Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
-
Autor: Curtis Tony
- ISBN: 9788326411847
- EAN: 9788326411847
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
- Liczba stron: 484
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
63,95złCena detaliczna: 79,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,95 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.
Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.