KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,72 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

35,57 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł
Okładka książki Rachunkowość zadządcza w przedsiębiorstwie

48,00 zł 34,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,42 zł

Książka jest podręcznikiem, w którym przystępnie zostały przedstawione najważniejsze zagadnienia rachunkowości zarządczej przedsiębiorstwach. Po przestudiowaniu książki Czytelnik zdobędzie wiedzę o tym: - jaka jest istota i rola rachunkowości zarządczej w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, - jakie są koncepcje rachunkowości zarządczej, ukierunkowane na działalność w dynamicznym i konkurencyjnym otoczeniu, - jakimi instrumentami dysponuje rachunkowość zarządcza, - jak wykorzystać różne koncepcje i instrumenty rachunkowości zarządczej w praktyce. Książka jest adresowana do: ? studentów kierunków ekonomicznych, ? słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń, ? dyrektorów, menedżerów, controllerów i analityków finansowych, ? głównych księgowych i pracowników służb finansowo-księgowych, ? biegłych rewidentów i kandydatów na biegłych rewidentów, ? właścicieli jednostek gospodarczych.
Opakowanie Finansowanie rozwoju przedsiębiorstwa

80,00 zł 64,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,63 zł

Publikacja dotyczy wiodących form (własnego i obcego) zewnętrznego finansowania rozwoju przedsiębiorstwa, począwszy od inwestycji kapitałowych funduszy venture capital, przez pożyczkę, do emisji akcji w drodze pierwszej oferty publicznej oraz emisji obligacji korporacyjnych. Tomasz Stamirowski, Partner Zarządzający, Avallon Sp. z o.o.: Będąc praktykiem i zajmując się od blisko 20 lat inwestycjami kapitałowymi, doceniam książki oparte na realnych przykładach. Książka posiada atut szybkiego przeglądu dostępnych źródeł finansowania i ich bazowych charakterystyk, jak również pokazuje ich zastosowanie w firmach. Z punktu widzenia transakcji kapitałowych pozwala na zrozumienie źródeł finansowych i konstrukcji transakcji wykupów, na przykładzie tak znanych firm, jak Solaris Bus & Coach SA czy też DGS SA. Inspirujące jest również pokazanie finansowych źródeł sukcesu HTL - Strefa, firmy zbudowanej od zera przez menedżerów. Warto przeczytać.
Okładka książki Spirala wzrostu - H.Ch. Binswanger

39,90 zł 27,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,01 zł

Wbrew coraz bardziej zdecydowanemu ukierunkowaniu całej gospodarki na wzrost gospodarczy współcześnie obowiązująca teoria ekonomiczna nie radzi sobie z wyjaśnieniem zjawiska wzrostu w ramach swoich założeń. Trwały wzrost nie należy bowiem do podstawowego zrębu wiedzy tradycyjnej ekonomii. W stworzonym przez nią modelu występują nieusuwalne granice, bowiem model ten jest oparty na neoklasycznym paradygmacie, a w tym ujęciu rynek polega na wymianie pomiędzy odrębnymi gospodarkami, które w zasadzie same się zaopatrują i wymieniają tylko nadwyżki, w modelu neoklasycznym wzrost musi mieć więc swój koniec. Trudno oprzeć się spostrzeżeniu, że do wyjaśnienia wzrostu gospodarczego, który jest generalną linią nowoczesnej gospodarki i wręcz stanowi jej istotę, nie wystarczą tworzone ad hoc teorie, mające tylko luźny związek z modelem neoklasycznym. Takie wyjaśnienia można traktować zaledwie jako zapychacze dziur. Trzeba koniecznie zmodernizować teorię podstawową, włączając do niej czynniki lub warunki charakteryzujące nowoczesną gospodarkę, aby można było adekwatnie wyjaśnić jej tendencję wzrostową.Niniejsze rozważania nad spiralą wzrostu są próbą stworzenia podstaw takiej właśnie teorii nowoczesnej gospodarki. Konwencjonalna teoria pozostaje pod wpływem teorii neoklasycznej i dlatego zabrnęła w ślepą uliczkę, z której jest tylko jedno wyjście - wycofanie się (przynajmniej) do miejsca przed rozwidleniem w ślepy zaułek. Miejscem tym jest teoria klasyczna. Potrzeba więc nowego wyłomu, i to w tym samym miejscu, czyli od strony pieniądza, lecz z nowym podejściem. Chodzi o uporządkowanie podstawowych twierdzeń różnych teorii ekonomicznych w spójnym kontekście, w którym znajdzie swój wyraz immanentna dla nowoczesnej gospodarki tendencja wzrostowa. W ujęciu zaprezentowanym w tej książce różne teorie szczegółowe wbrew owym podziałom i bez popadania w sprzeczności są po prostu pogłębieniem wyjaśnienia tego samego stanu rzeczy - spirali wzrostu. Trzeba jednak pamiętać, że mechanizm rynkowy z powodu niedoskonałości, zwłaszcza jego podstaw instytucjonalnych, jest stale zagrożony i dlatego co pewien czas dochodzi do recesji. Niebezpieczeństwo regresu pozwala zrozumieć, dlaczego wołanie o wzrost zagłusza obawy o jego skutki uboczne, gdy tylko stopy wzrostu zaczynają spadać.HANS CHRISTOPH BINSWANGERKsiążka szwajcarskiego ekonomisty Hansa Christopha Binswangera próbuje wyjaśnić charakterystyczne dla współczesnego kapitalizmu zjawisko wzrostu gospodarczego, a właściwie ciągłego jego wzrostu mającego postać spirali rozwojowej. W zamierzeniu autora praca ma dostarczyć niezbędnych wskazówek wszystkim, którzy podejmują decyzje ekonomiczne, mając na względzie przyszłość rozwoju gospodarczego i dlatego muszą się orientować w szansach i zagrożeniach, jakie spirala wzrostu z sobą niesie. Profesor Hans Christoph Binswanger (ur.w Zurychu w 1929 r.) należy do najwybitniejszych współczesnych ekonomistów na świecie; w latach 1969-1994 był wykładowcą ekonomii na Uniwersytecie St. Gallen w Szwajcarii; dyrektor Wspólnoty Badawczej Ekonomii Narodowej w latach 1967-1992, a w latach 1992-1995 dyrektor Instytutu Gospodarki i Ekologii - pierwszego instytutu naukowego w krajach niemieckojęzycznych łączącego problematykę ekonomiczną i ekologiczną. Opublikowana po raz pierwszy w 2006 roku (polskie wydanie oparte jest na trzecim, uaktualnionym wydaniu z roku 2009) Spirala wzrostu. Pieniądz, energia i kreatywność w dynamice procesów rynkowych stanowi ukoronowanie bogatego dorobku naukowego autora.
Okładka książki Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz ...

24,90 zł 19,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,82 zł

Ledwie kilka miesięcy po zmianie pracy Nancy staje przed dylematem, czy powinna przyjąć proponowane jej stanowisko dyrektora generalnego Soup, Inc.Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację Dlaczego tak ważne jest to, kto miesza w garnku. Ledwie kilka miesięcy po zmianie pracy Nancy staje przed dylematem, czy powinna przyjąć proponowane jej stanowisko dyrektora generalnego Soup, Inc. Sprzedaż maleje, wokół krążą plotki na temat bankructwa i przejęcia firmy, a morale pracowników nigdy jeszcze nie było tak niskie. Wraz z zanikiem pasji i zaangażowania pracowników atmosfera w firmie utraciła swoją dawną wysoką temperaturę; nikt przecież nie lubi letniej zupy. W jaki sposób Nancy odwróci tę tendencję? Czasami odpowiedź, której szukamy, jest tuż przed nami, na wyciągnięcie ręki. Podczas przerwy na lunch Nancy przypadkowo trafia do Domu Babcinej Zupy, niewielkiej restauracyjki, której dotychczas nie zauważała. To właśnie w niej nieoczekiwanie znajdzie źródło inspiracji. Tym razem autor bestsellerów Autobus energii i Training Camp opowiada historię Nancy poznającej najważniejsze składniki, które pomogą jej zrewitalizować firmę, zespół i samą siebie – historię, która może pozytywnie „namieszać” w życiu niejednego z nas. Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację przedstawia receptę na sukces dla każdego, bez względu na stanowisko. To potężne przesłanie, które mówi nam, że jakość naszego życia zawodowego, usług oferowanych przez naszą firmę oraz pracy w zespole zależy od jakości naszych relacji z innymi ludźmi. Ludzie są głodni pozytywnych zmian, a także nowych celów i pasji. Jeśli jesteś gotów, by zacząć mieszać w garnku i przewodzić poprzez przykład, odnajdziesz w Przepisie zabawną i zajmującą historię, która dostarczy ci narzędzi potrzebnych do budowy zwycięskiego zespołu – w pracy, w szkole i w domu.
Okładka książki Koźmiński reaktywacja

49,00 zł 39,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,00 zł

Pełne erudycji refleksje i niebanalne dyskusje zamieszczone na stronach książki pokazują, że wokół zarządzania i biznesu można prowadzić pasjonujący dyskurs nie tylko o odpowiedzialności pracodawców, ale też o cywilizacji i kondycji gatunku ludzkiego, polityce i sztuce. Kształcenie przyszłych elit gospodarczych, wyposażonych w taką wiedzę i wrażliwość, jest nam bardzo potrzebne. Henryka Bochniarz, prezydent PKPP Lewiatan
Okładka książki Badania fokusowe

49,00 zł 39,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł

Badania fokusowe, inaczej zogniskowane wywiady grupowe, to jedna z najbardziej popularnych metod badawczych, stosowanych szeroko w badaniach socjologicznych, psychologicznych i marketingowych. Autorka w książce pokazuje, jak zaplanować i efektywnie przeprowadzić takie badania. Daje wskazówki, jak zapanować nad dyskusją w grupie, a także przedstawia możliwości i ograniczenia tej konkretnej metody badawczej. Rosaline Barbour – profesor University of Dundee, gdzie zajmuje się zdrowiem publicznym. Autorka wielu publikacji na temat metod badań jakościowych, zwłaszcza zastosowania grup fokusowych w badaniach medycznych.
Okładka książki Technik hotelarstwa Marketing usług WSiP

38,50 zł 31,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,93 zł

W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: ? podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, ? badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, ? mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.
Okładka książki Technik hotelarstwa Organizacja pracy cz.1 WSiP

38,40 zł 32,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,52 zł

W podręczniku wyjaśniono podstawowe pojęcia dotyczące hotelarstwa. Sklasyfikowano i scharakteryzowano bazę noclegową, wyposażenie techniczne hotelu oraz rodzaje usług hotelarskich. Omówiono zadania, organizację i technikę pracy recepcji. Ponadto przedstawiono podstawowe wymagania dotyczące kultury i etyki w hotelarstwie. Treść uzupełniają pytania testowe oraz pytania i zadania do samodzielnego wykonania.
Okładka książki Samo Sedno - Coaching dla menedżerów

34,90 zł 21,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,53 zł

Coaching to obecnie jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych metod wspierania innych w rozwoju oraz pomagania im w osiąganiu pożądanych wyników czy odnoszeniu sukcesów. Menedżer, który potrafi być jednocześnie coachem, jest dla firmy cenniejszym pracownikiem, ponieważ efektywniej wykorzystuje potencjał własny i zespołu, z którym pracuje. Przekonaj się, jak wiele zyskasz zostając coachem dla twoich pracowników! Nauczysz się uruchamiać ich potencjał, wspierać rozwój talentów i tworzyć warunki ułatwiające działanie. Będziesz potrafił także skuteczniej motywować, wspierać w uczeniu i wspólnie tworzyć zgrany, odnoszący sukcesy zespół. Dzięki poradnikowi opanujesz umiejętności kluczowe w coachingu, m.in. przeprowadzanie konstruktywnych rozmów z pracownikami, zadawanie właściwych pytań, uważne słuchanie i udzielanie zrozumiałej informacji zwrotnej. Wniesiesz do miejsca pracy więcej entuzjazmu i przyjaznej atmosfery sprzyjającej efektywnej pracy. Odkryjesz także sekret budowania pozytywnych i trwałych kontaktów oraz partnerskich relacji ze współpracownikami. Przydatne wskazówki i rady oraz przykładowe dialogi pomogą ci lepiej zrozumieć, czym jest coaching i odkryć, jak skuteczny jest taki styl zarządzania. Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO? - zrozumiale objaśnia zasady coachingu i pokazuje, jak korzystać z nich w pracy i życiu osobistym - udowadnia, jak ważna w pracy menedżera jest umiejętność rozmawiania z podwładnymi, traktowania ich z szacunkiem i zrozumieniem - pokazuje, że coaching pomaga odkryć talenty pracowników, a tym samym właściwie wykorzystać ich wiedzę i potencjał w realizacji zadań - uczy popularnych, praktycznych technik i narzędzi coachingu przydatnych na co dzień
Okładka książki Samo Sedno - Marketing bez tabu

39,90 zł 27,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,05 zł

Współczesny marketing to bardziej sztuka niż nauka, ale nadal żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, potrzeba odpowiednich umiejętności i znajomości konkretnych technik. Napisany lekkim stylem błyskotliwy i praktyczny poradnik Richarda Halla odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Skierowany jest głównie do osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży, natomiast bardziej doświadczonym pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu inspiracji. Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę, gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy sponsoring oraz jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na jakich opierają się różne rodzaje marketingu (m.in. bezpośredni, eksperymentalny czy szeptany) oraz poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej. Dowiesz się również, jakie umiejętności czy cechy potrzebne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej, przyciągać uwagę klientów i sprawiać, że będą do ciebie z przyjemnością wracali. Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO? – uczy najważniejszych zasad obowiązujących w marketingu i ich zastosowania w praktyce – zawiera liczne przykłady udanych kampanii, sloganów, skutecznych działań PR, które inspirują i pozwalają uczyć się od najlepszych – pokazuje, jak stworzyć dobry plan marketingowy i z sukcesem go zrealizować – uczy rozpoznawać potrzeby klientów i wybierać najlepszą metodę dotarcia do nich
Okładka książki Perswazja w pracy trenera GWP

29,90 zł 20,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,81 zł

W niniejszym, piątym tomie serii autor omawia główne narzędzie pracy trenera – perswazję, łącząc w sposób bardzo przystępny teorię z praktyką.Rosnąca popularność szkoleń sprawia, że potrzebni są odpowiednio przygotowani trenerzy, którzy będą mogli je zaplanować i poprowadzić. Do nich właśnie, jak również do pracowników działów HR i szkoleniowych, adresowana jest seria Szkolenia. W niniejszym, piątym tomie serii autor omawia główne narzędzie pracy trenera – perswazję, łącząc w sposób bardzo przystępny teorię z praktyką. Charakteryzuje pojęcie perswazji, odróżniając ją od innych form wpływu, przede wszystkim od manipulacji; przybliża czytelnikom dwie główne drogi oddziaływania perswazyjnego oraz podpowiada, na jakie postawy uczestników zajęć mogą mieć wpływ. Tom stanowi zbiór cennych wskazówek praktycznych – zawiera wiele przykładów przekazów, ćwiczeń, podpowiedzi, które pomogą trenerom w codziennej pracy. Jest adresowany zarówno do początkujących trenerów, jak i do osób mających doświadczenie w przygotowywaniu szkoleń.
Okładka książki Komunikowanie w organizacjach gospodarczych

55,00 zł 44,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,43 zł

W publikacji czytelnik może odnaleźć odpowiedź na pytania dotyczące istoty, metod, barier i warunków sprawnej komunikacji w obrębie organizacji, jak również w zakresie komunikacji organizacji z otoczeniem. Pozycja umożliwia zdobycie i pogłębienie wiedzy z zakresu tak aktualnych zagadnień związanych z komunikacją, jak: audyt komunikacyjny, komunikacja marketingowa, komunikacja interkulturowa, wykorzystanie komunikacji w zarządzaniu wiedzą oraz negocjacje. W książce omówiono również szereg metod i narzędzi służących usprawnianiu procesów komunikacji wewnętrznej w organizacji. Publikacja zawiera wiedzę niezbędną osobom zajmującym stanowiska kierownicze bez względu na szczebel zarządzania czy realizowane funkcje.
Okładka książki Sięgnij po sukces w sprzedaży

15,75 zł 10,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,99 zł

Jak dobrze sprzedać w Polsce: żelazko, wodę mineralną, odżywkę dla dzieci, rury i kształtki, system grzewczy, luksusowy samochód, ekskluzywny sprzęt sportowy? Jak zdobyć i utrzymać klienta? Jak się ubierać na spotkania? Jak umiejętnie prowadzić rozmowy? Jak zareklamować firmę i produkt? Jak dobrze zorganizować własny warsztat pracy? Jeśli jesteś przedstawicielem handlowym i sprzedawcą (bez względu na staż) - powinieneś mieć te książkę! Jeśli dopiero myślisz o tym zawodzie - tym bardziej!
Okładka książki Komitety rad nadzorczych

69,00 zł 55,74 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,74 zł

Celem książki jest przybliżenie czytelnikom w syntetycznym ujęciu najbardziej powszechnych zagadnień związanych z komitetami rady dyrektorów/rady nadzorczej. Omówiono regulacje istniejące w Polsce, ale przedstawiono też problem w szerszym kontekście: zarówno z perspektywy historycznej, jak i perspektywy regulacji ponadnarodowych i rozwiązań przyjętych w innych krajach. Opracowanie prezentuje także wyniki badań pierwszych doświadczeń polskiego ładu korporacyjnego z komitetami rad nadzorczych. Szczegółowo omówiono następujące obszary tematyczne: ogólne zagadnienia dotyczące skuteczności rad nadzorczych, koncepcjo niezależności członków rady, rola i praktyka powoływania komitetów w radach nadzorczych spółek, tworzenie i funkcjonowanie komitetów audytu - proces rozwoju regulacji w tym zakresie na świecie i w Polsce, wyniki badań empirycznych dotyczących rozwoju komitetów audytu i ich skuteczności w Polsce, komitety nominacji i wynagrodzeń - czynniki stymulujące ich tworzenie oraz ich rola i zadania, wyniki badań ilościowych, których celem było określenie wpływu funkcjonowania komitetu audytu na wartość przedsiębiorstwa, kierunki rozwoju systemu ładu korporacyjnego i najważniejsze zagadnienia związane ze zwiększaniem skuteczności działania rady nadzorczej. Treść uzupełnia przykładowy regulamin komitetu audytu. Książka przeznaczona jest dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniami związanymi z ładem korporacyjnym i rynkami finansowymi. Będzie doskonałym źródłem wiedzy dla praktyków: zarządzających, członków rad nadzorczych, uczestników polskiego rynku kapitałowego, a także studentów kierunków ekonomicznych, prawniczych, zarządzania i finansów.
Okładka książki Otwarte źródła informacji w działalności wywiadowczej

38,00 zł 30,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,70 zł

Publikację można nazwać prze­wodnikiem po tematyce otwartych źródeł informacji. Zawiera przegląd pewnej grupy informacji, ale formy i metody pracy z informacją w dużej mierze charakteryzują się uniwersalizmem, co sprawia, że można je stosować również na innych polach aktywności czło­wieka. Treść książki jest ściśle związana ze zmianami społecznymi, które pozwalają mówić dziś o społeczeństwie informacyjnym. Ostatnia dekada to dynamiczne zmiany społeczne, technologiczne i mentalne. Wciąż zwiększają się możliwości przetwarzania informacji, zwiększa się także ich dostępność i powstają coraz bardziej nowoczesne narzędzia wspomagające pozyskiwanie, selekcję, gromadzenie, przetwarzanie i dystrybucję informacji.
Okładka książki Sztuka samokontroli zapanuj nad własnym życiem

55,00 zł 39,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,44 zł

Ukazanie się książki Howarda Rachlina w języku polskim to wielkie wydarzenie. Daje szansę na zapoznanie się ze sposobem opisywania, wyjaśniania i analizowania ludzkich działań z perspektywy analizy zachowania, czyli współczesnego radykalnego behawioryzmu. I to w wydaniu jednego z najznamienitszych reprezentantów tego kierunku psychologii. Przedstawione podejście do samokontroli łączy psychologię behawioralną i ekonomię w sposób, który jest zarówno przekonujący, jak i pobudzający do myślenia. A poza wszystkimi walorami naukowymi, książka jest po prostu świetnie napisana. prof. Paweł Ostaszewski
Okładka książki Wybij się

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł

Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo Czy masz hobby, któremu mógłbyś oddawać się całymi dniami? Jakiegoś bzika, przez którego jesteś gotów siedzieć do późna w nocy? Nadeszły wspaniałe czasy, w których można się oddawać swojej pasji i żyć z robienia tego, co kochasz. W Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo Gary Vaynerchuk pokazuje, jak wykorzystywać potęgę Internetu do zamiany hobby w prawdziwy biznes. Przez wiele lat rozwijał rodzinny sklep z winami i uczynił z niego czołowy biznes w kraju. Jednak pewnego razu włączył kamerę i dzięki sekretnym chwytom, które zdradza w tej książce, zmienił swoje życie i zaczął wyrabiać sobie osobistą markę, która posiada ogromny potencjał do zarobienia pieniędzy. Pod koniec książki czytelnik potrafi panować nad mocą Internetu, dzięki której jego marzenia stają się rzeczywistością. Wybij się! stanowi przedstawioną w punktach instrukcję obsługi nowoczesnego biznesu. Gry Vaynerchuk należy do przedsiębiorców, którzy odkryli sekret łączenia pasji z biznesem. Zawsze jest zabawny i inspirujący. Jesteś sobie winien lekturę tej książki! Tony Hsieh, dyrektor generalny zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście Gary to siła natury. Każdego porusza jego troskliwość i szczera pasja. Swoim rozeznaniem w serwisach społecznościowych i swoim przesłaniem idealnie trafił w czas. Tony Robbins, autor Obudź w sobie olbrzyma Gary V. wybił się po mistrzowsku. Pożycz, wyżebraj, ukradnij tę książkę, żeby poznać techniki, które pomogły mu rozkręcić biznes wart 60 milionów dolarów i zrobić to na własnych zasadach. Tim Ferriss, autor 4-godzinny tydzień pracy - nr 1 na liście bestsellerów “New York Timesa”.  Gary Vaynerchuk stał się chodzącym, gadającym (i to jak!), twitterującym i surfującym przykładem na to, że jeśli wierzysz w to, co robisz, i bawisz się tym, to twoje życie zyskuje pod każdym względem. Z nikim tak bardzo nie lubię gadać o sporcie, winie i… życiu. Scott Simon, prowadzący program Wekkend Edition Saturday w radiu NPR Gary to pierwsza osoba, która przekonała mnie, jak ważna jest otwartość i własna marka. Mówił o tym wiele miesięcy wcześniej niż inni. On zawsze jest krok do przodu. Kevin Rose, założyciel digg.com Gary Vaynerchuk - zwrócił na siebie uwagę pionierskim podejściem do popularyzacji swojej marki i swojego biznesu. Początkowo wykorzystywał tradycyjne metody reklamowe i rozwinął lokalny, rodzinny sklep winiarski w krajowego lidera branży, a później szybko się przerzucił na serwisy społecznościowe – na przykład Twitter i Facebook – żeby promować swój wideoblog o winach, Wine Librery TV. Zakładając zarówno detaliczny sklep internetowy w 1997 roku, jak i Wine Library TV w lutym 2006 roku, potrafił wcześnie wyłapać nowe trendy i zrobić na nich biznes. Jego lekcji o serwisach społecznościowych, pasji, otwartości i reakcyjności biznesowej nie wolno przegapić! www.garyvaynerchuk.com
Okładka książki Dawaj innym szczęście

59,90 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł

Ścieżka pasji, zysku i celu Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo. Staraj się zmienić świat. Aaa, i zarabiaj pieniądze… Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne  w  Zappos,  internetowej  firmie  detalicznej,  która  zarabia  ponad  miliard  dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia. W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie  Zappos  i  jeszcze  więcej.  Prowadzone  w  szybkim  tempie  i  realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna. Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy W  tej  fascynującej  (i  często  zabawnej)  książce  Tony  objaśnia,  jak  przekuł  swoje  przekonania w działania, które rzeczywiście przynoszą szczęście. Grretchen Rubin, autorka The Happiness Project 10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś przeczytać tę książkę:  10.  Chcesz poznać drogę, jaką przeszliśmy w Zappos, aby osiągnąć ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto w niespełna dziesięć lat.   9.  Chcesz poznać drogę, która ostatecznie doprowadziła mnie do Zappos, i lekcje, jakie odebrałem po drodze.   8.  Chcesz poznać wszystkie błędy, jakie popełniliśmy w Zappos przez te lata, aby twoja firma mogła uniknąć zrobienia takich samych błędów.   7.  Chcesz wymyślić właściwą równowagę pomiędzy zyskami, pasją i celem w biznesie i w życiu.   6.  Chcesz zbudować długoterminową i trwałą firmę i markę.   5.  Chcesz stworzyć silniejszą kulturę  firmową, która uczyni twoich pracowników  i współpracowników szczęśliwszymi, oraz pobudzić w nich większe zaangażowanie, prowadzące do wyższej produktywności.   4.  Chcesz zapewniać lepsze doświadczenie klientowi, które uczyni go szczęśliwszym i zbuduje większą lojalność prowadzącą do powiększenia zysków.   3.  Chcesz zbudować coś szczególnego.   2.  Chcesz znaleźć inspirację i szczęście w pracy i w życiu.   1.  Zabrakło ci drewna na opał w kominku, a ta książka stanowi doskonałą podpałkę. Ta książka mogłaby rozpocząć rewolucję. Marshall Goldsmith, autor Mojo: How to Get It, How to Keep It, How to Get It Back If You Lose It W  Dawaj  innym  szczęście  Tony  odkrywa sekret swojego sukcesu w tak młodym wieku: przywództwo w kulturze i szczęściu. Lance Armstrong W roku 1999, w wieku dwudziestu czterech lat, Tony Hsieh sprzedał LinkExchange, firmę, którą współzałożył, Microsoftowi za 265 milionów  dolarów.  Następnie  dołączył  do  Zappos jako doradca i inwestor, a ostatecznie został dyrektorem generalnym firmy. Pomógł Zappos rozwinąć sprzedaż brutto z prawie zerowej do ponad miliarda dolarów rocznie i trafić na listę „Najlepszych firm, dla których warto pracować” magazynu „Fortune”. Aby dowiedzieć się więcej, możesz wejść na stronę internetową autora www.DeliveringHappinessBook.com albo odwiedzić go na  twitter.com/dhbook
Okładka książki Zaufanie 1

29,00 zł 23,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,73 zł

„Zaufanie – nie istnieje nic ważniejszego w relacjach między przełożonymi a ich pracownikami, między kolegami a partnerami. Bez zaufania nie można myśleć o skutecznym zarządzaniu ani o przywiązaniu klientów, przy braku zaufania żadne przedsiębiorstwo nie osiągnie takiego tempa działania, aby zapewnić sobie przyszłość na burzliwych dziś rynkach. Ta książka ma wydobyć zaufanie z zacisznych zakątków, jak również udowodnić, że zaufanie jest czynnikiem ważnym i „opłacalnym”. Ma także wskazać szybką i bezpośrednią drogę do „bezzwłocznego zaufania”. Zrywa ona też z szeregiem stereotypów: jakoby zaufanie było czymś dobrym, ale nie dorównywało kontroli; że na zaufanie trzeba sobie dopiero zasłużyć lub że zaufanie to „jedynie” wrażenie. W rzeczywistości nie ma pewniejszego środka zabezpieczającego niż zaufanie. Zaufanie stanowi skuteczniejszą kontrolę niż jakikolwiek system kontrolny. Zaufanie tworzy większą wartość niż jakakolwiek koncepcja zarządzania, podnosząca wartość”. Fragment książki
Okładka książki Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie

44,90 zł 36,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,28 zł

Rozwój gospodarki rynkowej czy proces globalizacji narzucają konieczność wykorzystania takich metod zarządzania przedsiębiorstwami, które czynią je organizacjami dynamicznymi o dużej zdolności reagowania na zmiany otoczenia i odpowiadania na wyzwania rynkowe. Przy ciągłej zmianie warunków otoczenia kontrola jakości podejmowanych decyzji powinna być prowadzona na bieżąco. Pomocny w tym obszarze może być controlling, który pomaga na bieżąco kontrolować słuszność podejmowanych decyzji. Umożliwia sprawdzenie prawidłowości procesów gospodarczych; dostarcza różnym szczeblom wieloprzekrojowych informacji niezbędnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem z nastawieniem na przyszłość; ułatwia stworzenie właściwego układu kompetencji i odpowiedzialności na różnych szczeblach zarządzania; jasny układ kompetencji i odpowiedzialności ułatwia ocenę skuteczności i efektywności funkcjonowania centrów odpowiedzialności oraz kierujących nimi menedżerów. Stabilne funkcjonowanie przedsiębiorstwem zapewnia realizacja przedsięwzięć przyjętych w strategii firmy oraz osiągnięcie założonych w niej wyników finansowych.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj