Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.
W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.:
? podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja,
? badania marketingowe, zarządzanie i planowanie,
? mierniki stosowane w działalności hotelarskiej.
Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?