KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,72 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

35,68 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Opakowanie Psychologia poznawcza w praktyce

59,00 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł

Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają Czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych.. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów. Książka stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla studentów nauk społecznych ale również dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych, menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowania się człowieka w biznesie, polityce i ekonomii. Prezentowane analizy wskazują na to, że procesy poznawcze i motywacyjne mają charakter pragmatyczny, że są narzędziem rozwiązywania wielu problemów życiowych, wśród których niepoślednią rolę odgrywają problemy ekonomiczne. Książka będzie także bardzo użyteczna dla przedstawicieli świata biznesu – znajdą w niej wiele zaleceń wyprowadzonych z rzetelnej wiedzy naukowej. [...] Na koniec dwa słowa o stronie przeciwnej – o ludziach, którzy są przedmiotem oddziaływań złożonych i wyrafinowanych technik marketingowych i technik reklamy. Oni także na lekturze tej książki mogą wiele skorzystać: przekonują się, że są zwierzyną łowną, a myśliwi, którzy na nich polują mają do dyspozycji wyrafinowane pułapki. Znając je będą mogli bardziej racjonalnie zachowywać się we współczesnej rzeczywistości ekonomicznej. Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Maruszewskiego
Okładka książki Motywatory pozapłacowe czyli droga do nowej jakości pracowników

42,00 zł 33,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,01 zł

Opracowanie jest jednym z nielicznych na polskim rynku, bezpośrednio odnoszących się do motywatorów pozapłacowych. Poza podręcznikowymi, związanymi z problematyką motywowania pracowników zagadnieniami teoretycznymi, w publikacji zawarto materiały stanowiące bazę propozycji i sprawdzonych rozwiązań zagranicznych i polskich. Praca ta jest szczególnie polecana zarówno menedżerom średniego i niższego szczebla oraz kreującym w organizacjach strategię personalną top-menedżerom, jak i osobom studiującym zagadnienia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Okładka książki Rozwój osobisty - Audiobook
audiobook

59,90 zł 47,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł

Pakiet trzech audiobooków, których autorzy to światowej sławy eksperci i liderzy w dziedzinach: rozwoju osobistego, sprzedaży i relacji z klientami oraz komunikacji. Zainwestuj w siebie, a dzięki ich radom osiągniesz sukces i dobrobyt. Droga do finansowej wolności - Bodo Schäfer. Czy problemy finansowe spędzają ci sen z powiek? A może dzięki pieniądzom jesteś w stanie urzeczywistnić wszystkie swoje pragnienia? Ta książka pokazuje drogę do dobrobytu, finansowego zabezpieczenia i finansowej wolności – drogę dostępną dla każdego. Bodo Schäfer odkrywa przed nami wypróbowane sekrety budowania bogactwa i przedstawia zdumiewająco proste i jednocześnie bardzo skuteczne techniki przynoszącego zyski obchodzenia się z pieniędzmi. Twoja osobista zamożność – dzięki której staniesz się człowiekiem wolnym i niezależnym – jest w zasięgu ręki, nawet jeśli nie należysz jeszcze do osób dobrze zarabiających. Sprzedaż przez zaufanie - Todd M. Duncan. Czy masz poczucie, że twoja kariera rozwija się od jednej transakcji do kolejnej? Nazbyt długo trwałeś w przekonaniu, że praca i życie to dwie zupełnie różne sprawy. Dwadzieścia dwa lata w zawodzie sprzedawcy skłoniły Todda Duncana do wyciągnięcia skrajnie odmiennego wniosku: integracja poczucia własnej tożsamości ze swoimi celami zawodowymi pozwala osiągnąć niesamowite i trwałe efekty. Bez względu na to, w jakiej branży pracujesz i jakie zajmujesz stanowisko, przyjęcie praktycznych zasad zawartych w tej książce otworzy przed tobą drzwi do nowego spojrzenia na świat i do życia, o jakim nawet nie marzyłeś. Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć - John. C. Maxwell. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego inni ludzie szybko robią karierę, podczas gdy twoja utknęła w martwym punkcie? Dlaczego nikt nie zachwyca się twoimi wspaniałymi pomysłami? Być może komunikujesz się, ale nie potrafisz się porozumieć? Aby odnieść sukces, musisz nauczyć się porozumiewać z ludźmi. Chociaż może się wydawać, że niektórzy rodzą się z tą umiejętnością, prawda jest taka, że każdy może się jej nauczyć. Autor przedstawia pięć zasad i pięć praktycznych porad, które pozwolą ci na efektywne porozumiewanie się z indywidualnymi osobami, z grupą i z publicznością. Gdy je opanujesz, relacje z całym twoim otoczeniem osiągną zupełnie nową jakość.
Okładka książki Jednominutowy Menedżer w działaniu II 3xCD - Audiobook
audiobook

42,90 zł 26,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,08 zł

Każdy może zostać Jednominutowym Menedżerem! Jednominutowy Menedżer odniósł nieprawdopodobny sukces, szturmem zajmując pierwsze miejsce na liście bestsellerów ""New York Timesa"" i wykraczając poza świat wielkiego biznesu. Zaufaj doświadczeniu Jednominutowego Menedżera i jego praktycznym technikom zarządzania. Wiesz, możesz - DZIAŁAJ! Dlaczego tak wiele rzeczy, których uczymy się z tak dużym wysiłkiem, jakoś po prostu się nie utrwala? Ponieważ całą energię wkładamy w nabywanie nowych umiejętności i kształtowanie lepszych nawyków, brakuje nam natomiast skutecznych strategii zapamiętywania wszystkich tych przydatnych informacji i stosowania ich w praktyce. W tej książce autorzy opowiadają historię o pisarzu, którego nurtują pewne pytania, i o przedsiębiorcy, który potrafi na nie odpowiedzieć. Całość stanowi prosty i uporządkowany opis metody, dzięki której zaczniesz się skuteczniej uczyć i wykorzystywać zdobytą wiedzę w celu wprowadzenia trwałych zmian. Jednominutowy Menedżer spotyka małpę Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! - ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się, jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Dzięki czterem zasadom Onckena każdy menedżer nauczy się przekazywać odpowiedzialność za poszczególne zadania właściwym osobom i efektywnie wykorzystywać potencjał wszystkich pracowników organizacji. Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce Jednominutowy Menedżer opanował teoretyczne i praktyczne aspekty uzyskanej wiedzy - wyznacza jednominutowe cele, wygłasza jednominutowe pochwały oraz udziela jednominutowych reprymend. Teraz czas na kolejną odsłonę światowego bestsellera - praktyczny poradnik umożliwiający zamianę tych trzech tajemnic w umiejętności i natychmiastowe zastosowanie ich w codziennej pracy! Ta książka to kolejny etap prostego i wyjątkowo skutecznego programu mającego niebagatelny wpływ na kształt nowoczesnego biznesu. Skorzystaj z tej unikalnej wiedzy już dzisiaj! Poznaj praktyczne tajniki jednominutowego zarządzania organizacją.
Okładka książki Community college w XXI wieku

28,00 zł 21,15 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,15 zł

W swojej najnowszej publikacji pt. ?Community College? Andrzej Murzyn podejmuje się badawczego opracowania jednych z najpopularniejszych instytucji edukacyjnych w USA. Community Collages to ważne w USA i Kanadzie systemy pozwalającym na dostęp do nauki większej liczbie zainteresowanych, stanowiące jednocześnie największy sektor edukacji wyższej. Bardzo istotny z punktu widzenia autora jest wkład jakie wnoszą CC do przygotowania osób wchodzących w skład oddziałów natychmiastowego reagowania tj. strażaków, ratowników medycznych czy funkcjonariuszy innych służb. Ta pozycja utwierdziła się zwłaszcza po wydarzeniach z 11 września 2001r. Autor pisze ? instytucja typu community college jest nadal elastyczna i otwarta na kulturalno-edukacyjne potrzeby społeczności lokalnych, których zaspokojenie wydaje się coraz trudniejsze w związku z gwałtownymi zmianami ekonomicznymi i politycznymi?. Ważnym elementem wyróżniającym instytucje o których mowa w ich procesie przystosowawczym do aktualnych warunków i wymagań, jest wyjątkowa elastyczność i twórczość w działaniu, a ponadto zaangażowanie i inwencja ich przywódców. Początek wieku XXI przyniósł wiele trudności, z którymi uporać się musiały szkoły i uczelnie. Książka ?Community college? jest opisem tych przemian i towarzyszącej im zmianie myślenia.
Opakowanie Badania marketingowe Teoria i praktyka

64,90 zł 52,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,44 zł

Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: * uwzględnienie najnowszych badań, * przykłady pochodzące z polskich firm, * kompleksowe podejście, * przejrzysta struktura i jasność wykładu, * bogata bibliografia, * indeks rzeczowy.
Okładka książki Relacje inwestorskie

54,00 zł 43,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63 zł

Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce. W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich stosowania oraz zaprezentowano miejsce relacji inwestorskich w działalności współczesnego przedsiębiorstwa - spółki giełdowej, uwzględniając szerszą perspektywę ekonomiczną oraz tło międzynarodowe. Publikacja zawiera również zróżnicowane i aktualne studia przypadków oraz wyniki badań ankietowych przeprowadzonych na spółkach giełdowych, na reprezentatywnej próbie polskiego społeczeństwa oraz inwestorach i analitykach giełdowych. Książka jest przeznaczona zarówno dla teoretyków, jak i praktyków rynku kapitałowego oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych i wyższych lat studiów na kierunkach ekonomia, zarządzanie oraz finanse i rachunkowość.
Okładka książki Przeformułowanie w biznesie

89,90 zł 61,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,84 zł

W 1983 roku Richard Normann opublikował pierwszą na świecie książkę prezentującą zintegrowaną strukturę zarządzania firmą usługową. W niniejszej książce przedstawia natomiast nowe podejście, oryginalny sposób myślenia o firmie i kreowania innej, lepszej przyszłości. W tej niezwykle wartościowej książce pokazuje, że firmy przygotowane na przemyślenie swojej strategii prowadzenia interesów, są w stanie w przyszłości osiągnąć wysoką konkurencyjność. Książka prezentuje nowy model biznesu, nowatorskie podejście do strategii myślenia w budowaniu organizacji oraz mnóstwo rzeczywistych przykładów ułatwiających czytelnikowi zorientowanie się w prezentowanej tematyce. Dzięki lekturze tej wartościowej książki czytelnik dowie się: - jak przekształcić potencjalne koncepcje i plany w konkretne, realne działania i czyny; - w jaki sposób zmienić i wdrożyć nowatorskie rozwiązania w zarządzaniu firmą; - jak, wymyślone i opracowane przez samego autora, rozwiązania sprawdziły się już w praktyce wielu znanych i cenionych firmach; - jak sprawnie przejście z etapu chaosu na konstruktywny model zarządzania organizacją. Książka została nominowana do Igor Ansoff Strategic Management Award 2002.
Okładka książki Zarządzanie usługami

69,90 zł 36,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,35 zł

W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie ?produktu niematerialnego? oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego. Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji ? ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa. Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową. Przetłumaczony na osiem języków podręcznik jest cennym źródłem praktycznych informacji dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług ? pobudza do analizy i działania w konkretnych sytuacjach.
Okładka książki Wizerunek równoległy

29,90 zł 23,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,80 zł

Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego. Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii. Z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej ? jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.
Okładka książki Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wied.

39,00 zł 25,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,40 zł

Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują: Silna marka Strategia komunikacji marki Identyfikacja wizualna Nowy marketing Case studies Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić! Paweł Tkaczyk sam osobie mówi, że „zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi, nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak„Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast„Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy„B"... Fragment książki „Zakamarki Marki” Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? Kiedy idziesz do sklepu po kurtkę na zimę, możesz ją przed zakupem wziąć do ręki, obejrzeć z każdej strony, przymierzyć. Na własnej skórze poczujesz, czy jest ciepła i czy spełnia swoją funkcję. Jeśli przy wyborze kierujesz się tylko racjonalnymi kryteriami, wizerunek marki producenta kurtki nie ma wielkiego znaczenia. No, chyba że chcesz kurtkę, której będą Ci zazdrościć koledzy i koleżanki. Wtedy to, czy jest ciepła, zejdzie na dalszy plan, a na pierwszy wysunie się marka. Jednak są branże, w których wizerunek to praktycznie wszystko, co dana firma posiada. Adwokat zwykle nie chwali się listą referencyjną swoich klientów, a zawodowa etyka zabrania mu wszelkich form reklamy. Life coach (z ang. osobisty mentor) również musi polegać na wrażeniu, jakie zrobi na swoich potencjalnych klientach — bo kombinacja tego wrażenia i wiedzy (której przecież nie widać na pierwszy rzut oka) stanowi o jego wartości. Trzeba pamiętać, że w takiej sytuacji sukces rynkowy jest wypadkową wizerunku i reputacji — o ile budowanie pierwszego z tych elementów możesz powierzyć ekspertom, o tyle drugi, w dobie dominacji internetu i marketingu szeptanego, zależy przede wszystkim od opinii klientów — tych usatysfakcjonowanych współpracą z Tobą, ale również tych niezadowolonych. Dlatego warto trzymać rękę na pulsie i regularnie sprawdzać komentarze na swój temat zamieszczane na forach, blogach czy specjalistycznych portalach, a także słuchać opinii o własnej firmie. A to wszystko, żeby mieć świadomość, co w odczuciach klientów jest Twoją mocną stroną, a co trzeba usprawnić, zmodyfikować. Wsłuchaj się w głos konsumentów, a będziesz wiedział, jak dbać o reputację. Wstęp (7) Rozdział I. Silna marka (9) Marka to wizerunek, a nie logo! (10) Strategia marki (14) Budowanie marki: podstawy (18) Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści (21) Czym jest wartość produktu? (24) Czy marka musi być prawdziwa? (27) Ile jest marki w Twojej marce? (29) Przewaga konkurencyjna (32) Czy Twoja marka się wybija? (34) Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37) Rozszerzanie marki: tak, ale z głową (40) Co-branding, czyli łączenie marek (43) Marka korporacyjna (46) Struktura marek w Twojej firmie (49) Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53) Jak marka nauczyła się mówić (54) Głębia marki (57) Punkty styczności z marką (59) Pozycjonowanie marki (61) O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64) Naming. Co musisz wiedzieć? (66) W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71) Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75) Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80) Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82) Klient pośredni i bezpośredni (86) Strategia Księżyca (89) Test Sinatry (91) Emocje w reklamie (94) Rebranding - po co i komu? (96) Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99) Symbolika logotypu (100) Jak zaprojektować dobre logo? (104) Skuteczna ulotka reklamowa (108) Efektywny folder i broszura reklamowa (111) Kosmetyka dokumentów firmowych (115) Lepsza witryna internetowa (118) Kreatywna wizytówka (120) Spójny wizerunek firmy (123) Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125) Projektowanie doświadczenia (127) Rozdział IV. Relacja klient - marka (129) Czego boją się klienci? (130) Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? (132) Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę (136) Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139) O zadowoleniu klientów (142) Koszt zdobycia klienta (145) Rozdział V. Nowy marketing (147) Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW (148) Zadbaj o swój newsletter (151) Blog firmowy jako narzędzie marketingowe (155) Blogi wychodzą z komputera (158) O płaceniu za informacje w internecie (160) E-commerce idzie w stronę społeczności? (163) Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165) Po co Ci strategia social media? (168) Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki (172) Brandjack, konsument przejmuje markę (175) Brandowanie przyszłości (179) Grywalizacja (184) Rozdział VI. Case study (191) Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192) Rebranding IGAZ (194) Tiry na tory - marka akcji społecznej (197) Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu (200) Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę (204) Marketing mobilny - geolokalizacja (209)
Okładka książki Dane osobowe w firmie

47,00 zł 37,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,97 zł

Publikacja przedstawia wyczerpująco najistotniejsze zagadnienia dotyczące przetwarzania danych osobowych pogrupowane tak, aby czytelnik mógł z łatwością odnaleźć interesujące go treści. Materiał zawarty w książce adresowany jest przede wszystkim do przedsiębiorców oraz wszystkich osób, które decydują o zbieraniu, przetwarzaniu i zabezpieczeniu danych osobowych.
Okładka książki Funkcjonalność informatycznych systemów zarządzania tom 2

44,00 zł 35,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,55 zł

Publikacja w sposób wyczerpujący podejmuje tematykę funkcjonalności systemów informatycznych wspomagających zarządzanie (SIZ). W książce zostały szczegółowo opisane funkcje informatycznych systemów rachunkowości finansowej przeznaczonych dla małych i średnich firm, funkcje kompleksowych zintegrowanych systemów transakcyjnych stosowanych przez duże przedsiębiorstwa oraz funkcje i zastosowania uzupełniających je systemów informacyjno-analitycznych klasy Business Intelligence. Tom 2 książki poświęcono funkcjonalności i zastosowaniom analitycznych systemów klasy Business Intelligence (BI), wykorzystujących technologię hurtowni danych, koncepcję wielowymiarowego przetwarzania analitycznego (OLAP) oraz metody i narzędzia eksploracji danych (Data Mining). Przedstawiono zastosowania systemów BI w zarządzaniu relacjami z klientami, controllingu i rachunkowości zarządczej oraz wskazano na tendencje rozwoju tych systemów. Publikacja skierowana jest do: studentów kierunków zarządzania, którzy poszukują wiedzy na temat zastosowań informatyki w biznesie; studentów kierunków informatyki zainteresowanych poznaniem funkcjonalności systemów informatycznych i możliwościami ich wykorzystania w zarządzaniu; wykładowców akademickich prowadzących przedmioty obejmujące zagadnienia informatycznych systemów rachunkowości, systemów informatycznych zarządzania klasy MRP II, ERP, CRM, WMS, SCM i rynków elektronicznych oraz hurtowni danych i systemów Business Intelligence; kadry zarządzającej przedsiębiorstw poszukującej wiedzy na temat możliwości usprawnienia wspomagania informatycznego bieżącej działalności oraz zastosowania systemów analitycznych klasy Business Intelligence.
Okładka książki Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy

44,00 zł 31,54 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,54 zł

Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu. Celem niniejszego opracowania jest identyfikacja ryzyka strategicznego, jego wielkości, siły oddziaływania na organizację oraz pokazanie, iż firmy, które mają wdrożone systemy zarządzania ryzykiem strategicznym prezentują wyższą wartość dla akcjonariuszy.
Okładka książki Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość

39,00 zł 27,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96 zł

Prawie 20-letnia praktyka wprowadzania w polskich organizacjach systemów zarządzania jakością według wymagań norm ISO serii 9000 i nieco krótsza przy wprowadzaniu zasad TQM, wskazuje, że w wielu przypadkach zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania z tym związane nie spełnia oczekiwań. Jest zdecydowanie niższe niż w krajach Europy Zachodniej, nie wspominając już o Japonii, w której filozofia zarządzania przez jakość opiera się przede wszystkim na głębokim uczestnictwie i zaangażowaniu kierownictwa. Tam gdzie kierownictwo nie angażuje się w projakościowe systemy zarządzania odbija się to od razu negatywnie na postawach pracowników. Jedną z podstawowych przyczyn tego stanu jest zbyt mała wiedza kadry menedżerskiej na temat nowoczesnych systemów zarządzania i korzyści z wdrożenia takich systemów dla organizacji, jej pracowników oraz wszystkich innych zainteresowanych podmiotów.
Okładka książki Konsultant zarządzania jakością

39,00 zł 27,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96 zł

Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQM - Total Quality Management, Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM itp. Poradnik został opracowany na podstawie doświadczeń uzyskanych przez autora i innych konsultantów współpracujących z nim przez wiele lat w trakcie wdrażania systemów w ponad 500 organizacjach z różnych branż przemysłowych oraz sektora usług, w tym również usług niematerialnych (banki, szkoły, usługi medyczne itp.). Zawarte w poradniku uwagi dotyczące działania jednostek konsultingowych mogą być również pomocne organizacjom przy ich wyborze.
Okładka książki Klasyka zarządzania Światowe autorytety biznesu

129,90 zł 111,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 111,44 zł

W serii Klasyka zarządzania. Złota kolekcja prezentujemy książki światowych podziwianych autorytetów biznesu, których literatura ekonomiczna o międzynarodowej renomie stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego wielu państw. W poszukiwaniu doskonałości w biznesie W poszukiwaniu doskonałości w biznesie od dawna jest pozycją obowiązkową w szkołach biznesu, jest przywoływana podczas licznych konferencji i trzymana na niejednej szafce nocnej. Opierając się na badaniu czterdziestu trzech najlepiej prowadzonych firm amerykańskich z różnorodnych obszarów biznesu, autorzy opisują w niej osiem podstawowych zasad zarządzania – stymulujących działanie, zorientowanych na ludzi i maksymalizujących zyski – które stanowią źródło sukcesu tych przedsiębiorstw. Ten fenomenalny bestseller przedstawia w dostępny i praktyczny sposób jakże ważne dla współczesnego czytelnika zainteresowanego zarządzaniem zasady. Menedżer skuteczny Dla osiągnięcia sensownej efektywności nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Efektywność to coś odrębnego, coś innego. Ale nie wymaga ona jakiegoś specjalnego daru czy specjalnych talentów. Na efektywność składa się pewna suma nawyków i zabiegów, które przedstawia i omawia ta książka. Peter Drucker, pracując przez 45 lat z dziesiątkami menedżerów najrozmaitszych organizacji, nigdy nie natknął się na choćby jednego menedżera „z natury”, który by się po prostu skutecznym urodził. Wszyscy ci skuteczni musieli się efektywności nauczyć. I musieli ją praktykować tak długo, aż stała się ich drugą naturą. Strategia konkurencji Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności, tak że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu. Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.
Okładka książki Strategia i marketing. Pakiet audio 3 CD MP3 - Audiobook
audiobook

74,90 zł 47,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,48 zł

Pakiet trzech audiobooków prezentujących innowacyjne podejścia do zarządzania i strategii działania firm. To przełomowe publikacje, dzięki którym twoja firma osiągnie jeszcze wyższy poziom swojego rozwoju. Strategia błękitnego oceanu - W. Chan Kim, Renee Mauborgne. Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za zyskownym wzrostem. Jednak wynikiem tego jest jedynie ?czerwony ocean? rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. Autorzy opierając się na licznych badaniach działań strategicznych twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję, odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie ?błękitnych oceanów? bezspornej przestrzeni rynkowej ? doskonałego środowiska dla rozwoju. Takie posunięcia strategiczne, określane mianem ?innowacji wartości? ? prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt. Dawaj innym szczęście - Tony Hsieh. W tej książce dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, kierowanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu ? i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. Marketing 3.0 - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan. Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0.
Okładka książki Magia metafory

44,50 zł 30,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,62 zł

Dlaczego niektórzy trafiają ze swoim przekazem do ludzi lepiej niż inni? Jak to robią, że – tylko mówiąc – otwierają przestrzeń do zmian? Czy to możliwe, że wszyscy w takiej czy innej formie używają metafor? W tej książce znajdziesz: •77 inspirujących opowieści •trochę informacji o tym, jak działa metafora ( i że to dużo więcej niż ilustracja) •dużą porcję wiedzy o stosowaniu metafor w komunikacji •wskazówki, nie tylko CO, ale i JAK opowiadać •zachętę i sposoby, by rozwijać swoje „opowiadactwo” •zachętę, by zacząć Gdzie opowiadać? Na wykładach, sesjach coachingowych, szkoleniach, prezentacjach, wszędzie tam, gdzie ludzie mówią do ludzi. Ciekawa pozycja zarówno dla tych, którzy stosują metaforę w coachingu, treningu, wszelkiej komunikacji i już wiedzą, jaka jest jej moc, jak i dla tych, którzy dotąd nie mieli jeszcze okazji lub pomysłu, by zacząć. A jeśli jesteś wytrawnym opowiadaczem, spotkasz tu pewnie paru znajomych, tylko w jakim przebraniu? W jakiej aranżacj?i… I może pokusisz się, by listę przykładowych zastosowań metafory dociągnąć do setki? "Ta książka to wspaniały prezent dla trenerskiego i coachingowego świata." Judit DeLozier  
Okładka książki Regionalne systemy innowacji w Polsce

65,00 zł 52,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,51 zł

Głównym celem pracy jest przedstawienie dynamicznych i strukturalnych czynników odpowiedzialnych za aktualny kształt regionalnych systemów innowacji w Polsce, a w konsekwencji stworzenie warunków brzegowych dla modelowej, regionalnej sieci innowacji uwzględniającej specyfikę kraju i jego regionów, ze szczególnym rozpoznaniem ośmiu przypadków województw.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj