W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Negocjacje odgrywają decydującą rolę w naszej komunikacji z innymi ludźmi. Zarówno nasze życie zawodowe, jak i prywatne zależy w dużej mierze od tego, jak dobrze radzimy sobie w sytuacjach negocjacyjnych. Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz, ile masz lat, jaki jest Twój status społeczny, musisz pogodzić się z tym, że jesteś negocjatorem. Dowiedz się, jak być w tym dobrym.
TECHNIKI NEGOCJACJI to książka, która pomoże Ci zrozumieć, co sprawia, że w negocjacjach odnosisz sukcesy lub ponosisz porażki. Podpowiemy Ci, jak stać się lepszym negocjatorem zarówno w pracy zawodowej, jak i w życiu prywatnym. Przede wszystkim jednak kierujemy tę książkę do osób, dla których umiejętność negocjowania jest jednym z kluczy do sukcesu w życiu zawodowym.
Znajdziesz tu mnóstwo cennych pomysłów, rad i wskazówek oraz praktyczne przykłady zastosowania taktyk negocjacyjnych w różnych sytuacjach. Pomogą Ci one zrozumieć, jak przekonywać, aby osiągnąć swój cel, a jednocześnie zapewnić sobie pomyślne kontakty z innymi ludźmi. W książce tej znajdziesz także porady w kwestii negocjacji za granicą, a także w zakresie prawnych aspektów zawierania umów handlowych.
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.
W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich stosowania oraz zaprezentowano miejsce relacji inwestorskich w działalności współczesnego przedsiębiorstwa – spółki giełdowej, uwzględniając szerszą perspektywę ekonomiczną oraz tło międzynarodowe.
Publikacja zawiera również zróżnicowane i aktualne studia przypadków oraz wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w latach 2009–2010 na: spółkach giełdowych, reprezentatywnej próbie polskiego społeczeństwa oraz inwestorach i analitykach giełdowych.
Książka jest przeznaczona zarówno dla teoretyków, jak i praktyków rynku kapitałowego oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych i wyższych lat studiów na kierunkach ekonomia, zarządzanie oraz finanse i rachunkowość.
Danuta Dziawgo - doktor habilitowany; profesor Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, pracownik Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
Książkę gorąco polecamy wszystkim wójtom, burmistrzom i prezydentom miast, starostom, wojewodom, marszałkom, sekretarzom, skarbnikom, naczelnikom wydziałów, kierownikom referatów, pracownikom urzędów samorządowych, kadrze zarządzającej i pracownikom jednostek organizacyjnych podległych jednostkom samorządu terytorialnego, radnym i przewodniczącym rad.
UWAGA!
Będzie przydatna także kadrze zarządzającej i specjalistom w innych jednostkach administracji publicznej oraz wszystkim osobom startującym w zbliżających się wyborach samorządowych.
W jedynej tego typu na rynku publikacji znajdą Państwo odpowiedzi na pytania np.:
Jak zachowywać się w urzędzie jako miejscu pracy
Jak przyjmować a jak zachowywać się w delegacji (również jak się ubrać, przywitać, siadać itd.)
Jakie są zasady precedencji
Jak organizować służbowe przyjęcia, bankiety
Czy i jakie prezenty można przyjmować a jakie dawać
Jak wykorzystywać telefon w urzędzie (służbowy i prywatny)
Jak kontaktować się z wyborcami
Jak pogodzić prace w urzędzie (wójt, radny, urzędnik) z kandydowaniem w kolejnych wyborach
W książce porady przeplatają się z przykładami postępowania oraz grafikami.
Jak myślą instytucje to przykuwający uwagę, pasjonujący esej na temat instytucji, łączący w sobie inspiracje z jednej strony socjologią francuskiego klasyka, Émile’a Durkheima, z drugiej zaś polskiego mikrobiologa Ludwika Flecka. Douglas zastanawia się w nim nad kategoriami współpracy i solidarności, które nieodłącznie powiązane są z ich odwrotną stroną: odrzuceniem i brakiem zaufania. Na jakiej podstawie tworzy się w danej instytucji zaufanie, sprawiające, że ludzie mogą ze sobą współpracować? Kiedy brak zaufania między współpracownikami sprawia, że niemożliwe staje się jakiekolwiek działanie? Kiedy pewne emocje i zachowania w ramach instytucji są uznawane za racjonalne, a kiedy tej racjonalności pozbawione? Doskonała lektura nie tylko dla antropologów, ale również socjologów i filozofów nauki.
Prezentowana publikacja przedstawia zagadnienia związane z szeroko rozumianym zbiorowym prawem pracy.
Książka została podzielona na trzy działy tematyczne:
I. Spory zbiorowe
II. Usytuowanie i uprawnienia związków zawodowych u pracodawcy
III. Wzory pism
Autor zbioru na podstawie ustawy o rozwiązywaniu sporów zbiorowych i ustawy o związkach zawodowych oraz zebranych poglądów doktryny, orzecznictwa sądowego i wzorów pism udziela odpowiedzi na wiele problemowych kwestii.
Działalność personalna jest jednym z wielu możliwych zastosowań praktycznych wiedzy o twórczości, czyli kreatologii. Działalność ta ma zwiększać wartość kapitału ludzkiego organizacji poprzez takie kształtowanie jego jakości, które ? w porównaniu do rynkowych konkurentów ? charakteryzuje się oryginalnością. Wydaje się bowiem, że nie może być mowy o uzyskiwaniu odpowiedniej jakości i wartości kapitału ludzkiego (w) organizacji, jeśli działalność uczestniczących w gospodarowaniu tym kapitałem podmiotów nie będzie, choć w części, działalnością twórczą. W książce, opierając się na dorobku kreatologii, zdefiniowano HR-owy kreacjonizm, określono jego granice oraz wykazano, iż twórczość podmiotów odpowiedzialnych za działalność personalną przyczynia się do budowania przewagi konkurencyjnej organizacji, opartej na jej najważniejszym zasobie niematerialnym. Zidentyfikowano pola kreatywności w 9 operacyjnych i 9 strategiczno-taktycznych działaniach personalnych, co oznacza, że jednocześnie określono w nich zakres formalizmu (rutyny/nietwórczości). Podano 35 przykładów zastosowania w HCM 19 różnych metod tworzenia pomysłów. Książka zawiera też treść opracowanego kwestionariusza ankiety do diagnozy stopnia wykorzystywania twórczości w obszarze HR (human resources) - określanym coraz częściej właśnie jako obszar HC (human capital) ? a także wyniki raportu z przeprowadzonego w 45 działach personalnych badania pilotażowego.
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.
Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
Identyfikacja i zarządzanie problemami społecznymi - nota redakcyjna
Przemiany kontroli społecznej a kwestia umiejętności
Współczesne wyzwanie systemu edukacji z perspektywy teorii krytycznej
Programy interwencyjne realizowane w środowisku osób świadczących usługi seksualne w PolsceNiewierzący w społeczeństwie
Sekrety technik komunikacji ludzi sukcesu
TYLKO JEDNA BARIERA STOI MIĘDZY TOBĄ, A SUKCESEM.
Nie jest nią doświadczenie.
Nie jest nią talent.
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego inni ludzie szybko robią karierę, podczas gdy twoja utknęła w martwym punkcie? Dlaczego nikt nie zachwyca się twoimi wspaniałymi pomysłami? Czy nie wygląda na to, że nikt nie słucha tego, co masz do powiedzenia? Być może nie, gdyż, mimo że się komunikujesz, nie potrafisz się porozumieć.
John C. Maxwell, światowej sławy ekspert zarządzania twierdzi, że jeśli chcesz odnieść sukces, musisz nauczyć się porozumiewać z ludźmi. Chociaż może się wydawać, że niektórzy rodzą się z tą umiejętnością, prawda jest taka, że każdy może nauczyć się, jak przekształcić kontakt w porozumienie. W książce Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć Maxwell przedstawia pięć zasad i pięć porad praktycznych które pozwolą ci na efektywne porozumiewanie się z indywidualnymi osobami, z grupą i z publicznością. Można do nich zaliczyć:
• Znajdowanie wspólnej płaszczyzny;
• Upraszczanie przekazu;
• Wzbudzanie zainteresowania;
• Inspirowanie;
• Bycie sobą w relacjach z innymi ludźmi.
Gdy je opanujesz, relacje z całym otoczeniem – z szefem, z dziećmi, ze współpracownikami, czy z sąsiadami - osiągną zupełnie nową jakość.
Umiejętność porozumiewania się jest podstawą wykorzystania całego potencjału, jaki masz do dyspozycji. Nie ma w tym żadnej tajemnicy! Porozumiewanie się jest umiejętnością, której możesz się nauczyć i którą możesz stosować we wszystkich sytuacjach – osobistych, zawodowych, rodzinnych. Nie zwlekaj, zacznij już teraz!
John C. Maxwell jest znanym na świecie ekspertem ds. przywództwa, mówcą i autorem książek, które sprzedały się w ponad 18 milionach egzemplarzy. Dr Maxwell jest założycielem EQUIP, organizacji non profit, która przeszkoliła ponad 5 milionów liderów w 126 krajach na całym świecie. Każdego roku prowadzi seminaria dla tak różnych organizacji, jak firmy z listy Fortune 500, National Football League, United States Military Academy w West Point, a także dla przywódców rządowych. Jego książki regularnie trafiają na listy bestsellerów „New York Timesa”, Wall Street Journal” i „Business Week”. Każda z trzech jego książek – The Irrefutable Laws of Leadership, Developing the Leader within You i The 21 Indispensable Qualities of a Leader – osiągnęła wynik ponad miliona sprzedanych egzemplarzy. Z prowadzonym przez niego blogiem można zapoznać się na stronie JohnMaxwellOnLeadership.com.
Niniejsza publikacja przeznaczona jest dla osób pragnących rozpocząć działalność gospodarczą w Republice Federalnej Niemiec. Decyzja o samozatrudnieniu wymaga nie tylko dokładnej analizy własnych celów i możliwości, ale również odpowiedniej wiedzy o specyfice wybranego rynku, jego praw i zwyczajów.
Z książki Jak założyć firmę w Republice Federalnej Niemiec można dowiedzieć się:
- Jakie prawa i obowiązki posiadają osoby prowadzące działalność gospodarczą w Niemczech?
- Jaka forma prawna jest najbardziej odpowiednia dla planowanej działalności?
- Co i jak należy załatwić w odpowiednim urzędzie?
- Jak zatrudnić prawidłowo pracownika?
- Gdzie czyhają potencjalne zagrożenia i jak je ominąć?
- Gdzie można uzyskać pomoc w razie potrzeby?
Oprócz tej wiedzy, z którą należy koniecznie się zapoznać, aby planowane przedsięwzięcie nie skończyło się fiaskiem, Czytelnik dowie się z niniejszej publikacji, jak powinny zostać wypełnione formularze, które są niezbędne do rejestracji firmy i otrzyma bogaty zestaw gotowych pism i dokumentów w języku niemieckim.
Publikacja ta napisana jest w sposób przystępny dla każdego i spełnia rolę przewodnika, dzięki któremu przejście przez wszystkie etapy zakładania firmy stanie się łatwiejsze.
Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych.
Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powodująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.
Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.
Zmiany zachodzące w gospodarce w ciągu ostatnich dwóch lat pokazały, że przedsiębiorstwa działające na rynku muszą cały czas dostosowywać się do stale zmieniającego się otoczenia. Sytuacja kryzysowa, która dotknęła większość firm w Polsce i na świecie pokazała jak ważna w zarządzaniu jest umiejętność szybkiego reagowania, tworzenia strategii, które pozwolą przetrwać kryzys.
Niniejsza monografia zawiera nowe spojrzenie na pewne aspekty zarządzania, spojrzenie, które zrodziło się pod wpływem zaistniałej na rynku sytuacji, w której wiele firm ogłasza upadłość, redukuje liczbę pracowników, ale jednocześnie ma do dyspozycji nowe technologie i nieoceniony zasób ? wiedzę i umiejętności swoich pracowników.
?Celem tej książki jest przekazanie podstawowej wiedzy na temat zarządzania zmianą w jak najbardziej przystępny sposób?.
(rozdz. I, str. 9)
Publikacja została pomyślana i przygotowana jako zwięzły i praktyczny przewodnik dla managera, który stoi u progu zmian w firmie. Jej celem jest wsparcie go w zrozumieniu, z czym przyjdzie mu się zmierzyć w najbliższej przyszłości oraz na co powinien zwrócić uwagę, by zaplanowana zmiana, a w raz z nią często jego kariera, nie legły w gruzach.
Książka została napisana przez praktyka na podstawie rzeczywistych doświadczeń zdobytych w trakcie realizacji kilkunastu projektów w polskich firmach. Przeznaczona jest dla praktyków zarządzania.
Książka omawia zastosowania i oceny metody Action Research w doradztwie strategicznym. Dzięki niej Czytelnik powinien zrozumieć, w jaki sposób stosować metodologię Action Research w doradztwie strategicznym, aby rozwiązać praktyczne problemy firmy i dokonać gruntownej zmiany organizacji oraz stworzyć warunki do uczenia się organizacji.
Od połowy lat 90. XX wieku metoda Action Research przeżywa prawdziwy boom w zachodniej praktyce konsultingu dzięki dostrzeżeniu wielu możliwości jej wykorzystania, szczególnie przy rozwiązywaniu problemów organizacyjnych i branżowych. Pomimo to metoda ta ma nadal relatywnie małe zastosowanie w polskiej praktyce, a badania Action Research w zarządzaniu są rzadko spotykane. Wynika to z ich długotrwałego i ryzykownego procesu aplikacji, przy jednoczesnym coraz większym oczekiwaniu przez organizacje szybkich efektów. Mimo uznania jej użyteczności przy doradztwie strategicznym nie jest to metoda powszechnie wykorzystywana przez wielkie korporacje konsultingowe, które przede wszystkim stosują standardowe narzędzia wymagające znacznie mniejszego zaangażowania i dostosowywania.
Action Research pozostaje raczej domeną firm małych, niezależnych bądź afiliowanych przy uniwersytetach. Dlatego niniejsza książka, wskazująca praktyczne zastosowanie tej metody wraz z efektami, przede wszystkim natury niematerialnej, rozwija teorię, a zarazem jest praktyczna.
Dr Aleksander Chrostowski od kilkunastu lat jest konsultantem i doradcą strategicznym stosującym metody Action Research. Ponadto jest wykładowcą i adiunktem na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz w Akademii Leona Koźmińskiego.
Prof. Dariusz Jemielniak jest kierownikiem centrum badawczego CROW w Akademii Leona Koźmińskiego, a z Action Research zetknął się podczas rocznego stażu na stypendium Fulbrighta na Cornell University, gdzie przebywał na zaproszenie Davydda J. Greenwooda, jednego z wiodących badaczy tego nurtu. Doświadczenie praktyczne zdobywał natomiast dzięki kilkunastu latom prowadzenia spółki z branży internetowej (będącej m.in. wydawcą najpopularniejszego polskiego słownika internetowego ling.pl), a także w projektach doradczych.
Zatrudnianie emerytów od 1 stycznia 2011 roku
Zmiany w finansowaniu składek za osoby niepełnosprawne od 1 stycznia 2011 roku
Przykłady miesięcznych rozliczeń z ZUS
Obowiązki związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
Publikacja przybliża sposoby przeciwdziałania mobbingowi oraz zjawiskom dyskryminacji i molestowania w realiach przedsiębiorstw i innych organizacji. Powyższe zagadnienia omówiono w kontekście interesującym pracodawców; przedstawiono również szczegółowe rozwiązania – przede wszystkim formalne, organizacyjne i kadrowe. Istotna część książki poświęcona jest właśnie praktyce przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji. Zamieszczono w niej przykłady regulacji antymobbingowych i antydyskryminacyjnych (od zapisów w regulaminach pracy po regulacje specyficzne).
Opracowanie ma charakter praktyczny – wskazówki w nim zawarte nie ograniczają się tylko do rozbudowanych rozwiązań formalnych; autor prezentuje także wachlarz działań, dzięki którym pracodawca i zatrudnieni mogą zminimalizować prawdopodobieństwo wystąpienia mobbingu i innych patologii związanych z obszarem zarządzania i relacji interpersonalnych.
Jarosław Marciniak – prawnik i ekspert w dziedzinie zarządzania pracą, konsultant-koordynator oddziału warszawskiego firmy L.GRANT HR Consulting, która jest również administratorem witryny mobbing.pl. Posiada 18-letnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem ludźmi, zarówno na stanowisku menedżera personalnego, jak też konsultanta i trenera. Jest autorem ok. 300 publikacji z zakresu zarządzania i prawa pracy, w tym wielu artykułów i książek dotyczących przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji. W latach 2006–2007 był ekspertem programu UNDP „Równi w pracy – to się opłaca”, od listopada 2008 r. jest członkiem zespołu ds. przeciwdziałania mobbingowi powołanego w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Żadna organizacja nie przetrwa dziś bez projektów zakończonych sukcesem. Projekty są motorem innowacji i przemian. Sprawia-ją, że organizacje stają się lepsze, silniejsze i bardziej efektywne, lecz w dziedzinie strategii biznesowych zarządzania często ule-gają przeoczeniu. Fakt niepowodzenia większości projektów prowadzi do konkluzji, że tradycyjne zarządzanie projektami nie spełnia współczesnych oczekiwań biznesowych. Prezentując zaawansowane przykłady, jak tunel pod kanałem La Manche, lotnisko międzynarodowe w Denver, opera w Sydney i wiele innych, autorzy książki demonstrują problemy utrudniające osiągnięcie sukcesu. Co najważniejsze jednak, wprowadzają nowy model "podejścia romboidalnego". Model ten jest pierwszym w swoim rodzaju sposobem zarządzania projektami w celu odniesienia sukcesu biznesowego, a nie tylko zmieszczenia się w terminie i w budżecie. Cztery elementy bazowe w "podejściu romboidalnym" tworzą nowe ramy i wspólny język porozumiewania się w zakresie zarządzania projektami. Dysponując tymi narzędziami można zaprezentować swój przypadek w prosty, a jednocześnie ciekawy sposób, zadając właściwe pytania przed przystąpieniem do projektu lub programu. Po przeczytaniu i zastosowaniu strategii zawartych w tej książce, nauczymy się: - dopasowania właściwego stylu zarządzania do każdego projektu, - zrozumienia jego niepewności, złożoności i zmiennych, - dokładnego przekazywania nieprzewidzianego rozwoju sytuacji członkom zespołu, - identyfikacji łatwych do przeoczenia czynników napędzających rozwój projektu, - alokacji zasobów w sposób realistyczny i zgodny z celami strategicznymi. Książka przekazuje dawno oczekiwaną nową metodologię, która zrewolucjonizuje sposób myślenia o projektach. Stanowiąc ka-mień milowy, pokazuje, jak budować wzorce pozwalające na osiągnięcie zakończonych sukcesem i efektywnych kosztowo projektów o trwałych i dalekosiężnych wartościach.
Dlaczego właśnie ta książka? Na temat przywództwa napisano zbyt wiele książek, stworzono zbyt wiele teorii i opracowano zbyt wiele kursów. Z drugiej strony nie mamy czasu, aby odfiltrowywać wartościowe pozycje od kiepskich czy wręcz nudnych. Niezależnie od tego, czy jesteś prezesem dużej firmy, czy też szefem własnego, jednoosobowego imperium, z pewnością nie masz czasu przedzierać się przez całą wiedzę na temat przywództwa. Potrzebujesz bardzo zwięzłego, skondensowanego przewodnika. Książka 60-sekundowy lider jest efektem takich poszukiwań i filtrowania. Opisano w niej 30 kluczowych elementów przywództwa ? każdy w rozdziale, którego przeczytanie zajmuje najwyżej 60 sekund. Kolejne rozdziały przeplatane są historiami ułatwiającymi zaadaptowanie nowej wiedzy w życiu. Jesteśmy zbyt zajęci, aby przeczytać wszystko na temat przywództwa. A więc nie czytajmy. 60-sekundowy lider przekaże najważniejsze informacje.
IDEALNE FRAZY NA KAŻDĄ OKAZJĘ Niezależnie od tego, gdzie pracujesz i czym się zajmujesz, jesteś skazany na interakcję z wieloma ?barwnymi postaciami?, które komplikują życie. Umiejętność radzenia sobie z nimi jest kluczowa dla Twojego sukcesu zawodowego. Dlatego potrzebujesz uniwersalnego źródła gotowych do użycia fraz, które pomogą Ci porozumiewać się z wszelkiego typu osobami, niezależnie od Waszej relacji zawodowej. Jeśli pracujesz z przysłowiowym ?szefem z piekła rodem?, zarządzasz biurem pełnym osobowości lub balansujesz między nawiedzonymi klientami a nieznośnymi współpracownikami, to w tej książce znajdziesz słowa odpowiednie w każdej sytuacji, między innymi w: ? Interakcji z bezwzględnymi szefami i kłótliwymi współpracownikami ? Znajdowaniu korzystnych dla obu stron rozwiązań konfliktów ? Radzeniu sobie ze zdenerwowanymi i wymagającymi klientami ? Motywowaniu nieproduktywnych pracowników i nieodpowiedzialnych dostawców To zawierające setki pomocnych fraz kompendium jest nieocenioną pomocą ? w pracy, w szkole, po prostu wszędzie. Radzenie sobie z trudnymi osobami stanie się naprawdę łatwe? gdy ma się pod ręką ?Perfekcyjne frazy?.
W książce opisano, w jaki sposób zarządzanie podejmowanymi decyzjami w przedsiębiorstwach poprawia wyniki milionów decyzji operacyjnych, które wpływają na wyniki firm oraz na jakość ich kontaktów z klientami.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?