Publikacja stanowi praktyczny zbiór wskazówek i porad, opartych na własnych doświadczeniach autora. Opisany sposoby pacy i narzędzia stawią jeden zwarty system, który jednak nie zmusza czytelnika do stosowania go w całości. Każdy znajdzie w książce takie elementy, które z łatwością będzie mógł włączyć do swojego systemu pracy, i jeżeli nawet nie wykorzysta wszystkich - to i tak odczuje zwiększenie efektów swojej pracy.
Dzięki tej książce dowiesz się:
a. jak opanować i uporządkować natłok codziennych zadań i spraw,
b. jak bez kiwnięcia palcem podnieść swoją produktywność,
c. jak zmienić telefon i komputer z pożeracza czasu w sojusznika produktywności,
d. jak pracować mniej i osiągać więcej.
?Prezentuję w zwięzły sposób najistotniejsze moim zdaniem rozwiązania i narzędzia związane z pojęciem ?produktywności osobistej?. Termin ten ma ścisły związek z angielskim zwrotem ?personal lean? (w bardzo wolnym tłumaczeniu zwrot można rozumieć jako samodzielne kierowanie swoimi poczynaniami bez marnowania czasu i energii). Nawiązuję do tej terminologii, kładąc mocny akcent na słowo ?personal?, ponieważ moim zamiarem było przeniesienie prostych zasad, sprawdzonych w warunkach dużych organizacji, na grunt osobisty. Spójność opisanych rozwiązań, przefiltrowanych przez pryzmat własnych doświadczeń, oraz minimalna dawka teorii pokazują ogólne zasady działania modelu opartego na efektywności oraz nadają tej książce charakter case study.?
(Wstęp, czyli biorę się za siebie, s. 8)
Dlaczego warto wynająć interim managera?
Dlaczego warto być interim managerem?
Jak to się robi w Polsce?
Na pomoc Twojej firmie!
Interim management, czyli "zarządzanie czasowe", bo tak w tłumaczeniu brzmi ten termin, to rozwiązanie, które polega na zatrudnieniu wysoko wykwalifikowanego managera do rozwiązania złożonego problemu w firmie. Taki manager do zadań specjalnych posiada wieloletnie, udokumentowane doświadczenie w swojej branży i dziedzinie aktywności zawodowej. Wynajmuje się go do realizacji konkretnego projektu w określonym czasie, a wynagradza odpowiednio do efektów. W zachodnim podejściu do zarządzania takie działanie jest bardzo popularne ze względu na swoją niezwykłą wydajność.
W naszym kraju instytucja interim managera dopiero zdobywa sobie uznanie, zarówno wśród właścicieli firm, jak i potencjalnych managerów do zadań specjalnych. Książka Manager do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem powstała w oparciu o doświadczenia interim managerów aktywnych na polskim rynku i we współpracy z nimi. Przybliża temat od strony teoretycznej, ale przede wszystkim stawia na studia przypadków z konkretnych, przeprowadzonych i zakończonych sukcesem projektów. Dzięki temu, że autorzy dzielą się przykładami z rodzimego rynku, czytelnik ma okazję przekonać się, że warto rozważyć interim management jako opcję zarządzania swoją firmą lub ścieżkę kariery zawodowej!
Zarządzanie czasowe rozszyfrowane:
Czym jest interim management?
W jakich sytuacjach można go wykorzystać?
Co trzeba wiedzieć, zanim wynajmie się managera?
Jak zostać "managerem do wynajęcia"?
?Celem tej książki jest przekazanie podstawowej wiedzy na temat zarządzania zmianą w jak najbardziej przystępny sposób?.
(rozdz. I, str. 9)
Publikacja została pomyślana i przygotowana jako zwięzły i praktyczny przewodnik dla managera, który stoi u progu zmian w firmie. Jej celem jest wsparcie go w zrozumieniu, z czym przyjdzie mu się zmierzyć w najbliższej przyszłości oraz na co powinien zwrócić uwagę, by zaplanowana zmiana, a w raz z nią często jego kariera, nie legły w gruzach.
Książka została napisana przez praktyka na podstawie rzeczywistych doświadczeń zdobytych w trakcie realizacji kilkunastu projektów w polskich firmach. Przeznaczona jest dla praktyków zarządzania.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?