Jak założyć działalność gospodarczą krok po kroku? Jak zdobyć pieniądze na start? Jaka forma opodatkowania będzie dla Ciebie najkorzystniejsza? Czy lepiej płacić podatek liniowy czy według skali podatkowej? Co można zaliczyć w koszty? Jak rozliczać wydatki związane z samochodem? Czy lepiej być podatnikiem VAT, czy nie? Odpowiedzi na te i inne ważne pytania znajdziesz w tej książce.
JEDNOOSOBOWA FIRMA to poradnik dla osób, które chcą założyć własną małą firmę i samodzielnie ją prowadzić oraz dla firm szkoleniowych prowadzących szkolenia z zakresu ABC przedsiębiorczości. Poradnik ten spotkał się z bardzo pozytywnymi opiniami Czytelników. Jest on wykorzystywany jako podstawowy materiał szkoleniowy na finansowanych ze środków unijnych kursach dla osób chcących założyć własną firmę. Dlaczego? Dlatego, że jest kompletny i zawiera wszystkie ważne zagadnienia w zakresie rejestracji działalności gospodarczej, prowadzenia rachunkowości, rozliczania podatku dochodowego i podatku VAT, składania deklaracji podatkowych i zusowskich, odliczania ulg podatkowych itp. A wszystkie te informacje są podane prostym, codziennym językiem, zatem nie ma obawy, że czegoś nie zrozumiesz!
Książka jest aktualizowana na stronie internetowej! Oznacza to, że kiedy następują zmiany w regulacjach podatkowych, my informujemy o tym na tej stronie (co najmniej przez rok). Poza tym zamieszczamy tu informacje uzupełniające, które naszym zdaniem mogą przydać się w codziennej działalności związanej z prowadzeniem firmy. Dostęp do aktualizacji jest bezpłatny.
zy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.
TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka, która opowiada o trudnej sztuce sprzedawania. Sprzedawać może każdy, jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak to robić, odnoszą sukcesy. Poradnik jest przeznaczony głównie dla kierowników działu sprzedaży, handlowców i przedstawicieli handlowych, jednak w nowoczesnej firmie nie tylko handlowcy muszą umieć sprzedawać (choć oni przede wszystkim). Również pozostali pracownicy powinni posiadać umiejętności z zakresu technik sprzedaży, aby firmie przybywało zadowolonych klientów. Ta książka pomaga w zdobyciu takich umiejętności.
Jeśli tylko masz chęć i ambicje, by wybrać i zastosować opisane w książce wskazówki, zacznij już teraz. Rady zawarte w tej książce pomogą Ci udoskonalić techniki sprzedaży, co sprawi, że Twoja krzywa wyników bez wątpienia pójdzie w górę.
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.
Negocjacje odgrywają decydującą rolę w naszej komunikacji z innymi ludźmi. Zarówno nasze życie zawodowe, jak i prywatne zależy w dużej mierze od tego, jak dobrze radzimy sobie w sytuacjach negocjacyjnych. Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz, ile masz lat, jaki jest Twój status społeczny, musisz pogodzić się z tym, że jesteś negocjatorem. Dowiedz się, jak być w tym dobrym. TECHNIKI NEGOCJACJI to książka, która pomoże Ci zrozumieć, co sprawia, że w negocjacjach odnosisz sukcesy lub ponosisz porażki. Podpowiemy Ci, jak stać się lepszym negocjatorem zarówno w pracy zawodowej, jak i w życiu prywatnym. Przede wszystkim jednak kierujemy tę książkę do osób, dla których umiejętność negocjowania jest jednym z kluczy do sukcesu w życiu zawodowym. Znajdziesz tu mnóstwo cennych pomysłów, rad i wskazówek oraz praktyczne przykłady zastosowania taktyk negocjacyjnych w różnych sytuacjach. Pomogą Ci one zrozumieć, jak przekonywać, aby osiągnąć swój cel, a jednocześnie zapewnić sobie pomyślne kontakty z innymi ludźmi. W książce tej znajdziesz także porady w kwestii negocjacji za granicą, a także w zakresie prawnych aspektów zawierania umów handlowych.
PRACOWNICY to książka dla pracodawców i pracowników działu kadr. Znajdziesz tu kompletne informacje dotyczące zagadnień kadrowych, począwszy od formalności związanych z zatrudnieniem pracownika, poprzez bieżące rozliczanie wszystkich spraw związanych z jego wynagrodzeniem i należnymi mu świadczeniami, aż po kwestie związane z wypowiedzeniem. Z poradnika dowiesz się, jakie regulacje prawne obowiązują w odniesieniu do czasu pracy, wypłacania nadgodzin, pracy w nocy, niedziele i święta. Nauczysz się rozliczać wynagrodzenia, naliczać składki ubezpieczeniowe, obliczać i odprowadzać zaliczki na podatek dochodowy oraz sporządzać deklaracje podatkowe i zusowskie. Dowiesz się wszystkiego o urlopie wypoczynkowym, macierzyńskim, wychowawczym i bezpłatnym oraz o wynagrodzeniu za czas urlopu.
Jak założyć działalność gospodarczą krok po kroku? Jak zdobyć pieniądze na start? Jaka forma opodatkowania będzie dla Ciebie najkorzystniejsza? Czy lepiej płacić podatek liniowy czy według skali podatkowej? Co można zaliczyć w koszty? Jak rozliczać wydatki związane z samochodem? Czy lepiej być podatnikiem VAT, czy nie? Odpowiedzi na te i inne ważne pytania znajdziesz w tej książce. JEDNOOSOBOWA FIRMA to poradnik dla osób, które chcą założyć własną małą firmę i samodzielnie ją prowadzić. Poradnik ten spotkał się z bardzo pozytywnymi opiniami Czytelników. Jest on wykorzystywany jako podstawowy materiał szkoleniowy na finansowanych ze środków unijnych kursach dla osób chcących założyć własną firmę. Dlaczego? Dlatego, że jest kompletny i zawiera wszystkie ważne zagadnienia w zakresie rejestracji działalności gospodarczej, prowadzenia rachunkowości, rozliczania podatku dochodowego i podatku VAT, składania deklaracji podatkowych i zusowskich, odliczania ulg podatkowych itp. A wszystkie te informacje są podane prostym, codziennym językiem, zatem nie ma obawy, że czegoś nie zrozumiesz!
Jak przygotować umowę o pracę? Jak naliczyć wynagrodzenie chorobowe? Jak rozliczyć urlop wypoczynkowy lub macierzyński? Które świadczenia pozapłacowe są opodatkowane, a które nie? Kiedy pracownikowi należą się nadgodziny? Tego wszystkiego oraz wielu innych spraw związanych z kadrami dowiesz się z tej książki.
PRACOWNICY to książka dla pracodawców i pracowników działu kadr. Znajdziesz tu kompletne informacje dotyczące zagadnień kadrowych, począwszy od formalności związanych z zatrudnieniem pracownika, poprzez bieżące rozliczanie wszystkich spraw związanych z jego wynagrodzeniem i należnymi mu świadczeniami, aż po kwestie związane z wypowiedzeniem. Z poradnika dowiesz się, jakie regulacje prawne obowiązują w odniesieniu do czasu pracy, wypłacania nadgodzin, pracy w nocy, niedziele i święta. Nauczysz się rozliczać wynagrodzenia, naliczać składki ubezpieczeniowe, obliczać i odprowadzać zaliczki na podatek dochodowy oraz sporządzać deklaracje podatkowe i zusowskie. Dowiesz się wszystkiego o urlopie wypoczynkowym, macierzyńskim, wychowawczym i bezpłatnym oraz o wynagrodzeniu za czas urlopu.
Książka jest aktualizowana na stronie internetowej! Oznacza to, że kiedy następują zmiany w regulacjach podatkowych, my informujemy o tym na tej stronie (co najmniej przez rok). Poza tym zamieszczamy tu informacje uzupełniające, które naszym zdaniem mogą przydać się w codziennej pracy w dziale Kadry i Płace. Dostęp do aktualizacji jest bezpłatny.
OSOBISTA EFEKTYWNOŚĆ mówi o tym, jak kierować swoim życiem w taki sposób, aby czerpać z niego jak największą radość i satysfakcję. Osobista efektywność polega na dokonywaniu wyborów, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chodzi o ustalenie priorytetów i wyznaczenie celów oraz o skuteczność w ich realizowaniu.
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW to poradnik dla pracodawców, którzy chcą opanować sztukę zatrudniania odpowiednich ludzi. Jest on przeznaczony zarówno dla tych, którzy mają już doświadczenie w rekrutacji pracowników, jak i dla tych, którzy przeprowadzają rekrutację po raz pierwszy. Dobrze przeprowadzony proces rekrutacyjny zakończony wybraniem tego odpowiedniego człowieka jest bardzo istotny - dobrzy współpracownicy to przecież podstawa sukcesu każdego przedsiębiorstwa i każdej organizacji. Ta książka podpowie, jak przygotować i przeprowadzić proces rekrutacji począwszy od sformułowania profilu wymagań, przygotowania ogłoszenia rekrutacyjnego, poprzez rozmowy kwalifikacyjne i testy, aż do dokonania ostatecznego wyboru nowego pracownika.
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.
Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
Negocjacje odgrywają decydującą rolę w naszej komunikacji z innymi ludźmi. Zarówno nasze życie zawodowe, jak i prywatne zależy w dużej mierze od tego, jak dobrze radzimy sobie w sytuacjach negocjacyjnych. Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz, ile masz lat, jaki jest Twój status społeczny, musisz pogodzić się z tym, że jesteś negocjatorem. Dowiedz się, jak być w tym dobrym.
TECHNIKI NEGOCJACJI to książka, która pomoże Ci zrozumieć, co sprawia, że w negocjacjach odnosisz sukcesy lub ponosisz porażki. Podpowiemy Ci, jak stać się lepszym negocjatorem zarówno w pracy zawodowej, jak i w życiu prywatnym. Przede wszystkim jednak kierujemy tę książkę do osób, dla których umiejętność negocjowania jest jednym z kluczy do sukcesu w życiu zawodowym.
Znajdziesz tu mnóstwo cennych pomysłów, rad i wskazówek oraz praktyczne przykłady zastosowania taktyk negocjacyjnych w różnych sytuacjach. Pomogą Ci one zrozumieć, jak przekonywać, aby osiągnąć swój cel, a jednocześnie zapewnić sobie pomyślne kontakty z innymi ludźmi. W książce tej znajdziesz także porady w kwestii negocjacji za granicą, a także w zakresie prawnych aspektów zawierania umów handlowych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?