Książka adresowana jest do rzesz pracowników biznesu stale komunikujących się zawodowo. Zbudowanie wizerunku osoby eleganckiej i kulturalnej może stanowić przewagę konkurencyjną wobec innych uczestników rynku. Z drugiej strony, zmorą wielu ludzi jest obawa przed popełnieniem błędu, gafy, lapsusu. Książka zwiększa szanse ich uniknięcia i nabrania pewności w trudnych sytuacjach towarzysko-zawodowych, uroczystościach, spotkaniach biznesowych. Rankingi kompetencji przydatnych na rynku w ocenie pracodawców i badanych studentów wskazują, że wśród najwyżej cenionych jest umiejętność przestrzegania wysokich standardów zachowania.
Książkę gorąco polecamy wszystkim wójtom, burmistrzom i prezydentom miast, starostom, wojewodom, marszałkom, sekretarzom, skarbnikom, naczelnikom wydziałów, kierownikom referatów, pracownikom urzędów samorządowych, kadrze zarządzającej i pracownikom jednostek organizacyjnych podległych jednostkom samorządu terytorialnego, radnym i przewodniczącym rad.
UWAGA!
Będzie przydatna także kadrze zarządzającej i specjalistom w innych jednostkach administracji publicznej oraz wszystkim osobom startującym w zbliżających się wyborach samorządowych.
W jedynej tego typu na rynku publikacji znajdą Państwo odpowiedzi na pytania np.:
Jak zachowywać się w urzędzie jako miejscu pracy
Jak przyjmować a jak zachowywać się w delegacji (również jak się ubrać, przywitać, siadać itd.)
Jakie są zasady precedencji
Jak organizować służbowe przyjęcia, bankiety
Czy i jakie prezenty można przyjmować a jakie dawać
Jak wykorzystywać telefon w urzędzie (służbowy i prywatny)
Jak kontaktować się z wyborcami
Jak pogodzić prace w urzędzie (wójt, radny, urzędnik) z kandydowaniem w kolejnych wyborach
W książce porady przeplatają się z przykładami postępowania oraz grafikami.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?