uczestników rynku kapitałowego. Wskazują na niezbedne działania w celu wykorzystania VC/PE jako wehikułu efektywnej mobilizacji i alokacji kapitału. Prof. zw. dr hab. Waldemar Frąckowiak
Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach:
koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego;
strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego;
narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami.
Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego.
Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.
Zbiór zadań stanowi uzupełnienie podręcznika pt. Ekonometria. Metody i ich zastosowanie autorstwa Aleksandra Welfe, choć może być wykorzystywany samodzielnie jako pomoc dydaktyczna do zajęć z ekonometrii. Każdy rozdział poprzedzają rozwiązane zadania, a kończą odpowiedzi i wskazówki do zadań. Zadania można rozwiązywać za pomocą kalkulatora lub komputera, wykorzystując programy pozwalające wykonać działania na wektorach i macierzach. Akcent położono głównie na zastosowanie metod ekonometrycznych.
Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta; co zapamiętujemy z reklam i dlaczego; co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy? „Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. […] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności”. Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego.
Jak skutecznie prowadzić rozmowy?
Co robić, gdy ma się do czynienia z rozmówcą gadułą?
Jak postępować, gdy partner rozmowy reaguje zbyt emocjonalnie, jak skłonić go do bardziej rzeczowej dyskusji?
Jak wspólnie z pracownikiem formułować realne do osiągnięcia cele?
W książce tej zobaczysz, jak w podobnych sytuacjach zachowują się fachowcy i z jakich technik korzystają.
Jak pozyskać najlepszych pracowników?
Sukces każdego przedsiębiorstwa, zarówno małej firmy jak i koncernu, zależy w dużym stopniu od jego pracowników.
W jaki sposób znaleźć dobrych kandydatów i uniknąć błędnych decyzji personalnych?
Książka opisuje proces rekrutacji, począwszy od formułowania ogłoszeń i kompetentnej oceny dokumentacji aplikacyjnej, aż po podjęcie trafnej decyzji.
Przedstawione tu techniki pytań, stosowane w rozmowie kwalifikacyjnej pozwalają odpowiednio ocenić kandydata.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?